Whow meiden,, het is hier erg rustig..allemaal aan het genieten van de vrije zondag? Ik zit op cd9 en heb al enige dagen een onaangenaam gevoel in mn linkerliesstreek..gisteraaf was het zooo irritant dat ik niet wist hoe ik moest gaan liggen en echt rot geslapen... Echt heel erg vervelend de hele dag een zeurend gevoel...geen pijn maar een enorme druk ofzo..herkent iemand dit van de clomid?
Ha meiden, @ Bbibi, wel afgelopen ronde dat mijn ei toen traag groeide. Die pregnyl spuit staat daar los van, mijn ei moest daarmee binnen 36 uur springen maar was eigenwijs en sprong pas 3 dagen later. En cd 21 zou best kunnen hoor.. dan zit je net in de 30 dagen met je cyclus, ik vind dat niet heel gek. Als hij traag groeit dit keer is je eisprong sowieso natuurlijk wat later. Krijg je nog een keer een follikel meting? Anders zou ik daar even om vragen om te kijken hoe het er voor staat. @ peony, fijn dat je je ei gehad hebt. Nu dus afwachten en duimen... Lief dat je aan me dacht. Heb nog steeds veel slaapproblemen. Ene nacht gaat iets beter dan de andere. Afgelopen dagen erg druk geweest, zit net op mijn bank en het is echt een beetje teveel van het goede merk ik aan mezelf. Tot op heden heb ik elke dag nog wat van manlief gehoord. Vandaag nog niet, maar kan nog komen. @ Babke, mooie foto's in het trouwjurken topic! @ Paniekertje, wat fijn dat je baas zo reageerde! Bij mij weten ze het in het gezin waar ik oppas ook. Probeerde de afspraken zoveel mogelijk buiten het oppassen te plannen. @ Zoetje, al de hele maand die temp???? Dan zou ik echt wel testen! Wat babke al zegt: sommige vrouwen worden gewoon ongesteld terwijl ze zwanger zijn! @ LW, ik zou idd overstappen naar een ander zh. Wat een stel prutsers @ Vitamines/supplementen of andere producten: enig idee wat tegen acne helpt? Verder ben ik het met babke eens: meiden ga neit teveel bij elkaar slikken...vraag dan aan artsen of het kwaad kan! Agenda 15-10 Yvetje - Start provera kuur 15-10 Charise - Nod datum 15-10 Weegbree - Follikel meting 9.05 uur 15-10 Paniekertje - Follikel meting 10.10 uur (en samenlevingstest?) 16-10 Merel - Follikel meting 10.50 uur 18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad 19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn 19-10 Liefsd - 14.00 gesprek vervolg traject 19-10 Bbibi - Bloedprikken progesteron 22-10 Bbibi - Uitslag bloedprikken 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid
Mieks, die dci zou dus werken tegen de hormonen van pco waardoor acne ook minder zou moeten worden. Ik wil nog steeds eens lang die homeopaat hier, maar ik vergeet het steeds. Note: ik zie net dat die homeopatische drogist een website heeft dus heb ze eens gemaild over die site van pcos-solutions. Of zij hier ook aan kunnen komen en wat zij ervan zeggen. Ik hecht veel waarde aan hun mening, ze hebben me tot nu toe vaak met iets ui de brand geholpen.
