Zoetje: Gefeliciteerd met je moeder! Wat een schatje zeg, wie is dat? Weegbree: Hihi opvliegers van de clomid? Hoef je je ook niet meer druk te maken of het wel werkt! Hihi, vanavond mag ik mijn eerste pilletje weer innemen... Babke: Lekker genieten van het mooie weer dus! Sterkte met je keel / verkoudheid, komt vast goed daar in de warmte Gaat het vast sneller over als hier in NL. Have Fun!!
@babke jaloerssss fijne vakantie meid! @susanne ahhh leuk! die is dus spontaan gekomen zonder medische hulp dan begrijp ik? leuk hoor! @ weegbree welkommmm opvliegers hahaha fijn he clomid @ peony jij dus weer naar de fysio vandaag dus ook weer druk druk dus @zoetje ahhh wat een poppetje! proficiat met je moedertje!! enne hopelijk komt die posi test er snel meid! @all geeeeen zin, wat een drukte ook pffff! gister was ik gewoon m,ijn clomid bijna vergeten het was 19.00uur ik dacht ohh ohhhhhhh clomid!!! maja zondag ook al iets later ingenomen dus uurtje verschil maakt niet veel uit denk ofwel? vanaaf en morgen aaf nog en dan ben ik er weer vanaf! en dan vanaf vrijdag weer aan de klus zucht spannend weer!!
Hello dames, Check mijn tempkaart. Gigantische tempstijging.... Lol. Vraag me haast af of het wel klopt. Zoetje succes, hoopt dat je ongi weg blijft!' Mieks, hoe is t met jou?? Babke, balen van je verkoudheid. En balen van die plekken in je mond. Aften of niet? Dat is zoooo pijnlijk. (Heb het zelf maandenlang gehad, meerdere aften in mijn mond, tijdens pfeiffer) Geniet lekker van het weer daar en het er even tussen uit zijn!! Is heerlijk lekker even ergens anders. Fijne tijd met elkaar!! Xx
@zoetje, ahhh wat een schatje, das je nichtje toch? Van harte met de verjaardag van je moeder! @weegbree, Lastig he? Ik zocht ook eerst van alles erachter maar je kunt er gewoon nog niets over zeggen. Misschien als je een aantal cycli heb gehad, en zelfs dan kan het per keer veranderen. Ons lichaam zit bijzonder in elkaar!! @liefsd, spannend dus weer een nieuwe ronde! Hoop dat je weinig last hebt van bijwerkingen! @bbibi, volgens mij maakt een uurtje verschil niet uit hoor. las in de bijsluiter dat je, als je een tablet bent vergeten, je die de volgende dag ook nog kan nemen. Al lijkt mij rond hetzelfde tijdstip (of iig zelfde deel van de dag) natuurlijk altijd beter. Nét thuis van de fysio. Nog ff uitblazen en dan lekker douchen. Vanmiddag het huis maar ff door... moet ook gebeuren! @charise, haha dat is idd een stijging! Progesteron through the roof!!
@charise wauwwww kei goed meid! dat beloofd veel goeds!!! hopelijk is het raak deze maand meis!!! @peony ohh jij bent alweer goed actief geweest... hoeveel keer per week moet je naaar fysio? en ohh dus qua tijd maakt het dus niet enorm veel uit? ik heb steeds dus tussen 18.00 en 19.15 genomen. Dus zoveel maakt dat dus niet uit? vanaaf probeer ik weer netjes 18.00uur te doen als ik dat red...
@bbibi, oh zo'n uurtje maakt niet uit... Je bouwt een spiegel op met clomid dus een uurtje maakt echt niet uit. Het zal pas uitmaken als er langer dan 12-24 uur tussen zit. Ik heb 3x per week fysio, 2x sport en 1x behandeling. Gaat steeds ietsjes beter, al gaat het langzaam! Maar dat was het vooruitzicht dus mijn fysiotherapeute is echt super tevreden!
