Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Jaa daar heb je helemaal gelijk in, Bbibi!
    Wat dat betreft loopt NL ook onwijs achter. Maar dat van DCI is al sinds 2002 bekend, dus we zijn nu al 10 jaar verder!
    Maar inderdaad, wat je zegt, het klopt wel! In Amerika lopen ze veel meer vooruit. Zal eens in het Engels speuren op het net ;)

Thanks voor je lieve woorden, meiseke! Knuf!

2. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik twijfel er heel erg over. Want stel dat het echt werkt, zou ik het best voor langere tijd willen gebruiken...
    Als daardoor mijn acne, overbeharing, haaruitval, stemmingswisselingen, flauwvallen, minder worden dan vind ik het zeker het geld waard! Alleen ben ik nog niet overtuigd van de eventuele werking ervan. Mede omdat ik weinig recencies kan vinden. Maar wat Bbibi al zegt, misschien moet ik eens in het engels gaan zoeken. To be continued......

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ga nooit meer aan de pil. Rotzooi van de bovenste plank wat mij betreft. Sowieso geen diana. dat is een hele hoge dosis hormonen. ik zat notabene op de kleinste hormoonanticonceptie. En ook ik kon gewoon normaal eten hoor. problemen zijn daarna pas begonnen. Het is dat ik clomid moet. En wat betreft koolhydaatarm. Als dat de oplossing is voor je gezondheid houd je dat grotendeels wel vol denk ik.
    Wat is mens sana?

Koolhydraatarm is trouwens ook symptoombestrijding en geen genezend middel. Dat geldt volgens mij voor alles.

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    He meiden,

Ik wilde ff zeggen dat ik(voor het ziekenhuistraject, dus 5 maand terug) ook 3 manden DCI geslikt heb, maar er gebeurde niks en ik had zoiets van nou is het genoeg,,en toen heb ik de HA gebeld voor een afspraak en zo de MMM ingerold..
    Dus DCI, niet voor mij!!:D

5. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Merel.
    Ik ga deze 2 potjes gebruiken en als ik daarna het idee heb dat er niets gebeurd, gebruik ik het ook niet meer.
    Wil mn lichaam geen troep toedienen.
    Dan ga ik me ook maar wat meer oriënteren op koolhydraatarm eten :)

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,
    Heb vanmorgen het zh nog gebeld met de vraag dat ALS ik zwanger zou zijn, dat bloed/bruin verlies dan kwaad kan. Zij zegt van niet.
    Ik ben nu inmiddels er nog niet echt aan toe om morgen te testen. Normaal kan ik niet wachten, maar het zal vast komen doordat het voorlopig de laatste keer is.
    Als jullie voor 8 uur dus niks gehoord hebben heb ik niet getest ;) Anders kom ik het wel even melden voor mijn werk ;)

@ Paniekertje, ze zijn wel makkelijk in het zh om je te laten wachten he...

@ Weegbree, streepjes heb je altijd op ovutesten omdat je lichaam altijd lh hormoon heeft. Alleen net voor je eisprong verhoogt dat en krijg je posi ovutesten. 6 dagen na je nod zeg je...dat is dus niet cyclusdag 6 dan??

@ Lw, heftige situatie zeg!
    Mijn man zit ook niet aan de supplementen. Rookt niet, drinkt bijna nooit, sport veel (is militair), verder goed gezond en had 188 miljoen ;)

@ Rest, sorry het was te veel om overal op te reageren. Moet nog wat dingen doen. Gelukkig vandaag een gezellige dag met vriendin gehad dus dat heeft weer goed afgeleid. Zo vliegen de dagen wel voorbij :) Morgen weer een drukke dag werken en daarna zumba dus ik zal er pas laat weer zijn denk ik...

Agenda
    04-10 Yvetje - Uitslag zaadonderzoek man
    07-10 Mieks - Nod datum
    08-10 Bbibi - Follikel meting
    08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur
    08-10 Charise - Bloedprikken progesteron
    09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts
    09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron
    10-10 Babke - Vervolg traject bespreken
    10-10 Susanne - Intake gyn
    10-10 Charise - Uitslag bloedprikken progesteron
    12-10 Paniekertje - Follikel meting + samenlevingstest 10.10 uur
    15-10 Yvetje - Start provera kuur
    15-10 Charise - Nod datum
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid

7. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik duim voor je Mieks!!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @liefsd graag gedaan meissie!! Wij steunen mekaar he ;) voor ons allemaal kot het goed en hopelijk heeeel snel!!! En hopelijk morgen posi knalnieuws voor jouw!!! Waardoor dat je moed en hoop terug komt meissie!

