liefsd echt weer klote zeg (maar je weet al hoe ik erover denk ) vind het echt suuuuuper sneu voor jouw en je vriend!! en ik hoop echt dat je met een ander traject veel geluk gaat krijgen, en alsnog dit jaar zwanger gaat zijn van een klein hummeltje! veel sterkte wijffie, dikke knuf!
@liefsd, wat een rot nieuws. Daar hoop je uiteraard niet op! Maar meid, denk maar zo: er zijn nog genoeg mogelijkheden met IUI of IVF! En dan worden jullie ook gewoon papa en mama. Je bent nu een stap dichterbij een behandeling die aansluit op jullie problemen, waarbij ze je dus straks beter kunnen gaan helpen! Dikke knuf voor jullie!
Is ze weer hoor met dr testjes... Ze blijven elke keer net niet.. bovenste (gelige) is van gisteren, onderste van vandaag.. Ik maak deze nu op en volgende ronde voor de follikelmetingen, ik vind dit helemaal niet leuk meer om er zo mee bezig te zijn en er niets wijzer van te worden.
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Dat doet me wel weer een beetje goed. En inderdaad, we zijn weer een stap verder. Goed dat we er nu achter komen, maar na 2 jaar 'oefenen' is dit wel echt een domper! We wachten het wel weer af wat de MMM voor ons in petto heeft.
LW: Verstand van ovutesten heb ik niet, maar volgens mij komen de streepjes toch aardig bij elkaar in de buurt! Als ik jou was zou ik het vanavond erg gezellig maken hihi
@lw ik vind ze ook vrij posi hoor... mijne worden ook nooit suuuuper donker... dus ik zeg ook vanaaf en morgen nog ff gezellig maken @ liefsd kun je het een beete volhouedn op je werk meid? en hoe is het met zoetje en peony vandaag
Bbibi: Jawel hoor, maar het lukt me niet om mijn gedachten te verzetten! Probeer echt positief te blijven, maar soms is dat zooo lastig.. Toch maar net weer aan mijn ouders verteld (met wederom het nadrukkelijke verzoek om het NIET door te vertellen). Hoop maar dat mijn moeder er van geleerd heeft en dit echt tussen ons blijft. Merk wel dat ik vandaag erg stil ben op mijn werk, een beetje in mezelf ofzo. Ik ben altijd zo'n harde, sterke vrouw. Kan het niet zo goed van mezelf hebben dat ik nu eigenlijk heel verdrietig ben.
ik snap het meid ik heb dat ook! normaal ook zon hartzak... veel medeleven met andere mensen maar dan niet op zon ''softii'' manier! ook niet bij mijzelf... maar sinds de MMM, echt een enorme softie geworden... ach misschien hoort dat erbij... is het de bedoelingen dat we ook die kant van onszelf leren kennen...! kijk naar barbies bevalling... ook een grote mond... en daarna een softi.. hihi... miss is het meant to be!! en toch aan je mamsie verteld? hopelijk heeft ze er idd van geleerd en houd ze nu wel haar mond dicht... fijn dat je het er iig over kunt hebben!! en zoals mieks ook al zei nu kunnen ze een passende behandeling geven!! nu heb je een duidelijke reden waarom het 2 jaar niet lukte!! opzich fijn! je kunt beter gevonden verminderd vruchtbaar zijn, als onverklaard verminderd vruchtbaar want dan kunnen ze je niet helpen meid! zo moet je maar denken! en wie weet ben je dan nog sneller zwanger dan ons omdat de kans groot is nu het aan je man ligt dat je gelijk de eerste ronde zwanger gaat zijn!! ik hoop het meid!!