@Mieks, oooh, ben zooo benieuwd of je nu zwanger bent???!!! Als mijn cyste er over 2/3 weken nog zit, weet ik niet wat ze doen. Of we wachten dan nog langer of ik krijg alsnog een kijkoperatie denk ik om hem weg te laten halen. Maar liever niet!! We wachten eerst wel rustig af. @Charise, wat super dat je een eitje hebt!! Alleen de miskraam van je broer en schoonzusje overschaduwt dat nieuws denk ik toch wel. Wat erg dat ze dat meemaken! Ik ben ook zoooo bang dat mocht het eindelijk lukken en ik ben zwanger, dat ik dan een miskraam krijg en weer helemaal opnieuw kan beginnen. Maar zo mag ik niet denken, weet ik wel. Heel veel sterkte voor jouw broer en schoonzusje!! @Zoetje, heb je nog steeds die bruine strepen?? Of is het alweer weg?? Ik had ook het hele weekend van die bruine streepjes dat ik niet wist wat het nou was. Spannend zeg!!
Ik was gisteren overdag trouwens redelijk nuchter na het slechte nieuws dat we kregen, dat kwam natuurlijk doordat ik nog naar het werk moest. Dus ik beschermde mezelf er tegen. Maar ik kwam thuis en kakte helemaal in. En toen mn man thuis kwam heb ik me toch een potje zitten janken!! Het voelt zóó oneerlijk!! En als ik nou weet dat we nog 2 jaar bezig zijn en dan pas zwanger worden, prima!!! Maar dat weet ik dus niet van te voren en dat maakt het zo onzeker!! Ik ben gewoon bang dat we nog maar 1 van de 10 km erop hebben zitten en dat we nog zo'n lange weg te gaan hebben. Ik ben ervan overtuigd dat het gaat lukken, maar de weg er naartoe is zo verdomde hard!!!
Helaas heeft nu echt goed doorgezet maar van de andere kant bent ik wel weer blij dat ik een eisprong heb gehad en dat ik weer eens ongesteld word ! We gaan dus op naar de volgende ronde! Morgen ff recept halen en donderdag weer eerst tabletje clomid .... Wat is eigenlijk een goede progesteronwaarde?
@yvetje, het lijkt me heel normaal dat je dan ff instort... Het is niet zomaar iets!! Ik kan weinig zeggen want het ís ook idd k*t en ontzettend balen!! Sterkte meis!! Gewoon denken dat iedere maand dichterbij jullie kleine is!! @zoetje, oh balen meis! Ik had ook echt een goed gevoel bij jou!! Mijn waarde was 49 en dat was prima. Volgens mij is tussen de 30 en 60 goed (staat mij iets van bij, weet het niet zeker).
@ zoetje en peony allemaal dezelfde waarde dus? haha wat toevallig!!!! @yvetje dikke dikke knuffel meid! snap je gevoel helemaal... die onzekerheid is zoooo verschrikkelijk erg! je weet gewoon niet waar je aantoe bent! en het wordt mannelijks zwaarder en zwaarder! pfff het is gewoon niet eerlijk meid!!! heeeeeele dikke knuffel voor jouw!!!
@bbibi en zoetje, hahah ja idd, alle drie dezelfde waarde. Zal 49 de meest voorkomende waarde zijn ofzo? Vind het wel toevallig. Zéker ook omdat het bij mij helemaal toeval was dat ik die dag bloed moest laten prikken, ik wist niet eens dat ik een ei had gehad!
Dank jullie wel meiden. Jullie weten natuurlijk precies hoe dat voelt. En ik kan het ook niet met veel mensen delen. Met mijn man natuurlijk, dit maken we met zijn 2en mee. Hij maakt zich vooral veel zorgen om mij, omdat het mij zoveel raakt. Het raakt hem ook, en loopt er regelmatig aan te denken, maar voor mij voelt het toch anders ofzo. En onze ouders weten het wel, maar die 'kijken' toch alleen maar toe. Die weten wat er gebeurt, maar voelen niet hoe het is om dat mee te maken. @Zoetje, balen dat de menstruatie is doorgezet. Maar inderdaad, wat je zegt, je hebt in ieder geval een goede eisprong gehad. Dat is stap 1. Op naar de volgende!! Ik had de vorige keer met Clomid (de enige keer dat ik een eisprong heb gehad, overigens wel een groot ei, hij was al 40 mm voordat ie sprong) een Progesteronwaarde van 75, superhoog dus.