Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Lekker Peony, zullen we elke keer als we iets passends zien dit hier neer pennen? :D

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik was vorige jaar juni 60,5 bij 1,56 bmi 25 dus. Stond me goed. Na miami in april woog ik 72!!! En toen dietiste ingeschakeld, maar ja veel brood enzo dus hielp voor geen meter. Na vaststelling pcos dieet aangepast en was 66 kg. Na de vak zal ik wel 68 zijn en ga ik weer verder. Wil eigenlijk op 58 ofzo uitkomen. De 60 moet mijn bovengrens worden zeg maar.

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, je moet je fijn voelen in je lichaam, je gewicht maakt dan niet eens echt uit.
    20 kilo is best veel door een eetstoornis. Daar heb je nu geen last meer van? Begrijp dat je wel weer bent aangekomen en nu wil je er dus weer iets af?
    Je kunt ook altijd afspreken met je ha dat je 1x in de 2 weken (bijv.) even bij de ha assitente langsgaat om je te laten wegen zodat alles gezond gaat.... (als je bang bent dat je anders misschien weer doorslaat). Succes!!

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, knap hoor die kilo's eraf!! Vakantie mag je ff lekker genieten!!!
    :D Idd leuk die recepten! Ik heb er nog genoeg!! :)
    Als we echt leuke recepten hebben moeten we gewoon de link/recept hier plaatsen. Weer es wat andere ideeën..
    Mijn bovengrens is 64, vanaf daar kijk ik gewoon wel hoe mn kleren zitten en hoe ik mij daarbij voel.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik weeg 58kilo bij 1.72. bmi van 19.6 dus dat is goed.
    Verder val ik snel af door bijv. stress of als ik het druk heb. Na de vakantie woog ik 60 maar nu ik weer gewoon naar werk ga en naar school ben ik weer 58.

Het lijkt mij heel erg moeilijk geen brood en pasta meer te mogen eten! Wat neem je daarvoor in de plaats dan?

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @hier 1.65 en woog altijd rond de 52, maar sinds feb stoppen roken, stressen, en met de pil weeg ik nu fking 60!!!! Haha schrik!!
    Maar goed ik zie er wel goed uit ( buiten mijn buikje om) en voel me nu veel beter met die kilos erbij, vanwegen mijn ziekte! Periodes dat het slecht gaat val ik zoooo snel af en woog ik vaak 49... Als dat nu gebeurd heb ik nog een gezond gewicht gelukkig!

Verder ook koolhydraatarm maar dat komt door allergien, en fructose intolerantie! Helaas zet je bijna alle soorten suiker en zoetstoffen om naar fructose! Dus mag ik niet veel suikers hebben!
    Dus doe mijn best!

@babke jij hebt altijd van die heeeeerlijke gerechten! Ik moet ook nog eens jouw soep gaan maken! De avond dat de meiden hier komen voor koffievrouwtje ga ik cougettesoep maken voor weegbree en liefsd dus mogen zij keuren (hopelijk houden ze van pittig en knoflook) hahaha

@zoetje ik ga zo eens kijken op je fb meid!!

@peony wauw was 62 niet ook weinig voor jouw lengte? Je bent vrij groot voor een vrouw! Dus ik denk dat je nu juist op een super goed gewicht zit!!
    Beeeeetje vet en wat mooie ronde vormen mag wel hoor! Een plank is ook niets!!!

@mieks wat vervelend dat je zo slecht slaap meid! Maar snap het volkomen! Fijn dat je mannetje weer heeft gebeld! Ik hoop zoooooo dat als hij de volgende keer belt jij goed nieuws kan brengen!!!!! Wanneer ga je het weer aandurven om een testje te wagen? Zaterdag? Want zondag is NOD toch? Spannend meid! Al mijn hoop gaat naar jullie dat weet je!!!

@all ook hier aan mijn kleurtje gewerkt lekker weer naar de zonnestudio gegaan! Vorge week ook weer! Wil weer proberen heel de winter wekelijks onder de turbo te gaan! Toch wel lekker son bruine teint !! :D en heeeeerlijk wat knap je daar van op!!

