Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Dat wisselt bij iedereen Bbibi, kan je niet terugkijken hoe het bij jezelf was laatste maanden? (of maand).
    Ik heb vaak een paar dagen voor ei, waterig doorzichtig slijm en dan komt dat eggwhite.
    Maar deze cyclus heb ik alleen 2 dagen voor ei waterig gehad en geen eggwhite.

Hopelijk komt je eitje snel meid!! Enne ja alles is mogelijk inderdaad!
    Ik duim voor je!

Duimen jullie ook voor mij meiden, dat ik volgende week een KNALpositieve test in handen heb?!?!?!?!?! :D

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Charise, hier ook de millenium thriologie gelezen.. Moest er in het begin ook echt inkomen. Wilde het eigenlijk al weg leggen, maar het werd er alleen maar beter op!

@ babke, op naar een bevruchting nu dus :)

@ Liefsd, fijn dat je eerder terecht kan!

@ 2dewolk, ik zag op de agenda dat je uitslagen van je tests had en gesprek met de fertiliteits arts.. Hoe is het gegaan?

@ All, een zwaai naar iedereen. Ben dood moe dus heb geen puf om uitgebreider te reageren :)

Agenda
    10-10 Babke - Vervolg traject bespreken
    10-10 Susanne - Intake gyn
    10-10 Charise - Uitslag bloedprikken progesteron
    10-10 Weegbree - Follikel meting 8.20 uur
    11-10 LW85 - Uitslag progesteron
    11-10 Bbibi - Follikel meting
    12-10 Paniekertje - Follikel meting + samenlevingstest 10.10 uur
    15-10 Yvetje - Start provera kuur
    15-10 Charise - Nod datum
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    19-10 Liefsd - 14.00 gesprek vervolg traject
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Tuurlijk duimen we voor je! .
    Duimen jullie ook voor mij dat er morgen n mooi ei te zien is....?!
    Moet zeggen dat ik n vreselijke dag achter de rug heb met veel onzekere gevoelens. Wat als het niet aanslaat????

Voor de dames met hogere dosis clomid. Toen 50 mg niet aansloeg mochten jullie toen direct door met 100 mg of moesten jullie eersr weer aan de provera?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise! De vorge ronde kwamen er zooooveel indrukken op mij af dat ik het niet weet was daar toen niet mee bezig! Vandaar dat ik jullie ervaring wil weten hihi !! Maar denk ook hopelijk donderdag acond of vrijdag eisprong ofzo?? I hope so!! X

@mieks truste meid!

@ weegbree dikke knuffel! Ik ga zekerrrr duimen meiss!!! X

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Weegbree, bij mij werkte 50 mg wel, maar ei kwam laat, ik ben cyclus daarna direct op 100 mg over gegaan. Ik heb nog nooit mijn menstruatie op hoeven wekken. Ik had wel duphaston mee gekregen eerste keer om op te wekken, maar had afgewacht, en gelukkig maar want ongi kwam zelf. Dus is nooit nodig geweest.
    Dus ja het ligt er aan of je een menstruatie krijgt. Anders word het opgewekt en dan ga je weer met clomid verder.

Bbibi, snap het dat je er niet op gelet hebt. Ik let ook alleen op vruchtbaar slijm en noteer nu af en toe slijm als het echt overdadig aanwezig is. ;) Verder let ik nergens op,op wat ik voel, of het moet nadrukkelijk aanwezig zijn.
    Ik voel vaak ook niet veel, dat scheelt haha.

Mieks, ja misschien moet ik die boeken dan toch nog eens proberen. ;)

Babke, succes morgen!
    Susanne, jij ook succes morgen meid.

Weegbree, ben benieuwd hoe het met je ei is, succes morgen!

Ik kijk nog even mijn huis vol dieren en dan lekker mijn bed in, morgen weer vroeg op. Verbaasde me enorm zeg dat mijn temp vanmorgen zo hoog was, ondanks het vroege opstaan!!
    Word overdag gebeld door arts met uitslag van bloed als het goed is, dus hoop dat ik de telefoon op kan nemen.
    En 's avonds heb ik weer cursus van 20.30 - 22.30 uur.

Slaap lekker meiden! X

6. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Charise: Je tempkaartje ziet er inderdaad goed uit! Nu duimen dat het helemaal goed zit, deze ronde!

Babke: Wat een overheerlijke maaltijden plaats jij hier! Succes vandaag, ben benieuwd wat uit je gesprek komt!

