Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, oh jeetje heftig hoor! Hoop dat alles goed komt met je collega!!

@babke, balen dat je erin bent gestonken!! Goedkoop is duurkoop... :S

@susanne, heftig allemaal! En wat speciaal dat het toch 'zomaar' is gelukt dat je zwanger raakte van je 1e!!

@charise, werkse vnv!!

@lw, het is dan idd even slikken als het dan alleen maar over babytjes gaat...
    Balen dat die ovutesten je zo onzeker maken. Hoop dat je volgende ronde dan idd echo's krijgt!
    Ik heb geen ervaring verder met ovutesten!

@paniekertje, bruin zegt echt niets over of je ongesteld wordt of niet. Snap dat je twijfelt en schrikt maar het hoeft echt nog niet over te zijn hoor!!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou het was dus geen goedkoop. Gewoon net als hier, maar het diet zijn werk hoor. Het is meer dat ik voor een echte Olympus hetzelfde had betaald.

Daarna nog een poging tot timesharing zwendel ondergaan. We hadden 'gewonnen'. Zo jammer, dat kan kijn humeur echt wel beinvloeden. We kwamen er op tijd achter, maar dan ben je al tien minuten met zo'n kwast in gesprek waar je eigenlijk vanaf wilt.

We negeren vanaf nu elke propperachtige figuur.

Balen paniekertje.

Die ovutestjes kan ik geen croquetten van bakken. Ik zou elke keer als je twijfelt een clearblue ter verificatie doen.

Succes vanavond met je broer en schoonzus Charise!

En alle anderen, have a nice day. Handig inet, kom je nooit helemaal los haha.

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lw85 ik vind het ook lastig hoor dag 11 lijkt het meest duidelijk!!
    Lastig...

@charise ja voor collega echt dikke klote ja!! Dus die mag wss weer onder t mes net als in maart/april... Super sneu!! Gelukkig een sterke vrouw (44) dus dat scheelt maar ondanks dat E het verwachte is he nog steeds klote! Succes bij je broer meid!! Sterkte :(

@ peony ja zeker heftig en schrikken! Jij je dagje doorgekomen thuis :)

@babke lekkere combi toch? Internetten en oo vakantie zijn haha ! Ben suuuuper jaloers hier van dat depri weer!!

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Heee ladies! Ik lees het morgen even bij!! Weegbree is vandaag 30 geworden!! Oud he!
    Leuke middag gehad met wat vriendinnen taart eten. Om vijf uur kwamen mijn ouders en schoonouders en schoonzus en zwager gezellig wat eten. Uiteindelijk best een leuke verjaardag!

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    @zoetje: Neeee, jij ook al ongi?? Wat balen meid! Er moet hier toch wel iemand op roze gaan!!

@charise: sterkte met je broer en schoonzus

@babke: vakantie vieren jij ;). zonde van je vakantie om zoveel op zp te zijn :p

@bbibi: wat een eng verhaal van dat koffievrouwtje zeg, brrr!

@peony: bedankt voor je lieve woorden en hoop, maar ben nog steeds van mening dat als ik zwanger ben ik allang positief had moeten testen. Dus ik vrees echt game over.

@LW: dit is je eerste ronde met clomid toch? En je krijgt geen echo's? dat vind ik eigenlijk wel vreemd, want hoe kunnen ze zien of het aanslaat of niet? Wil je hoop niet wegnemen hoor meis, maar je temperatuur en 'net niet' positieve streepjes klinken nog steeds erg pcos-achtig. dus zou het mssn kunnen omdat de clomid niet aanslaat? Ik weet het verder niet hoor.

@weegbree: happy birthday girl!

@alle andere meiden: ik kon niet alles terug lezen, gewoon weer teveel. maar met jullie ook alles goed? er moet toch binnenkort iemand op roze!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, heel slim! Gewoon met niemand meer kletsen, iig niets kopen! (behalve misschien een leuke tas of souvenirtje natuurlijk:p)

@bbibi, ja, dagje wel doorgekomen hoor. Ben vaak alleen thuis dus ben het gewend. Die pijn vreet energie dus heb die rust vaak ook nog wel nodig.

@weegbree, van harte gefeliciteerd!! Fijn dat je evengoed een mooie dag hebt gehad!

@paniekertje, snap je hoor meid! Als je maar weet dat ik hoop houd! ;)

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ Bbibi: Het verschil tussen Boulimia en Anorexia is eigenlijk heel simpel. Als je Anorexia hebt eet je zo goed als helemaal niet meer. En als je Boulimia hebt heb je vaak gigantische eetbuien en probeer je dat te compenseren met braken en laxeren. Dit laatste deed ik dus. De meeste meisjes met Boulimia zijn of normaal of dun en sommige hebben overgewicht.

@ all: ik denk ook niet dat je PCOS kunt krijgen van boulimia maar denk wel dat ik het zelf miss verpest heb hierdoor.

