@ Zoetje, dat zegt nog niks hoor. Bij een beginnende zwangerschap kan je daar ook last van hebben door het oprekken van de baarmoeder
@ merel ja is ook best spannend al ben ik Er nu nog vrij rustig onder @mieks ja dat klopt en alles lijkt ook nog zo op elkaar
Bij mij heb ik wel gemerkt dat wanneer je er soms wat afstand van doet het zorgt voor een gezonde dosis positieve energie..De afgelopen weken ben ik er veel minder mee bezig en dat zorgt voor rust, ik laat alles op me af komen en dan hopen dat de puzzelstukjes vanzelf op de juiste plek vallen..
Hoi meiden, Ik lees vanavond op de laptop even bij en reageer dan. Ben net terug van mn werk, daar op t toilet even snel ovutest gedaan en kawel... Positief! Hebben gisteravond nog geklust en vanavond nog maar een keer dan.
Goed dat je door blijft klussen. Zou ik zeker nog een dag of 3 ook blijven doen! Bij de een springt het ei direct met de posi ovutest, maar bij de ander duurt het nog een dag of 2 a 3.. Succes
Hee meiden, Nou hier weer gevoelige buik hoor, eisprong komt er aan. Voel het weer precies als vorige maand. Echt best pijnlijk is het. Maarja op zich vind ik het wel fijn want weet ik tenminste dat er iets gebeurd. Ga zo even ovu testje doen voor de gein, kijken of ik wat zie, al maakt het niet echt uit, want weet wel hoe het voelt. Zal ik vanavond weer proberen te klussen? Hebben gisteravond ook geklust, maar ja rond eisprong is toch goed om achter elkaar te doen, 3 dagen ofzo. Nouja kijk wel even hoe het loopt. Xx
JUP, hij is POSITIEF!! Mijn eitje komt er aan, denk vanavond of vannacht. Hij is nog iets donkerder geworden na de foto.
Nou mijn eerste clomid zit erin! Duimen dat t aanslaat! En dat ik geen bijwerkingen heb! @balen v d kramp Zoetje! Hopelijk is t geen ongi! @charise fijn dat je t zo voelt aankomen! Minder dat t pijnlijk is... Fijne avond allemaal!
LW, jaa dan zitten we samen met positieve ovulatietest. Ik had er vandaag ook 1. En ook gisteravond geklust, hopelijk hier ook vanavond nog een keer. Weegbree, ja inderdaad wel vervelend dat het pijnlijk is, maarja, het is maar 1 dag en dan is het voorbij. Ben jij een dag eerder begonnen met de Clomid? Enne komt vast goed hoor! Hopelijk heb je snel een mooi ei! Je hebt trouwens al wel snel een FM. X
@peony haha kleinnn beetje jaloers dus? Hihi ik beetje erg momenteel helaas ik wil het gewoon zoooo graag! @ mieks fijn dat je een lekker weekendje voor jezelf hebt gehad' @panieketje ik zou morgen toch ff testen dan met ochtendurine meis! Daarmee meeste kans! @ charise vettttt positief! Jij kan je fm van morgen wel afzeggen denk hahaha Dus nu moet je zekerrrr je man verleiden vanaaf hihi @weegbree hopen op een goede afloop ! Bij mij zit nummer 2 er weer een! Wat lichte maagpijn snachts en wat opvliegers maar ach als dat het enige is toch @zoetje jij houd het wel ergggg spannend zeg !! Hihi @all sorry als ik vergeten ben te rwageren maar steeds zoveel paginas lezen als je ff wat wil typen!! @hier ik weet niet waarom maar ik hoop zooooo dat ik dit keer meer eitjes heb die rijpen! Ik weet niet waarom maar denk dan gewoon dat je toch net wat meer kans maakt!! Dus zou het wel suuuper vinden!! Maar zal denk niet he als ik er vorige keer ook maar eentje had? Of kan dat wel per keer veranderen?
@ Bbibi, dat veranderd per keer.. Vorige maand 2, deze maand 1 @ All, ik zit net te denken..vorig jaar op 4 oktober gestopt met de pil (ja op dierendag )..zou dat niet een hele mooie symbolische datum zijn om dan een posi test te hebben?
@mieks dat zou heeeeel speciaal zijn!!! Ik duimmmm dat het zo gaat zijn meid!!!! En dat kan dus toch per keer veranderen? Spannend ik hoop dat ik er nu meer heb! Zou ik best leuk vinden
Bbibi, voor elk eitje dat extra rijpt, kom je een maand eerder in de overgang. Ik zou dus gewoon hopen op 1 eitje. Meiden tot over een week.
Oh ja Weegbree, mijn banner klopt nog steeds hoor. Mijn eitje was vorige ronde cd21 en nu was er cd10 ook nog weinig actie. Ik merk nu wel slijmtoename dus ik heb wel goede hoop. Waarschijnlijk net na de vakantie
Babke, Hele fijne vakantie! Geniet ervan! X @ de rest: Ik ga morgen weer via de computer op jullie allemaal reageren!
@charise: grappig! Welke cyclusdag zit jij? Ik heb vriend niks verteld dat de test positief was maar toevallig begon hij over gisteravond en dat hij dat nog over wilde doen hihi komt goed uit! Hoelamg is jou cyclus ongveer met clomid?
@babke ach geen probleem eerder bij de overgang ik wil toch maar een kindje en het liefst snel! Dus laat er maar meer komen! Als 20halve eitjes die niet rijpen haha! Fijne vakantie meid
Babke, fijne week meid, geniet ervan!! LW, ja zeker grappig. Ik zit nu op CD 17. En jij? Mijn vorige cyclus was 33 dagen en had ik ei op CD 20/21. Dat was met 50 mg, en heb nu 100 mg clomid gehad. Mijn man weet ook niet van positieve test hoor, en ook niet dat ik last van buik heb e.d. Dat soort dingen wil hij niet weten, vertel ik hem achter af pas. En heb net wel gezegd van kom schatje zullen we naar bed gaan? Ik wil met je knuffelen hihi. Ik moet morgen ook beetje op tijd op. Morgenmiddag weer een FM, dus ben benieuwd of er nog een eitje te zien is. Ik heb trouwens om 14.10 uur een afspraak. Xx