Ahhh balen Bbibi, ik had het nog nooit gezien, stond op, en toen dacht ik hee dat is wel interessant. Oh echt, dat boek heb ik ook, maar nog niet helemaal gelezen. Ga ik ook nog maar eens lezen dan. Nou hier maar eens mijn bed in haha. Even kijken of ik manlief nog zover kan krijgen om te klussen haha.
Even een ego berichtje: Auw auw auw mijn voeten!! Die mogen gwamputeerd worden. Ze zijn niet gemaakt om de hele avond pumpscte dragen. Het was een zeer geslaagd feest, maar wat een voeten! Ik ga een voetenmasseur zoeken op gran canaria
Goedemorgen! @paniekertje, spannend meis!! Hopelijk heb je snel een duidelijke test! Geeft ons ook weer een beetje moed!! @bbibi, balen dat je zo'n last hebt van opvliegers. Hoop dat het snel over is!! @babke, hahaha ik ben ook geen hakken-persoon!! Arme voetjes! Masseur klinkt idd wel goed!! Wanneer/hoelaat ga je precies? @liefsd, jij mag ook vandaag testen? Heb je al nieuws? Ik hoop zoooo dat het raak is!! @all, hier alles rustig. Nog geen last van bijwerkingen oid.
Morning ladys! @babke fijn dat het heeft leuk was! En dit weekend nog vertrekken oo vakantie ofniet? @liefsd jij houd het idd spannend zeg!!! Had je al ge-appt maar no response duimduimduimduimduim!!! @peony fijn dat je ook geen bijwerkingen hebt! Jij bent denk na vandaag al klaar ofniet? Ik ga aan nummer 2 vandaag!! @weegbree eerste clomid pilletje vandaag? Spannenddd!! Fijne dag y'all
Goedemorgen dames! Zo wat een mooie dag zeg! @babke haha daar heb ik ook last van na een avond pumps hihi... @liefsd en en en en en ?? Hahahaha je houd het spannend zeg?????
@ Paniekertje: Meid gewoon blijven hopen, ik zou over 2/3 dagen weer testen dan weetje het waarschijnlijk zeker..! @Liefsd: Heb je al nieuws? We zijn allemaal zo benieuwd!!
Goodmorning ladies! Ik werd wakker, wilde plassen, meteen bakje erbij voor de test..................... Plas ik rood! Dussss, helaassss, game over! Maargoed, vanaf vandaag dus nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Heb genoeg Clomid in huis dus we gaan vanaf overmorgen weer lekker van de bijwerkingen genieten. Vandaag met lieve vriendje shoppen! Dus zal meteen wat ovutesten en 2v5 in huis halen voor de volgende ronde. Ik zal vanavond lezen wat de rest allemaal heeft gestuurd, excuus voor mijn ego-berichtje! (Zit nu op mn iphone)
@peony ohh oke was even in de war wist het niet meer! @liefsd echt balen meid!!! Had het je echt enorm gegund!! Is toch weer klote als het niet zo mocht zijn!! Hopelijk is komende ronde onze ronde meid!! @mieks overleef je het zo je eerste weekendje? @ paniekertje nog getest vanmorgen? En zoetje wanneer ga jij testen?
Aahh wat jammer liefsd. Maarja weer een nieuwe frisse ronde in! Babke, geniet ervan meid!!! Hier nog niet veel bijzonders. Weer geklust gisteren. En morgen weer FM, ben benieuwd of eitje er dan nog zit. Xx
@liefsd ah balen meid!! Maar idd op naar de volgende ronde ! Veel plezier vandaag verwen jezelf maar eens lekker. @Bbibi als ik dinsdag nog niet ongi ben test ik. Eerder heeft denk ik toch geen zin.
Goedemorgen, @ Yvetje, hopelijk zet de menstruatie toch gewoon goed door. @ Charise, zulke knallers had ik ook Dan hoef je niet te twijfelen of ie nou positief is of niet Overigens is 100 miljoen zaadcellen niet abnormaal veel maar valt het meer onder het gemiddelde heb ik gehoord... Mijn hubbie had er 188 miljoen zelfs.. Jammer dat ik het programma niet gezien heb, op welke zender was dat eigenlijk? @ Zoetje, na eisprong wel vaker idd wat witter, soms wat dikker.. Misschien er eens een test tegen aan gooien? Heb een goed gevoel bij jou....(al een paar dagen) @ Babke, ooee dat kan flink zeer doen als je niet gewent bent aan hakken Fijn dat het een geslaagd feest was! Ik weet niet meer precies wanneer je ging, maar in elk geval alvast een heeeele fijne vakantie op Gran Canaria. @ Liefsd, he meid wat balen! Op dus maar weer naar een volgende ronde! Hopelijk met meer geluk. Geniet van het shoppen @ Bbibi, heb een heerlijk rustig weekend. Daar was ik ook echt even aan toe. Afleiding is fijn, maar had nu ook even wat mieks-tijd nodig Maar mis hubbie nu wel. Zondagen waren toch "onze" dag samen.. Lekker uitslapen, ontbijtje maken enz enz... @ Paniekertje, nog opnieuw getest??? Agenda 01-10 Charise - Follikel meting 01-10 Yvetje - Controle cyste, Starten puregon spuiten 02-10 Yvetje - Zaadonderzoek man 02-10 Zoetje - Nod datum 02-10 2dewolk - Nod datum 04-10 Paniekertje - Nod datum 07-10 Mieks - Nod datum 08-10 Bbibi - Follikel meting 08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur 09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts 09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron 10-10 Babke - Vervolg traject bespreken 10-10 Susanne - Intake gyn 18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad 19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
@mieks volgens mij was dat programma op TLC wow 188 miljoen haha!!! Een goed gevoel heb ik juist weer niet hoezo weet ik ook niet nog 2 daagjes als niet ongi ben doe ik een test.
Even snel berichtje van mij. Heb nog niet getest, durfde niet bang voor nega. Mssn vanmiddag of vanaaf en anders morgen na werk... Mn temp is nog wel mooi hoog
@paniekertje, oh je temp is idd nog er mooi hoog. Ik weet dat je daarvan niet kan zeggen of je idd zwanger bent mar het is iig fijn! @zoetje, klinkt erg positief!! @mieks, toch maar eventjes een eigen ritueel maken voor de komende maanden. En anders gewoon gezellig hier vaak komen kletsen!