Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Jeetje Zoetje, ziet er niet best uit!

Ohh dan wordt dat wel een beetje lastig, Paniekertje. Heb ff je tempkaartje bekeken, je hebt inderdaad al duidelijk een dip gehad.

2. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ojee! Het zal toch niet................?

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @paniekertje ik hoop niet dat het bij jouw ook 9dpo game over gaat zijn :s !! Had ik wel ondanks goede progestron!

@weegbree wij hebben tegelijk FM joepie!! ;) spannend!!

@zoetje auwhhhh wat pijnlijk en dat van een kruik?

@liefsd zon groepsapp is net zo verslavend hahaha ;)

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Nee, hoop het niet! Dan heb ik een LF van 9, veeeeelste kort! Dus dan moeten we daar ook al aan gaan werken. Dan wordt het dus clomid voor mijn ei, iui voor mijn stugge slijmvlies en utrogestan voor de te korte LF. Pfff, het wordt er echt niet leuker op zo!

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbre, spannend open huis! Hoop voor jullie dat er idd heel veel kijkers (en min 1 koper) langskomen! :p

@paniekertje, oh balen dat je nu een beetje rood had. Máár dat kan ook voorkomen bij het innestelen en de eerste fase van een zwangerschap! Dus wie weet.....

@liefsd, ik vind het allemaal nog errug positief klinken!! Woehoe, spannend!! Ga je dus echt wachten tot zondag?

@bbibi, haha ja gaat toch best snel! Tis nu spannend maar als ik mn ei idd heb gehad worden en 2 zware weken... ;)

@zoetje, sommige meiden hebben de hele zwangerschap amper last van symptomen. Jeetje, wat een nare plek!! Ieuw!

@all, hoe doen jullie dat trouwens met alcohol. Ik was vroeger altijd wel van een wijntje of biertje. Nu we ervoor gaan drink ik niet meer maar ik ben een beetje bang dat het opvalt.;) Over een aantal weken gaan we een weekend weg met vrienden en ik denk dat ik wel reacties krijg waarom ik niet drink! Natuurlijk hoef ik niets te zeggen waarom (en dat doe ik ook gewoon niet). maar hoe deoen jullie dat?

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik drink eigenlijk nooit, dus aan mij zullen ze het niet merken!
    gewoon zeggen dat je niet fit bent, blaasontsteking antibiotica, zoiets?
    @paniekertje, balen, onzeker wordt je daarvan he. je weet het niet, hoeft niet direct wat verkeerds te betekenen!
    @peony, die weken duren idd heeel lang! maar moet je doorheen!

@all nog goede tips voor vitamines etc die innesteling bevorderen?
    ik heb nu zwanger worden van etos, omega 3 en 6 en teunisbloemolie...?

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, oh dat is een goede!!!
    Ik had vroeger vaak last van blaasontsteking en iedereen weet dat. Dan zeg ik gewoon net ik dat weekend aan de antibiotica zit (en daarbij mag je natuurlijk niet drinken!!). Slim!!! :D
    Van vitamines weet ik niet zoveel af. Ik slik zelf foliumzuur en een algemene vitaminpil. Ik wil eigenlijk ook iets gaan slikken speciaal voor zwangerschaps(wens). Ik hoor ook vaak over dagrivit (ofzo) zwanger. Ben ook wel benieuwd wat de rest neemt.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Over de progestronwaarde. Ik heb dat gisteren gevraagd en de hoogte zegt niets over de lf. De progestron gaat in een boog en ze willen prikken op je piek. Een dag te vroeg of te laat kan een veel lagere waarde geven.

Ik ben vanaf nu druk druk druk. Gisteren surpriseparty gehad voor mijn schoonmoeder en dat was zeer geslaagd. Ze was echt verrast. Ze dacht mee uit eten te gaan en toen we mijn mans broer en vriendin gingen halen zat hun huis vol.

Vandaag ga ik met mijn tante bloemschikken en versiering maken voor het feest van mijn ouders morgen. Vanavond uit eten met een oud klasgenoot en morgen is het feest, dus 's ochtends koffie drinken, 's middags een kraamfeest en 's avonds het grote feest. Zondag koffers pakken en maandag weg. Ik ben pas relaxed als ik bij het zwembad lig denk ik haha. Nou ja, stress ken ik niet echt (hsg uitgezonderd;), voordat jullie denken, nou haha).

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, oh ok. Ik wist niet dat die progesteronwaarde ook zo erg verschilt per dag!! Wel toevallig dan dat ik procies op de dag dat ik bloed moest laten prikken een peik had (neem aan dat die 49 een piek is).
    Hahaha, je hebt het er maar druk mee!! Was alles nog goed gegaan met die schoonzus? Veel plezier vandaag!!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke wat leuk dat het so geslaagd was!!! En nu dus voorbereidingen voor morgen lekker! Wanneer vertrek je oo vakantie?

@peony ja klopt eerste 2 weken vliegen voorbij! Daarna gaat het idd erg sloom omdat je niks anders kunt doen dan wachten!

