@Susanne, nee meestal niet precies, maar wat niet op gaat, gebruik ik de week erop. Het is heel verschillend, soms lukt het wel. Vooral de snoepmomentje en lekkere yoghurtjes zijn mijn valkuil. Dan haal straciatella yoghurt en daar moet ik dan 4 x meer doen. Het gebeurt wel eens dat dat 1x wordt (oeps) Maar alles ontzeggen vind ik ook niet goed. @Charise, geen idee wat dat voor braadworst is. Misschien hebben ze dat bij AH. Ben nu bij de Agrimarkt geweest en daar hadden de worstjes merquez. Heb die maar gepakt. Vies is het vast niet. Anders zou warme chorizo ook nog wel kunnen denk ik.
@susanne ik probeer ook altijd zon menu te maken maar wijk meestal 100% af deze week ook ! Heb keiii veel eten in huis!! Maar schoonmoeder vroeg 2x deze week of we bleven eten! En gister weer met mijn ouders gegeten hahah dus zo zie je maar! @peony ohh je ei is dus geweest super meid!!! Ondanks dat verplicht vrije. Toch alsnog wel genoeg gedaan he?? Hihi hier ellende met cyclus 50mg heeft er geen zin meer in!! Dus ik hoop volgende ronde 100te krijgen! Dan ben ik pas happy!! Fijn dat je weer positiever erin staat!! Het is vaak lastig he!! @charise nou spannend meid!! En zou het echt suuuuper knap vinden als je het volhoud!! Super ik zou het echt wel leuk vinden als er onderhand iemand zwanger raakt uit ong "clubje" ga keihard duimen!!!
Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Er was nog geen ei te zien op de echo, links 8mm. Samenlevingstest is dus ook niet afgenomen omdat dat geen zin heeft. Maandag moet ik terug komen voor een echo en eventueel samenlevingstest als het eitje dan voldoende is gegroeid. Dus zondagaaf weer aan de bak. Baal hier zo van en vind het ook zo typisch dat je de eerste ronde wel een ei hebt en nu niet! Baal baal baal
@bbibi, als ik morgen alvast 36,9 invul dan geefti woensdag een ei (dag 16). Was ff benieuwd wat ff zou doen... Hoop dus dat mn temp morgen ook weer iets stijgt. We hebben dag 14 en 17 geknuffeld... Misschien niet ideaal maar ik vind het goed genoeg. De rust die het mij geeft om er niet continu bovenop te zitten is mij ook wat waard! Bij jou bestaat de kans toch nog dat je ei een groeispurt maakt? Of heb je deze ronde de moed opgegeven? Hoop dat de 100 dan wel zn werk weer doet! @charise, ik zet ook mn geld in op jou!! Je hebt ook zo'n mooi kaartje!
Ik denk dat dat niet gek is. Er zijn er hier best veel waarbij ronde twee niet aanslaat/-sloeg. Maar waarom? Kom op joh, wees positief. Bij de hogere dosis komt er vast wel een mooi eitje!
@paniekertje, oh dat is idd ff balen! Maar je zit pas op dag 10, dus wie weet maakti een groeispurt de komende week en heb je bijv op dag 18 een super ei! Spannend maandag weer een samenlevingstest (als je ei dan voldoende gegroeid is). Ben benieuwd wat er dan uit die test komt en of het erg zal verschillen van de vorige keer! Heb zelf ook weleens 'wat als de clomid de volgende ronde ook niet aanslaat..' maar dan denk ik toch ook maar 'eerst deze ronde maar' Stap voor stap...
Hihi.. jullie maken me helemaal nerveus hoor... ik ga in ieder geval m'n best doen voor jullie. Eerste bewijsje voor dit clubje dat je goed zwanger kunt raken met clomid. Haha. Denk dat ik het wel super bizar zou vinden als ik zwanger zou zijn haha... Heeft er trouwens iemand van jullie zich aangemeld bij fertility friend via mijn kaartje??? Bedankt daar voor in ieder geval, ik heb er 5 gratis dagen VIP bij gekregen. Ik ben al VIP hoor, maar nu dus 5 extra, en als diegene zich nou ook even aanmeld voor VIP, dan krijgen we allebei een maand gratis hahaha. Paniekertje, je zit op dag 10 he? Kan nog alle kanten op hoor, dus zeggen dat het niet werkt heeft nog geen zin. Je hebt nog 10 dagen de tijd. Nou ik moet over uurtje werken, echt geen zin haha. Maarja komt goed! Xx
Bedankt voor je lieve woorden, maar ik zit al op 150mg clomid. Vorige ronde dus wel een mooi ei gehad, maar nu dus nog geen groei. Mssn idd maandag, daar hopen we dan maar op! Als het niet aanslaat wordt het spuiten, is ook beter voor mn slijmvlies. Alleen dat wachten en onzekerheid maakt me echt gek!
@Paniekertje... Ik had juist begrepen dat je op dag 10 nog geen dominant eitje hoeft te hebben, bij de een groeit ie sneller en eerder/later dan bij de ander...ik ben benieuwd of ik een groeiend eitje heb op dag 10.. Maar ik zou zeggen het kan nog alle kanten op en p[ dag 10 al 8mm dan groeit deze toch nog wel door!?