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @paniekertje: dit is inderdaad mijn eerste ronde. ik moet op dag 21 wel bloedprikken op progesteron maar heb geen echo's. Dat vond ik eerst niet zo erg maar Ik vind de testen ook niet duidelijker dan zonder clomid. Ga het als ik bloed ga prikken gelijk even aangeven op de poli dat ik gelezen heb in de online patientenfolders dat er normaal gesproken wel echo's worden gemaakt in mijn ziekenhuis en dat liever heb volgende ronde. Zou zonde zijn als ik helemaal geen eisprong hb met 50mg en dan toch 3 maanden door ga.

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @weegbree: lekker oud :p
    Nee hoorrrr van harte gefeliciteerd!

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    LW, ja ik vind het hele onduidelijke testjes. Maar die van CD 13 lijkt het donkerste inderdaad. Zou andere gebruiken volgende keer.

Paniekertje, balen meid :(

Weegbree, GEFELICITEERD!!!

Bij broertje en schoonzusje was wel even fijn. Gaat best goed met ze, ze zegt ja het is niet anders. Ze vind het wel erg natuurlijk. Maar ze had al bloedverlies gehad en wat krampen, voor de echo, dus ja ze had al zoiets van ik weet het niet. Dus ja, nu is het afwachten wanneer het komt.

Nou hier effies barbie's baby kijken haha. Xx

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    hey meiden,

Hier een erg drukke dag achter de rug dus ben aardig op (slaap inmiddels al een week erg slecht).
    Helaas nog steeds bruinverlies, met soms wat rood. Maar nog steeds heel weinig.. Net een mini ongesteldheid. Geen vocht meer gehad uit mijn tepel. Temp nog steeds mooi hoog.
    Als die hoog blijft wil ik denk ik donderdag testen. Spannend! Manlief hoopt ook zo hard dat het nu eens raak is!

@ Charise, ahh jeetje wat een rot nieuws! Dat is wat je nooit hoopt dat zal gebeuren :(
    Die temp stijging kan best hoor ;)

@ Zoetje, he balen meid!! Dikke knuf! Op naar een nieuwe ronde dan maar...Wat een lief meisje!

@ babke, heerlijk! Klinkt goed! Veel plezier nog.
    Ahh balen dat je opgelicht bent met dat filter!

@ Weegbree, zegt niks meid, die temp ;) Eerste week kan het hoog zijn/blijven.

@ Yvetje, het zou makkelijk zijn he, als we van te voren weten wanneer we zwanger zouden raken zou het allemaal veel makkelijker zijn.

@ Bbibi, jeetje dat is echt een creepy verhaal van het koffie vrouwtje!

@ Susanne, heftig verhaal. Soms kan er net iets zijn dat pcos kan triggeren volgens mij... zo heb ik dat waarschijnlijk gehad met de vmk, daarna lag de boel ook ineens plat. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat je er mee "geboren" wordt.

@ Lw, ik zou voor dipstick ovutesten gaan, die zijn beter..

@ Paniekertje, ik ook al een paar dagen bruinverlies, dus het zegt nog niks ;)

@ Weegbree, gefeliciteeeeeerd meid!!

@ 2de wolk, vandaag je noddatum zag ik...hoe is het met j???

Agenda
    03-10 Peony - Telefonische bespreking fm
    04-10 Paniekertje - Nod datum
    04-10 Yvetje - Uitslag zaadonderzoek man
    07-10 Mieks - Nod datum
    08-10 Bbibi - Follikel meting
    08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur
    08-10 Charise - Bloedprikken progesteron
    09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts
    09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron
    10-10 Babke - Vervolg traject bespreken
    10-10 Susanne - Intake gyn
    10-10 Charise - Uitslag bloedprikken progesteron
    15-10 Yvetje - Start provera kuur
    15-10 Charise - Nod datum
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid

12. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ weegbree: gefeliciteerd!

13. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hi honeys

ik zat er vorige week even helemaal doorheen :(.
    mijn ongi was zondag begonnen ik had een supppper mooi temp kaartje en witvloed, geen gevoelige tepels die ik normaal wel had opweg naar me NOD en zelfs misselijkheid en maagzuur, ik dacht echt NU!! ben ik zwanger.
    Maar helaas zondagochtend BAM 0.5graden gedaald!! en die middag werd ik ongi, dus zo zie je maar weer je temp wil niet alles zeggen.
    Ik was er zo van ondersteboven dat ik even heb besloten wat meer afstand van het forum te nemen! ik lees wel steeds mee hoor en ben ook heeeeeel benieuwd wie de eerste zwangere is :D ik gok op mieks :D (bruinverlies kan ook een innesteling zijn )

Ik hoop dat hier ook alles goed gaat met jullie! Dikke knuffels en ik zal van tijd tot tijd even reageren, zoiezo even deze maand proberen wat afstand te nemen

groetjes!!!!!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    2dewolk, wie weet zat er wel iets en de troost die je daar uit kunt halen is dat je dan in ieder geval matcht samen!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @susanne duidelijk verhaal! Maar toch maar goed dat je er vanaf bent meid!
    @peony ja snap ik dat dat vermoeiend is! Wat deed je voorheen voor werk als ik vragen mag? Want je zit nu voltijds thuis toch? En zal je ooit helemaal kunnen genezen denk je? Lijkt me best moeilijk!
    @paniekertje je ongi helemaal goed doorgezet meid? Hooelijk gauw raak meid!
    @weegbree ook nog ff via deze weg van harte proficiat meid!!! Xxx
    @ charise wat erg zeg voor ze brrrr... Hopelijk is het gauw weer raak!
    En dan tegelijk met jouw!!! Heb je al wat klachtjes ?? :)

Truste meiden x

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mieks jij bent echttttt wel zwanger!!! Dat moet gewoon oehhhhh spannend overmorgen testen!!! Mijn duimen draaien!!!

