@merel, ja je snapt toch veel meer als je het zeflde meemaakt... @chairse, oh jee beterschap! En idd vnv weer!! Jeee!!
@charise, je hebt mij op een idee gebracht! Ga morgen ook lekker een pan maken, kreeg er echt trek in dat ik je berichtje las! Ik heb trouwens echt onwijs last van mn onderbuik. Voelt alsof ik ongesteld moet worden met steken... Niet fijn!
Morgen dames, Jullie kletsen to mutch!! Haha @peony uhh ik bedoelde dat ik geen zuurkoel luste! Wel bloemkool heerlijk! En scheutje melk zal ik maar niet doen met een zware koemelk allergie he? Hahaha das NOG erger dan kaas!! @ charise pure toeval!!! Ik heb ook een levend bloed analyse gehad!!! Ook vol bacterien je zag ze gewoon "springen" en heel mijn rode bloedcellen zijn kapot! Leken net stekelvarkens!! Maar dat is echt van mijn ME ! Alls gaat kapot en heb veel minder litertjes bloed in mijn lichaam helaas!! Maja niks aan te doen!! Fijn dat het met jouw ooeens zo goed gaat meid! Hopelijk komt dat bij mij ook nog!!! @mieks wat betreft Lh, ik had altijd een 2e streep! Daarom zo gek dat dat nu opeens niet meer zo is!! @weegbree, uhh zara h&m sting hebben ze idd leuke basics voor niet al te veel!! @all hier aan de klus geweest voor 2e keer!! Bm ligt nog laag en is dicht!! Dus vrees een later ei dit keer of miss wel geen!! Kan dat als de vorige keer 50mg wel aan sloeg?? Hoop dat er wel wat zit!! Morgen moment vd waarheid gelukkig haha! Fijne dag all Xx
@bbibi, nee dan zou ik idd geen scheutje melk doen.. Maar misschien dat je daar zelf iets anders voor weet. De bloemkoolpuree kun je verder natuurlijk net als aardappelpuree gebruiken, mogelijkheden zijn eindeloos! Jammie! Ik heb eigenlijk geen idee of je iedere ronde een ei krijgt ade clomid daarvoor wel aansloeg. Zal misschien niet altijd zijn.. iedere cyclus is weer anders. Spannend morgen!
Ja je schotel klinkt echt heerlijk!! Toch ook maar eens proberen maar dan bloedkool en brocoli ofzo! Ook lekker!! Wat betreft clomid je hoort zoveel verschillende verhalen!! Dus vandaar dat ik het mijzelf af vroeg ben ook wel weer benieuwd hoor morgen!! Het begint nu toch wel weer spannend te worden, eerlijk gezegd!! Geniet van jullie zondag
Peony, ook lekker aan de erwtensoep morgen dus? Ik heb 'm nu dag van te voren gemaakt, want meestal is ie een dag daarna dikker. En dat was bij mij ook het geval. Was erg lekker! M'n man zat alleen te zeiken dat er teveel groente in zaten (viel echt super mee hoor). Dus ik zei al, je moet ook wat meer groente eten hoor!! Verder druk geweest in huis vandaag, wasjes gedraait en opgehangen en opgeruimd, bedje lekker verschoont. Wc lekker schoon gepoetst met dettol! Ruikt meteen zo lekker fris! En nog bezig geweest voor school. Komende 3 dagen moet ik vroeg op staan, dus hoop dat het niet al te veel gevolgen heeft voor mijn temp, want vaak is ie dan een stuk lager! Bbibi, ja idd grappig dat jij ook een LBA hebt gehad! En klote dat bij jou je rode bloedcellen zo "verrot" zijn. Bij mij waren die echt super gelukkig. Bij mij was het echt witte bloedcellen, gewoon een weerstand van 0,0. Was ook wel te merken want had elke maand koorts toen. Alleen in het ziekenhuis vonden ze dus niets, behalve pfeiffer en leverontsteking. Hij kon zelfs maanden daarna nog zien dat mijn lever overbelast was. Na de pfeiffer dus. In het ziekenhuis tellen ze de bloedcellen gewoon, maar kijken niet echt of ze goed zijn. Veel mensen vinden dit allemaal onzin en zeggen dat het niet kan zo onder microscoop, maar zo deden ze vroeger allemaal en in amerika word het ook nog heel veel gebruikt. Ach ja ik voel me een stuk beter dus dat scheelt wel! Heb toen ook veel pillen gebruikt hoor, dure hobby. Even iets HEEL anders, weet niet of jullie er überhaupt al over na gedacht hebben. Laten jullie je kindjes vaccineren? (gewoon de entingen volgens rijksoverheids programma) Ik twijfel er best wel over. Ook als je leest dat er kinderen zijn die na de entingen gedragsproblemen krijgen of gewoon gezondheidsproblemen. Kom er ineens op omdat zoontje van vriendin (4 jaar) zijn DKTP heeft gehad donderdag, en zijn arm is echt 2x zo dik nu en knalrood, hij is er super ziek van. Kan altijd gebeuren toch, maar dan denk ik wel weer van, wat een troep zit er in!! Ben er gewoon benieuwd naar... Xx
