Goedemorgen, ik heb geen supplementen want het is maar 2 weken koolhydraatloos. Daarna komt het er weer bij. Ik verwacht de eerste 2 weken 3 kg en daarna gaat het iets langzamer. Evt mag je fase 1 ook 4 weken doen, dus ik kijk het wel even aan. Ik heb sowieso zwanger multi dus vitamine behoefte is sowieso voldoende, maar je eet zoveel groenten, dat ik daar niet bang voor ben hoor. MOet wel veel drinken. Ben nu 1,5 zwaarder dan vrijdag, leuk he vocht? 2 avonden al enkels waar je u tegen zegt. Gelukkig wordt het nu iets minder. Fijne dag iedereen. Weer werken .
@charise, nee ik hoef deze ronde niet meer terug te komen. Moet mijn menstruatie afwachten over 2 weken. Spannend woensdag! @Bbibi, succes vandaag!! @babke, merk dat ik ook zwaarder ben dan vorige week. Hopelijk vocht @all, ik ga weer aant werk, fijne dag!
@charise is goed meis ik zie je berichtje wel verschijnen! Heb half 3 afspraak!! Dus nog even geduld! Man en ik liggen nog lekker in bed hihi @babke denk dar je verkeerd geleEn had want vroeg niet of je er supplementen bij nam hihi had het over dat pcos supplement wat ik besteld had die ga ik weer nemen Maar goed dat je weer gaat dieeten! Is altijd goed om dat weer op Te pakken bij de clomid! Daardoor meer kans op succes @ all dankjulliewel! Heeeeel spannend en heeeel veel zin ! Hoop echt dat hij direct actie gaat ondernemen Spannend!!
Bbibi, ik had aan Babke gevraagd of ze supplementen erbij slikte. En spannend half 3. Ik stuur je zo mijn FB link naar je prive. En lekker hoor met je mannetje nog in bed. Ik heb ook lekker uitgeslapen. Vandaag lekker samen vrij met mannetje. Dus misschien ook nog maar eens het water opzoeken. Mieks, hadden ze dan wel gezegd wanneer je ongeveer een eisprong zou kunnen hebben? Babke succes vandaag. Laat je weten hoe het gaat vandaag?
@charise, vrijdag zei ze dat eitje waarschijnlijk rond zondag of maandag zou springen. Gister een posi ovutest gehad en vanmorgen was mijn temp hoger dus hopelijk stijgt die aankomende dagen mooi verder Ik ben jaloers op jullie vrije dag haha. Pfff veel te warm alweer!
Hé ladies, Tjonge, ik moet er even aan wennen dat het forum zo actief is!!! En gebeurt ook zoveel in een paar dagen tijd.... @Charise, spannend zeg, vanmiddag afspraak!! Ik ben benieuwd wat er te zien is!! @Zoetje88, wat vervelend dat PCO toch bevestigd is bij je, maar zoals de andere meiden al zeggen: het is supergoed behandelbaar en je wordt mama, dat komt goed!! @Babke, hoe gaat het met Clomid? Nog geen last van bijwerkingen?? Ik had tijdens het slikken ook geen bijwerkingen, bij mij kwam dat pas een paar dagen nadat ik de laatste pil had genomen. En het gekke is ook nog: bij 100 mg had ik maar een paar opvliegers en bij 75 mg (deze ronde dus) had ik joekels van opvliegers en een paar dagen wel om het half uur! Dus het kan per ronde ook nog wel verschillen! Bij mijn man is het zaad ook nog niet onderzocht. Ze willen eerst mijn lichaam goed aan de praat krijgen. @ Mieks, wat goed, een positieve ovutest!! Heb je geen echo's gehad bij de gyn?? Ik heb nooit een ovu test gedaan, ik ging om de 2 dagen naar de gyn om te zien of mijn eitje al was gesprongen. @Bbibi, spannend zeg, vandaag afspraak!! Ik ben benieuwd!! Hier verder nog geen nieuws. Ik voelde in het weekend wel af en toe wat krampen onderin mijn buik, maar verder niks. Ik bedenk me dan wel: hmm.....wat is dat? Zou dat innesteling zijn (het was een week na mijn eisprong). Maar dat mag ik niet denken van mezelf. Ik heb vandaag nog bloed moeten prikken om het innestelingshormoon te checken. Nou, ik ben benieuwd....
