Paniekertje, ik had vorige keer dag drie gepakt. Werd om zes uur ongesteld en telde die dag als dag 1. Eigenlijk ben ik dus dag 2 begonnen. Zoveel verschil is het niet. En de hoeveelheid is niet verhoogd dus ben niet bang voor overstimulatie ofzo. Dag 10 heb ik wel fm gehad en toen was er nog niets te zien.
@mieks hè bale meid *knuf* had je je zo gegund zelf gistere nog kaarsje gebrand en er even aan gedacht Nu hopen dat jullie in dec die ronde wel hebben! Veel plezier met shoppen vandaag maak er maar gezellig dag van fijne afleiding ook! @ de pil ook hier Mycrogynon30 omdat ik ongeveer 2 jaar geleden opeens erg last kreeg van puistjes heb ik de Diane gekregen maar dat veranderde er niet veel aan deze heb ik maar even gebruikt omdat ik toen stopte met de pil voor de puistjes toen andere medicijnen gekregen maar die gebruik ik nu niet meer en dat merk ik helaas wel. @ all net derde tabletje gehad menstruatie is alweer weg. Ik blijf gewoon op 50 mg omdat afgelopen maand mooie eisprong had. Verder heb ik dit weekend mijn nichtjes op loge gisteren zijn we naar het circus geweest vanochtend hebben we gezellig met ze alle just dance gedaan. Wat we verder nog kunnen doen vandaag weet ik nog niet het is echt vies weer bah! Misschien vanmiddag een uurtje bowlen als man lief terug is van werk we zien wel... Fijne dag allemaal
Nou nog niks te zien behalve kleine eitjes.grootste 6,2. Maar was nog vel te vroeg. Volgens mijn app op zondag de 14 e eisprog. Als 2mm per dag groeit is ie dan 22mm. Bms was ook nog dun. Bijna 4mm. mieks mijn fm maandag gaat niet door. Nu woe om 8.20 uuur.
@weegbree, nog even geduld dus.. Hopelijk is er woensdag een mooi ei in aantoch te zien!! @yvetje, leuk dat je boek vandaag komt! Als je erin leest krijg je echt zin om te gaan beginnen (had ik iig wel). @zoetje, klinkt gezellig! Het is hier ondertussen strakblauw en een zonnetje! Ik heb altijd gezegd dat ik nooit meer aan de pil wilde, maar nu krijg ik steeds meer last van overbeharing dus ik denk dat ik er wel weer mee ga starten als ik ooit (hoop ik) bevallen ben. Voel me nu wel iets beter maar er zitten ook nadelen aan....
@ peony oww jaloers het is hier echt slecht weer pff De dames hebbe zich bedacht en zijn cupcakes aant maken.. Breken me de keuken af geloof ik maar goed ze hebben wat te doen haha
Haaiii meiden, Nou net boodschapjes gedaan. We gaan morgen erwtensoep eten! Ik heb het nog nooit gemaakt, dus ben benieuwd. Ga misschien vandaag al beginnen met maken, want na 1 dag is het lekkerder en is tie dikker. Ben benieuwd. Verder toch maar even slijmoplosser gekocht. Had ook topic geopend en daar zeiden ook 2 mensen wat ik ook gelezen had. Als je weinig slijm hebt gedurende cyclus word geadviseerd slijmoplossers te nemen. Zodat je meer slijm krijgt, omdat het dunner word. Dus vandaar dat ik twijfelde. Er staat in bijsluiter, als je zwanger wil worden (of bent) neem dan contact op met arts of apotheker. Nouja ik neem het risico maar hihi. Het is maar 1 keer op een dag een bruistablet. Heb de eerste net binnen. Denk niet dat mijn baarmoederslijmvlies ineens volledig afbreekt. Verder ben ik een beetje lui... haha nouja gewoon niet zo fit.
@peony nee niet gevraagd aan gynae op eigen houtje mee begonnen! De mewste gynaes en artsen staan nogal nega omtrent alternatieve geneeswijze! Dus begin er ook niet over! @ babke hmm tja maar het is wel opvallend dat ik al 8 maanden lang compleete cyclus wel een 2e streep heb en nu niet! Ik slik het inkiddels bijna een maand he... En het zou 2 maande zijn voor je resultaat had! Maar je kunt nooit van 0% naar 100% gaan in 1 dag tijd! Daar is tijd voor nodig! Dus miss zit ik nu dus op 40% herstel ofzo! Het valt me wel op iig... En huid lijkt iets rustiger!! Ik hou gewoon vol en dan zien we wel waar het schip strand @weegbree klote meid!! Maar je was natuurlijk veeeelste vroeg!! Dus geen man overboord!! Ik denk dat je woensdag al een mooi eitje te zien krijgt en dik bm-slijm!!! Weet het zeker meid!!! @diane veel mensen die diane slikken blijken later opeens pcos te hbben!! Toeval ???
