Goedemorgen meiden, Even een snel berichtje voor ik richting werk ga. Helaas weer niet goed geslapen. Heb erg moeite om in slaap te komen en ook een aantal keer wakker geworden vanacht. Nou was mijn temp na mijn dipje weer mooi terug naar 37 graden, maar ging ik naar de wc en leek het wel alsof ik ongesteld was geworden Ook roodverlies erbij. Vrees dat ik richting "game over" aan het gaan ben... heel apart, want zit volgens FF nog maar op 8 dpo, plus het matcht totaal niet bij mijn temp. Die gaat normaal dan echt flink omlaag. Nou...we wachten maar af... Fijne dag allemaal Agenda 01-10 Charise - Follikel meting 01-10 Yvetje - Controle cyste, Starten puregon spuiten 02-10 Yvetje - Zaadonderzoek man 02-10 Zoetje - Nod datum 02-10 2dewolk - Nod datum 04-10 Paniekertje - Nod datum 07-10 Mieks - Nod datum 08-10 Bbibi - Follikel meting 08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur 09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts 09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron 10-10 Babke - Vervolg traject bespreken 10-10 Susanne - Intake gyn 18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad 19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
Goedemorgen dames! @mieks hè vervelend dat je weer slecht geslapen heb hopelijk kom je de dag een beetje goed door. En idd vreemd je temp zo mooi en dan dit hmm idd afwachten... @paniekertje hè wat jammer!! Maar vergeet niet zolang er nog geen bloed is......duim voor je meid @hier dacht vanochtend ga ook alvast me temp bijhouden heb ik 37,5 ik vind dat wel erg hoog normaal zit ik rond 36,3 à 36,5 Hoe is het eigenlijk met 2dewolk haar NOD datum is morgen ?? Fijne dag vandaag !!
Hee meiden, Ik blijf duimen voor jullie Mieks en paniekertje. Hier gisteravond nog geklust vanmorgen enorme tempdip maar komt ook door het vroege opstaan. Ben benieuwd of mn ei er nog zit vanmiddag. Xx
Mieks ik denk dat jij harstikke zwanger bent. En je bent gewoon mega aan het innestelen. . Niet zo negatief hoor. Dat voelt je lijf. Positieve energie is beter. @all tot over een week(misschien)
Mieks, je tempkaart ziet er positief uit. Buik is nog gevoelig dus denk dat ik eisprong nog moet krijgen. Xx
goedemorgen dames! jullie houden het spannend Mieks en Zoetje! duimen dat jullie beide zwanger zijn! en paniekertje, jammer hoor!! maar misschien is er nog wat hoop zolang er geen bloed is?? @hier, gisteren eerste clomid genomen. vanmorgen temperatuur gemeten, 36.9 is dat niet wat hoog voor ongesteld zijn? wat is normaal ongeveer? en Charise, je zei dat ik al snel een fm heb staan? volgens mij zei de gyn tegen mij dag 11? Gerekend vanaf dag 1 van je ongsteldheid? of is het dag 11 vanaf je 1e clomid?
ladies, hoe krijg ik mijn tempkaartje gekoppeld? heb hem aangemaakt bij ff en nu wil ik hem graag koppelen? @babke, vergeten, maar geniet ervan!!!
@paniekertje, oei dat zou jammer zijn.. ook spannend dus. @zoetje, 36,3 en 36,4 zijn temps voor voor een eisprong. 37,5 is een temp voor na een eisprong positief dus dat hij nog zo hoog is. Wanneer ga je testen? Ben zo benieuwd bij jou! @charise, ik heb bijna altijd een tempdip voor mijn ei springt.. wie weet morgen? Ben benieuwd naar de meting. @babke, ik ben niet heel negatief want ik hoop nog steeds. Maar ben ook realistisch, het kan alle kanten op.. hoop uiteraard de goede kant! Hele fijne vakantie! @ weegbree, je temp kan de eerste dagen nog wat hoog zijn maar zakt daarna. Kijk maar naar mijn tempkaartje van deze maand.
