Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @lw, heel goed! ;) Alvast veel plezier vnv!!
    Ik gebruik nu citrosan (citroenthee met paracetamol en vitC)...

2. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @liefsd poeh meid wat lees ik nu ! Allereerst dikke *knuffel* en wat sneu voor je man nu begrijpelijk is ook moeilijk ff voor jullie beide dat je er stil van bent begrijp ik goed.
    Mijn man zijn zaad was ook niet goed hij is gestopt met roken vit gaan slikken alleen gezond eten hij probeert er alles aan het beter te krijgen voelde zich er ook schuldig onder toen hij het hoorde hopelijk is je man er vlug een beetje overheen en kan het weer positief bekijken! Sterkte meid!

@mieks hè balen meid van de negatieve test maar kop op ik geloof er nog altijd in !! Duimen blijven draaien voor je !

@lw85 veel plezier vanavond:D

@peony beterschap met je keel!

@all vandaag eerst clomid tabletje weer gehad dus we gaan er weer voor morgen ff bellen voor een afspraak op dag 10 te maken voor een fm
    Verder rustig dagje gehad stront verkouden nog ben net kabouter plop neus is helemaal rood en open zucht!.
    Ook wil ik vandaag nog even een nieuw eet schema gaan maken ik wil nu echt weer afvallen!!! Tips zijn welkom

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    pff balen dat je nog niet fit bent! hoe was de film?
    Mieks, hoe is het bij jou nou eigenlijk, nog bloedverlies?? hoop het niet! hopelijk late innesteling en toch zwanger!
    er moet toch iemand het goede voorbeeld gaan geven ladies!!

@hier, vandaag mijn laatste clomid tabletje. geen slijm meer te bekennen dus denk dat er voorlopig nog geen ei komt. zou ook wel snel zijn op dag 7. maandag dus fm, duimduim!

verder geen nieuws, geen puf meer! was het maar vijf uur, dan kan ik lekker naar huis. vanavond mooi op de bank, expeditie robinson maar kijken denk ik!

4. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @weegbree film was top en gezellig!
    Spannend maandag een fm ik zal voor je duimen meid ben benieuwd!
    Nog eventjes is het 5 uur!

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    @ Lw85: Ik heb helaas alleen maar rare ervarigen met ovutesten. Heb verschillende keren bijna positieve testen gehad.
    Achteraf bleek dat ik uiteindelijk toch geen ei had gehad.

Maargoed dit hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Ik zeg klussen;)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lw goed nieuws klus ze!
    @zoetje nog ziekjes dus? vervelend meis, veel beterschap! en vind het nog steesd top van je vent
    @ weegbree lekker tv avondje dus? heerlijk fijne aaf meis!
    @peony echt belachelijk volgende keer de gynae zelf aan de telefoon vragen enne ik zeg klussen vanaf... anders moet je gelijk weer een maand wachten... dusse zou het toch proberen als ik jouw was ;)

@all fijne aaf :D

7. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee schatjes, ben ik ook weer!!

Liefd, wat een klote nieuws zeg!! Snap dat je man ook verdrietig is, voor een man is dat natuurlijk heel belangrijk. Maar hij kan er niets aan doen. Gaan ze niet eerst kijken hoe t komt dan? Want soms kan er een oorzaak zijn toch?
    Hopelijk kunnen jullie snel terecht voor een afspraak. Maar eerst even alles laten bezinken. Ook voor je man denk. Veel sterkte meid!!! *dikke knuf*

Allemaal, is er nu eigenlijk nog iemand die op wachtbankje zit??? Of ben ik alleen? Ohja mieks natuurlijk... Maar die zit al bijna bij nod.

Ik heb trouwens een kruis bij FF!!! Temp weer ietsje omhoog. :D
    Nou kom straks nog even kijken via computer hoor!

Xx

8. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    He meiden,

Zo ik heb weekend. En ik ben er zo verschrikkelijk aan toe.. Ik slaap al anderhalve week ontzettend slecht, kan niet in slaap komen en wordt 's nachts veel wakker :( Merk dat me dat op begint te breken. Ga vanavond ook maar niet naar zumba, de kids op mijn werk waren zo giga druk dat ik er ook al de hele dag een fijne hoofdpijn bij heb. Nu dus even een avond rust.
    Manlief belde net, had hem gemaild vanmorgen over de negatieve test. Hij vind dat ik het nog niet gelijk op moet geven (hij hoopt gewoon heel erg dat het toch nog raak is). Maar het is een beetje zelfbescherming om te zeggen dat ik er niet meer op reken.. ;) Het maakt me gewoon zo verdrietig, manlief weg, weer de volgende teleurstelling waarschijnlijk, ik wil er gewoon maar even niet over na denken.