Hoi meiden! @liefsd, oh jeetje wat lees ik nu? Wat ontzettend schrikken! Wel fijn dat je het nu weet en dat ze nu nog gerichter aan de slag kunnen met een behandeltraject! Sterkte meis!! @lw, aan de slag!! Lijkt mij idd wel positief (of anders genoeg om lekker aan de klus te gaan!) @mieks, balen dati negatief was... misschien overmorgen wel 2 strepen?? @all, gistermiddag zou de gyn bellen. Vorige keer belde ze om 10 over 5. Nu wilde ik het dus ook maar afwachten maar helaas heeft ze niet gebeld. Misschien dat die assistente het misschien verkeerd had doorgegeven? Maar maakt niet zoveel uit. Voor mij hoeft een fm niet echt meer, voel me er nu toch wel prima onder! Als ik haar weer zie dan zal ik het wel vragen. Verder ben ik toch maar naar de huisarts geweest, had gisteren zo'n ontzettend zere keel (kon niet eens meer slikken, wel goed voor de lijn hahaha). Tis geen keelontsteking maar moet wel ff rustig aan doen! Had geen puf om ff te komen kletsen...
Bbibi, Thanks meid! Je hebt gelijk. We keep our heads up! Maar stiekem wil ik helemaal geen softie zijn, hihi. Ik ben ook wel benieuwd naar het vervolgtraject, maar momenteel eerst vriendlief een beetje steunen, hij heeft het er toch heel moeilijk mee. Hij is nog steeds heel boos (stuurt mij zelfs geen hartjes meer over de whatsapp omdat hij denkt dat ik beter af ben zonder hem) Arme schat. Zou zo graag bij hem willen zijn nu. Peony, Niet slikken en goed voor de lijn? Je bent gek! Hihi, nee vervelend meis, hopelijk gaat het snel over. Dus een medicijnkast voor je zere keel aangeschaft? Sterkte!
@peony das vervelend meid! heel veel beterschap en wat onprofessioneel zeg dat ze niet gebeld hebben! @ liefsd ach garm jouw mannetje! super zielig zeg!! het komt wel goed met hem!! als je eenmaal de waardes weet kan je er ook wat meer mee he...? doe hem idd maar goed steunen! enne ik wil ook geen softi zijn hahaha
Wat naar liefsd! vanavond maar ff goed duidelijk maken dat dat niet nodig is!!! sneu voor m, kan het me voorstellen dat je er graag heen wilt! @peony, balen dat je ziekig bent! rust maar lekker goed uit, je moet nog knallen toch?
@liefsd, oh wat sneu voor je vent!! Hij voelt zich zoals wij ons in het begin voelden.... je krijgt toch te horen dat je lichaam niet werkt zoals het hoort! Sterkte meis, ook voor hem!! Gisteravond heb ik niets gegeten, kon gewoon echt niet meer slikken. Alleen maar kleine slokjes thee kunnen nemen... Nu gaat het gelukkig wel maar naarmate de dag vordert wordt het weer steeds erger. @bbibi, idd onprofessioneel. Assitente die ik aan de lijn had was ook een beetje een warhoofd. Begreep niet waarom ik nou belde, wat mijn vraag was enz... Nou ja, ga mij er niet druk over maken! @weegbree, had gisteren en vandaag waterig slijm dus ff geeft een 'vruchtbare periode' aan.. Was gisteravond echt beroerd dus ik zie wel hoe ik mij vnv voel. Zou eigenlijk vandaag wel willen beginnen met klussen... na ja we zien wel hoe het loopt!
Nou, vriend is via de sms verleid dus vanavond aan de bak . Morgenavond slapen we hoogstwaarschijnlijk niet samen dus hoop dat het goed getimed is dan! @Peony: beterschap! Wat vaak bij mij wel helpt is de aspirine C bruistabletten van Bayer(?). @Liefsd: logisch dat je even wat stiller en meer in jezelf bent vandaag. Heel veel succes komende tijd en met het steunen van je vriend!
Liefsd. Wat balen meis! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat betreft iui/ivf! Mijn vriend heeft ook maar 15 miljoen, ook niet super maar kan er zwanger van worden.. Hopen dat het ook bij snel raak is!