Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Charise....meid wat blijft jij het spannend houden zeg!!:)
    Hoop zo dat het raak....

@All..gister kwam mijn vriend thuis van zijn werk en hij had zn nieuwe collega ontmoet...en zn vriendin was per ongeluk zwanger geraakt en nu 14 weken...tjaaaa zo kan het ook:)

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @merel, tja... ik weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen of hoe ik moet reageren.... Hoop dat het iig erg welkom is en dat ze er erg blij mee zijn!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Nou temp is gelijk gebleven.. Dus twijfelgevalletje.
    Denk dat ik volgende ronde rectaal ga tempen, daar had ik 0,5 graad hoger haha. Maarja telt nu niet he?!
    Vorige keer kreeg ik op 13 dpo s avonds wat spotting en dag daarna ongi. We zullen zien. Ga toch proberen te wachten tot dinsdag haha.
    Word liever gewoon ongi...

Xx

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, idd twijfel.... Ik zou dan ook wel wachten. Geeft ook wat meer rust denk ik. En je kunt altijd dinsdag samen iets eerder opstaan als je dan nog niet ongesteld bent geworden.
    Hoe temp je nu? Ik temp ook rectaal, mischien niet ideaal (ik ga niet meteen om 6 uur eruit om de thermometer schoon te maken als ik nog verder kan slapen, onze badkamer is beneden....) maar wel het meest betrouwbaar.

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Afwachten Charise, duim voor je!
    ik moet morgenochtend weer voor FM, ben benieuwd, hopelijk is mn ei weer verder doorgegroeid!
    ik moet volgende ronde zowieso 100mg, het duurt allemaal wel erg lang!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, spannend meid! Hoop dati morgen goed gegroeid is en dat je snel een mooi ei hebt!
    (En dat de volgende ronde 100 mg niet nodig is...) ;)

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja, dat zou nog beter zijn :)

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Charise, hoe temp je nu? Want als dat oraal is zegt het kaartje niet zoveel. Slaap je met je mond open wegens verkoudheid temp je gelijk lager. Ik hoop voor je dat dat het is ;)

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Nog niet te druk maken over een evt volgende ronde.... eerst deze ronde en dit ei! Je bent nu ook bezig met een kans. Als je daaraan voorbij gaat geef je deze ronde (mijn mening) niet de 100% aan energie ed.

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bah wat baal ik. Net voor het eerst durven wegen ainds de vakantie. Er is 3 kilo bij!!!! Terwijl ik alweer een week normaal eet. Wil niet eens weten wat het was. 69 dus. Zo kom ik echt nooit meer bij de 70. Jezus wat frustrerend dit zeg. Ik wil mezelf terug kutpco!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    je hebt gelijk peony! dat doen we hoor ook hoor voor dit ei!! hoop echt dat t m wordt, maar het duurt zooo lang. maar ook dat is de ellende en onzekerheid van PCO!

Babke, *(&*&@^&$%%^$^#%$# kloten!
    knuf!
    hopelijk heb je het er snel weer af! je ben zo goed bezig met je eten!

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, ik snapm hoor! Ik zit natuurlijk zelf ook met die gedachte. Daar ontkom je niet aan! Maar soms is het nodig om daaraan herinnerd te worden door iemand.;)

@babke, oh dat is balen!!! Maar kom op! Voor hetzelfde was je bijna 5 kilo aangekomen en is er nu na een week weer goed eten er bijna 2 af! Nu gewoon weer verder met erom denken. En je hebt toch ook lekker genoten van het heerlijke eten op vakantie? Dat lijkt mij ook wat waard. Over een paar weken is het er waarschijnlijk weer af!
    Kom op meissie!!! (Al snap ik natuurlijk dat het ff flink balen is, dat mag ook, maar laat je niet uit het veld slaan.) Je bent evengoed prachtig!!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Misschien houd ik vocht vast. Hoop ik haha. Iemand die daar last van had met primolut?

Mijn ontbijt nu is twee geklutste eitjes met plakje ham beetje geraspte kaas en drie gesneden champignons. Lijkt me toch niet fout volgens de koolhydratenwet of wel? Mss van de week te veel avocado op, dat is best vettig.
    Het enige wat minder goed is is mijn toetje. Dan pak griesmeelpap of mona yoghurt, maar 150/200 gr. En bij de koffie klein stukje pure chocolade.