@2dewolk wat klote meis :( heeeel veel succes weer komende ronde! Hopelijk meer geluk!! Dikke knuf!!

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Game over hier. Bruin wordt steeds meer en temp daalt. Ben wel blij, want heb eindelijk een ei gehad en een goeie lf. Alleen zoooooo teleurgesteld dat het niet raak is. Kom op mieks! Jij gaat als eerste op roze!

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden, hier net thuis van nachtdienst. Ik ga heeeerlijk slapen. Vanavond moet ik om 20.30 uur al op werk zijn voor cursus, tot 22.30 uur en dan begint nachtdienst meteen. Dus word lange nacht tot 06.45 uur. Hihi.

2dewolk, klote meid, vooral als je je er al helemaal op in stelt. Goed dat je even afstand neemt als je voelt dat het beter is. Hopelijk is t snel raak meid!!

Paniekertje, balen ook voor jou meid. Een temp zegt zeker niets, daar ga ik ook nooit vanuit. Alleen ideaal om eisprong te ontdekken.

Weet je meiden, ik ben best blij dat ik er vrij rustig in ben. Ik baal effies als ik ongi ben, maar dan is t knop om en doorgaan. Positief blijven en hopen op een goede volgende ronde. Ik wil DOLgraag een kindje. (Heb al jaren sterke kinderwens) maar ik vind het ook zo leuk lekker met man samen. Kunnen doen en laten wat we willen. En genieten van t leven samen. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt met ons qua kindje krijgen.
    Ik ben gelukkig niet zo depri als ik ongi word. Ben nu al lang blij dat mijn cyclus weer normaal is.

Gemiddeld is 80% binnen een jaar zwanger. Bij ons is in principe dat jaar begonnen bij het starten met clomid. Dus elke maand waarbij het niet lukt, ben je er weer 1 dichterbij wanneer t wel lukt!
    Laten we dat voor ogen houden girls!!!
    We gaan allemaal zwanger raken, de een sneller als de ander. Maar blijf hoop houden liefjes!!

Dat wou ik jullie even meegeven op de vroege ochtend hihi.

Xx

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @charise, thanks voor de peptalk!!!! dat doet ons goed zo op de vroege ochtend. je hebt ook helemaal gelijk. voor mij voelt het eigenlijk ook (niet qua tijd dan) of ik deze ronde pas voor het eerst begin.

Ik denk zelf, dat bij mijn vorige lange cyclus van ruim 80, dat ene ei wat er zat, misschien niet goed van kwaliteit was? als het er al zo lang zit??? geen idee hoor...

Dus hopelijk allemaal snel zwanger.

Mieks, wat spannend, ben errug benieuwd! het zou toch wel zooo super zijn!!

@paniekertje en zoetje, idd balen dat jullie ongesteld zijn, maar: jullie hebben een MOOI ei gehad en dat is alweer heel wat meer dan de laatste paar maanden.
    Heb veel gelezen over pco en ook op verschillende forums, maar je leest ook heeeeel vaak dat 50,100 en zelfs soms 150 niet aanslaat bij mensen. Gelukkig slaat bij de meesten hier wel de lage dosis aan!
    Hoop dat dat bij mij ook het geval is.
    gisteren clomid nr. 3 gehad.
    was gisterochtend wel emotioneel. mn vriend was ziek, die was thuis. op het werk allemaal posters van 30 oud he... en vond het ff allemaal niet zo leuk. gelukkig wel een hele leuke middag en avond gehad. na achten waren ze mooi weg en heb ik n potje zitten janken bij de bevalling van barbie. toen zei mn vriend lief, we gaan even een rondje wandelen en even weer alles goed gerelativeerd!
    Ben echt zoooo blij dat zijn zaad zo goed is, dat is echt een mega pak van mijn hart! als ik nu een mooie eisprong krijg moet het vast een keer lukken denk ik!

@babke lekker aan het genieten van Gran Canaria?

Nou ladies, ik ga nu wel echt mijn nest uit. er wacht weer een mooie werkdag op mij...!

Charise, slaapse zo!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Bbibi, nog effies snel, nog geen kwaaltjes hier hoor. Heb mn eitje pas net gehad hihi. Ik let er ook niet zo op. Of t moet zo nadrukkelijk aanwezig zijn... Maar vaak nergens last van op bijv gevoelige buik na. Maar die heb ik nu al haha. Soms voelt t net als paar dagen voor eisprong. Maarja kan vanalles zijn ;)

Ik heb zelf t gevoel dat het nog even gaat duren bij ons. Maar we blijven proberen ;) dat is ook leuk toch? "Babymaken"

Deel Deze Pagina