@charise bijna weekend dus? Heerlijk meid! Ik ook nu weekend tm dinsdag weer! Heerlijk he 24 uur werken haha! Altijd 4 dgn weekend!

Fijne aaf meiden

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik weeg 65 kilo bij 1.59 heb ongeveer (5 kilo aan huidoverschot)
    Dus eigenlijk 60 kilo. Wilde altijd.55 kilo wegen, maar na 53 kilo afgevallen te zijn vond ik het wel zat:p

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @susanne knap hoor meid!! En mooi gewicht toch?

Fijne aaf meiden!

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej meiden,

Vind het wel een beetje eng om te horen dat jullie allemaal zo mooi op gewicht zitten. Voor ik aan de pil ging was ik ook super slank, 55 kilo met 1.80. Helaas is er in 8 jaar tijd 40 kilo bijgekomen en zit ik nu rond de 95 kilo :(. Mijn bmi is niet denderend hoog, maar wel dus te hoog voor een gezond gewicht. Ik ben een echte stress eter dus dat is soms best wel moeilijk. Vooralsnog hoef ik niet af te vallen van de gyn omdat mijn gewicht niet de oorzaak is van de pco (was voor ik aan de pil ging ook al onregelmatig). Het kan zelfs andersom zijn, dat de pco de oorzaak is van mijn gewicht (verstoorde suikerspiegel). Vorig jaar met onze bruiloft woog ik 85, daar was ik echt super blij mee! Maarja toen ging de pil de deur uit en vlogen de kilo's eraan. Merk nu ook met de clomid dat ik er echt om moet denken dat ik niet over de 100 ga. Achja, zolang ik een beetje lekker in mn vel zit doet het me niet zoveel, maar een paar kilootjes eraf zou ik ook wel fijn vinden :)

En oja, las hier ergens de vraag hoelang we al bezig zijn en in welke ronde enzo?
    Wij zijn officieel in maart begonnen voor het echie, maar ben in september al gestopt met de pil. Daardoor wist ik ook vrij snel dat mijn cyclus niet in orde was en ben ik in april al doorgestuurd naar de gyn. Juni eerste ronde clomid gehad en inmiddels de 50, 100 en 150 al gehad. Ga nu op naar de 2e ronde met 150 en hopelijk weer een ei! Al met al dus alweer 7 maanden bezig en vorige maand onze eerste echte kans gehad. Heel mssn dus komende of volgende ronde voor iui als de samenlevingstest volgende week vrijdag niet goed is....

ik reageer morgen even op de andere berichtjes. nu op bed, ben kapot!! maar heb wel weekend :)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @paniekertje 1.80?? Ook al zo groot dus hihi!!
    En rond de 80kilo zou netjes zijn voor je!! Dus 95 is uiteraard wel iets te zwar! Maar 15 kilo is niet zo erg toch? Zoals je zegt als je maar lekker in je vel zit...
    Wat ik me wel afvraag hoe groter en of zwaarder je bent... Zou je dan hogere dosering clomid nodig hebben?? Omdat je meer kilos heb die dat opnemen... Want dci moet je ok 1 pil voor 60kilo en daarboven meer...

Weltypisch dat jij ook zoveel bent aangekomen na stoppen pil ik ook! Erg vreemd!

Hopelijk komende ronde weer zon mooi ei meid!! :D

11. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ paniekertje: als je maar lekker in je vel zit en gezond bent toch? Het is geen ziekelijk overgewicht ofzo. Maar nu vraag ik me wel iets af. Kom je aan van clomid?

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Paniekertje, ga je aan iui als samenlevingstest niet goed is?? Ik heb begrepen dat dat onderzoek eigenlijk niet geheel wetenschappelijk onderbouwt is. Alle factoren moeten goed zijn wil je een goede test hebben. Dus wel apart dat je dan meteen iui krijgt.
    Is t zaad van je man niet zo goed??

Hier trouwens ook geen slanke den hoor. En weet ook niet wat nu eerder was, t kip of t ei :p (pcos of iets overgewicht)
    Ik ben niet mega dik maar er zou van mij echt wel 15-20 kilo af mogen.

Xx

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Hoe denken jullie over de griepprik??