Bbibi: Hoi! Ik ben er weer ;) Ik denk zomaar dat jij eind deze week een eisprong hebt, madame!! :D

Susanne, Charise en Weegbree: Succes vandaag meiden, allemaal hopen op goed nieuws!!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat het deze maand niks gedaan heeft :(. Mijn vruchtbare slijm matchte niet met de baarmoedermond en mijn vruchtbare slijm is inmiddels verdwenen. Mijn temperatuur is echter nog laag. Dit gebeurde ook steeds in die hele lange eiloze cyclus. Ik moet zo naar de gyn, maar ik denk dat de clomid toch naar 100mg moet. Balen, want ik heb er behoorlijk last van gehad.

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ liefst: thanks. zit nu te wachten in de wachtkamer. De zenuwen gieren door.mijn lijf. Pffff

9. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ojee.. Dat is vervelend zeg!
    Krijg je met 100mg ook meer last van bijwerkingen? Of zal dat ongeveer gelijk liggen?
    Succes zometeen!! *knuf*

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke hopelijk valt het tovh allemaal mee bij de gynae! succes!
    @susanne spannend meid! jij ook heeeeel veel succes!
    @weegbree ook goodluck meisie!! :D

@charise, wauwwww jij houd het voor ons wel ergggg spannend mt je temperatuur meis!!! ik hoop zoooo dat de 100mg heeft aangeslagen bij je!!! (duimduimduim!!)
    wanneer ga je testen al enig idee? :D

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi meid, GEZELLIG!!!!!:D:D

ik hoop het ook zomaar! en ik vermoed zown beetje tegelijk met jouw en weegbree! zou leuk zijn :D

*zwaait* gaat zo weer hard aan het werk... *zucht*

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi Dames,
    net terug uit het ziekenhuis van de FM. Het was even flink spannend... maar er zit links een dominante folikel. Hij was nog maar 10mm maar ze dacht dat ie wel ging doorgroeien...BMS was bijna 5mm. Dus dat is nog niet echt veel, maar ik heb ook nog even.
    ws volgende ronde 100 mg om meer gas te geven volgens haar. Maar maandag moet ik weer, dus dat is wel spannend...!
    hopelijk krijg ik van het weekend vruchtbaar slijm!

@babke, balen zeg...! ben benieuwd naar je gesprek met de gyn!
    @susanne al geweest? hoe ging het bij jou? naar he dat je zo zenuwachtig bent!
    ik heb vannacht gewoon echt geen oog dicht gedaan, zo vervelend!!!

Mieks maandag 15 oktober 9.05 Weegbree FM

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ weegbree kijk dat is suuuuper goed nieuws meid!!! fijn :D
    ik zeg dat wordt een mooi bevrucht eitje! dus geen 100mg meer voor jouw volgende maand ;) :p
    komt goed meis!!! :D

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Hoi meiden,

Lees af en toe nog wel mee maar wil soms toch ff reageren en jullie laten weten hoe het hier gaat!

@lw, wat naar dat je zus zo reageerde! Lijkt me heel vervelend. Vooral omdat je ook geen geweldige band hebt met je moeder!
    Ik ben benieuwd wat je progesteron morgen blijkt te zijn!

@charise heb jij de uitslag al van je waarde?

@bbibi, wat balen dat je ei nog niet zo gegroeid was als je had gehoopt!! :( Hoop dat het morgen beter nieuws is!!

@weegbree, goed dat je er 2,5 kilo afhebt, al is de reden minder (stress).
    Fijn dat er een dominant ei zit!! Hoop dati snel een groeispurtje maakt!!

@susanne, wat vervelend dat je zo onzeker wordt van die ovutesten! Dat is de reden waarom ik ze (nog) niet wil/durf te doen. Ik ben er al zo mee bezig!
    Succes vandaag met de intake!! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat!

@zoetje, spannend deze ronde!!
    En je moet je niet schamen voor je dyslexie hoor! Vaak zijn mensen met dyslexie ontzettend sociale mensen met veel inlevingsvermogen!! :D
    Oh, en mocht je je willen aanmelden bij menstruatiekalender.net dan kan ik met je emailadres je voorrang verlenen als vrienden. Ik heb nl daar nog een account.

@liefsd, wat fijn dat je eerder in het zh terecht kan!! (ook al is het een ander zh).

@babke, oh dat ziet er goed uit dat menu! Ik neem ook vaak kaas of pinda's tussendoor!
    Wat balen dat je slijm en bm niet matchen... Hoop dat je nog wel een ei krijgt, het zou idd balen zijn als je dosis verhoogd moet worden als je er al zo'n last van hebt!

@2dewolk, hoe ging je gesprek gisteren bij de arts?

@mieks, slaap je al iets beter??

@boeken, hahaha ik ben ook echt een boekenwurm... Ik ben een soort plaatselijke bieb (haha)! Vijftig tinten grijs, twilight, hongerspelen, camilla lackber, karin slaughter, harry potter... enz enz enz! Heerlijk!!

