@bbibi, nee van mij hoeft het niet perse maar ik weet nu niet of ze het bewust doet of dat ze het 'vergeten' is door te geven. Als het bewust is en ze vertelt waarom ze denkt dat het niet nodig is dan vind ik het prima (vergeten zal ze het niet, maar ik sla mezelf later voor mn kop als het toch niet goedgaat en ik heb het niet gevraagd.)
@peony slim meid! Goed om het even na te vragen!! En wie weet krijg je er nu wel een! Vind het ook gek dat je er geen zou krijgen! Meestal doen ze dan eerste ronde wel om te kijken of het aanslaat en daarna kan je zelf aan de slag!! Zou ik ook wel een fijn idee vinden hoor!! Spannend meid!
@yvetje, wat balen...! sterkte met het wachten meid! hopelijk komt ie snel tevoorschijn! @zoetje, ik heb ook een lot gekocht, heb hem in de auto laten liggen, loop er zo ff heen! had je nou geld gewonnen??? spannend! hihi. heb een half lot gekocht! @charise, zat je ei er nog? zo ja, trek je spannende setje maar weer uit de kast
@bbibi, ja idd! Als zij het niet nodig vindt dan vind ik ook prima en dan ga ik relaxed en vol vertrouwen mn ei tegemoet (als die komt). En als ze het toch wel wil doen is dat ook goed.
oh kan dat ook nog! super zeg! nou morgen nog zwanger testen, dan kan je dag helemaal niet stuk! ik zeg een mooie bugaboo van kopen ik heb net mijn lot ingevuld, niks gewonnen! maar dat komt vanmiddag natuurlijk nog!
Wow zoetje, super zeg!! Meiden.... Mijn eitje is gesprongen!! Er was niets meer te zien. Ja alleen vrijgekomen vocht van het springen van het eitje. (dat verdwijnt binnen 24 uur na het springen) Dus ben ik blij mee. Baarmoederslijm vlies was echt super mooi dik (9,2 mm) Echt prachtig vond ze het haha. Ik vroeg nog even naar het zaad van mijn man. Ze vroeg meteen of hij rookte, dus ik zei ja. Ze zei ja hij heeft heel weinig goed bewegende zaadcellen. Maar hij maakt het wel weer goed met zijn aantal. Ik wou graag getallen horen, maar die kreeg ik niet. Zag bij die bewegende zaadcellen wel maar een 7 staan. Ik had echt zoiets van dat is toch superweinig!!! Ze zei ja hij moet echt stoppen met roken, mensen onderschatten het echt. Dus ik heb het net tegen m'n man gezegd. Maar ben bang dat ie er niets mee gaat doen. Nouja aan de andere kant denk ik ook van, als het echt ZO slecht was dan hadden ze ons vast niet gewoon laten proberen. Nouja in ieder geval, ik zit weer op de wachtbank.
Charise - 8 oktober bloedprikken progesteron Charise - 10 oktober bloeduitslag progesteron Charise - 15 oktober NOD
Charise: Jaa wat goed! Je hebt een eisprong gehad! Super meid, nu weer hopen dat het allemaal goed innestelt in jouw baarmoeder En dan, Hoppa!!!!!!!!, gewoon zwanger zijn! Jammer dat de zwemmers van je man wat minder zijn. Ik ben ook zooooo benieuwd naar de zwemmers van mijn kerel. Als het goed is, krijg ik deze week de uitslag (mijn vriend rookt ook........ Hij zou stoppen toen hij hoorde wat het kon beinvloeden (was ie ECHT van geschrokken, zei hij........ Pfoee), maar heeft ie ondertussen nog steeds niet gedaan)
@ charise: gelukkig heb je je ei gehad. Maar ik wist wel dat roken niet goed was voor het zaad, maar dat het zo slecht is wist ik echt niet.
Liefsd, ja irritant he van dat roken. Aan de ene kant denk ik van ja, ach, waarom moet ik hem dat ontnemen. Maar ja als het zoveel invloed heeft vind ik het eigenlijk wel klote. Misschien dat ik afspraak maak van als het over zoveel maanden nog niet raak is dat hij dan stopt. Want het duurt ook nog 3 maanden voor het weg is uit het sperma. Want nu word sperma gemaakt, wat over 3 maand pas naar buiten komt zegmaar. Ja zaadonderzoek was al even terug gebeurd hier, maar de gynaecoloog zei toen van het is goed, alleen bewegelijkheid kan beter. Dat het niet slecht was, maar het kon wel beter. Ik zag toen staan in dossier dat beweeglijkheid 36% was ofzo. Ik heb geen aantallen gehoord of gezien. had gehoopt dat ze dat zou zeggen, maar dacht ach ja wat maakt het uit. Nouja ik hoop maar dat de hoeveelheid alles goed maakt dan. Dat ze elkaar een beetje helpen daar binnen. En hopelijk gaat het goed en kan ik over 2 weken positief nieuws brengen.
@charise, oh super dat je ie gesprongen is!! Top! Balen dat het zaad iets minder was... Hoop dat hij toch stopt met roken. Je doet het toch samen. @liefsd, hopen dat jouw vriend ook snel stopt. De mannen moeten het zelf ook willen, anders lijkt mij stoppen me roken wel errug moeilijk! (Heb zelf nooit gerookt maar mn zusje en moeder wel dus ik weet hoe lastig het soms kan zijn).