@ Mieks..Jee das echt ff balen meid! Hoop dat het in december nog gaat lukken anders word het zoo lang wachten voor je! @Paniekertje...ik heb vanaf vanmorgen bruin en het word nu rood..is dat dan dag 1? Want dan zou ik toch maandag aan de clomid mogen? De Gyn zei tegen mij dat wanneer je echt savonds laat rood krijgt, de volgende dag dag 1 is...maar voor 9u rood is het dezelfde dag dag 1...Jippieee, maandag naar het ziekenhuis..eindelijk mn eerste ronde inspaaannneend
Merel, zou dat inderdaad rekenen als dag 1. Dus maandag eerste ronde clomid. Spannend voor je meid! Hoop voor je dat het gelijk aanslaat.
@merel goed nieuws meis!! Eindelijk ook aan de clomid! Suuuuper fijn!!! @hier de klus planning aangepast om de anderhalve dag! Dat wil zeggen als ik woensdag mijn ei krijg we smorgens ( lees nog voor het werk om 6.00) mogen klussen hahahaha! Dacht dat hub dat niet so fijn zou vinden maar hij vond het gelukkig prima!! Dus betere timming kan haast niet dus toppie! Ben benieuwd maandag..
Ja hoop het zeker ook! Wacht gewoon rustig af, mn eerste ronde, alles is nog nieuw..al die echo's, savenlevingstest, bloedprikken...etc...nou en mocht ik dan gelijk zwanger zijn...is dat alleen maar heeeeeel leuk, maar ga er zeker niet vanuit. Hoop wel dat het aanslaat en dat ik binnen een half jaar / jaar zwanger mag worden natuurlijk
pfff meiden, ben een beetje bang nu dat de clomid niet bij mij heeft aangeslagen...ben der de hele dag al naar van... wat hadden jullie qua eitjes op dag 9 of 10?
@Weegbree : Ach vrouwke toch * dikke knuf* Ik denk echt dat je gewoon goed zit hoor! Ik ken niemand die dag 9 al ooit een echo heeft gehad!! Dus nu maak je je alleen maar onzeker terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig is!! Komt goed hoor meid!!
Hej Weegbree, snap dat je een beetje overdonderd bent door de fm van vanmorgen. Helaas kan je er nu nog niets over zeggen, je eitje kan zo ineens een groeispurt maken. Aan de andere kant is dit je eerste ronde met clomid 50mg en zou het dus kunnen dat 50mg voor jou te laag is. Ik spreek uit ervaring, want ik had met 150mg pas een eitje. Snap dat het moeilijk voor je is, want je wilt liever natuurlijk dat het de eerste keer aanslaat. Maar hou er ook vertrouwen in dat een hogere dosis wel kan aanslaan. Maar voor nu eerst even de fm van woensdag afwachten. Succes!
@weegbree: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/91493-clomid-cyclusdag-10-zien.html Zo zie je maar dat het enorm schilt per vrouw ( zie link)
@merel, spannend!! Maandag beginnen!! @weegbree, niet te druk maken meid! Dag 10 is nog super vroeg! Als je een ei krijgt op dag 17 is dat ook nog heel normaal... komt echt goed meis! En mocht je geen ei hebben dan misschien wel met 100 mg!! @all, hebben net de ovenschotel op! Hij was echt zalig!! Had eerst kerriezuurkool, laag gehakt en toen een gare bloemkool flink fijn gestampt met peper, zout, nootmuskaat en een paar eetlepels creme fraiche en dat over het gehakt. Daarna oude geraspte kaas eroverheen en 15 min in de oven! De bloomkool was echt een goede vervanger voor de aardappelpuree! Dit kun je natuurlijk ook maken met andere groenten en dan met bloemkoolpuree! Jammie!! Ik ga het iig onthouden! Net op verjaardag geweest en had een stuk appeltaart. Ben helemaal misselijk en heb meteen een dip! Pfff... voel me echt weer opgeblazen en dik! En het smaakte mij niet eens echt... Ik blijf lekker bij mn eiwitten!
Verloop eigroei met Clomid - Zwanger - Viva mobiel.nl Hier nog een weegbree! Dus geen paniek meis!!! *knuf*
@peony het is dat ik geen zuurkool lust ( op geen enkele manier) en helaas veen kaas en creme fraice mag anders was ik bij je komen eten! Klinkt verder super! Ik hou zoooo erg van ovenschotels! Lekker hoor!!!
@bbibi, oh jammer!! Lijkt me best lastig als je geen kaas eet en dan koolhydraatarm (ik verwerk het namelijk bijna overal in). Het smaakte trouwens niet echt naar bloemkool, zeker niet met de zuurkool die natuurlijk best overheersend is. Je zou trouwens ook een scheutje melk kunnen doen ipv creme fraiche.. het moet lekker smeuïg worden. Ja, ben ook dol op overnschotels, ben dus erg blij dat dit echt lekker was! @all, mijn temp was gisteren flink laag en vanmorgen opeens weer heel hoog (zelfde moment getempt ed). Ik dacht eerst misschien dat ik mn ei had gehad maar ik denk dat het logischer is dati eerst nog weer langzaam gaat zakken nu ik die links zo lees (als ik natuurlijk überhaupt een eisprong heb...). Nou ja, we maken het gezellig en ik merk het wel!