Over het advies van een arts vragen... de meeste artsen denken dat natuurlijke/homeopatische middelen onzin zijn. En ik zoek meestal ook echt goed uit wat bijv de nadelen zijn. Ik neem bijvoorbeeld ook wel eens melatonine om te slapen, is ook lichaamseigen stof en dus natuurlijk. Maar ik heb ook eens gelezen dat je het niet mag slikken als je zwanger wil worden, omdat het als anti conceptie kan werken. Dus dat probeer ik te beperken. Verder ben ik vaak bij een orthomoleculair arts geweest en dus ook dingen met hem besproken. Misschien dat ik hun nog eens mail met wat vragen over de bepaalde pillen die ik wil slikken. Ik slik momenteel niets meer dan davitamon mama plus. De rest even gestaakt. Maar wil in ieder geval die DCI wel proberen, en die Vitex tegen de acne sowieso. Ik heb gelezen dat de DCI niet persee tegen acne werkt. Ik ga nog eens dingen over zien, maar k ga niet blind alles naar binnen slikken hoor. Xx
He Charise, ik zit net te lezen op pcos-solutions en daar hebben ze het wel over brood, maar speciaal brood. Ik wacht even de reactie af en komende maand, ben ik volgende ronde niet zwanger, dan bestel ik de DCI. En niet eens zo zeer voor de zwangerschap, maar gewoon voor mezelf. Ik baal er van. Ik baal van mijn gewicht, ik baal van de pukkels die ik voorheen nooit had (ook al heb er nog niet veel), ik baal van die haartjes her en der, ik baal van die hormonen die ik nu moet slikken. Dit is allemaal heel slecht voor mijn zelfvertrouwen. Ik vond mezelf zo mooi vorig jaar en dat is echt in een jaar zo minder geworden en ik baal ervan dat het dat doet met mijn hoofd. Ik ben normaal helemaal niet zo onzeker. Nou eh, ik baal er dus van . Bbibi, houd ons aub op de hoogte van jouw ervaringen.
Ik heb me er het afgelopen uur eens flink in verdiept en ik ga het ook proberen. Heb net DCI besteld. Ben benieuwd!
Babke, ik snap precies wat je bedoelt... ik probeer vaak om niet zo te denken, maar vooral als ik foto's zie van bijv onze vakantie... dan walg ik bijna van mezelf! Ik ben echt niet moddervet, maar heb een dikke kop. Ik wil gewoon ook weer slanker zijn en lekkerder in mijn vel zitten. Ik baal er ook echt super erg van!! Dus tijd voor een ommekeer!! Ik ga sowieso in januari starten met dansen samen met een oud collega'tje. Moderne dans, heb er echt super veel zin in! Vind dansen zo leuk en wil al zo lang dansen, en nu begon zij er over op FB en nu gaan we samen haha! Ik ga denk ik volgende week alvast 2 potjes hier in NL bestellen. Babke, ga jij ze in amerika bestellen dan? Want anders wil ik dan ook wel hoor, maar ja weet niet hoelang het dan duurt voordat het hier is. Xx
Ik ben ook al n paar daagjes aan de dci! Ben benueuwd! Aangezien ik onder de 60 kilo ben kan ik vier maand met twee potjes. Dan valt t wel mee met de kosten!
Nee ik denk eerst maar eens in nederland. Is toch veiliger idee. En jet scheelt wel maar om dan gelijk zoveel te bestellen.
Nog even op mijn centjes wachten, volgende week bestel ik het. Is het snel binnen of niet??? Bestel er maar 2 denk ik...
1 pot is 54,95 2 - 5 potten is 52,50 euro per pot 6 potten en meer is 49,95 per pot Dus stel we bestellen er allebei 2, dan heeft het niet veel nut om samen te doen, maar als je er 3 besteld (of er doet nog iemand mee), dan scheelt het op zich wel weer. Hoewel je dan wel weer verzendkosten hebt natuurlijk.