Verder gaat het hier weer ff beter. Heb veel gepraat met mn man en dat voelt weer goed. Ik temp voor de gyn en om te weten wanneer ik evt zou kunnen testen. We hebben afgesproken niet te plannen wanneer we seks hebben, we zien nog wel hoe het loopt. Dat voelt al veel relaxter (en ondertussen hebben we evengoed vaak om de dag wel seks).
    Ik snap alleen echt heeeeelemaal niks meer van mn kaartje. Dacht eerst mn ei gehad te hebben maar heb nog wel vruchtbaar slijm dus dat schijnt dan al niet zo te zijn. Jullie ideeën over mn kaartje?
    Na ja, ik kan er toch verder niets aan veranderen dan rustig afwachten! :p

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @peony, fijn dat het wat beter met je gaat!

@kaartje, ik snap er ook niks van, misschien heb je gisteren je ei gehad? dag 14? ik snap ook niks van mn eigen kaartje eerlijk gezegd, maar goed, houd het toch maar ff bij.

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, ja dat dacht ik ook (dag 14) maar dan heb je daarna toch geen eggwhite slijm?
    Straks met douchen met eens voelen hoe mn slijm vanochtend is...
    Ik ben ook wel benieuwd hoe jouw kaartje er verder uit komt te zien deze cyclus en hoe snel je temp nog gaat zakken!

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Good morning!

Ik heb niet zoveel te melden. Ik zou willen dat het morgen was en ik de uitslag kreeg! Ik had de fabrikant van die ovulatietesten gemaild met een foto of ik zo'n test als positief mocht beschouwen en kreeg als antwoord van wel. Dan zou ik een eisprong hebben gehad rond dag 18. Maar de steken die ik had waren weer op dag 20 :S
    Ik heb zo'n idee dat ik helemaal geen eisprong heb gehad.. Ben benieuwd wat we dan gaan doen aangezien de gyn. met vakantie gaat.

@Charise: spannend de uitslag vandaag! :) Let us know! En natuurlijk duim ik voor een mooie test.

@Weegbree: wat mooi een eitje! Hopelijk groeit ie lekker door om te springen

@Zoetje: Hier ook iemand met dyslexie. Vooral met spellen en begrijpend lezen. Ik lees wel boeken voor mn plezier, daarbij maakt het toch niet uit of je dingen verkeerd leest of niet. Met mn studie heb ik het wel een stuk moeilijker, veel theorie en wetenschappelijke teksten in het engels dat heeft me veel vertraging opgeleverd. Gelukkig weet ik waar ik samenvattingen kan krijgen. Mooi is ook dat tegenwoordig handschrijven niet meer zo belangrijk is omdat bijna alles dus digitaal gebeurd (= spellingscontrole) :) Wel vervelend is dat ik soms ineens een ander woord type of dat een woord niet fout gespeld is, bijv. word ipv woord en duik ipv deuk, dat ziet de computer niet als fout. Komen ook wel weer eens hele grappige dingen uit dan.

@Boeken: iemand bonita avenue gelezen? Super goed boek! Begin (eerste 100blz.) is echt niet om door te komen maar daarna blijf je verder lezen.

@Iedereen met een afspraak bij de gyn. vandaag: Succes!

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hej meiden!

Heb gisteren mn 1e clomid pilletje ingenomen en niks gemerkt verder gelukkig;)! Heb het een beetje druk hier met inpakken, schoonmaken en opruimen want vanaf maandag verhuizzzeeen!:D
    Dus reageer vanmiddag, vanavond even!

Agenda: Merel 16-10 Follikelmeting 10:50

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    #3299 Weegbree, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    Charise, babke en susanne al wat gehoord???

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou idd ik kwam ook ff kijken of charise babke en susanne al wat gemeld hadden maar helaas!

@merel wat super fijn meid! nu kan deze ronde echt voor jullie beginnen! en succes met de laatste loodjes en dan verhuizen leukkk!

@ peony goed te horen dat je alles weer een beetje op een rijtje hebt en goed met je man gecommuniceerd hebt! dit doet meestal al wonderen! fijn dat jullie er zo luchtig tegenaan kunnen kijken!! dat helpt alleen maar mee :D
    en idd balen dat mijn ei opeens niet meer zo hard groeide... snapte er niets van! maar heb wel sinds gister avond vruichtbaar slijm opeens... erg vreemd! dus ben benieuwd of hij morgen gegroeit zal zijn!! hebben genoeg geklust netjes om de anderehalve adg dus dat is sowieso goed toch :D

@LW praat me even bij waarvan kreeg je morgen ook alweer de uitslag als ik vragen mag? van je man zijn zaad???

Deel Deze Pagina