Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @yvetje, wat spannend! succes! hopen op goede resultaten!
    @zoetje, ben benieuwd naar jouw uitkomsten!
    @bbibi, ik maak me af en toe ook wel eens naar hoor. wil het zoooo graag en ben zo ongeduldig, zoals nu ook, wat gaat de tijd toch langzaam! nog een week wachten voor ik meer weet over een eventueel ei, dan nog een week klussen en dan weer twee weken wachten, echt irritant! maar goed, we houden de moed erin! het moet gewoon goedkomen!

Mijn eerste tablet zit erin, ik voel nog niks! voelden jullie echt allemaal wat?? mmm nou denk ik weer, is dat dan wel goed bij mij? :$

2. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Goodmorninn’ Dames!

Wat veel leeswerk, ik zal overal even op reageren. (Hopelijk vergeet ik niemand!)
    Allereerst, ik heb een lekkere dag gehad gisteren. Lekker geshopt met m’n lieve vriend.
    Mijn temp is ook al met 0,3 gezakt, dus wel lekker dat mijn lichaam iig goed reageert…

Charise: Lekker aan de klus meid? Hoe was je FM?

Yvetje: Spannend allemaal zeg! Wel lekker dat je straks gerichter te werk kunt gaan. Heel veel succes vandaag. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Paniekertje: Ben je al ongi? Balen meid! *knuf*

Mieks: Ik hoop zo dat het voor jou iets anders betekent. Menstruatie zou nog veel te vroeg zijn. Duimduimduim!
    Wat shit voor je dat je weer niet lekker geslapen hebt! Misschien nog even je gedachten verzetten voor het slapen gaan? Een goed boek oid? Denk je niet teveel aan je mannetje voordat je gaat slapen? Ik hoop zo voor je dat het wat beter wordt! *knuf*

Weegbree: Hoe gaat het met de clomid? En vriend alweer wat beter? Volgende week FM toch? Dan zien ze het vanzelf en houden ze je goed in de gaten hoor! Niet druk om maken, komt vast goed bij je J

Bbibi: Haha is jouw chihuahua ook weleens vals? Ze zien er zo lief en klein en schattig uit! Maar ondertussen, hihi. Gelukkig richten ze niet veel schade aan als ze een andere hond bijten. ;)
    Ik lig ook vaak te malen in mijn bed.. Soms wordt ik er vreselijk verdrietig van en ben ik zo bang dat de kleine simpele dingen in het leven mij niet gegund zijn. Zo gewoon voor anderen maar zo speciaal voor ons. Ik begrijp je helemaal. Is ook logisch dat je af en toe zo denkt. Als je er maar niet in blijft hangen en je jezelf de volgende dag weer op kunt rapen J *knuf voor jou!*

LW: Wat goeddddd! Een posi ovutest. Lekker klussen meid! Hihi

Zoetje: Ik ben zooooo benieuwd! Ik denk gewoon dat jij posi gaat testen morgenochtend! Daar zou het ook een mooie dag voor zijn als ik het zo lees J

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @yvetje, idd spannend allemaal!!
    Maar wat je zegt, je kunt nu gerichter aan de slag!!

@weegbree, ik voelde ook niets hoor. Alleen gisteravond heel ff een opvlieger maar dat stelde gelukkig niet veel voor.
    Dus als je geen last van bijwerkingen zou ik alleen maar blij zijn. Dat zegt niets over de werking ervan!!

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Goeiemorgen ladys,

Heb weer eerst even n uur gelezen haha.

Mieks: ik gok op innesteling. Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik ook een innestelingsbloeding gehad.

@ paniekerige: he wat shit zeg!

Zijn er nog damed die vandaag gaan testen?

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @susanne, leek dat op een wat lichte menstruatie bij jou? Heb ook wat kleine stolsels erbij zitten.. ben heel benieuwd wat mijn temp blijft doen aankomende dagen! Als ik ga zitten dan krijg ik ook elke keer een licht kramp gevoel, voornamelijk rechts..

@zoetje, ik ga gelijk hier kijken morgen ochtend ;)

@bbibi, niet te lang daarover malen, je zit nog maar aan het begin vd mmm. Er kan nog zoveel gebeuren :)

@yvetje, succes!

@weegbree, hier ook niks vd clomid gemerkt.

@liefsd, ik probeer ook idd van te voren gedachten te verzetten. Boek of tv, of gewoon lekker knuffelen met mijn konijnen. Ik ga pas naar bed als ik echt moe ben (al is dat afgelopen 2 dagen wel vroeg) maar dan ga ik idd aan manlief of 10.000 andere dingen denken. Wordt er behoorlijk gek van.
    Nog leuke dingen gekocht gister?

6. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    @hier vanaf mn werk even snel: nog geen ongi. Weet totaal niet wat ik moet verwachten. Vanmiddag maar nieuwe kv's halen en morgenochtend weer een testje wagen?

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ Mieks: ja ik dacht namelijk dat ik een miskraam kreeg, bij mij gebeurde dit namelijk toen ik al een test had gedaan. Maar kan dus ook veel eerder gebeuren. (achteraf gezien verlies je dan veel meer bloed.) wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar zou zo leuk voor je zijn;)

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ paniekertje: zou ik zeker doen!

9. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @paniekertje, spannend!!! Ik duim voor een positieve test morgen!

Ik ben net terug van de gyn en ik val maar meteen met de deur in huis: ik heb nog steeds een cyste, inmiddels 7 cm nu! :$ G*dver!!! :x Ik had erop gerekend dat die cyste door de menstruatie wel weg zou gaan, maar hij zit er dus nog steeds! En nu kan ik dus niet met de injecties beginnen, als we de boel gaan stimuleren dan wordt de cyste alleen maar groter! Dus nu moeten we 2/3 weken wachten (wachten is het laatste wat je wilt natuurlijk :() en dan moet ik weer met een kuur Provera beginnen om weer een menstruatie op te wekken. En dan maar hopen dat de cyste wel weg is.

Het lichaam heeft tijd nodig om de cyste op te ruimen en dat snap ik ook allemaal wel, maar godsamme, we hebben elk denkbaar scenario nu wel gehad!! We kunnen de cyste ook weg laten halen met een kijkoperatie, maar dat heb ik dus ook al een keer gehad en dan moet je onder narcose en kun je 3 weken niks. Dus het is beter om af te wachten en het lichaam de tijd te geven het op te ruimen.

Dus tis niet zo'n positief bericht. Ik baal als een stekker. Mn man en ik zijn allebei wel nuchter, maar toch is het weer een grote domper!

We hebben nu alle hoop gevestigd op manlief, morgen mag hij zn zaad inleveren, donderdag krijgen we daar de uitslag van.

Dus voor de agenda Mieks:
    4 okt - Uitslag zaadonderzoek man
    15 okt - Start Provera kuur

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Yvetje, dikke knuffel meid! Wat balen zo'n tegenslag!
    Hoop voor je dat die cyste snel weg is!

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Yvetje, jeetje zeg wat balen!! Echt klote dat het allemaal zo gaat. Maarja een grotere cyste zit je ook niet op te wachten. Hoop dat ie gewoon lekker uit zichzelf verdwijnt. En jullie daarna gelijk door kunnen.

Bbibi, ja we hebben gisteravond nog geklust, alleen weet niet zeker of eitje nu al gesprongen is, omdat ik nog wel beetje gevoelige buik heb. Maar goed we zullen het zien straks met echo. Maar ja als ie nog niet gesprongen is wil ik eigenlijk nog wel een keer klussen vanavond, maarja dat is wel veel 3x achter elkaar, en weet niet of ik manlief nog een keer zover krijg haha.

LW, oh lekker zeg dat je zo vroeg dan je eitje al krijgt waarschijnlijk. Heb jij geen Follikel metingen?

Weegbree,
    nee ik zat even in mijn hoofd dat je op CD 8 een FM had. Maar dat is niet zo natuurlijk. Excuses. CD 10 heb je echo dan toch? Is ook vroeg hoor, maar wel goed, want voor hetzelfde geld springt ie al heel snel bij je.
    Enne meid, je hoeft echt niet meteen wat te voelen hoor. Ik heb de eerste ronde helemaal niets gemerkt van de Clomid. Alleen met eisprong, maar dat kwam gewoon door springen van eitje dat ik pijn in buik had.
    En nu deze ronde met 100 mg had ik wel af en toe apart gevoel in mijn hoofd en gevoelige borsten. Maar dat was ook pas nadat ik alles binnen had. Dus het zegt niets over of het werkt of niet hoor.

Nou meiden, ik ga zo naar ziekenhuis voor echo. Ben net terug uit school. Ik moet om 14.10 uur voor echo.
    Manlief rijd me maar hij gaat niet mee naar binnen, want stel ik heb nog een ei en ik wil klussen, dan lukt het m niet haha.

Ik heb vanavond cursus op werk van 6 tot 9 uur. Bah....
    Nouja komt goed.

Tot straks meiden!! X

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @paniekertje, ik zou idd ook t kv testen halen en dan morgenochtend testen.

@yvetje, ohhh dat is idd een hele grote domper!! Ff slikken!
    Ik zou ook hebben gekozen om volgende ronde ook weer primolut te slikken en nog geen operatie te doen. Dat kan altijd nog!
    He balen!! Hoop dat het zaad van je man wel super is! Spannend!
    Sterkte meis!

