Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi Peony, zou wat zijn als je VIP werd dat je dan sneller zwanger word, dan neem ik er nog wat abonnementjes op hahaha. :p
    Maar ja zijn wel leuke dingetjes erbij inderdaad, ook hoeveel DPO je bent enzo. Verder weet ik niet zo goed meer wat de voordelen zijn van VIP. haha, maar ach dacht wat maakt het uit, gebruik het elke dag.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @paniekertje nee ik zit nu op dag 17!! Hij dacht dat hij morgen dag 18zou springen! Maar dat gaat dus niet gebeuren! Vorige keer sprong hij met 26mm ongeveer! Mocht hij 2mm per dag groeien springt hij woensdag cd21 is dat dan!! Dat is toch niet normaal zo laat?? Pfff ellende!! :(
    Niuja ik moettoch bellen maandag want mijn telefonische afspraak van progesteron moet verzet worden want ik kan nu uiteraard vrijdag geen bloed laten prikken!! Dus hele planning in de war ghrrr!
    Enne wat fijn dat je baas zo fijn reageerde!! Super meid!! Is toch weer een pak van je schouders! Ik heb het ook nog niet verteld omdat ik vaak op maandag en vrijdag kon als ik vrij ben! Maar met echo ve week wel weer later op het werk!! Dus als het binnenkort niet gelukt is zal ik het toch moete vertellen tegen mijn baas helaas!! :(

@charise zie mijn text en uitleg aan paniekertje! Hij KAN nog springen... Alles kan.. Maar of het de moeite is zo lang te wachten...?
    Dus ga maanda bellen! Fijn dat je vanavond lekker niet hoeft te gaan werken! Lekker dagje rust dus? Geniet ervan!!

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ Paniekertje: Mijn gyn zei dat je moet tellen vanaf echt rood bloed, het bruine dus niet meer rekenen.
    Wat fijn dat je baas zo goed reageerde.

Ik ben eigen baas, maar werk als zzper bij mijn ouders zij weten het, dus en ik kan altijd makkelijk weg op het werk. Het is overigens moeilijker om een oppas te vinden voor mijn zoontje als we naar het ziekenhuis moeten. Kan moeilijk mijn buurvrouw gaan vertellen hoe het zit. Mijn ouders en schoonouders werken beide. en vriendinnen ook.

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    @Bbibi: Sorry, dag 17. Die banners passen zich soms beetje laat aan ;). Maar lieve schat. Als jouw ei spring op dag 21 heb je een cyclus van 35 dagen en dat valt nog precies binnen de normen! Kan best zijn dat de volgende ronde weer korter is. Volgens mij hoeft het niet met clomid te zijn dat je ineens een regelmatige cyclus hebt. Het is balen, maar denk dat ie nog wel gaat springen hoor meid! Ik hou ook hoop en hoop dat mijn ei maandag zo'n 14mm is, dan zou ik echt blij zijn! En dan heb ik idd verkeerd gerekend met mn ongesteldheid en zou ik dan dus pas op cd11 zitten. Kom op meid, we houden hoop! En ze zeggen soms toch ook wel eens dat een trager ei soms nog beter is dan een super snel ei! Hou hoop meid! Meer kunnen we niet doen.

@Peony, ik werk niet op kantoor, maar in het ziekenhuis. Dus er wordt wel op mij gerekend. Maar mijn bazin zei gelijk al: geef het maar aan wanneer je weer moeten en dan regelen we wel wat. Zo super!

@Susanne: Denk dan idd dat ik mijn cyclus verkeerd berekend heb en dat ik maandag dan op cd11 zit. Als mijn eitje dan wat groter is zou het héééél fijn zijn! Natuurlijk nog nooit zo vroeg een echo gehad (op cd8), dus je weet niet hoe het er dan uit heeft gezien. En ja, ben ook super blij dat mn baas zo reageerd! Pak van mijn hart :)

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Edit: gelijk maar even mn banner en FF aangepast en maandag dan ook maar aan de gyn doorgeven. Duim duim duim op een mooi ei!

6. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Babke idd een rot weer lekker opruimen in huis rommele kun je dan beste doen hè.....

Wij zijn vandaag bij een gezin op bezoek geweest wat we tijdens de vakantie hebben leren kennen en 2 weken veel mee hebben opgetrokken.
    Erg leuk en gezellig hun weer te zien.
    Verder hebben we mijn petekindje op loge dit weekend hij lig nu uitgeteld op de bank ff te slapen.

Maandag heb ik weer een fm ben echt benieuwd vorige maand voelde ik duidelijk al een ei maar tot op hede helaas nog niets.....

Temp is ook niet verandert is nog altijd 37,2

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is best hoog Zoetje. Spannend.