Goedemorgen dames!! @charise, oh wow geweldig! Leuke foto ook! Heb ik een gezicht bij een naam! Het lijkt mij een hele belevenis zijn geweest om anwezig te kunnen zijn bij zo'n show! Ik heb het gisteravond opgenomen, we hebben samen Boer Zoekt Vrouw gekeken dus ik kan het straks nog heerlijk kijken!! (Jee!) Succes vandaag met je fm! Mooie test iig! @weegbree, ik hoop ook dat je geen last van bijwerkingen krijgt! Je temp kan alle kanten opgana als je ongesteld. Bij mij begoni ook hoog maar nu zakt hij langzaam naar beneden met een kartel (2 omhoog, 1 naar beneden enz...) Je kunt alleen je eisprong spotten, verder kun je niet heeel veel uit je tempkaart halen! @zoetje, balen dat je zo'n last had van kramp! Hoe voel je je nu? @merel, hoop dat je snel je 1e ronde in kan! Spannend!! @lw, wat super een posi ovutest!! Goed aan de klus geweest? Vandaag ook nog, of morgen weer? @bbibi, ik heb geen idee hoe dat zit met het aantal eitjes wat er groeit en of dat per keer kan verschillen. Het lijkt mij wel, in een normale cyclus zonder medicijnen heb je ook soms dat er 2 springen (2eiige tweeling).... Lijkt mij wel logisch, met clomid heb je daar zowiezo meer kans op. @mieks, oh dat lijkt me even schrikken! Hoop dat het straks heel goed te verklaren is (innestelingsdip oid). Balen dat je ook zo slecht slaapt! Ik had dat ook in het begin, je bent toch gewend naast iemand te slapen en je gedachten gaan alle kanten op!! Ik merkte wel na een tijd dat ik er steeds meer aan begon te wennen (alleen slapen). Toen hij terugwas was het zelfs weer even raar om naast iemand te liggen... We lieten elkaar niet meer los dus dat slaapt dan ook niet heel relaxed! Denk aan je meis!! <3 @yvetje, succes vandaag!! @paniekertje, oh jeetje..... Wat ontzettend balen!! Maar zolang je nog niet ongesteld bent houd ik moed! @babke, heeeele fijne vakantie! Geniet ervan!! Hoop dat ik iederen heb gehad.... Hier alles nog wel rustig, gisteren een kleine opvlieger maar van andere medicijnen ben ik véél erger gewend dus dit stelde gelukkig niet veel voor. Hoop dat het hierbij blijft!! Vandaag de laatste clomid! Straks het zh bellen om een afspraak te maken over 5/6 weken. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden (dus geen eisprong) gaan we de dosis bespreken. Als ik wel ongesteld ben geworden weet ik niet of ik dan ook moet komen. Zal wel ff vragen straks of ik dan evengoed moet komen of niet.
@mieks ik denk morgen eerder heeft niet veel nut denk ik morgen is 14 dagen geleden dat ik een eisprong gehad heb. Heel soms voel licht krampje dan denk ik meteen nee ga niet testen wacht tot ik ongi word ben zo bang voor die teleurstelling weer. @peony ik voel me eigenlijk goed wat verkouden en flinke koortslip maar verder prima niet het gevoel dat ik echt ongi ga worden eigenlijk. gespannen borsten wat minder maar is er wel nog.
@zoetje, ik zou ook morgen testen of anders gewoon afwachten. Een koortslip geeft al aan dat je immuunsysteem wat minder is. Dus goed voor jezelf zorgen!! Ik hoop dat je je iig snel beter voelt én dat je snel een positieve test in je handen hebt!!
@peony ja ik denk tot ik er morgen toch wel een test tegen aan gooi mijn moeder is dan jarig zal leuk zijn dan een positieve test in handen te hebben hihi. Ik weet tot een koortslip gevaarlijk is voor baby's maar mijne is al helemaal uitgedroogd geen blaasjes meer enz. Dan is het toch niet meer zo gevaarlijk hè ? Weet je dat toevallig. Mijn kleine nichtje lig hier lekker in de box bij mijn moeder durfde niet zo goed in de buurt te komen....
@zoetje, ja een positest zou dan wel helemaal oed getimed zijn! En als het niet zo is kun je jezelf als troost volstoppen met taart... Ik heb zelf nog nooit een koortslip gehad maar volgens mij is het niet meer gevaarlijk als het opgedroogd is. Maar ik zou uit voorzorg toch niet te dicht in de buurt komen van je nichtje....
