@pco kippetje charise, mooi gezegd hihi hopelijk heel ons topic gauw zwanger van clomid babytjes hihi ! En ik denk ook ja als we eenmaal zwanger zijn dat we denken owhh die "paar" maanden!! Maja eerst zwanger zien te worden!neerste ronde zou fijn zijn hihi Klus ze vanaaf Ladys, weltruste!
He Meiden, rare vraag, maar denken jullie dat ze bij de echo's weleens follikels over het hoofd zien? Ik had in feb met die mk een onverklaarbare schouderpijn. Is vanzelf over gegaan. Later heb ik gelezen dat dat een specifieke mk klacht kan zijn. Heb dat verder nooit. Nu werd ik vanacht weer wakker van dezelfde pijn en het is dezelfde menstruatiedag als toen. Zou het kunnen denk je en dat de primolut voor afstoting gezorgd heeft? Ik weet dat de kans klein is maar ik vind het zo gek. Heb die pijn nooit behalve toen. noem me maar gek haha (zou 8-8 ook verklaren , niet dat ik dat zoek overigens)
Oeh bahh babke wat akelig!! Primolut wekt wel de menstruatie op... Ik wil je niet bang maken maar ik denk wel dat het zou kunnen als er iets zir dat dat mee affestoten wordt... Want je wekt niet voor niets de ma op!! En vreemd dat je nu ook weer zo"n pijn hebt! Heb je rare stolsel verloren nu je ongi bent? En heb je voor je begon geen zwtest gedaan dan? :s
Nee want temp was nog laag. Hij was afgelopen week wel hoger dan vorige keer maar dacht dat het door het weer kwam. Ik heb wel klontjes nu en vorige keer was het alleen bloed. Vorige keer was het licht en nu medium. Ik vind het niet erg En ben niet bang, omdat ik niks verwacht had. Het sterkt me meer in het gvoel dat hubby's zaad wel goed zit en dat het straks ook wel lukt. Baal wel dat ik niet tot 8-8 gewacht heb, maar mss is het niks. Rsi van de iphone haha. Was vooral benieuwd of het echt onzin was of dat jullie de gedachte niet vreemd vinden
Hee Babke, wat rot, snap wel dat je daar nu aan denkt. Ik heb geen idee of ze follikels over het hoofd kunnen zien. Bij mij kunnen ze 1 eierstok elke keer niet vinden. Maar ze zeiden bij de echo wel van als er iets in groeit dan zal ie wel zichtbaar zijn. Waarom weet ik niet, maar goed. Dus ja ik heb geen idee. Maar hoever denk je dan geweest te zijn? Misschien was eitje al wel net gesprongen toen je de echo had? Dan kunnen ze het niet meer zien volgens mij. Ik kreeg ook duphaston, want de gyn zei dat kan geen kwaad als je evt zwanger zou zijn. Lastig hoor. Bbibi, ja inderdaad, gauw zwanger van Clomid beebs. Haha. Nou gisteravond naar bed gegaan, was best moe en had hoofdpijn helemaal geen zin. Maar even gelegen en manlief was toch al gaan slapen (die dacht vast dat zit er niet meer in). Maar ja toen kreeg IK dus wel zin hahahaha. Dus hebben toch nog geklust
Babke, je temp is inderdaad wel echt omhoog gegaan ja. Je zou haast denken dat het een eisprong is geweest. Alleen waarom heb je geen kruis bij FF?
@ Charise, helemaal mee eens. Één om mee te beginnen is prima, 2 kan ook nog (maar zijn we wel gelijk klaar), maar 3 of meer...dat zou echt wel heel erg slikken worden! Weet niet eens waar ik ze dan moet laten in mijn buik @ Babke, schouderpijn hoor je (meer) bij buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, op het moment dat de eileider knapt /scheurt heeft dat te maken met de zenuw die naar je schouder loopt. Eitjes over het hoofd zien gebeurt zowat nooit (heb het gisteren gevraagd ), omdat ze een heel duidelijk beeld hebben bij die echo. Ik heb wel eens iets gelezen dat in uitzonderlijke gevallen primolut wordt gegeven tijdens de zwangerschap, en dat dat geen miskraam veroorzaakt aangezien het vruchtje dan goed ingenesteld zit. Ook als je temp laag is gebleven, heb je geen eisprong gehad. Ik heb gekeken of ik je tempkaartje kan zien, maar ik zie een kaartje waar je niet mee verder bent gegaan..klopt dat? De ene keer kan je menstruatie meer zijn dan de andere keer, en de ene keer heb je meer stolsels dan de andere keer. Heeft er weer mee te maken hoe dik je baarmoederslijm was. Dat wordt afgestoten, dus hoe meer slijm je had (alleen maar goed), hoe meer stolsels Dus ik hoop dat je hiermee gerustgesteld bent
Edit, zie net je kaartje er onder. Je hebt wel een eisprong gehad zo te zien alleen heeft FF geen kruis gezet omdat er wat dagen missen en je 1 x een dag niet hebt mee laten tellen. Zo te zien heb je ook geen positieve ovutest toen gehad, en geen vruchtbaar slijm? Daar kan het ook aan liggen dat FF geen kruis geeft
Ik heb die dag bewust weg gehaald omdat door de primolut een stijging komt, maar vorige keer was het met primolut 37 en nu 37,1. Vandaar. Schouderpijn hoor je bij bbz maar ook bij mk. Nou ja, we zullen het nooit weten. Op naar een nieuw ei
Ik heb mijn kaartje nu veranderd in hoe het werkelijk was. Maar stijging kan dus ook door primolut. En drie dagen voor de echo (dag van 'eisprong' had ik ook een echo en toen ook niets te zien.