Hallo meiden, even pauze hier. Het gaat goed. Heb al de 2 eitjes op, de walnoten en 1,5 liter water bijna en begin nu trek te krijgen. Dus ga zo maar eens eten. Jullie trouwens een idee hoe lang het duurt voordat je in "ketose" gaat? Dan gaat je verbranding van suikers over in een vetverbranding. Ben benieuwd. Nog geen bijwerkingen, wel nog steeds die stomme schouder. Ik denk dat het helemaal niets van doen heeft met een mk, maar gewoon rsi ofzo. de vorige keer was tijdens carnaval, dus die arm had niets te lijden en was zo weer normaal. Nu krijgt hij geen rust. Typen, koken, sjouwen etc. Ik probeer hem in ieder geval te ontzien. Het is al iets minder pijnlijk dan zaterdag, dus ga er maar vanuit dat het minder wordt. Spannend hoor Mieks, ik ben zo benieuwd of zwanger bent. En zo ja, of je een tweeling krijgt. Toch dubbel kans zou je zeggen . Krijg je nog een echo om te kijken hoeveel eitjes "verdwenen" zijn? Ik doe trouwens niet mee met fb. Ik heb er al een paar van zp op staan en ik merk dat het leuk is op zp, maar daarbuiten, heb je er niet zo veel mee eigenlijk. Je kent elkaars vrienden van de foto's niet enzo, dus het zegt niet zoveel he? Maar als jullie heel nieuwsgierig zijn hoe ik eruit zie, mag je je mailadres wel pben hoor, stuur ik wel een fotootje door. Ik ben de beroerdste niet haha.
@yvetje, ik heb 2 echo's gehad: 1 toen pcos werd geconstateerd, en anderhalve week later (dat was afgelopen vrijdag) voor een follikel meting. Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? En wanneer zou je ongesteld moeten worden? @babke, het begin van je dieet is dus gemaakt geen idee hoe het zit met verbranding.. Ben ook heel benieuwd of en hoeveel er gesprongen zijn. Krijg geen echo meer, moet nu gewoon 14 dagen afwachten. Facebook doe ik ook niet aan mee, wil niet dat er iets over onze kinderwens daarop komt te staan
Yvetje, ik heb woensdag pas een afspraak. Dus moet nog even geduld hebben. Babke, ik weet niet precies wanneer je in ketose komt, maar volgens mij na 2/3 dagen ofzo. Ik had toen van die stickjes om over heen te piesen en kon je zien of je goed in ketose was. En snap wel hoor van facebook. Ik heb er ook meer van ZP, maar vind het wel leuk om te zien wie, wie is e.d. Ook al ken je elkaar verder niet. Mieks, snap dat je het niet wil, maar heb ook tegen iedereen gezegd die ik van ZP op facebook heb, dat ik niet wil dat bekend word dat ik bezig ben met zwanger worden e.d. En dat gebeurd ook niet. En inderdaad handig dat je zelf je eisprong gevonden hebt met ovulatietesten. Ik ben ook begonnen met de testjes, nog negatief natuurlijk. Nou ik ben vandaag vrij, hoefde ook niet naar school. Dus ga nu met mijn mannetje lekker naar natuurgebied en lekker zwemmen e.d. Fijne dag meiden xx
Ecen gauw berichtje van mij zal later uitgebreider reageren! Nog aan het wachten in wachtruimte wat een drukte ! Ik ben Oooooo zenuwachtig! Hadden jullie dat ook? Echt een steesskipje ikke! Haha! Een geluk ! Cyclusdag 37 vandaag en geen ongi te bekennen! Ben ik wel heel blij mee dat ik niet weer ongi ben nu!! Nog ff afwachten! Wish me goodluck!! Xx
@Babke, heel veel succes met je dieet!! Hopelijk bevalt het goed en heb je resultaat! @Mieks, dus als ik het goed begrijp heb je nu 2 eitjes die zonder Clomid zijn gegroeid?? Geen idee wanneer ik de uitslag van het bloed krijg. Toen ik vorige week maandag voor het laatst was geweest, kwamen we tot de conclusie dat ik dat weekend een eisprong heb gehad. Nu moet ik menstruatie afwachten, maar hij wilde wel dat ik dus vandaag nog bloed liet prikken om het innestelingshormoon te checken. Waarschijnlijk hoor ik dat dan de volgende keer als ik er ben. Dat wordt óf de 12e cyclusdag in de volgende ronde óf voor een andere echo als blijkt dat ik zwanger ben. Dan weet hij ook meteen of mijn lichaam het innestelen goed in gang zet. De gyn zei dat je ongeveer 12 tot 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt, dus uitgerekend is dat as. donderdag tot zaterdag. Dus ik wil zondag pas testen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden.....maar ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word...
