Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bbibi, gefeliciteerd meid! En ja is ook even slikken ja, dat begrijp ik. Hopelijk kan jij haar snel vertellen dat je zwanger bent. Had zij nu de aandacht van het zwanger zijn, en jij binnenkort. ;)

Babke, groot gelijk dat je eerder gaat starten, anders duurt het nog een eeuwigheid voor je ongi bent. En ook aan de 100 mg dus. Dan zijn we allebei nu aan de 100. :D

Zoetje, wat een klote situatie meid. Is het geen optie om mondelinge examens te doen? Ik heb wel eens gehoord bij ons dat ze dat deden. Weet niet of je bijv wel engels kunt? Maar Nederlands wil misschien wel lukken? Dat ze je de vraag voorlezen en jij gewoon antwoord. Desnoods met een opname van de toets en dat jij het inspreekt o.i.d. Lijkt me dat zoiets toch mogelijk is??
    Er schijnt nu ook een speciaal dyslexie lettertype te zijn he?!

Nou hier cursus geweest, was wel gezellig eigenlijk zo met de collega's. Het zijn alleen collega's uit de nacht. Het is om ons weerbaarder te maken omdat er inbraken zijn geweest bij ons. Dus iedereen die nachten draait moet dan komen. Volgende keer dan komt er iemand langs en die traint ook de ME en alles. Dus wel leuk. ;) Laatste les gaan we plankjes doorhakken. :p

Xx

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ charise jaaa wel heel leuk voor mn dinnie hoor <3 en owhhh wat een knappe baby!!! Maar het blijft dubbel!!

Goed van je training goed dat ze daar aandacht aan besteden!!
    En ook meestal wel leuk tock onderling met collegas?

Niu duimen jullie morgen ochtend voor me?? Weltruste xx

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik duim voor je Bbibi!!!! :D

En ja het is zeker goed en altijd gezellig met mijn collega's!:D

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    bibi, gefeliciteerd. Snap dat het moeilijk voor je is. Weet zei dat je pcos hebt?
    En ook ik duim mee!

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Bbibi succes vandaag!

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oeps, nepsms gekregen en ik ben zo dom geweest om erop door te klikken. Sliep nog half denk ik en het leek eene cht internetadres. Met mijn iphone, kwam op een lege pagina, ging gelijk lichtje branden dus toen gelijk gsm uit gezet en daarna weer aan. Iemand een idee watvoor risico ik nu genomen heb?

Kan ik nu alleen extra spam verwachten op de sms of heb ik een virus binnen gehaald?

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @babke, oehhh ik heb geen idee...
    Ik zou wel ff op je computer thuis je wachtwoorden veranderen van fb, hotmail, bank ed als je die hebt ingesteld op je telefoon.

@bbibi, succes vandaag met je fm!

@charise, ik had gisteren erwtensoep gemaakt dus dat eten we vnv, lekker!!:D

@all, hier echt geen nieuws! Denk wel dat ik toch op dag 14 mn ei had. Had vanmorgen 36,7 dus dt is wel weer flink omhoog. Ik wacht af totdat ff een kruis zet, dan horen jullie het meteen!

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    @Bbibi: Snap je gevoel! Ooit is het bij jullie ook zover ;) Succes straks, ik hoop dat er een mooie groeit.

@Babske: ik heb echt geen idee, nog nooit van iemand gehoord over zo'n sms. Ik zou inderdaad even je wachtwoorden veranderen. Je weet maar nooit..

@Charise: leuk zo'n cursus. Wanneer wilde jij ook al weer gaan testen?

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik verander ze, maar begrijp dat het waarschijnlijk een sms-dienst is. Die heb ik dus maar geblokkeerd bij de provider.

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Wel schrikken dat soort dingen! Ik had laatst tijdens een ideal betaling bij ing ineens het scherm dat ik mn wachtwoord moest veranderen omdat ik hem langer dan 3(?) maanden had. Dat gedaan en toen stond er ineens: betaling gelukt, het bedrag is succesvol afgeschreven, terwijl ik geen tan-code had ingevuld.
    Helemaal in paniek ik dacht dat ik geskimmed was. Uiteindelijk was het een fout in de site en was wel mn wachtwoord succesvol veranderd maar de betaling was helemaal nog niet gedaan.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    ook niet leuk: zou vandaag gebeld worden door de gyn. (tijdstip tussen 09.00 en 17.00). Gaat net mn telefoon... Is het mn baas :S

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lw wat moest jaa baas hebben dan? hihi
    @baby vriendin, zij weet niet van mijn pcos en dat ik bezig ben!!
    zij lag in het ziekenhuis waar ik moest wezen dus ze vroeg of ik snel kwam spieken... het viel me reuze mee ik was zoooo blij haar te zien!! en ook haar kleine!! en de papa woont bij mij in de straat en die had ik al thuis gezien maar die kwam dus ook binnen lopen toen ik er was! wat een lief klein poppetje zeg! zo knap en mooi! en zo lief! mijn hart smolt meteen! en zoooooo teots op mijn vriendin!!