@charise, misschien dat ik wel dinsdag een pan maak voor woensdag... Iid lekkerder!! Heerlijk he die dettol? Ik heb ook altijd de handzeep staan, ruikt zo heerlijk. Heb dan ook echt het gevoel dat het schoon is! Wat is die lba als ik vragen mag? Je bloed wordt dan onderzocht? Ik weet het ook niet over het inenten. Mocht ik ooit een kleine hebben ga ik het zeker eens allemaal kritisch bekijken en inlezen. Ga de griepprik iig dit jaar niet halen. Heb zoveel troep in mn lichaam gehad, ik wil nu mn lichaam zoveel mogelijk 'puur' houden (behalve natuurlijk de clomid.. )
Hey Meiden, Kan jullie echt niet bijhouden, heb zo´n druk weekend achter de rug. Wel leuk weekend @ Peony: Opzich zijn er mensen die het veel erger hebben. maar gisteren bijv. was ik aan het shoppen. En dan moet ik weer bewust in die spiegel kijken en dan vind ik het wel heel erg. Als ik een truitje aan heb zie je gewoon dat ik veel huid over heb, (andere vinden het wel mee vallen) maarja ikzelf natuurlijk niet. Mijn benen en billen zijn trouwens het ergste ik heb daar gewoon nog maatje 38 nodig terwijl ik het bij mijn buik niet nodig heb. Maja hoe ik er eerst uit zag was natuurlijk veel erger. Mag ik vragen waarom jij de griepprik kunt halen? Ik heb een oproep gekregen maar snap niet waarom. @ yvetje: fijn dat de uitslag goed was @ Mieks: Balen zeg Had het je zo gegund! @ Charise: Mijn zoontje wordt voor alles inge-ent. Ik denk dat je je niet moet laten gek maken door andere mensen. Er zijn altijd kinderen die er anders op reageren. Mijn zoontje heeft meestal na de in-enting alleen wat koorts, maar dat is heel normaal. Ga zo een filmpje kijken met manlief. Fijne avond allemaal!
@susanne, ja, kan me voorstellen dat je het zelf heel vervelend vindt! Is het iets wat je evengoed verzekerd krijgt als je de extra huid wilt laten weghalen? Is dat iets waar je wel eens aan gedacht hebt of is dat weer iets te drastisch? Jeetje, heb echt zoveel respect voor je dat je zoveel bent afgevallen! Ik heb een oproep omdat ik astma heb. Gelukkig de laatste tijd eigenlijk amper last gehad! Meiden, fijne avond allemaal!
Peony, hier ook astma, dus vandaar de oproep. Maar ik haal 'm ook niet. Heb gelezen dat mensen zelfs minder ziek dan zonder prik dan met. Bizar toch eigenlijk haha. Zal vast niet bij iedereen zo zijn. Zelfde geld voor de entingen voor kinderen. Ik laat me zeker niet gek maken hoor. Maar ik wil wel weten wat ik in m'n kindje laat spuiten. En ik vind het wel bizar dat er ZO veel gevallen zijn waar bij een kindje niets had, en na de entingen ineens gedragsproblemen of lichamelijke problemen heeft (luchtwegen, allergieën e.d.). Mijn man is er helaas niet over te spreken en zegt gewoon enten. Maar nee ik twijfel. En ja misschien dat ik het alsnog gewoon doe. Maar ja ik vind niet dat je zomaar alles moet doen omdat "ze" zeggen dat het goed is. "ze" zeggen ook dat melk goed voor je is, terwijl dat ook niet zo is. En dat is dus met zoveel dingen zo. Nou ik ga weer effies tv kijken hoor!! PS. in ander topic waar ik klets, daar hadden ze het over mijn tempkaartje, dat ik trifasisch patroon heb als mijn temp morgen stijgt. Iemand hier daar bekend mee?
