Bedenk me wel ineens dat ik nog primolut heb omdat ik die niet genomen heb omdat ik vanzelf ongesteld werd.. Misschien dat ik die gewoon al neem, scheelt 11 dagen wachten..
Die zou ik gewoon lekker wel nemen...dan ben je over ong. 12/13 dagen ongi en dan kun je over 2 weekjes aan de clomid...weet niet of het verantwoord is heb geen idee maar ik zou t ook doen denk ik!
Tsja verantwoord.. Er is niks anders aan dan voor de 1e ronde. Ook geen menstruatie, dus primolut en dan clomid. Zie er geen verschil in. Dus ik ga morgen gewoon weer aan de primolut
Meiden, Sorry ben heel druk dus geen tijd steeds te reageren! Dus houd het ff kort... Sorry als jullie wat gevraag hebben... Was veeeel bijlezen!! @lw wat klote dat het niks gedaan heeft... Ik zo het wel weten als ik primolut thuis had! Zou ook mooi mee beginnen!! Kan je des te sneller naar volgende ronde... Waarom wachten voor niks??? @ babke jouw ei groeide idd ook zo laat ja!! Maar dat is eigenlijk helemaal niet de bedoeling! Mij sloeg eerste ronde perfect aan! En dat blijft de bedoeling!! Dus ik hooooop dat ik 100mg krijg dan is er niks aan de hand! @susanne jij vroeg toch wat er gebeurde met ei als hij niet sprong? Als het goed is wordt die dan alsnog opgeruimd zodra je ongi wordt en of het kan eventueel een cyste worden! Maar gelukkig is dat niet vaak! @iedereen weltruste
Als je geen eisprong hebt wordt je toch ook niet ongi? Dat is wat mijn gyn iig zegt. Met 100mg had ik een ei van 13mm, maar die is nooit gesprongen. 2wkn later was ie weg, maar geen ongi
Whaaaaa ik had daphne deckers gemaild over haar leuke boek en ze reageert gewoon! Ik vind het zo leuk!
Babke, wat super leuk!!! Enne je kan wel ongesteld worden hoor zonder ei. Ik heb het zelf ook eens gehad, maar dat was voor clomid. Dat is dan natuurlijk een pcos symptoompje, omdat je lichaam wel signalen afgeeft e.d. Je kan alleen wel later ongesteld worden, want mijn gyn zei, van als je cyclus langer word dan 5 weken en een paar dagen haha.. dan heb je geen eisprong gehad en moet je even contact opnemen. Ik weet ook verder niet. LW, klote zeg dat het niets heeft gedaan, enne lekker beginnen met opwekken hoor, waarom wachten als het nu ook kan. Kan je het doosje wat je met recept krijgt weer achter de hand houden. Enne ze houden niet altijd alles zo nauwkeurig bij hoor. Mij wilden ze al 3 of 4x een recept mee geven voor Clomid, terwijl ik al 5 doosjes mee had gekregen toen. Nou hier gewerkt, ben best wel moe. Zo lekker slapen. Morgen weer een dagje dichterbij mijn NOD. Ben trouwens lid geworden van een site dat heet: The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy En daar kan je ook je zwangerschapstest plaatsen of ovutest en dan kan iedereen die beoordelen als positief of negatief. En je kan dan automatisch bij alle foto'tjes klikken op "negatief" "grijstinten" en "lichter maken". In het engels dan. Heel handig. Dus dacht ik ga me aanmelden, kan ik ook mijn testjes plaatsen als ik vragen heb. Je kan er ook uitrekenen wanneer je het beste kunt klussen. En wanneer je innestelling is. (Mijne was gisteren volgens berekening, zou ook kunnen met temp). Is wel grappig hoor! Je kan zien welke klachten er bij welke DPO het meest voorkomen, wanneer mensen het meest positief testen e.d. Ben trouwens ook het boek van fertility friend een beetje aan het doorlezen. Ze adviseren daar om Oraal (in de mond dus) of vaginaal te tempen. Ze laten er ook allemaal verschillende soorten kaartjes zien. Wel grappig. slaap lekker chickies!! xx
@ bbibi, ik ben 2 weken nadat mijn ei dus niet gesprongen was bruin bloed verloren zal jet dat dus wel geweest zijn.
Ik had gemaild via Hyves: RE: Leuk boek! Ja, believe it or not, dit is mijn Hyves! Ik zit al heel lang op Hyves, maar het is echt stervende, jammer hoor. Ik vind het moeilijk om los te laten, maar het wordt nu echt tijd, ben ik bang. Ik heb een 'Alles is zoals het zou moeten zijn' Facebookpagina, misschien kun je die nog liken, en daar een berichtje achter laten? Bedankt voor je leuke mailtje; heel wat vrouwen hebben me laten weten dat Douwe ook bij hen mag aanbellen, haha... Met of zonder hond. En hopelijk wordt het boek ooit verfilmd...Naar mijn bescheiden mening (...) leent het zich daar prima voor, haha... Groetjes van Daphne
@babke, ohhh leuk!! Grappig dat ze daar de tijd voor neemt! @lw, ik zou ook gewoon beginnen... scheelt toch weer een paar dagen!! @charise, oh die site klinkt idd wel handig! Ik ben er zelf al genoeg mee bezig maar ik ga het zeker onthouden! @all, m'n temp blijft stijgen... Had voor morgen ook even iets ingevuld om te kijken wat ff dan zou doen. Er werd een kruis gezet bij woensdag (dag 16). Had zelf gedacht dag 14 maar dat blijkbaar dus niet. Morgen afwachten!! Ik vind het wel spannend hoor, betekent dus dat de 1e clomid aansloeg!
@susanne uiteindelijk kun je wel gewoon ongi worden hoor!! Ik bedoel ik ben va mijzelf voor clomid ook 3x zonder ei ongi geworden! Mijn bm-slijm zal te dik zijn geweest en uiteindelijk moet je lichaam daar vanaf zien te komen... En stoot hij het dus gewoon af!! @babke haha super tof dat ze gewoon wat terug stuurt!!! @charise bedankt voor de tip meid!! Zal binnenkort eens gaan kijken!! Ff kijken of we er wijs uit kunnen hahaha @all have a nice day!! X
Waaa, ik ben grwoon zenuwachtig! Nog een uurtje en dan weet ik de uitslag. Kan het vanaaf pas posten, moet daarna eerst nog werken. Fijne dag iedereen!
leuke reactie babke! ik tweet soms wel eens iemand en altijd leuk als ze dan een reactie terugsturen! spannend paniekertje, gaat het weer een beetje? ik moet maandag weer terug, ben benieuwd! gelukkig mag ik wel elke keer sochtends vroeg!! dat scheelt een hoop spanning op een dag!
Good morning! Even vanaf de iphone dus ego. Had nog een vraagje. Ik heb op dag 21 bloed laten prikken. Maar met clomid kan een eisprong toch ook heel laat zijn? Kan het dan niet dat er te vroeg geprikt is?