Hmm nouja wat je zegt babke, je zult het nooit weten... Maar het blijft wel vreemd! Dat je het toen had en nu alweer! Echt vreemd:s Maja stel dat het zo was wil het idd wel zeggen dat je dus zeker nog steeds zelf ook zonder clomid vruchtbaar bent! Dan met de clomid zekerrr! Hihi ! Hopelelijk na 1 ronde raak meis! Zou fijn zijn
Ja stom he. Ik dacht niet 'kut misschien wel vmk' maar juist 'zou mooi zijn, want dan is hubby dus lekker vruchtbaar haha'
Hmm jouw man heeft hij geen zaad onderzoek moeten doen dan voor jij clomid kreeg? Meestel is dat wel gebruikelijk toch??
Nee hoor. Krijgen binnenkort een keer een samenlevingstest geloof ik. Maar gezien de vmk zagen ze nog geen noodzaak.
Ja klopt, als ze weten dat je zwanger kunt raken door dat je een miskraam hebt gehad bijv weten ze sowieso dat je man dus vruchtbaar is. Ik heb ook een miskraam gehad, maar niet van mijn man, dus zei de gyn toen dus van jou weten we niet of alles goed werkt. Daarom kreeg hij meteen een onderzoek. En Babke inderdaad lastig dat je het nooit zeker weet. Maar in ieder geval een goede kans om nu deze ronde meteen zwanger te raken!! En kan je volgende keer geen duphaston vragen als het opgewekt moet worden? Dat word ook gegeven in zwangerschappen. En in bijsluiter staat dat het gegeven word bij dreigende miskraam e.d. Dus stel je twijfelt volgende keer of het misschien wel gelukt is, en gyn wil opwekken, dan is duphaston een goede optie misschien. Warm he meiden pfffff, ik ga zo mijn laatste pilletje innemen. En koken. Mannetje komt zo thuis. Fijne avond girls!
Warm! Op de Boeskool is los in Oldenzaal en net bbq bij vrienden. Weer alles gegeten . Vanaf maandag start ik met het south beach dieet. Hoe was jullie dag?
Haha ah met zulk lekker weer mag er best gebbq worden.... Ikzelf hou er niet zo van vind het wel altijd gezellig zo samen... Wij zijn lekker gaan zwemmen mijn petekindje is het weekend hier die ga ik zo eens naar bed brengen hij heeft echt last van de warmte....
@babke owh vandaar! Nou dan hoef je je daar iig niet over druk te maken! Dat scheelt weer! Komt vast goed met jouw! Al een keer zwanger dus nu met clomid vast snel nog een keer @all heel warm idd maar heerlijk joh! Ik hou van bourgondisch leven dus lekker broodje op het teras! Net bbq met een wijntje met vrienden ! En nu onderweg naar een feest waar we voor uitgenodigd zijn Dus genieten!! Ff geen baby aan mijn hoofd... Is tog wel ff fijn hihi Fijne avond ladys!!
Het is inderdaad echt warm. Wou eerst gaan BBQ-en maar toch niet gedaan, gewoon lekker broodje hamburger gemaakt haha, had echt geen zin om te gaan koken! Spannend babke, het south beach dieet. Hopelijk heb je er goede resultaten mee. Is dat ook koolhydraatvrij en eiwitrijk? Bbibi, inderdaad lekker he, even wat anders en geen baby gedoe aan je hoofd. Zoetje, wat leuk je petekindje, hoe oud is hij? Ik ben gelukkig vrij, want werken met dit weer is niets. Maar mijn man moet helaas wel werken, dus kan ook geen dagje weg of iets Wel jammer... morgen word ook zo warm! Krijg er een beetje hoofdpijn van, ondanks dat ik goed gedronken heb.