@ charise: heb je gelijk in. Heb nog nooit gehoord van een trifasisch patroon. Zou niet weten wat het is.
Hej dames! Wat wordt er hier weer veel gekletst! Ik ga proberen deze week even een beetje afstand te houden van zp. wil even rust zodat ik me niet gestressed voel en mn man zich niet gedwongen voelt. Gewoon even een beetje afstand dus. Weet niet wanneer ik weer ga reageren, maar dat merken jullie vanzelf wel . Iedereen succes! @ charise. Trifasisch: 3 fasen? Dat je temp 3x daalt en stijgt? Zeg maar wat
Een trifasisch patroon met temperaturen is dat er rond de innesteling dus op een gegeven moment NOG een stapje hogere temp komt. In de link hierboven staat het, onderste tempkaartje. Ze zeggen als je zo'n kaartje hebt dan heb je 87% kans op zwangerschap. Maar ja dan moet eerst mijn temp omhoog gaan en hoger dan de rest.
Ohzo. Ik zou het niet weten. Gewoon afwachten denk ik. Zou wel leuk zijn, duurt alleen nog ff tot je NOD...
@afstand ik ga het ook proberen! Lees wel mee maar reageer ff wat minder! Momenteel even erg emo en zot er ff doorheen! Zie het even niet meer posi helaas... Komt wel weer! @charise wat betreft lba, mijn witte bloedcellen deden ook niks! Eerst leek het erop of er geen eens had!!!! Ik kreeg bijna een hartverzakking schrok me kapot!! Toen opeens een Ichtbaar maar leek dood deed bekant niks... Ook niet toen bacterie voorbij sprong!!! Zo vaag! Dus ook weerstand 0,0 helaas bij mij!! Ik zit er aan te denken ove een tijdje weer een lba te laten doen!! Kijken of het nu in denk een jaar tijd verbeterd is met alle supplementen en voedingssup! En zeker duren hobby voor mij zown 250/300 per maand! Maar moet iets om jezelf wat beter te voelen toch? Wel ergggg toevallig dat jouw ziektegeschiedenis erg op die van mij kijkt!! Alleen ben jij de gelukkige die er van opgeknapt is ik helaas niet!! Mijn imuunsysteem is ontspoort door pfeiffer en dat is een groot probleem! Mijn lichaam denkt dat de pfeiffer er nog dagelijks zit ( is niet zo) en vecht dagelijks er tegen waardoor mijn lichaam compleet uitgeput raakt van het " iedere dag ziek zijn" ...en begint mijn immuunsysteem zo te ontsporen dat hij mijn lichaam begint aan te vallen, alle organen functioneren steeds slechter .. ( bijnieren doen al niets meer) darmen niet, steeds meer allergien... Ellende dus!! @all fijne aaf meiden, ik laat morgen mog wel even weten hoe FM was Weltruste xx
Charise, ik vind het pas trifasusch als hij daarna echt hoger is. Hoe lang is je lf? Zou je nu menstruatie kunnen verwachten? Anders is het wellicht een innesteling, spannend!
Babke, LF is 13/14 dagen dus nog geen ongi hoor. Temp is nu ook lager, maar het is weer vroeg. Morgen en overmorgen ook. Twijfel of ik t zelf bij moet stellen omdat ik weet dat het altijd 0,4 lager is dan normaal.???? Bbibi, geeft niet hoor, t lange verhaal. Wel echt heftig. Ja misschien dat ik t ook nog ga doen een keer. Ja ik ben wel sneller moe en moet echt mijn rust nemen. Anders ben ik zo weer ziek. Kan er dan ook slecht tegen als mensen zeggen van kom op je bent nog jong!! Alsof je dan niet moe kunt zijn. Ik ben idd blij dat ik me stuk beter voel. Hopelijk voel jij dat ook snel!! Ik heb trouwens met periodes nog last van milt en lever. 1x had ik zelfs idee dat pfeiffer weer terug was. Maar toen ging t toch weer weg. Ja lichaam is een mooi iets maar ook erg complex! Slik jij toevallig ook Immunonorm?? Enne snap t hoor als je rustiger aan wil doen hier. Hopelijk lukt t een beetje. Enne miss moet je je klusplanning laten voor wat het is?? Gewoon regelmatig klussen maar niet te geforceerd? Het moet wel leuk blijven he meid?! Fijne dag meiden!! Ik ben op weg naar school. Moet hierna 2 dagdiensten werken en zie ik wel tegenop. vroeg opstaan ed. Tot straks! Xx