Net in het vliegtuig: what to expect when you're expecting. Vervelend en niet leuk als je even los wilt komen Zo verder vliegen naar 'ons eiland'.
@babke, oh echt?? Ohhh, hahaha! Dat is idd wel erg dubbel! Het is wel een leuke film maar nu idd ff niet iets waar je mee geconfronteerd wilt worden... Zelf een muziekje opzetten!! Heeel veel plezier! Geniet heerlijk van het zonnetje, het komt hier met bakken uit de hemel!! :S
@ ego, jeetje sta ik net na het douchen mijn borsten te bevoelen dat ze zo zacht zijn terwijl ze normaal veel meer gespannen zijn richting nod, komt er gewoon een druppel witte vloeistof uit wtf? zou dat door de clomid komen??? Net al een lekkere jankbui gehad (hoezo ineens emo??? Helemaal niks voor mij ) Uiteraard hoop ik nog steeds ,maar ik blijf wel realistisch.... aaaahhhh nog een paar dagen afwachten!!
@mieks, oh wow! Ik weet dat sommige meiden daar wel vaker last van hebben (wel of niet zwanger) maar voor mij als leek zijnde klinkt het wel erg positief!! Jeetje, wat spannend!! Ga je ook echt wachten tot donderdag met testen?
Ik heb het nog nooit gehad. Hoop niet dat het straks weer voor niks is, al die rare kwaaltjes die je allemaal kan krijgen zonder zwanger te zijn Volgens FF zit ik nu op 8 dpo, en zou ik dan donderdag op 11 dpo zitten.. Dus dat is eigenlijk al best vroeg om te testen
Ohhh mieks! Ik hoop zoooooooo dat het raak is! Ik zou het helemaal geweldig vinden als jij deze ronde zwanger bent.. Dan bestaat GELUK toch.. Ik gun het je zo!!
@mieks, ik dacht dat donderdag al 14 dpo was... Maar 11 dpo is idd al redelijk vroeg dus eerder gaat niet. We wachten af!! Oef meid, spannend hoor!! Ik denk dat we allemaal een vreugdedansje doen als het bij jou raak is!!
Spannend mieks!!!! Ik hoop het voor je! Ik heb het ook vaak gehad toen ik aan de pil was maar hoop dat t voor jou n zwangerschap betekent!! Het is iig weer anders dan de vorige x toen je niet zwanger waa, dus hoopvol!!!!
@zoetje nee toch?? Wel zwanger toch??? Je hebt zoveel kwaaltjes! Jij moet zwanger zijn!! @babke veel plezier meid @ mieks jij bent zwangerrrrrrrr!!! Dat moetttt gewoon!!! Ik ga zoooooo hard duimen! Wanneer denk je dat je een testje gaat wagen? Hoop zooooo op goed nieuws meid!!! @weegbree pfff wat duurt het toch lang tot volgende week maandag he meid?
Hartstikke wit oké ik heb wel gedronken en niet uren me plas opgehouden maar als ik zwanger zou zijn zou je toch zeker wel al iets moeten zien.... @mieks ik denk ook tot jij hartstikke zwanger bent hoop het zo voor je !!
Morgen maar even weer proberen met ochtendurine! Geen bloed is nog positief! Sommige mensen testen pas met zes weken positief, dus nog ff hoop houden!!
Ahhh zoetje! Nee toch........ Gelukkig nog niet ongi dus er is nog een beetje hoop! Ik duim voor je meid! Hopelijk komt het nog goed!
@zoetje, oh dat is balen!!! Maar ik zou toch echt morgenochtend nog ff afwachten. Wie weet ben jij iemand die al iets later positief test en als je dan ook 's middags of 's avonds test dan is de kans klein dati positief is. Wie weet zie je morgenochtend wel een (tuur)streepje, ik hoop het voor je!!
@zoetje eens met peony!!! Stel je vouwt langzaam hg op wat vaak is zie je smrgs pas net op je nod een tuurstreepje!! Dus nu testen heeft geen zin recht in de middag!! Moegen ochtend of ochtend erna nogmaals testen meid!!! Wij duimen voor je!!! Zou het zoooo leuk vinden voor je meid!!
@Bbibi wat kan ik dan het beste doen mocht ik nog niet ongi zijn morgen ochtend of woensdag ochtend ?
Thnx meiden, het blijven spannende dagen zo.. Nu morgen ochtend eerst maar weer zien wat mijn temp doet. @ Bbibi, ik denk donderdag, dan zijn we precies een jaar bezig. Tenzij ik toch echt ongesteld wordt en mijn temp gaat dalen. Heb het nog niet eerder gehad dan 12 dpo (en dat zou vrijdag zijn), dus we wachten af... @ Zoetje, was je urine gewoon heel licht of toch wel donker? Want het kan best hoor dat je dan nog niks ziet.. Zou met ochtendurine proberen.
@ mieks: ik heb het nooit gehad tijdens de zwangerschap, maar ken er genoeg die dat hebben. Wat spannend!