@weegbree vitamines die je slikt zijn prima hoor! Meer heb je niet nodig! Zou goed moeten zijn zo!

@paniekertje join my club... Heb ook LF9 .. Toen begon ik bruin en al wat bloed te verliezen:( dus ook in aan de clomid, progestron creme, dci en wss utrogestan dus ik ken het... Ellende :(
    Maar miss valt het mee meid! Het kan ook zijn wat peony zegt een late innesteling ofzo? I hope so!!!

11. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Dat zou kunnen, zal eens proberen wat meer te drinken, thnx.:)

Thnx Liefsd.

12. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Vandaag bloed geprikt.
    4 volle buisjes. Pfff viel bijna flauw.:$
    Moesten jullie ook zoveel?

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb nog even een vraagje, sommigen van jullie hebben er meer verstand van dan ik..
    Progesteron prikken moet op dag 21 toch? Nou kan ik die dag precies niet, wel de dag erna, dat zou cd 22 zijn. De dag ervoor is een zondag dus dat gaat ook niet.
    Maakt dat veel verschil?

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lies, oh jeetje. Ik had maar 1 buisje...
    Ff rustig aan vandaag en genoeg eten en drinken!

@lw85, ja hoe zat dat ook alweer... Ze heeft het me wel verteld. Maar het viel bij mij op een donderdag dus heb het niet echt opgeslagen. Ik kan wel wat zeggen maar ik weet het niet meer zeker (ik dacht dan liever een dag later...).

15. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Peony, Ik ga zondag testen ja! Ik had van de week ook getest en toen was ie negatief. En dan denk ik ook direct dat het game-over is! Hihi
    PS. Ik drink geen alcohol……

Weegbree, Ik gebruik ook zwanger worden van de Etos. Meer niet eigenlijk :$

Babke, Wat een leuke vooruitzichten J Wel druk idd, maar leuk johh !

Lies, Ja ik moest inderdaad ook 4 buisjes! Bleef daarna nog even zitten (val om de haverklap flauw, haha)

LW, Ik kan je er niet mee helpen. Bij mij hebben ze dat niet geprikt. Het lijkt me niet dat het op 1 dag aankomt, toch………?

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik drie buisjes!!
    @babke, klinkt goed die feestjes!
    het is nog heeeeeeeeeeeerlijk op gran canaria! 27 graden!!! jaloers zeg!

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb echt geen idee vanaf welke dag progesteron stijgt en of het weer afneemt oid.. Ik denk dat ik even bel om het te vragen.

Ik ben van witte test, naar lichte streep en vandaag alweer een wat donkerdere streep gegaan :D Daar ben ik echt super blij mee!
    Dit was mn ovulatietest van vandaag. Ik weet dat hij nog niet positief is maar het zit er denk ik wel aan te komen, zit vandaag op dag 11.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Lw weet je wanneer je ei was? Progestron heeft een piek ergens in het midden dus na zeven dagen.

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goedemiddag meiden,

@ Charise, hier ook altijd last van gevoelige borsten zeker rondom eisprong. Vorige maand hield ik de hele ronde tot ik weer begon te bloeden (al weet ik niet of het een vmk was of gewoon een late menstruatie). Dit keer helemaal geen last van.

@ Bbibi, ik hoop idd dat het raak is, anders staat het toch een flinke tijd stil bij mij.. Zou jammer zijn!

@ Weegbree, he wat jammer nou!! Op dan maar naar de volgende ronde. Ik had beide follikel metingen op dag 13 als eerst gehad (ronde 1 was dat ook gelijk de laatste keer omdat mijn ei toen al heel groot was, deze ronde duurde het langer en heb ik daarna nog 2 x een meting gehad).

@ Zoetje, fijne kruik dan :$

@ Paniekertje, joh 9dpo zegt nog niks ;) *blaast heel hard temp weer omhoog* Oei, lees daarna rood/bruin verlies.. Hopelijk is het nog niet einde verhaal.

@ peony, als je nog voor je ei zit als je op vakantie gaat zou ik lekker mee drinken. Als je na je ei zit zou ik wel wat drinken maar niet te veel. En doe je het liever helemaal niet, dan verzin je toch gewoon een antibiotica-want-ik-heb-blaasontsteking smoes? ;) ow lees net dat daar ook al iemand anders mee komt haha.

@ Lies, hier werden eerste x ook 4 buisjes geprikt.

Agenda
    30-09 Liefsd - Nod datum
    01-10 Charise - Follikel meting
    02-10 Yvetje - Zaadonderzoek man
    02-10 Zoetje - Nod datum
    02-10 2dewolk - Nod datum
    04-10 Paniekertje - Nod datum
    07-10 Mieks - Nod datum
    08-10 Bbibi - Follikel meting
    08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur
    09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts
    09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron
    10-10 Babke - Vervolg traject bespreken
    10-10 Susanne - Intake gyn
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113

Mijn ei moet nog komen. Zit op dag 11 nu en moest op dag 21 komen om bloed te prikken.

Deel Deze Pagina