@babke ik ben het helemaal me je eens dat je moet slikken waar je je goed bij voelt... Ik doe in prenciepe alles onder begeleiding arts en de meeste vitamine preparaten MOET ik zelfs nemen voor mijn ME en aangeZien mijn darmen erg slecht functioneren helaas. Dus ik kan geOnd eten wat ik wil maar als je darmen weinig eruit pikken is dat lastig! En supplementen hoeft hij nie eerst te verteren on daarna nuttige en afvalstoffen te scheiden, vandaar. En verder heb ik hetzelfde ik was ook enorm tevreden met mijzelf was erg slank( nog steeds) maar heb nu een buik. Krijg blonde haartjes oo mijn gezicht en vol acne! En met diane pil een mooi glad huidje! Voel me ook steeds minder vrouw door de pcos! Erg frustrerend! Dus ik denk laat ik eens gek doen! Ik ben overtuigd van de werken van DCI & myo ... Aangezien ik maar 1 dci slik ( 2 is niet te betalen) is het gewoon in mijn optiek een goede combi met myo vooral omdat je daar nog meer posi ervaringen over leest in amerika!! Ik ga jullie gewoon er lekker van op de hoogte houden mocht ik deze of volgende maand zwanger zijn kunnen jullie het altijd nog bestellen hihi!! @mieks ahh bedoelde je op die manier! Had jij afgelooen maand ook gewoon 50mg? Ja toch?? Ik ga morgen met Iekenhuis bellen! Heb geen fm gepland meer staan helaas dus vragen waf handig is! Ik voel wel een enorme druk... Dus het zal niet enorm lang duren! Woe of donderdag springt hij denk dus cd 21 / 22 !! Moet jij in december aan de 50 of toch oo aan de 100mg denk je?? @charise jij gaat dus ook de dci proberen? Spannend! Bestel wel meer dan een pot want het heeft alleen al 2 mnd nodig eer het werkt dus eerder kan je er niets over Zeggen dus bestel minimaal 2 potten! Weeg je over de 60ben je al 1 pot per maand kwijt anders werkt het al niet!! Fijne aaf ladys xx
Ik wacht jullie ervaringen nog wel af met DCI. Ik ga eerst maar eens naar de vruchtbaarheidspoli 29 november. Deze ochtend allemaal steken in mijn buik links. Heel vervelend gevoel. Bah... temperatuur is ook niet omhoog gegaan. Dag 36....
Bbibi ja ik bestel er sowieso 2, en daarna weer nieuwe. Vind het te duur om meteen 4 te doen ofzo. En ze zijn duur maar heb wel vaker dure pillen geslikt. Hier onderweg naar school... Ik had voor gisteravond en vanmorgen nog 1 sigaretje bewaard. Gisteravond deed ik iets waardoor die brak haha en vanmorgen wou ik bewust de laatste roken was mijn pakje + sigaret nat geworden doordat ik iets aant ontdooien was hahaha! Dus is duidelijk ik MAG niet eens meer roken Dus nu allereerste dag zonder sigaretjes! Temp trouwens gedaald, wat lichte spotting. Voel al wel wat krampjes dus ongi komt er aan. Op naar ronde 3 met clomid!!! Ben op weg naar school, tot straks meiden. Xx
@charise Haha dat moet een teken zijn meid! Dat het vana nu KLAAR moet zijn!! Then its meant to be!! Wie weet ben je deze maand wel meteen zwanger! Duim voor je meid! Succes op school xx @channan slim om nog even te wachten! Je staat ook pas aan het begin dus zou idd eerst naar feriliteitskliniek gaan! @all dames wat vinden jullie? Vanmorgen duidelijk posi ovutest dan kan ik de klok erop gelijk zetten dat hij morgen springt!! Gister om 2uur smiddags geklust! Vinden jullie dat ik het dan vanaaf moet doen ( zit er net geen anderhalve dag tussen) of morgen ochtend ne een paar uurtjes voor hij springt? Dillema!!!
Goedemorgen dames. Ik heb de neiging om toch ook maar te bestellen denk ik. Hier ook even de centje afwachten. Ik ga nu lekker fotograferen. Ik mag de duurdere huur fotograferen. En dat is dus een ochtendje niet werken. Ja wel werken natuurlijk, maar zo voelt het niet . Fijne dag iedereen!
Ja ik wilde idd vanaaf en woe morgen Of Morgen ochtend en woensdag aaf Maar jij vind dus vanaaf? Weegbree en liefsd vinden dat ook dus dan vanaaf er maar weer tegen aan!