He meiden, Ja al nieuws! maar moest mn 2 vriendinnen bellen, moeders bellen, tabletten ophalen apotheek en boodschapje doen, moet morgen werken! Niu big news!... Ik stond binnen 1 minuut buiten! hij dacht dat ik kwam voor uitslag uitstrijkje ik zo uhhhh das een maand geleden al geweest... hij zo owh waarvoor kom je dan? ik zo voor kinderwens om geholpen te worden... hij zo uhh ja dat kan! Het is een gigantisch lang verhaal maar zal het beknopt houden! ik heb zitten zeuren en nu wordt alles snel snel snel in gang gezet hahaha! Ik gs beginnen met provera! net 1 genomen! dag 3 mag ik bij ziekenhuis in de buurt bloed laten prikken! voor hormonen! dan heb ik voor vrijdag een afspraak gemaakt voor manlief zijn zaadjes... en dan 7 september (ja ja jullie horen het goed! was eik 21sept! maar krijg nu een anders gynae omdat hij met vakantie was) krijg ik al de uitslag!!!!!!!!!!!!!!! keiiii snel! dus totally happy! mooi net de vrijdag voor ik lekker op vakantie ga '' midweekje center parcs ) dus suuuuuper blij! Nu hopen dat ik niet teveel last ga krijgen van die provera! maar goed dat nemen we maar voor lief! het gaat opeens allemaal hel snel! suuuper happy! net al zitten vieren lekker met appelflapje saampies! hihi even helemaal in de roze wolken! en dat met een doosje pillen en wat formulieren! stom he ladys? haha! dus mijn dag kan niet meer stuk! xxxx
@ charise! leuk je op FB te hebben meid! super grappig had je zoooo anders verwacht! leuk er nu een gezicht bij te hebben meid! xx
Hihi Bbibi ben wel benieuwd hoe je mij had verwacht dan?! En ja ik vind het ook leuk om jou op FB te hebben. Enne super nieuws zeg! Heb je nu geen echo meer gehad? Provera is ook opwekken menstruatie of niet? Spannend zeg! Spannend Yvetje, hoop dat het raak is voor je! Hier vandaag heerlijke dag gehad! Lekker weg geweest met man en gezwommen en lekker in de zon gelegen en liggen lezen. Daarna lekker uit eten gegaan, naar de wok. Haha dus lekker zitten eten haha. Niet echt gezond, maar was wel echt super gezellig. En dat is ook belangrijk toch?! Morgen moet ik een dagdienst werken dus 07.15 uur beginnen pff, wel echt vroeg hoor. Haha, maar ja het is er maar 1. En als die dag voorbij is dan is het nog 1 nachtje slapen voor de echo. Ik ga er trouwens alleen heen, naar de echo, want mannetje moet werken. Fijne avond meiden!
Ik wordt toch wel nieuwsgierig naar fb haha. Toch maar even doen? Ik ben slecht te vinden op facebook dus mss dat jullie je fbnaam naar me willen pben of mailen? X Bbibi: welkom bij de pillenclub