Bedankt allemaal voor jullie opbeurende woorden overigens. We wachten maar even af wat mijn temp gaat doen, en of ik meer bruin/bloed verlies krijg. Ik ga voorlopig in elk geval nog niet testen ;)

@ Bbibi, vond die tekst op fb zo goed bij onze situatie passen :)

@ Liefsd, ik heb je afspraak van 8 november op de kalender gezet. Als ie vervroegd wordt hoor ik het wel.
    Ik hoop dat je moeder dit keer naar je luistert. Vervelend dat je mannetje zich zo rot er onder voelt, flink knuffelen en goed praten in elk geval. Kan je gevoel van het sterke vrouw zijn en nu even niet goed mee overweg gaan heel goed begrijpen. Dikke knuf voor jullie!

@ LW, spam zoveel testjes als je wilt, daar zijn we voor toch. Hij zit tegen het positieve aan denk ik.. Ben benieuwd wat ie morgen doet! Zou in elk geval klussen.

@ peony, beterschap! Zou in elk geval wel even melding van maken bij het ziekenhuis. Zij horen ook gewoon de afspraken na te komen!

@ Zoetje, ook beterschap met je verkoudheid!

@ Weegbree, ja nog steeds bruin/rood verlies maar heel licht. Het is net een lichte menstruatie. Heb ik normaal niet, mijn menstruaties zijn altijd vrij heftig, en beginnen zeker niet zo vroeg. Tussentijdse bloedingen schijnen een bijwerking van clomid te zijn heb ik gelezen. Maar ga het de volgende keer wel aangeven als ik weer contact opneem met het ZH.

@ Charise, we zitten idd nog steeds gezellig knuf en warm op dat wachtbankje :p Ik zit zeg maar op het randje, 1 bil op de bank, 1 bil van de bank heb ik zo'n gevoel haha ;)

@ Yvetje, ik zie op de kalender staan dat jij vandaag ook de uitslag van het zaadonderzoek kreeg van je man.. Hoe is dat gegaan??

@ Agenda, volgende afspraken pas weer op 8 oktober! Niemand in die tussentijd?? :p

Agenda
    07-10 Mieks - Nod datum
    08-10 Bbibi - Follikel meting
    08-10 Weegbree - Follikel meting 11.00 uur
    08-10 Charise - Bloedprikken progesteron
    09-10 2dewolk - Uitslag tests + gesprek fertiliteits-arts
    09-10 LW85 - Bloedprikken progesteron
    10-10 Babke - Vervolg traject bespreken
    10-10 Susanne - Intake gyn
    10-10 Charise - Uitslag bloedprikken progesteron
    12-10 Paniekertje - Follikel meting + samenlevingstest 10.10 uur
    15-10 Yvetje - Start provera kuur
    15-10 Charise - Nod datum
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid
    08-11 Liefsd - Mogelijkheden vervolg traject bespreken

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Voor de gene die mij op Facebook hebben zouden die de foto van onze twee hondjes willen like is voor een wedstrijd dankjewel!

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, jee, eerste zit er weer in!! :D
    En tips voor afvallen.... ik denk dus heel erg aan mn koolhydraten. Geen pasta, aardappelen, rijst, brood, suiker ed...
    Bij mij werkt het echt super!! Je kunt genoeg recepten op internet vinden die koolhydraatarm/vrij zijn. Ik heb het boek van Yvonne Lemmers thuis maar een vriendin van mij heeft dr. Frank gevolgd... Er zijn meer koolhydraatarme diëeten dus als je dat wilt gaan doen moet je zelf even kijken wat het beste bij je past. Ik voel me er iig heeeel goed bij en ik heb niet het idee dat ik op dieet ben (mag alle lekkere dingen eten zoals kaas!!!!):D

@weegbree, gelukkig zit de laatste er in!!

@bbibi, ;) komt wel goed. Ik voel me verder prima dus dat moet wel lukken... :D Ik wil idd ook niet weer een maand wachten!!

@charise, jeee een ei! Kzag het gisteren al dat je waarschijnlijk een ei had gehad, ik leer helemaal de tempkaartjes lezen! :D
    Spannend meis!!

Ik ga vnv ook lekker op de bank expeditie robinson kijken! Vinden we altijd zo leuk, gaan we echt voor zitten!

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @mieks, balen dat je je niet geweldig voelt (logisch ook).
    Straks lekker warm douchen, hangpak aan, avond voor de tv hangen en dan lekker vroeg naar bed!!
    Wel raar dat je last hebt van bruin/roodverlies...
    Misschien dat ik morgen het zh even bel, ik hoef geen nieuwe belafspraak maar idd om wel even te laten weten dat het niet netjes is!

12. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik lunch hier met een superlekker gerechtje. Of ik het kan ontleden volledig geen idee, maar ik denk dat het als volgt is:

Een avocado leeglepelen en dat met mayo en peper en zout tot een mouseje. Dan pas je een kookring en daar doe je wen laag in van een tot anderhalve cm. Daarom een laagje van de volgende mix:
    Meng zalmsnippers mosterd en basilicum door elkaar. Misschien zit er nog wat smaakmakers door, maar dat moet ik thuis uitproberen. Dit ziet er leuk uit en garneer je met sla en tomaatjes en vinaigrette. Ernaast.

Ze zeggen dat als je koolhydraten bant dat je automatisch genoeg gaat eten om af te vallen. Je zit sneller vol met eiwitten namelijk. En ik heb gemerkt dat dat werkt.

Ook lekker: huttenkase mixen met stukjes tomaat en komkommer en pesto.

Ontbijten met twee eitjes met div magere kaas en worstsoorten

Vitello tonato als lunch mag ook :D of carpaccio met rucola en parmezaanse kaas

13. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ja vandaag eindelijk aan mijn kleurtje aan het werken. Ik lig nu op mijn ligstoeltje. Geweldig hotel dit. Voor wie nieuwsgierig is ik zit in villa del conde. Zou nog best naar de thalasso willen, maar niemand wil mee. Zelfs manlief niet.

14. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony dankjewel! Ik ga het een google ik eet eigenlijk niet veel en lust ook niet veel dus ik ga eens kijken wat ik het beste kan doen
    Ben je al afgevallen ? En wat wil je kwijt raken met dit dieet ?

15. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Zoetje88, de bekendste zijn Yvonne Lemmens, dr Frank, atkins, south beach. Vooral yvonne en south beach zijn fijn. Ze laten ook wel wat koolhydraten toe waardoor het makkelijker vol te houden is. En dat het goed is voor je cyclus en hormoonhuishouding is ook een welkome bijwerking.

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Babke, hmmm dat klinkt echt heerlijk.
    Ik vind zelf avocado, met uitje er door en tomaat en wat knoflook(poeder) en beetje zout ook echt heeerlijk! Lekker op een rijstwafel ofzo. Echt jammm! Ik krijg honger van jou berichtje hoor hahaha. Carpaccio is ook zo heerlijk.

Mieks, ja probeer jij je billen nog maar even op het wachtbankje te houden hoor. ;) Ik hoop dat je toch nog positief gaat testen!

Hier nog lekker 1 nachtje te gaan, heerlijk! :D Dan weer weekend vrij.

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nu je het zegt, tonijnsalade van tonijn, avocado, mosterd, sjalotje en peper/zou is ook heerlijk!

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, voordat ik 2 jaar geleden thuis kwam zitten woog ik 62. Door operaties ed heb ik op een gegeven moment de 75 aangetikt! (schrik)
    Gelukkig viel het niet heel erg op (62 is ook best smal voor mij, ben 1.76 en heb flinke voorgevel;) ). Nu weeg ik ff ruim 68 en ik wil graag naar de 63. Heb er een kleine 2 maanden over gedaan, eigenlijk zonder enige moeite. Ga nu gewoon op dezelfde tour door.
    Ik hoefde trouwens niet af te vallen van de gyn. M'n bmi is 22 dus eigenlijk prima, maar ik wil gewoon weer mn oude kleren aan!! ;) Daarnaast voel ik me er echt super fijn bij!! Als ik veel koolhydraten heb gegeten voel ik me vol en niet fit.

Lekkere recepten trouwens meiden! Ik doe zelf ook wel een huttenkase met peper, zout, kerriepoeder en 1 bosuitje. Als je plakjes komkommer snijdt heb je heerlijke 'toastjes' met huttenkase. Snij de komkommer ook wel eens wat meer schuin (zodat het oppervlakte groter wordt van de plak komkommer). Heerlijk als lunch!

19. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony het gaat er idd ook om waar je jezelf
    Goed en fit bij voelt idd.
    Ik ben door dat ik een eetstoorenis heb gehad 20 kilo
    Afgevallen toen maar ik voel me nu ook niet fijn weer
    En wil er dus graag ook weer wat vanaf probleem is alleen
    Als ik aan het dieeten ga hier alle alarm bellen gaan rinkelen
    Ik ben ook bang voor een terug val dat wil ik absoluut niet meer
    Dus ik moet nog even kijken hoe ik het ga aanpakken.

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    Hoe zit het met jullie gewicht meiden? Wie eten er nog meer geen/minder koolhydraten?

Share This Page