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Babke ik temp oraal ja. Niet mega betrouwbaar maar volgens ff kan het wel. Maar wil sowieso rectaal volgende ronde. Temp is gelijk gebleven nu, 36.5 maar deed dus ff rectaal net (hoesje eromheen haha) en was het 37.0! Nogal verschil dus.
    Van de week ook een keer rectaal gedaan toen was 36.7.

Klote meid van je gewicht! Gewoon even goed doorzetten nu en dan ben je vast snel alles weer kwijt. Al snap ik je frustratie maar al te goed!!

Xx

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony, dat weet ik wat je zegt, maar ik vecht er nu al zo lang tegen. Ben elke keer met moeite wat kwijt en dan is er weer iets, boem in korte tijd er weer bij. Met de pil ging het ook lastig, maar wel makkelijker

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, net ff opgezocht. In 1 avocado zitten er 11,7 gr koolhydraten. Dus misschien ff teveel om er veel van te eten...
    Maar als jij het lekker vindt zou ik het gewoon doen!
    En lees in de bijsluiter van primolut dat 'vochtophoping van het lichaam' "vaak" voorkomt! Dus niet te druk maken. Is gewoon vocht! ;)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @all wat joetsen jullie veel zeg poehhh haha

@charise baaaaaalen, ik kwam online en had gehoopt een dikke vette knaller test te zien van jouw haha, vakt me weer gruwelijj tegen hihihi

@paniekerje je hebt gelijk hoor meid! Maar ga norgen toch bellen! Hij dacht vandaag ei maar test bkijft zo goed als wit !! Dus geen ei voor mij!! Dus ff afwachten en kijken wat ze willen in ziekenhuis!!

@babke miss iets te veel gezondigd op vakantie??

@ hier begin ik gelukkig weer af te vallen! Sinds feb gestopt met pil en roken ver veel aangekomen! Nu ik probeer wat minder koek en chips te eten ( lees bijna niks meer) en met mn d hi gaat goed!
    Verder zou dci na 6 tot 8 weken moeten werken!
    Maar ik merk al delijk versxhil nu na 4 weken!!
    Mijn huid begint er exht veeeeel beter uit te zien!! Make up zit weer veel beter net zoals met diane pil!!! Dus echt suuuuuper blij mee!
    Mijn hormoontjes zijn goed hun best aan het doen om te herstellen! Vandaar dat mn lh miss ook nog steeds wat lager bkijft denk :)
    Spannend we houden geduld!! Hihi

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    2 keer bedankt! Ik kijk nu pas zaterdag weer en ga ook iets beter op mijn vochtinname letten. Dronk meer voor de vakantie.

Wat gaan jullie doen vandaag? Ik kan erg nuttig zijn, maar heb geen zin om nuttig te zijn. :)

Bbibi, dat het aan de vakantie lag moge duidelijk zijn, dat frustreert me ook niet. Normaal na een week normaal eten, zijn vakantiekilo's weer verdwenen. En ik heb niet eens extreem gezondigd, dat valt wel mee. Had er zelfs koolhydraatloze dagen bij zitten. Wat mij frustreert is dat sinds de pilstop, je doet er alles aan. Maar de beloning van effect blijft nu steeds uit. Dat geeft toch ook geen moed om door te zetten? Heel irritant.

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, als die dci bij jou al zo'n verschilt geeft... Hmmm....
    Wie was er nou ook mee begonnen? Liefsd? Ben ook wel ff benieuwd hoe zij het ervaart.
    Misschien iets om met manlief te overleggen..

@babke, graag gedaan!! :D
    Wij hebben vandaag een lekker rommeldagje. Bedje verschonen, manlief heeft net de boot uitgehozen en winterklaar gemaakt (uit het water gehaald ed), straks lekker wandelen in de regen, stofzuigen, dweilen en verder lekker saampies genieten van onze zondag!

@mieks, nu ik dat zo typ moet ik weer aan jou denken, hoe gaati? Slaap je al iets beter? Hoop dat je nog steeds vaak iets van je man hoort!! Knuffel!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe was trouwens de dci ervaring van de ander? Er is er toch nog eentje die ze slikt? Ik kwam nu weer haren tegen op mijn borsten:$

Deel Deze Pagina