Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dominante eierstok, is heel normaal hoor

2. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Oke, maar de eitjes raken dan niet op? ;) haha, of gaat het dan over naar de rechter.
    Kan het ook zijn dat er nu geen reactie is omdat de rechter nu eigenlijk een eitje had moeten produceren?

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Weegbree, misschien een wondje??

Enne hoop dat je gelijk hebt hihi. Van t zwanger zijn.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee hoor op hormonen reageert een eierstok. En als de ene niet meer werkt dan neemt de ander het sowieso over. Vaak zie je dat er een dominante is en dat er dan maar eens in de tig cycli de andere aan de beurt is

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Oke, bedankt voor je uitleg Babke!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @merel nee nog niet gesprongen... Gister toch fm gehad ;) ... En toen was hij 16mm dus gynae denk zondag dat zou dag 18zijn van mn cyclus...

@paniekertje ik heb dus PRECIES hetzelfde!!! Ei groeit ook alleen maar rechts! Zei het toevallig vd week nog tegen vriendin die allang in de MMM zit! Zij heeft dit ook... Volgens haar is he ook normaal dat het bijna altijd aan een kant is!! Aan miin rechterkant was mijn eierstok ook erg mooi zichtbaar!! Dus zal wel goed zijn... Hihi

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Bij mij was linker eierstok eerst niet eens zichtbaar.. En toch deze ronde van links een ei gehad. Ik denk dat bij mij rechts ook dominant is. Bij mij zat alleen rechts de PCOS, en links niet. Gewoon 1 mooi ei en verder niets te zien. Daarom is hij ook niet zichbaar als er geen ei in zit. Want als daar ook eiblaasjes in hadden gezeten dan was hij ook duidelijker in beeld te krijgen. Maar links verstopt zich als ie buiten dienst is :p
    Hopelijk heeft ie me nu een mooi ei gegeven, die bevrucht is en inmiddels veilig en goed ingenesteld voor de komende 8 maanden. ;)

Nou hier klaar met werk... ben moeeee. Voel me ook niet helemaal fit. Dus denk dat ik me maar ziek meld voor morgen.
    Heb last van maagzuur ook. Bah.
    En hoest natuurlijk ook al effies, en kreeg nu vanavond ook ineens pijn achter op m'n rug. dus ben ik beetje bang dat misschien longen zijn ofzo.
    Had vanavond ineens testneiging voor morgen haha. Maar even besproken met manlief en toen dacht ik ook wel van nee ik wacht tot maandag/dinsdag. Een negatieve test nu is niet leuk en kan ook nog niet persee iets hoeven betekenen. Dus ik wacht.

Ik weet niet hoor hahaha.... Net ff GTST terug gekeken.
    Jullie ook gezien? Mike prikt gaatjes in condoom. Nina zal natuurlijk wel in 1x zwanger zijn ofzo. ;)

X

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja in Meerdijk sexen ze op tijd en pcos ofzo bestaat niet. Miskramen dan vaak weer wel

10. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ Bbibi: Ja dat hebben we ook vaak blijven we ergens eten en dan blijft ons eten weer liggen.

@ Charise, ga je al eerder testen of wacht je tot je NOD?

@ Mieks, dat de tijd maar heel snel mag gaan voor jullie!

11. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Hoop dat iemand me kan helpen. Snap er niets meer van.

Heb afgelopen woensdag een FM gehad, hier was geen eitje op te zien, de allerkleinste was nog geen 10mm dus spraken ze niet van een eitje.
    Donderdag morgen ben ik met provera begonnen en vrijdag morgen was mijn temp ineens hoog en vanmorgen weer. ( zie tempkaart) Dat mini "eitje"kan toch niet in een dag zo hard gegroeit zijn dat ik ineens een eisprong heb gehad? En dan vervolgens ook nog meteen een temp verhoging.

Of kan dit ook door de provera komen? Ben overigens niet ziek ofzo. En kan het dan geen kwaad dat ik nu aan de provera zit?

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen!!

@susanne, dat heb ik ook wel een aantal keer gehad (zie mijn kaartje). Dag 11-12 ging ik van 36,3 naar 36,7. De dagen daarna wel weer een flinke daling gehad. Pas alsi 3 dagen hoger is gebleven heb je een ei gehad! Ik denk het dus nog niet!

@charise, haha klinkt echt heel goed bij jou! Uitstraling naar bovenbeen en lies, zere rug.... :D Ben erg benieuwd maandag of dinsdag! Testen jullie samen? Mij lijkt het weekend zo fijn om te testen, dan hoeft je man erna niet naar zn werk als het wel raak zou zijn! :p Spannend hoor!

@all, ik heb een ei gehad!!! Jeeee!! Ben helemaal blij haha!
    Ff geeft een kruis aan, dus nu afwachten. Heb mn nod in mn handtekening gezet.... Ben benieuwd hoe mn temp verder zal gaan, ik weet van de vorige cyclus (laatste 9 dagen van mn cyclus toen getempt) dat mijn temp toen nog veel hoger was. Klopt het dat mijn temp ook in kleine stapjes stijgt (elke dag met 1/10)? Vorige cyclus zat ik boven de 37!?

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, ben jij dat? Mooie vrouw!!
    Kheb wel een foto van mn jurk, wil je wel een pbtje sturen?:D

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wij testen samen ja. Even kijken wanneer...
    Maar ben bang dat het niet nodig is, temp is een stuk lager. Wel onrustig geslapen maar goed.
    We wachten verder af, kreeg toch wel hoop door bepaalde dingen die ik voelde. Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Xx

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dankje (ik bloos een beetje hihi) Nu snap je vast ook waarom ik mijn eigen gewicht terug wil :). Zoveel mooier! ;)

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ow Charise, je kaartje :(. Wilde het noet eerder zeggen, maar vond het geen zwangerkaartje (oh wat hoop ik voor je dat ik het fout heb!) Maar met deze daling lijkt je menstruatie eraan te komen. Balen zeg. Die symptomen kunnen allemaal komen door clomid. Een vriendin van me had elke maand weer andere bijwerkingen. Zo frustrerend! Maar duimen op een hoge temp morgen. Als je trouwens onrustig geslapen hebt moet je sleep deprived invullen bij specifics, dan krijg je een open bolletje.

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, ahhh hahaha! Maar het is echt zo!
    Je moet nu nog 6 kilo voordat je op het gewicht zit op je trouwdag? Kan mij niet voorstellen dat je met een paar kilo extra minder mooi bent! (Maar ook ik ben niet dik en ik wil er ook een paar kilo af dus ik begrijp je wel!)
    Trouwens net een mail gestuurd dus hopelijk lukt het nu wel! :D

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mooooi babke!!!!
    @peony fijn dat je een ei had!
    Denk dat mijne onderweg is! Vanmorgen eggwhite!!!! Jeej!
    @zoetje leuke bril!!! Nieuw?
    @charise ik zag het...balen maar ff afwachten nog!!!! Duimduimduim!
    @eierstokken ik heb 2 x links 1 x rechts ei gehad! Nu weer links!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben ongetwijfeld niet minder mooi, maar voel me niet thuis bij mijn kwabjes en dat straal ik zeker uit (denk ik).

Deel Deze Pagina