Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @charise hij is net 2 jaar echt heerlijk ventje vandaag gaan we weer lekker zwemmen.

Fijne dag allemaal

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Leuke leeftijd is dat! :D

Fijne dag allemaal inderdaad, nog warmer als gisteren pffff.
    Geen idee wat ik ga doen, mijn man moet zo werken. Dus ja kan niet echt weg gaan ofzo.
    En denk ook dat ik het te warm vind om me te veel uit te sloven.
    Het is binnen ook zo moeilijk koel te houden.

Nouja, we overleven het wel.

Babke, jij je eerste pilletje Clomid binnen?
    Ik ben nu klaar en lijk soms iets te voelen in mijn onderbuik... Geen idee hoor wat het is. Misschien wel niets. Of al voorbereiding voor een eitje, wat ik hoop natuurlijk. ;)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ben benieuwd. Heb de tweede al op. Ik ben gisteren begonnen. :). Doe jij ovutesten? Vraag me af wanneer en of je daarmee moet starten.

Hier ook zo warm. Nu in de auto van Oldenzaal naar Utrecht om een kamer scherm op te halen en dan naar Rotterdam naar het ziekenhuis. Een oudoom van mij ligt heel slecht. Na 2,5 kankergevecht nu 2 tumoren in het hoofd. Dat wordt dus afscheid nemen ben ik bang. Dan man afzetten bij zijn maten en boodschappen doen voor de bbq vanavond. Schoonmoeders en de buurtjes komen.
    En onze auto heeft geen aircp. Pfffff...

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

@ Babke, apart dat jullie geen zaad onderzoek gekregen hebben. Dat geeft toch meer zekerheid. Zou het anders gewoon aanvragen?
    Ik heb ook een vmk gehad maar manlief kreeg wel zaadonderzoek. Stel dat hij minder goed zaad heeft en het net een lucky shot was? Dan zou ik het fijn vinden om dat maar uit te kunnen sluiten ;)
    Sterkte in het ziekenhuis!

@ Zoetje, wij hebben bij mijn oppasgezin heerlijk de halve middag en de hele avond gebbqt. Om half 3 maar is naar huis gegaan vanacht, en toen was het nog steeds lekker om buiten te zitten :D
    Hoe is het met jou? Is de schok al een beetje minder?
    Veel plezier met zwemmen!

@ All...yeahh een posi ovutest vandaag!!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ik zit er niet mee hoor. Zien we dan wel weer. Van mij hoeft het allemaal nog niet zo nodig all the way. Eerst zo proberen.

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Het was ook alleen maar goed bedoeld advies he? ;) Hopelijk lukt het gewoon snel :)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mieks is dat positief? Ik snap die streepjes nooit. Ik gebruik cb digital als ik ze gebruik. Hoef ik niet te twijfelen :)

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Rechtse streep is de controle streep dus linker streep moet even donker of donkerder zijn, en hij is donkerder :D
    Vanavond dus maar even zweten haha

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar gelukkig hoef ik niet. Pffff....;)

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Het zwemmen was heerlijk maar het was net een grote mierenhoop zag bijna geen water meer zo druk!.
    Erna hebben we nog heerlijk op het terras gezeten nu net lekker gedouche airco aan en bank hangen.

Hoe was jullie dag ?

Lijkt het jullie ook leuk om een foto te plaatsen van jezelf zodat we beetje weten met wie we kletsen ?

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Babke, ja ik ben nu weer ovutesten gaan gebruiken, en vandaag begonnen, dus dag 8. Alleen een licht streepje natuurlijk.
    Neem jij de pilletjes 's ochtends in of niet? Ik nam ze 's avonds. Kwam voor mij beter uit. Maar het maakt ook niets uit volgens mij.
    Die CB digitaal zijn wel duidelijker, maar wel een stuk duurder!

Mieks, fijn zeg een positieve test! :D Lekker aan de klus hihi.

Zoetje, ik vind het een leuk idee hoor van die foto's. Alleen ik hou me liever een beetje prive op het forum. Ik wil bijv best prive mijn facebook account geven, maar wil niet dat mensen weten wie er bij deze forumnaam hoort. ;)

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @charise dat begrijp ik ..... Facebook privé kan idd ook

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik slik ze voor het ontbijt inderdaad. Nog geen last van. Al hoor ik meestal opvliegers als bijwerking, maar ja die heb ik nu sowieso haha.

Net galgenmaal gehad. Ik start morgen met het south beach dieet. Ik heb als ontbijt morgen twee gebakken eitjes. Tussendoor kwark lunch verse courgettesoep, tussendoor walnoten en huttenkase en diner geroerbakte spitskool met kipfilet en morgenavond nog twee blokjes kaas 30+. klinkt raar, maar als het goed is zonder honger dus ik ben benieuwd! :)

Hoe was jullie zondag nog?

14. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @babke dat is best wel veel zul je denk ik geen honger hebben!...

Was vandaag heerlijk ergg warm maar als je in het zwembad ligt is dat wel fijn maar thuis op de bank nee......

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Babke, hier ook geen opvliegers hoor. Maar ik las dat de meesten met 50 mg nog geen last hadden van bijwerkingen. En ja opvliegers heeft nu iedereen last van ja :p

Spannend meid, morgen south beach. Moet je dan ook speciale supplementen slikken of is het echt anders eten? Klinkt wel goed hoor. En lijkt veel op dieet wat ik eens heb gedaan. Alleen ik slikte er dus allerlei supplementen bij die er voor zorgden dat mijn lichaam genoeg binnen kreeg en niet zo'n schommeling had.
    Maar het ging niet heel hard hoor. Was in 6 weken toen maar iets van 4 kilo kwijt. Wel netjes natuurlijk. Maar het was echt pittig!! En op werk lukte het niet om om de 3 uur te eten.

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @babke, veel succes met je dieet!

@bijwerkingen clomid: hier nergens last van gehad. Heb alleen momenteel een flink opgeblazen gevoel. Eitje(s) staat echt op springen volgens mij.
    Verder ergg warm gehad vandaag. Het wil maar niet afkoelen. Morgen eens kijken voor een ventilator ;)
    Welterusten alvast allemaal, morgen weer werken..

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ik wil ook weer iets gaan afvallen maar geen idee hoe .....

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Mieks, moet jij nog terugkomen voor een echo? Zo ja wanneer? Ik ben echt benieuwd naar woensdag. Hoop ZOOOO dat er iets groeit hihi.

Zoetje, ik heb je een prive bericht gestuurd met facebook.

Nog meer mensen hier met facebook??

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    He meiden,

Weer genoeg geschreven zie ik!
    @mieks fijn zeg een posi ovu test!
    @zoetje ook lekker gezwommen dus?
    @babke toch weer dieeten? Ik heb mijn pillen d- chirositol niet meer genomen! Wil ik morgen mee starten na mijn afspraak/bloedprikken! Was te bang dat dit van invloed was bij bloedtest hiji
    @charise spannend bijna je fm meting!! Aftellen!!

@all pfff morgen my big day!! Ben er helemaal zenuwachtig van! Hoop dat
    Ik net zulke goede uitslagen krijg als jullie charise en mieks!
    Dat mijn man zijn zaadjes goed worden gekeurd als ze getest gaan worden!!

Enne foto plaatsen vind ik ook beetje "veel van het goede"
    Heb ook wel facebook voor wie wil!! :) maar ben wel meer hier aan het kletsen als
    Op facebook hihi :)

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Succes morgen Bbibi!!! Hoelaat moet je?
    En ik zal je ook een prive bericht sturen met mijn facebook erin morgen. Ben nu via telefoon.

Xx

Deel Deze Pagina