Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik denk dat primolut iets anders werkt. Ik slik 7 dagen 3 tabletten. Sommigen moeten het 10 dagen slikken. Gelukkig is 7 genoeg. Over 12 dagen ben ik dus weer ongi, hoop ik. Oh duim zo op een sinterklaasstaafje. Had vorige jaar al bedacht dat ik dat per gedicht aan de ouders zou vertellen. Toen was ik overtijd (mijn eerste pcos-symptoom toen grr;))

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ben je zo'n goede dichter Babke?

Hier nog niet gebeld, ik wil weten of ik een eisprong heb gehad whaaa

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,
    Hier bijna 3,5 jaar samen. En bijna 1,5 jaar getrouwd. Kenden elkaar al wel wat langer.
    Wij zijn er ook echt klaar voor, ookal vind ik t ook nog heerlijk samen te zijn.

Ik ben trouwens echt moeee!!
    Ben nu onderweg naar werk, gelukkig kan ik dan knop om zetten en gewoon aan de slag, maar ben wel echt moe.

Fijne avond meiden!
    Xx

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hihih, die schud ik uit mijn mouw ;. De uitnodiging voor sinterklaas van onze pv gaat ook altijd in dichtvorm. Als je maar weet wat je zeggen wilt, rijmwoordenboekje er wel bij, want ik ben daarentegen geen literair wonder dat ik allerlei woorden uit mijn mouw schud.

Doen hier meer dames aan sinterklaas? Ik ben elk jaar zwarte piet bij een leuke club. Dit jaar weet ik nog niet of ik mee ga. Niet zo'n zin, genoeg aan mijn hoofd. Al is het een leuke manier om leuke namen te vinden ;)

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooeee? kijk maar uit dat je geen pa wordt, zei mijn moeder altijd;). Maar wie weet. Niet te laat naar je ebd gegaan ofzo?

Wij zijn iets minder dan 8,5 jaar samen (en kennen ook, liefde op het eerste gezicht zeg maar) en sinds juni 2011 getrouwd.

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Babke: Cool! Mijn gedichten worden altijd zo kinderachtig. Maar ik heb dan ook geen rijmwoordenboek.
    Ik vier sinterklaas met de familie van mijn vriend (o.a. zn kleine nichtje).
    Verder doe ik het met vriendinnen, surprises en gedichten en daarna op stap. Komen de gekste dingen uit haha. Vriend/man/scharrel mogen die gedichten echt nooooit lezen!

Wij zijn "pas" iets minder dan 2 jaar samen waarvan we er 1 samen wonen. Maar het gevoel is goed. Heb nog nooit eerder gehad dat het zo goed zat met iemand dat ik er vanaf de eerste dag 7 dagen in de week mee samen was en aan de toekomst dacht. We hebben ook nooit ruzie en zijn een hele goede aanvulling op elkaar. Zijn gek op elkaar en gek met elkaar en ik denk dat dat heel belangrijk is. We zijn allebij onszelf en kunnen dat ook zijn bij elkaar. In de opvoeding denk ik dat we elkaar mooi aanvullen en op 1 lijn zullen zitten.

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Moet zeggen dat mijn gedichten ook altijd wel erg goed zijn. Althans dat hoor ik dan van degene die ik heb getrokken voor surprise. Wij doen dit jaar ook weer surprise, heb mijn schoonbroertje getrokken is nog maar klein jaar in de familie dus dat wordt een leuk gedicht..

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  9. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    @Merel
    ik ben ook 22 hoor.. niks mis mee ;) wij zijn ook niet voor niets begonnen!

@LW85
    Mijn vriend en ik zijn ook bijna 2 jaar samen en wonen (toevallig) vandaag een jaar samen!!

Het maakt niet uit hoe jong je begint of hoe lang je bij elkaar bent. Het gaat om het gevoel wat je elkaar geeft, dat alles goed zit, dat je dit samen wilt, dat je er klaar voor bent :)

En dat zijn wij!!!!!!