@FM helaas weinig doorgegroeit hij was nu 16mm hij weet niet zeker of hij gaat springen omdat hij zo langzaam gaat dit keer... maar hij hoopte zondag als het zo doorging qua groei! dus ga maar weer aan de ovutesten!!

verder voor mieks :

vrijdag 19 okt bloed prikken progestron
    maandag 22 okt uitslag bloed

ze gaan kijken of hij alsnog gesprongen is! dan volgende maand toch aan de 100mg moet. omdat het nu opeens zo langzaam (slecht) werkt.... dus ik Hooooooop het!!

dus voor nu tja balen... en afwachten :)

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    @Bibi: Hij had in ieder geval niet de uitslag van mn progesteron helaas! Of ik extra kon werken.

Jammer dat het een beetje tegen viel bij de fm. Zondag zou cd 18 zijn voor je? Volgens mij is dat wel oke toch met clomid?
    Gelukkig was het toch heel fijn die kleine van je vriendin te zien. Bij mij viel de eerste kraamvisite na en miskraam en een vals positieve test bestzwaar. Gelukkig heb jij er van kunnen genieten

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lw hahaha nee snap ik dat je baas niet belt voor progestron ;) maar omdat je zei helaas... ik denk ohh die belt voor iets ergs ofzo... en gynae kan nog bellen toch? dag is nog niet voorbij!

bij mijn vriendin was het toch fijn om even bij haar te zijn idd! en had ik echt niet verwacht dus super!
    en niet zon goede FM nee! ghrrr maja wachten af!

succes met uitslag

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    @ Zoetje..Jee meid dat is rot voor je, echt belachelijk dat je opleiding/school je niet gemoet kan/wil komen.
    En dat terwijl je nog veel meer zorgen etc aan je hoofd hebt, waar wij allemaal mee zitten natuurlijk..
    Maar ook ik heb er wel eens moeite mee dit te combineren met school/werk...ik had de emotionele kant van dit ziekenhuistraject omtrent mijn PCO toch onderschat...en heb mijn vriend hierin ook onderschat..ook hij vind het nu spannend en heeft het vaak over kinderen..We willen allebei zoooo graag:)

Maar wat mij het meerste dwars zit is de reactie van mijn ouders: Ach meid je bent nog zooo jong! Tegenwoordig kunnen ze zoveel in het ziekenhuis maak je niet druk! Je bent er nu toch niet al mee bezig?!

En viavia hoor je dan dat je moeder achter je rug om loopt te roddelen tegenover mijn broer: Ik hoop niet dat ze snel zwanger is, want het kind zou alleen maar in armoede opgroeien!:(:$

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Waaaatt Merel, wat naar zeg! bah! wat kunnen ouders soms rot reageren! sterkte ermee meid!

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    @ All
    Ik neem vandaag mn 3e clomid pilletje maar ik merk er niks aan...helemaal niets...hoe was dat bij jullie?
    Mag ik er vanuit gaan dat het nu niet werkt, of zegt het helemaal niets??
    Maak me een beetje zorgen of mn lichaam er wel op reageert..

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    @Merel: wat erg zeg! En herkenbaar. Mijn moeder doet het niet zo uitgesproken over mij maar ik merk aan haar reactie als het over kinderen gaat dat ze hoopt dat ik nog een paar jaar wacht.

Jij en je vriend zullen het beste weten of jullie er klaar voor zijn of niet en met pcos kan het best even duren dus ik ind het alleen maar goed dat je er gewoon voor gaat!

19. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Merel, Jeetje wat is dat vervelend zeg! Ik begrijp je heel goed hoor.
    Mijn moeder is ook zo'n flapuit en ik moet ook constant (van mensen die het weten) horen: 'Gelukkig zijn jullie nog jong!' Sterkte meis

All, Weet iemand van jullie hoe ik mijn tempkaartje in mijn handtekening kan zetten?

Sorry dat ik verder zo weinig reageer. Ik beloof dat ik volgende week weer iedereen zal steunen in deze topic, hihi.
    We hebben deze week beurzen op het bedrijf, dus ik ben gastvrouw en sta met een drankje bij de ingang.. Hihi

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    @merel, ik had ook nauwelijks bijwerkingen, lichte hoofdpijn en wel wat moe.
    maarrr bij mij slaat 50mg zowieso slecht aan, er lijkt wel iets te groeien, maar heeel langzaam.
    maar volgens mij zijn er ook meiden die niks voelen waarbij het wel aanslaat en meiden die veel voelen waarbij het niet aanslaat, dus ook, daar is geen touw aan vast te knopen. gewoon nog een weekje wachten tot je eerste FM, dan zul je het zien!
    niet leuk al dat gewacht he!

Share This Page