@peony ja dat dacht ik ook haha en goed idee van die taart Moeilijk uit de buurt blijven is zon heerlijk poppetje van 3 maanden haha...maar goed
@Charise: Ik zat gister op dag 13 (positieve test) en vandaag dus dag 14. Ik ben benieuwd naar de fm wat er te zien is, als je eitje nu gesprongen is hebben jullie op de juiste momenten geknuffeld toch? @Mieks: Ik zal voor je duimen dat het niet doorzet tot ongi! Wel vaag hoor. @Babs: Fijne vakantie! @Weegbree: ik heb geen idee hoe het zit met temperatuur. Die mijne schommelt van het ene uiterste naar het andere uiterste. Maar volgens mij is onze temperatuurmeter ook niet helemaal goed snik.. @Paniekertje: dat zou niet leuk zijn! Nog geen bloed verloren? Wanneer ga je eventueel nog testen? @Peony: we hebben eergisteren (dag 12 sochtends en savonds) en gisteravond (dag 13 avonds) geklust. Plan is vanmiddag nog een ovutest te doen en vanavond te klussen. Vriend is een anti-ochtend-seks-persoon dus dan maar toch nog deze avond meepakken.. Ik probeer een foto van mijn ovulatietest van gisteren erop te zetten, maar heb sinds gisteren een macbook en kom er nog niet helemaal uit haha.
Meiden wat gaan jullie snel! @all goedmorning! @mieks klinkt als innesteling whaaaaa spannend meid !!! Mijn duimen draaien voor je dat het raak is! Zou zown mooi kadootje voor jullie zijn!!! @paniekertje ojee ik hoop het niet voor je meid Maar nog geen ongi... Dus er is nog een ietsiepietsie hoop meid @ charise heb je hem nig kunnen verlijden? Je mannetje hihi Succes straks! @ zoetje jij houd het helemaaaaaal spannend voor ons zeg hihi Vind het knap dat je nog niet getest hebt! Had ik allang gedaan @ weegbree qua tempen durf ik je geen advies te geven! Geen verstand van!! Last gehad van bijwerkingen vd clomid?? @ peony ik ook hoor last van wat opvliegers! Maar odd hetzelfde als wat jij hebt! Andere medicatie zooooveel meer bijwerkingen sat dit appeltje eitje is @babke fijne vakantie! @hier niks spannend te melden! Wel lang wakker gelegen met malen in mn hoofd wat nou als zwanger worden niet lukt, wat dan?? Werd er Zooo emotioneel van! Had het ee helemaal moeilijk mee! Hebben jullie dat ook wel eens of heb ik alleen nou zown onsekere/negatieve geest?
@zoetje, comfortfood.... (maar hopelijk niet nodig!!) @lw, haha, dat moet iig voldoende zijn!! @bbibi, ik heb dat ook af en toe hoor. Maar dan mag ik van mezelf maar 1 minuutje ff twijfelen en bang zijn, daarna moet die knop weer om van mezelf. Het is logisch als je soms bang bent hoe de toekomst eruit ziet, zolang je maar niet doorslaat!! Gewoon positief blijven, dat is ook beter voor je lichaam!! Stress is echt killing!!
hoi meiden, @Peony, nou.....gisteren is mijn menstruatie pas op gang gekomen en vandaag zet het al helemaal goed door!! Ik kan dus van mezelf gisteren dus als dag 1 beschouwen en zo meteen naar de gyn, ik ben heel benieuwd, ik gok dat ik mn eerste spuit mag zetten vandaag. @Bbibi, ik heb geen zw test gedaan, omdat ik weet dat de kans op zwangerschap zooo nihiel was, in verband de cyste die ik heb/had. En daarbij duurt het bij mij altijd allemaal wat langer voordat het reageert. En ben ook blij dat ik dus geen zw test heb gedaan, omdat ik ongesteld ben geworden. @liefsd, wat jammer dat je ook ongesteld bent geworden!! Hou de moed bij elkaar, het gaat ons allemaal een keer lukken!! @Weegbree, ik ben dus inderdaaad nu ongesteld geworden. Dat ik deze week met de spuiten ga beginnen vind ik wel spannend, omdat ik natuurlijk nog niet weet hoe mijn lichaam reageert: heb ik hoge dosis nodig of niet?? Aan de andere kant ben ik erg blij met de spuiten, omdat we nu gerichter kunnen behandelen en de kans dus groter wordt dat het gaat lukken. En bang voor de spuiten ben ik niet, het zal alleen de eerste keren wat spannend zijn. Zometeen die kant op, mn man gaat ook mee. We komen allebei vanuit ons werk daar naartoe. Ben ook best een beetje nerveus, maar dat ben ik eigenlijk altijd als ik naar de gyn ga....