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @ Fren..Waar woon je?
    Ik woon ook in de provincie groningen:p

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Gatver... Clomid heeft helemaal niks gedaan. :(
    Beetje raar verhaal want de gyn. wil pas follikelmetingen gaan doen als er wel een eisprong is met clomid.
    Moet nu beginnen met 100mg maar krijg pas een recept als ik een week overtijd ben en negatief getest heb :S beetje raar want heb geen eisprong gehad dus lijkt me sterk dat ik dan positief zou testen. En wat is een week overtijd bij iemand die een cyclus heeft van meer dan 100 dagen?
    Bluh kut kut kut
    Ben ook nog eens alleen vanavond.

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    LW ik zou bellen als je op dag 35 zit en geen eisprong gevonden hebt. Lieg je er gewoon een paar daagjes bij ;) Met overtijd bedoelen ze uitgaan van 28 dagen.

13. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    @Merel
    Ik woon in de stad! Lewenborg :) Dat is toevallig!!
    Jij dan??

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wat bedoel je met daagjes erbij liegen? de volgende ronde zeggen dat ik al op dag 35 zit en nog geen ei heb, op bijv. dag 21 al? Ik neem aan dat ze zelf een en ander bijhouden :p

Ik vind het gewoon stom. Waarom zou ik zwanger testen als ik geen eisprong heb? Wil liever gelijk met primolut beginnen en 100mg, nu moet ik eerst een week wachten :S

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee dat bedoel ik niet. Ik rekende sowieso verkeerd trouwens. Een week overtijd is 35 dagen. Ik bedoel dus bel op dag 30 dat je al op 35 zit. Dat bekijken ze echt niet hoor. Weten ze wanneer precies ongesteld wordt?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou begreep ik je helemaal verkeerd. Je hebt in feite hetzelfde gehad als ik alleen ik mocht het recept alvast mee nemen. Ik zat cd23 en nog geen ei. Moest tot cd 30 wachten en dan met primolut starten. Dat heb ik dus vandaag cd24 al gedaan. Stout he? Ook geen fm gehad trouwens

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik zou wel eerder willen starten, maar hij vroeg net aan de lijn wanneer dag 1 was en ik zei 18-09 dus dat weten ze.. :S

Hij zou ook voor 3 maanden uitgeschreven hebben voor de apotheek maar ik had maar 1 maand gekregen, dus hij stuurt een nieuw recept op (per post naar mijn huis).
    Hoopte dat de apotheek een fout had gemaakt en er nog voor 2 maanden klaar zou liggen maar dus net gebeld en hij had dus echt maar voor 1 maand recept geschreven, kan dus ook niet " stiekem" eerder beginnen.
    God wat baal ik, want hij gaat ook nog eens op vakantie

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @ Fren, wij wonen in Bourtange:Dvlakbij Duitsland

@LW, wat rot voor je zeg! Moet je weer wachten...
    Vind het echt vreemd dat ze geen follikelmetingen doen bij jou...gaan ze geen progesteron meten dmv bloedtest dan?

19. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    srry zie net dat je progesteron in je bloed bekeken is en hieruit blijkt dus dat je geen eisprong hebt gehad?
    Op welke dag heb bloed laten prikken dan van je cyclus?

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Merel: Ik heb dag 21 bloed laten prikken en net de uitslag gehad dat er geen eisprong was. Nu moet ik toch wachten tot een week overtijd (dus nog 11 dagen), dan een zwangerschapstest doen, dan 10 dagen primolut en dan 100mg en dan weer op dag 21 bloed prikken.

Dus dan ben ik op zn minst 3 weken aan het wachten. Terwijl ik al weet dat ik niet zwanger zal testen want ik heb geen eisprong gehad :S De nieuwe ronde krijg ik weer geen follikelmetingen want dat gaan ze pas doen als uit de progesteronwaarde blijkt dat ik wel een eisprong heb met clomid..

Dus dan nu maar beginnen aan de 3 weken wachten voor de nieuwe ronde start... Zuur, het zou zo veel sneller kunnen.

Deel Deze Pagina