Ik heb niet meer verder geruimd. We zijn bij de voetbal van mijn neefje wezen kijken. Voetbal is niet mijn ding, maar ach, je bent van de straat.:)

8. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @babke ja dat is waar haha..

Ik heb de hele maand al die temp.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    De hele maand? Wat is de hele maand? Moet je niet testen dan?

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @babke ik bedoel deze cyclus ik zit nu op dag 12 maandag weer een
    Meting hopelijk is er dan wel een ei te zien donderdag
    Nog niet
    Maar vorige cyclus had ik dat ook en op dag 14 een mooi ei

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh wel bijzonder zo'n hoge temperatuur. Sommige vrouwen worden ongesteld ondanks dat ze zwanger zijn. Het is jammer dat je nu voor het eerst tempt. (Dan wist je of dit voor jou normaal is;)) Maar goed mocht het zo zijn dan zien ze wel wat haha. Dit is meestal een na ei temp.

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, ja idd een hoge temp! Dat was mijn piek na mn ei!
    Maandag maar afwachten. Ben benieuwd of je ei al in aantocht is! :D

Ik heb het al een paar dagen koud! Brrr... Het is echt weer voor een kop thee en een dekentje! Straks maar ff een lekkere warme douche nemen, vnv bij vrienden langs! Gezellig!:D
    Fijne avond meiden!

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony idd koud en vies weer he brr
    Zo te horen word dat een gezellig avond veel plezier!!
    Hier dadelijk lucas verzorgen en naar bedje moet hele lichaam in massere met zalf en strak pakje onder zijn pyamatje
    En dan gaan wij lekker banke dekentje en griezele

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Brrr koud zeg. Kom net van mn werk en was daar mn sjaal en trui vergeten.. Gatsie! Ik ga zo ook lekker met dekentje op de bank, vriend kookt en heeft boodschappel gedaan.

Effe gal spuwen hoor. Heeft de gyn. me een recept gegeven voor 50mg clomid 1x per dag ... terwijl hij over de telefoon zei dat ik 100mg moest nemen (2 tabletjes per dag). Dus weer te weinig.
    En het bloedprikformuier wat hij zou sturen zat er ook niet bij.. Maandag dus weer bellen.. Pff. Zit eraan te denken over te stappen naar t maasstad ziekenhuis, maar daar zijn de wachttijden zo lang!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Lw dat is Sophia toch? Dat heeft het beste fertiliteitscentrum van nederland. Ik zou echt wel overstappen als dat kan. En tot je aan de beurt bent blijf je even waar je zit.

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Maasstad is niet t zelfde als Sophia/erasmus mc maar ze werken er wel vaak mee samen, ook qua artsen. Het Maasstad heeft een poli voor vruchtbaarheidsproblemen en ze zijn in t weekend open. Misschien blijf ik dan wel bij dit ziekenhuis tot ik ergens anders terecht kan.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Ik zit er over te denken om misschien morgen te gaan testen..
    dan ben ik 13 DPO. Eerst kijken hoe mijn temp is natuurlijk.
    Maandag is man vroeg weg, en dinsdag wil hij misschien even weg gaan naar familie. Dus ja wat is handig??

Xx

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou niet testen tenzij hij echt weer hoog is. Zonde vd teleurstelling en de test.

@all lachen jullie soms ook in jezelf om dat gemuts in de lounge? Hoe vaak verschoon jij je handdoek? Of ik gooi na twee dagen echt mijn eten weg enz. Kan daar soms echt om lachen.

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Charise, zou idd je temp even afwachten. Hoop zooo dat jij zwanger bent! Dat geeft de rest weer hoop!

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen meiden!
    Lekker geslapen allemaal? Ik had het vannacht zoooo koud!! Jeetje, lag gewoon te klappertanden in bed! Brr...
    Misschien vannacht toch nog maar mn elektrische deken weer eens op bed leggen. Volgens mij mag dat niet als je tempt maar ik heb gewoon amper geslapen! Kroop bijna in mn man (dat was dan wel weer gezellig!) ;) Ik hoef mn ei toch niet meer te spotten dus ik denk dat ik'm gewoon ff aanzet kwartiertje vantevoren!

@lw, ik zou dan ook overstappen. Ik weet niet of je veel verder moet rijden? Als je bijv een uur bezig zou zijn in de spits lijkt mij dat ook niet erg handig... Maar gewoon inschrijven en ondertussenin je oude zh blijven!

@charise, ik zou ook even wachten wat je temp doet. Ik weet dat je er niet vanuit mag gaan en er geen conclusies uit mag halen maar alsi nu nog meer zakt zou ik ook niet tempen. Alsi gestegen is zou ik het zelf misschien wel doen...

Deel Deze Pagina