@babke geen pil dus meer voor jouw? Voor mij kan het niet snel genoeg gaan dat ik terug mag aan de pil, voel me zoveel beter met! Gek dat dat per persoon zo kan verschillen :)

@ mieks succes morgen meis!

@merel 3 maanden is uiteraard ook niet lang! Het duurt 2,5 mnd voor het gaat werken! En 2 weken later ben je gestopt! Dus zooooveel kan je dan niet merken! Ik heb 2 potten en met mijn gewicht voldonede voor 4 maanden! Ligt eraan hoe ik er op dat moment over denk maar miss haal ik dan nog 1 potje bij!! Zodat ik het een half jaar gebruikt heb zodat ik er echt een oordeel over kan geven!! :)

@all die ik vergeten ben... Im sorry!
    Weltruste ladys x

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps charise had jij niu niet vandag een FM??? Zo ja hoe was het :D

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nee geen FM. Mijn ei is al gesprongen!! Maandag had ik.
    Toen was ie weg.

Xx

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oja hehhhh hoe kom ik daaaaar nu weer bij? Stommmm!
    Sorry meid!! Is al laat laten we het daar op houden ;) haha

Truste meid x

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Helaas is de test negatief ;):(

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Het kan nog mieks!!!!!
    Miss is je ei toch laat gesprongen en ben je nog te vroeg!
    Blijf duimen!
    @hier duim wel dat mn ei iig tot maandag blijft zitten. Voor de zekerheid maar geklust vanmorgen. Gisteravond waren we beide munt!

14. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Mieks, wat balen dat je test negatief is! Maar er is nog hoop! Ik blijf duimen voor je!!

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mieks, :( balen zeg!! Hoop dat t gewoon te vroeg is voor je. Dat je late innestelling hebt.

Bbibi, haha kan gebeuren! Met al die kletskousen hier. ;)

Nou ik mag mijn bedje in, jeehh!! Het is heerlijk slaapweer.

Xx

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Mieks, Wat k*t zeg!! Eigenlijk is het onzin, maar ik blijf voor je duimen!!

Charise, Slaap lekker meid!

Weegbree, Ik duim met je mee!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise, weltruste meissie!
    @mieks, veeeeelste vroeg getest!!! ik zeg ook er kan nog van alles gebeuren meid!!! echt waar!! ik denk echt dat het goed komt... overmorgen maar weer ff een testje? houd hoop meid!! ik geloof erin dat het goed komt !!
    (ps. die tekst op jouw FB *smelt* )
    @weegbree goed bezig meid! wij hebben ons ei vast tegelijk ;)
    @liefsd hoi :D
    @ all goodmorning chickies!

18. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Bbibi: Hoiiiiii :D

Dames, slecht nieuws: De uitslag van het zaadonderzoek was op zijn zachtst gezegd slecht te noemen.
    Laat ik het zo zeggen, ik kan er niet zwanger van worden.
    Nu gaan we dus een ander traject in.
    Op 8 november hebben we een afspraak in het ziekenhuis om de mogelijkheden IUI & IVF te bespreken.
    Ik ga morgen nog even naar het zh bellen om de afspraak mogelijk te vervroegen (maar ik had wel zo'n BITCH aan de telefoon, dat ik er voor vandaag even goed klaar mee ben!)
    Procenten en dergelijke weet ik nog niet, ik kan vanmiddag de brief ophalen.
    In ieder geval is de beweeglijkheid zeer slecht, er zijn veel te weinig zaadjes aanwezig en de kwaliteit van de aanwezige zaadjes is ook slecht te noemen............

Ik ben er even stil van

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Liefsd wat kut zeg!
    Ik zou er ook even stil van worden.. Ik zou ook de afspraak proberen te vervroegen! Gewoon nog eens bellen, en als het dezelfde bitch is vragen of je iemand anders kan spreken.

20. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ mieks: het kan nog. Nog even afwachten...

Deel Deze Pagina