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Mieks, We hebben ons lekker uitgeleefd gisteren! We moesten sowieso een aantal cadeautjes halen, daar zijn we flink in geslaagd. En we hebben lekker veel kleren voor onszelf gekocht, heerlijk! M'n vriend moest ook een aantal nieuwe broeken en shirts, dus de kast is lekker gevuld en voorlopig kunnen we er weer tegen aan! Meteen ook wat ovutesten en zwtesten gehaald voor deze ronde! Hihi.........

Yvetje, Aghh meid, wat is dat KUT zeg. Inderdaad een grote tegenvaller. Heb je zelf geen last/pijn aan die cyste? Als ie al zo groot is! Hopelijk ben je er snel vanaf. Maar 3 weken wachten is inderdaad ook vervelend. Wachten duurt soms zoooooo lang. En vooral omdat je het liefst niks wilt verspillen aan tijd, ik snap je hoor!
    Sterkte de komende 3 weken. En hopelijk is de cyste na je provera-kuur weer helemaal verdwenen. We houden moed! *knuf*

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, succes!! We horen het wel!
    En balen dat je vnv een cursus hebt! Wel interessant of dat ook niet? :p

15. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Charise: Succes! Ik ben benieuwd wat ze spotten bij je! Hihi

16. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @yvetje hè hè balen meid!! *knuf* hopelijk verdwijnen ze idd toch vanzelf en wachten duurt dan zoo lang sterkte meid!

@alle net ff lekker gaan wandelde met de kleine meid meteen even langs de kruidvat gegaan voor de testen gaan halen.
    Doen jullie wel eens mee met de staatsloterij vandaag is dat tot elke 15 min een trekking is en kans op 100.000
    Ik heb voor de fun ook eens een lot gekocht win ik me niet 1000 euro haha we hebben er 4 gaat nog door tot 12 uur.

17. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, meiden. Het is heel dubbel: mn nuchtere ik zegt: joh, je moet even een paar weken wachten, dan is die cyste ook verdwenen en dan beginnen we gewoon alsnog. Maar er is ook een andere ik, die zegt: jeetje mina, hoe krijg ik het voor elkaar. Nu moet ik weer wachten, verdomme. En het gaat ook nooit eens een keertje zoals het hoort, ggrr.... En dat wisselt elkaar ongeveer 30 keer per dag af....

@liefsd, ik voel de cyste helemaal niet. Dat vind ik ook zo gek!! Maar dat had ik ook niet toen ik ineens die pijn kreeg de vorige keer en mn eierstok is gaan draaien en ik toen geopereerd moest worden. Dat waren dan 2 cystes van 7 cm naast elkaar, maar die voelde ik verder ook niet. Dus tis heel onwerkelijk, maar het zit er echt, ik heb het zelf gezien op de echo jammer genoeg.

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @all, ik heb net het zh gebeld om een afspraak te maken.
    Mieks, voor de agenda: 5 nov: gesprek arts 1e ronde clomid
    Ik heb toch even gevraagd over die fm. Ik zat net nogmaals de info te lezen die ik uit het zh meekreeg en daar stond ook in dat 'echoschopie of bloedonderzoek wenselijk is bij gebruik clomid'.
    Nou zal ze het heus wel weten maar ik wil even weten waarom ik dat niet krijg. :p
    Ze belt mij woensdag even om dat te bespreken.
    Dus ook: 3 okt: telefonische afspraak bespreken fm
    Zo, jullie zijn weer helemaal bij! :D

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @yvetje allereerst voor jouw heeeele dikke knuffel!!
    Wat een domper weer idd :( het zal eens niet mee zitten! Ontzettend vervelend meid!!! :( nogmaals dikke knuf

@ liefsd jaaa jij snapt het precies hoe jij het omschrijft!!!
    Wat voor een ander allemaal zoooo normaal is is mij/ons ook niet gegund !!! Echt de meeste dingen kijk alleen al naar mijn gezondheid... En dan een kindje ook al teveel gevraagd :( ik heb het er echt vaak gewoon heel moeilijk mee :(
    @peony en weegbree jullie dus ook wel eens zown rot gevoel!! Maar weet je wat het is... Het is gewoon de onzekerheid! Ik hou van zekerheid! Als ik geen kinderen kan krijgen zou ik datgewoon willen weten en niet al die tijd in de onzekerheid... Pfff vind het wel vaak moeilijk hoor!!

@charise succes direct meid! Enne ik zou sowieso vanaaf nog een keertje doen hoor!!! Dan weet je zeker dat je hem niet mist :))

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony owh krijg je nu miss toch echo meid? Maar dat wilde jij zelf toch eigenlijk niet? Tenminste je had er wel vertrouwen in toch? Niuja sowieso goed dat je het nogmaals even bespreekt meid!! Vooral de eerste keer miss wel ff fijn :) spannend!!

Deel Deze Pagina