Xx

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Morge dames!
    Ik ben 1.59 en weeg 58 kilo. Op zich prima maar zou er toch graag nog drie afwillen hebben. Voor de pil woog ik 52-53.
    Toen we gingen samenwonen woog ik op een gegeven moment bijna 63 en moest ik maat 42 kopen. Dat ging me te ver! Toen heb ik dr frank gedaan in combinatie met hardlopen en viel ik gelukkig af. Mijn familie deed herbalife dat heb ik ook n paar weken gedaan met als resultaat nog twee kilo eraf en mooi veel cm eraf. Gelukkig blijft het redelijk zo. Ik schommel vaak tussen 57,5 - 58,5.
    Denk dat iedere vrouw wel wat te verbeteren ziet aan zichzelf toch?

@hier gisteravond en vanmorgen veel slijm. Denk echt dat ik n vroeg ei heb. Wil straks met de kliniek bellen of ik niet toch even langs mag komen om te kijken. Straks reageer ik heel heftig en zijn er vier eitjes gegroeid. Je weet t niet toch?! Wat vinden jullie. Zie ook mn temp? Kan dr niks van zeggen. Zo nog ff ovutrst doen.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij kom je van clomid op zich niet aan. Maar deze niet-emo-eter is door clomid wel een emo-eter. Tja, dan is aankomen makkelijk. Ik was altijd iemand die juist niet at bij zenuwen, verliefdheid of liefdesverdriet.

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ charise: ik heb een oproep gekregen. Maar snap eigenlijk niet waarom. Heeft toch niks met pcos te maken?

17. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik geef eerlijk toe dat ik absoluut niet met gewicht en voedsel bezig ben. Zou ik eigenlijk wel wat meer moeten doen. Ik weet inderdaad dat ik stopte met de pil, 10 kilo ben aangekomen.
    Ik ben 1,78 (ook al zo groot, hihi) en ik weeg 70 kilo. Waar de kilo’s zitten weet ik niet, want aan mijn lichaam zie je nergens vet. Ik ben wel groot en stevig, paar goeie poten onder mijn lijf zeg maar. Haha
    Maar dik ben ik niet. Wat mij wel opvalt, als ik ga sporten, is mijn lichaam snel strak. Maar als ik 2 weken niet sport, wordt het meteen weer slapjes.
    Ik ben zo bang als ik koolhydraatarm ga eten, dat ik het voor mezelf zo moeilijk moet maken.
    Ik ben absoluut geen ster in koken (vind koken ook echt niet leuk om te doen), en ik lust heel weinig.
    Maar ben bang dat ik me toch eens wat meer moet verdiepen in dergelijke zaken, hihi!

Met hubbie en mij gaat het goed. We hebben gister lekker gepraat en gerelaxt samen. Ook nog even op verjaardag geweest bij mijn moeder, wat achteraf toch erg gezellig was!

Jullie gaan trouwens niet geloven wat er gister bij mij werd bezorgd:

Bijgevoegde bestanden:

18. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ liefst: 70 kilo bij 1.78 is idd helemaal niet te dik;)
    Van wie heb je die mooie vos bloemen?

19. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Er staat: KNUFFEL JE Z.P. MAATJES!

Ik heb ze ontvangen van Bbibi en Weegbree! <3 HOW SWEET

Ik was er even helemaal van ondersteboven!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ahh wat lief! Mijn naam staat er niet bij, maar de gedachte is hetzelfde:)

Ik ga zo een marktje afstruinen en een boottochtje maken. Mijn vader komt vanavond weer terug. Die vliegt vanmiddag weer. Het was een mooie dienst gisteren en hij heeft ook nog gesproken. Hij kent hem het langste, vanaf zijn jeugd.

Dan nog twee dagen lui en dan gaan we weer naar de herfst. Het weekend ga ik even een menu maken. Als ik mijn opgezette buik zie, denk ik dat ik toch aangekomen ben sinds mijn 'feestweken' begonnen zijn. Ik ben bang dat we weer richting 70 gaan :(. Ik ga niet wegen, maar gewoon starten. Ik kom echt veel sneller aan sinds de pcos door het stoppen van de pil weer actief is.

Deel Deze Pagina