Susanne, ja ik wist het wel. Maar ja zo word je weer even met de neus op de feiten gedrukt. Ik las net ook in een boek dat een onderzoek heeft bewezen dat als een man rookt, dit schade brengt in het DNA, en je dat dus doorgeeft aan je kinderen, en doordat het in het DNA zit heeft dat ook weer gevolgen voor hun kinderen. Wat er precies niet goed aan is dat weet ik niet, maar lijkt me niet echt goed in ieder geval. En sowieso kost roken ontzettend veel geld, wat we wel lekker zouden kunnen sparen voor een kleine. Maarja mijn man zei altijd, het is me het geld wel waard. Hij vind het echt heerlijk en ja ik begrijp ook dat het moeilijk is om te stoppen, maar vind het echt klote zo...
@charise jaa! Dat is top meid! Hopelijk een blijver! Duimen draaien voor je! Jammer van het zaad dat zeiden ze tegen mijn vriend ook hij schrok er best wel van en heeft direct zijn pakje weg gegooid na het gesprek nu al ander halve maand geleden en geen sigaret meer aangeraakt super knap! Het is ook lastig hopelijk ziet jou vriend het ook in en wil hij wellicht toch proberen te stoppen misschien met hulp? @hier hmm... Testdrang begint nu toch wel een beetje te komen haha maar ja toch maar wachten tot morgenvroeg??.. Wou ik wel maar man lief is er dan niet das ook wel jammer
Zoetje, ja ik zou echt proberen te wachten tot morgenochtend. Ochtend urine is toch het beste hiervoor. Ik duim voor je meid!! Enne superknap hoor dat je vriend zo is gestopt. Ja ik hoop ook dat hij wil gaan stoppen. Ga hem in ieder geval weer even aan de vitamine pillen zetten. Ik heb nu ook even mijn NOD in mijn handtekening gezet. Zoals sommige van jullie deden, is wel handig he?!
gewoon proberen zoetje! ochtend urine is wel beter, maar als je zwanger bent zou je het nu ook wel moeten kunnen zien toch? ik had het wel geprobeerd... is wel het leukst samen! maar goed, is persoonlijk. een omowitte is natuurlijk wel een teleurstelling.
@ Yvetje, jeetje wat balen. Je wilt zo min mogelijk tijd verspillen natuurlijk. Wat als ie er over 2/3 weken nog zit? Fijn dat je in elk geval zo snel de uitslag van het zaad krijgt! @ Liefsd, altijd leuk als je slaagt met shoppen @ Charise, fijn dat je ei gesprongen is! Hier had ik ook met de laatste meting 9mm slijmvlies. Nou hopen met resultaat Als je aantallen wilt weten kan je daar gewoon om vragen hoor. Dat moeten ze gewoon vertellen als je dat wilt. 7 lijkt me erg weinig, misschien niet goed gezien? Hoop dat je mannetje toch wilt stoppen met roken als het zoveel scheelt. Nu op naar een zwangerschap @ Zoetje, als je wilt testen vandaag moet je even een paar uur niet drinken en plassen zodat je urine goed geconcentreerd is Ben heel erg benieuwd. Heb nog steeds een goed gevoel bij jou Agenda 02-10 Yvetje - Zaadonderzoek man 02-10 Zoetje - Nod datum 02-10 2dewolk - Nod datum 03-10 Peony - Telefonische bespreking fm 04-10 Paniekertje - Nod datum 04-10 Yvetje - Uitslag zaadonderzoek man 07-10 Mieks - Nod datum 08-10 Bbibi - Follikel meting 08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur 08-10 Charise - Bloedprikken progesteron 09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts 09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron 10-10 Babke - Vervolg traject bespreken 10-10 Susanne - Intake gyn 10-10 Charise - Uitslag bloedprikken progesteron 15-10 Yvetje - Start provera kuur 15-10 Charise - Nod datum 18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad 19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid
@charise leuk zo je handtekening! Wat ben ikke toch een trendsetter in ons clubje he ? Hihi Wat een suuuuuuper nieuws van je eitje meid!!! Dus hij is zeker gesprongen nu! Fijn te weten en ook goed da je je oichaam dus goed hebt aangevoeld!! Top!!! En van je man 36% was toch goed zei jij vorige keer? Mijn was was 41% en dat was ook "prima" volgends de gyne en 29milj per ml is toch niet fantastischhh qua aantallen? En toch kon ik er sxhijnbaar prima mee zwanger worden, mijn man rookt en drinkt overigens niet! Eet gezond en neemt multi... @ zoetje dat je het nog kan volhouden meid vind et wel suuuuper knap van je hoor!! Wanneer is je NOD? Morgen toch? Spannend ik zeg testennnn!! En is jouw man nog steeds gestopt? Wauwwww super knap hoor! Tja het is een hele opgaaf maar je weet waarvoor je het doet! Heb ik ook! Zou het liefste doorroken! Maar alles voor een beeje hihi