Zo, hier ook weer even een reactie van mij @ Zoetje, wat een lastige situatie.. Hopelijk lukt het om de juiste keuzes te maken en kan je iets gaan doen wat je leuk vind! @ Babke, ik vind het best apart dat er bij jou gezegd werd dat je na dag 30 met primolut moet beginnen.. Ik kreeg mijn ongi pas met dag 32. Stel dat ik toch zwanger was geweest.. Al zit ik net te denken..jij temp natuurlijk ook, maar goed ik kreeg ook pas een laat ei afgelopen maand! Goed dat je er positief onder bent! You go girl! Hier ook na het lezen van 50 tinten toen manlief het bed ingesleurd @ Bbibi, gefeliciteerd met je vriendin. Snap dat dat heel dubbel voelt. Heb dat helaas ook zelf mee gemaakt! Mooi dat je ei al 16 mm was.. Was die van mij ook toen (groeide langzaam). Is ook gewoon gesprongen. @ Merel, fijn zulke ouders! Wat een rot opmerkingen! Ik zou ze er echt op aanspreken, want vind dat echt niet kunnen. Snappen ze dan niet hoezeer ze jou daarmee kwetsen? Hier ook niks geen last gehad van clomid pillen. @ Paniekertje, dikke knuf! Balen dat het eitje nog niet goed gegroeid was. Hoor het veel hier bij de 2e ronde! @ LW, wat een rare procedure in jouw ZH! Kan je niet naar een ander ZH gaan? Want ik krijg juist hier follikel metingen om te zien of de clomid aanslaat.. anders heeft het anders nog niet veel nut. Balen zeg dat de clomid niets heeft gedaan.. Nu naar de 100mg? Ik had mijn eisprong afgelopen ronde ook laat: dag 20. @ Charise, ben benieuwd meid! Spannend! @ All, hier wat minder actief heb de rust echt even nodig. Slaap helaas nog steeds erg slecht en dat begint aardig op te breken. Tot op heden hoor ik nog elke dag wat van manlief maar mis hem enorm! Vind het zo jammer ook dat we nu niet mee doen met zwanger worden..we willen zo graag. Hopelijk gaan de weken/maanden snel om! Agenda 15-10 Yvetje - Start provera kuur 15-10 Charise - Nod datum 15-10 Weegbree - Follikel meting 9.05 uur 16-10 Merel - Follikel meting 10.50 uur 18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad 19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn 19-10 Liefsd - 14.00 gesprek vervolg traject 19-10 Bbibi - Bloedprikken progesteron 22-10 Bbibi - Uitslag bloedprikken 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid
pff meiden, ik heb nu weer iets zeg.... ik ga net naar de wc, klein beetje slijm bij het vegen. ik denk hé, even voelen naar mijn baarmoedermond, ligt ie helemaal laag. trek ik mijn vinger er weer uit zit er allemaal bloed aan! nu zit er allemaal bloederig slijm en helderroodbloed in mn slip en heb maar ff een inlegkruis ingedaan! ik SNAP er geen snars meer van, wat kan dit nou weer zijn? ik had op woensdag pas een ei van 10 mm, dus dat kan nog geen eisprong zijn lijkt me en heb ook nauwelijks slijm! en dus ook niet geklust. ik snap mijn lichaam echt niet... help me dames, wat denken jullie??????????????
@Weegbree..lijkt me wat vroeg voor een eisprong..heb geen idee wat het kan zijn, ik zou me ook gek maken in jou geval.. ik weet ook niet of het kwaad zou kunnen @Mieks..idd hopen dat de maanden voorbij vliegen voor jullie! Nu maar zorgen voor genoeg rust en afleiding, zodat het voor je gevoel allemaal wat sneller gaat..het lijkt me erg lastig meid!
trouwens charise, liespijn is wel echt een zwangerschapssymptoom. al had ik het vorige keer ook na de eisprong een trekkende pijn richting lies. niet zwanger, dus het kan alle kanten op meid! ik duim natuurlijk voor dat je zwanger bent! spannend!!!!!!!!!
O, niet goed opgelet. Maar vaak hoor je wel dat spuiten vaker aanslaat dan clomid. Omdat het zo duur is proberen ze clomid eerst.
@paniekertje balen meid *knuf* ook ik had dag 12 pas 12mm ei! Dus gaat ook niet snel! Hopelijk groeit hij nog en anders hophop aan de spuiten!! Hopijk slaan die wel aan ( zal wel is lichaamseigen hormonen en niet kunstmatig zoals clomid) @peony owh nou maar toch nog rond je ei geklust dus? Zal wel goed zijn toch ) Enne nee moed nog niet opgegeven!! Drek weer aan de klus en zondag weer verder ovutest! @charise spNnendddddd!!! @mieks had jij dat ook zo traag? Je bedoelt toch niet afgelooen ronde? Wanttoe. Heb jij uteraard pregnyl gekregen en dat krijg ik helaas niet we wachten het maar af hihi
Bbibi..heb jij je ei al gehad deze cyclus?..zo ja op welke dag is ie gesprongen? En hoe groot was ie toen?
Maakt niet uit meis, er kletsen hier ook zoveel dames mee . Gyn zei ook dat spuiten zeker aanslaat, dus das altijd fijn. Ik vind het eigenlijk wel heel vreemd dat ik nu volgens mij al de 4e persoon ben waarbij de 2e ronde met dezelfde dosis ineens een stuk langzamere eigroei geeft. Maar goed, we houden hoop en hopelijk is mijn ei maandag weer een stukje groter en heeft ie deze ronde gewoon wat meer tijd nodig . Heb overigens wel steeds dat er links een groter ei te zien is en rechts helemaal niet. Iemand enig idee hoe dat kan? Voor de agenda Mieks: maandag 15 oktober, 10.10 2e FM + eventueel samenlevingstest als ei groot genoeg is