Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @liefsd ohh nee als je niet wilt testen dan zeker niet doen!!
    Maar daarom dat ik het ook vroeg want het kan zijn dat hij toch later gesprongen is! Met clomid hoor je vaak dat hij doorgroeit tot 26mm !! Mijne was dag 12 ook ruim 20 en toch pas zondag ( ik denk toen ok 26mm) os hij pas gesprongen!! Dus wie weet zit je toch nu pas 12 dpo!! Heb je wel iets langer doorgeklust voor de zekerheid :)!

@peony ja hondje is super verwend en lekker bifiworst erbij gekregen en nu aan lekker zon klein kauwbotje met kip!! Ons verwend nestje hihi

En qua ongi durf ik niet te zeggen! Ik zal er morgen eens opletten! Ik ben ook altijd zwaar ongesteld maja meestal sowieso 3 dagen erg en dan 4 dagen steeds minder! Maar zal eens kijken morgen/ overmorgen :)

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @all, was net ff aan het lezen over clomid en lees opeens dit (heb sinds vanmorgen een zere tong en heb er geen aandacht aan besteed maar nu ik dit lees denk ik wel ff.... 'overgevoelig'? wat houdt dat dan precies in?)

'Voorzorgen bij het gebruik van Clomid
    Rode vlekjes op de huid, koorts of een pijnlijke tong kunnen wijzen op een overgevoeligheid voor Clomid.'

Zal het toeval zijn, kan het geen kwaad en gaat het vanzelf weer weg of moet ik het ff iemand vragen?

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Peony, Ik ben nooit zwaar ongesteld dus zag niet echt verschil met Clomid..

Bbibi, Ja misschien wel idd. Ik vroeg me al af waarom ze het zo zeker wist dat ie op springen stond. Zal ik de volgende keer even vragen.
    Wij konden tot maandag klussen omdat mn lief zn zwemmers moest inleveren. Dus nu weet ik het eigenlijk allemaal niet meer! Haha
    Ik wacht nog wel gewoon, we zien wel wat er gebeurd. En anders bel ik eind volgende week de gyn.

4. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Wel genoeg water gedronken toen je 'm innam?

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd, ja, had een flesje van een halve liter bijna leeggedronken. Nou ja, ik wacht het gewoon rustig af...

@bbibi, las dat je menstruatie idd anders en lichter kan worden tijdens het slikken van een clomid kuurtje.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefsd owhh je hebt sowieso tot maandag nog geklust? Nou dan kan je hem niet gemist hebben toch? Maar het kan dus WEL zijn dat je dus nig helemaal niet 14dpo zit... Die kans zit er dik in meid!! Een positief iets daaraan, dan heb je helemaal veeeeeelste vroeg getest en is dus alles nog open... Wie weet test je t weekend wel ooeens dik posi !! Ik hoop het meid!!

@peony iehh bah!! Zou er wel even goed mee oppassen hoor meid!!
    Ik lees bewust nooit dat soort dingen omdat ik mijzelf dan alleen maar bang en gek maak met voel ik dit voel ik dat etc :)
    Maar zou het wel even in de gaten houden en anders maandag even bellen!!

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, ik ben normaal ook niet zo van alles opzoeken en lezen (internet, bijwerkingen bijlsuiter ed). Weet eigenlijk niet meer hoe ik erop kwam, haha!
    Het zal wel meevallen, was tot voor kort ook niet lekker (griep) en had toen een zere keel en moest veel hoesten. Dus wie weet komt het daar nog van. Voel me verder prima dus het komt wel goed!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @peony hmm toch wel goed in de gaten houden hoor!! Beetje zal niet erg zijn maar als je tong ook opzwelt ofzo moet je wel meteen aan de bel trekken hoor!! ( wil je niet bang maken) maar gewoon goed oppassen! :)

Fijne aaf girls x

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Thanx Bbibi, zodra mn tong of keel gaat opzwellen of als ik benauwd word trek ik aan de bel hoor.
    Maar het zal wel niets zijn, ook al houd ik het ff in de gaten.
    Haha, schrok ff dat ik het las dus vandaar mn berichtje hier. Maar ondertussen weer met beide benen op de grond!

Straks lekker the voice kijken en dan naar bed!! Ben moe!
    Meiden, fijn avond!!

10. Lies33

Lies33 Niet meer actief

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Ja hoor het is weer avond begint die maagzuur weer Pfff......
    Vraag me echt af waar dat vandaan komt iemand daar ook wel eens last van ?

12. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ik heb wel vaker last van maagzuur maar sinds dat ik primolut slik vaker rond deze tijd en in de nacht...rennies helpen bij mij gelukkig wel:D

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @merel morgen idd maar Rennie in huis gaan halen.
    Ik slik verder niets en heb er ook nog nooit zoveel last als nu van gehad

14. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Wowww, heb echt iets gemist. Heb het zo druk gehad met mijn taart. Hij is eindelijk af:) en helemaal kapot. Dus ik hou het nu ff bij dit berichtje..

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Owja nog een vraagje die blaar op me arm is best groot en dik geworden moet ik dat gewoon zo laten of doorprikken ? Aan de lucht laten of een pleister erover? Iemand tips

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Zoetje, Ik zou hem doorprikken, ontsmetten met alcohol en een pleister erop doen :)

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    krijgen we nog een foto van de dorataart te zien??? :)
    @zoetje, rennie helpt goed, mijn vriend heeft er ook wel eens last van...
    blaar, lastig hoor...als je hem doorprikt ook echt heeeeel goed schoonhouden hoor. het liefst niet een hele strakke dichte pleister erop, maar ook wel lucht erbij laten. dan heelt ie het snelst...

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Charise, mijn gyn vertelde vorige week dat een eitje met clomid springt tussen de 16 en 26 mm.
    Fijne verjaardag gehad van je stiefvader?

@ Peony, kan toeval zijn, maar als je het niet vertrouwd: dan gewoon een arts bellen :) Wij zijn geen artsen natuurlijk ;)

@ Zoetje, als het een vochtblaar is kan je hem aan de zijkant met een steriele naald door prikken. Zorg dat al het vocht er uit is en dek hem daarna wel af met een pleister ivm infectie gevaar. Als je hem niet wilt door prikken hoef je er geen pleister op te doen.
    Je hebt ook zalf voor brandblaren (al heb je daar nu in de avond weinig aan natuurlijk nu er geen winkels meer open zijn).

Agenda
    30-09 Liefsd - Nod datum
    01-10 Charise - Follikel meting
    02-10 Yvetje - Zaadonderzoek man
    02-10 Zoetje - Nod datum
    02-10 2dewolk - Nod datum
    04-10 Paniekertje - Nod datum
    07-10 Mieks - Nod datum
    08-10 Bbibi - Follikel meting
    08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur
    09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts
    09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron
    10-10 Babke - Vervolg traject bespreken
    10-10 Susanne - Intake gyn
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken

19. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ weegbree zal hem morgen wel even plaatsen:)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lies bedankt voor de link!! Maar waar zie jij 80 tot 90%??
    Ik zie alleen dat 8 op de 10 een ei krijgt door clomid en dat de helft maar zwanger wordt dus ofwel 4 personen op de 10 ( super weinig dus) en daarbij staat ook dat se zelf niet begrijpen waarom!!

@mieks hoe is het meid? Nog vol te houden? Hoe ging het werken viel het mee?

@babke vertrok je dit weekend Zo ja fijne vakantie!

@ de rest weltruste meiden x

Deel Deze Pagina