Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, idd wat een prutsers!!! Pffff!!!
    Meteen het nieuwe zh bellen voor een afspraak of iig een plaatsje op de wachtlijst. Hoop dat het niet te lang zal duren!
    Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    LW, ik zou zeker bellen met het andere ziekenhuis, wat een amateurs zeg. Als maasstad trouwens geen Sophia is, mag je wel naar Sophia? Misschien is de wachtlijst daar korter?

Wat zouden jullie doen? Ik overweeg toch DCI. Maar zoals jullie weten staat het gewicht en de tabletten op de site.
    Op de site zeggen ze het volgende. Je hebt ongeveer 10-20 mg per kilo lichaamsgewicht nodig. 1 capsule is 600 mg. Tot 60 kg raden ze 1 capsule en daarboven 2. Dat scheelt aanzienlijk in prijs dus. Nu ben ik nu 68 kilo en ik wil nog steeds naar de 60 toe. Als ik die 600 omreken op 60 kg is dat 10 mg per kilo lichaamsgewicht. Ik zou dus geen 1200, maar 680 nodig hebben. Ik twijfel om het toch te proberen en dan 1 pil per dag te pakken. Ik vind 680 naar 1200 zo'n groot verschil, maar aan de andere kant zeggen ze het misschien niet voor niets.
    Maar het scheelt wel in de prijs 27,50 of 55 per maand.
    Of misschien open breken en 1,5 per dag pakken? Kan dat uberhaupt Bbibi of Liefsd?

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ babke, heb eindelijk je jurk kunnen bekijken ( de pc staat op de zolder :S) Prachtig hoor, jijzelf natuurlijk ook. Maar het is idd zoals je jezelf voelt!
    Wat betreft het vocht vasthouden ik drink heel veel groene thee, heb wel het gevoel dat het werkt bij mij. Miss een goede tip?

Ik heb trouwens ook last van haren op mijn decollete en borsten:$ Maar haal ze met de pincet weg anders wordt het alleen maar erger. Mijn bovenlip en wangen/"bakkebaarden" hars is.

@ Merel, onbegrijpelijk hoe voor sommige mensen het zo simpel is om zwanger te worden, helemaal als het niet gepland is. Vind dat soms toch vreemd als je je bedenkt dat wij moeite moeten doen rond de eisprong en zei wordt "zomaar" zwanger" Maar hoop dat ze er iig wel blij mee zijn.

@ Charise, Wat goed dat je nu "echt" stopt met roken. Ik ben inmiddels alweer 2.5 jaar gestopt en het bevalt me prima.

@ Chanan, welkom! Ik kan me niet voorstellen dat ze je weer naar huis sturen. Ze weten tenslotte toch ook dat het weinig zin heeft om te wachten. Kun je er anders niet 'n paar maandjes bij liegen??

@ liefsd, ik heb ook mijn tempkaartje van BB erin staan. Gewoon naar je kaartenoverzicht gaan en dan het adres kopieren van de adresbalk, vervolgens plak je deze gewoon in je handtekening.

@ Bbibi, Ik zou zeker vanavond nog aan de klus gaan! En dan dinsdagavond laat of woensdag morgen.

@ Fren, ah balen. Nu hopen dat hij met 150 mg wel gaat springen!

@ weegbree, He nee toch. Lijkt wel alsof het bij niemand aanslaat:(

@ Paniekertje, wat goed zeg. Zou wel mooi zijn als je geen volgende ronde nodig hebt.

@ LW, Ik zou ook naar een ander ziekenhuis gaan!

@ All, kan iemand me vertellen wat dci is? Heb net zo'n 45 minuten alles terug gelezen maar zal het denk ik toch ergens gemist hebben.

Vandaag mijn 5e provera gehad, hoop dat het niet te lang duurt voordat ik ongi wordt. Wil echt met de clomid beginnen.

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
  5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Susanne, kijk maar eens op www.pcos-solutions.nl

Ik heb besloten dat ik ga bestellen. Ik zie net op de site staan dat je de capsules mag open breken en oplossen in water, dat betekent dat ik kan doseren. Ik ga dus voor 1,5 capsule per dag. Dan houd ik het redelijk wat kosten betreft. Vond 2 gewoon zo duur. Ik ga dus voor 900mg.

6. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Thanks, paniekertje zal het eens aandachtig gaan lezen;)

7. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Volgens mij is mn ei aan het groeien. Heb af en toe steekjes en een trekkend gevoel links. Laat dat ei maar groeien en springen, haha :D

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Hoop het zo voor je!

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heeee girls, daar ben ik weer!! :D
    Nou mijn ongi is echt doorgebroken hoor! Dus heb mooie cyclus van 31 dagen gehad. :D Ben ik super blij mee.
    Zie trouwens dat mijn LF nu 13 dagen is... Tenminste op dag 14 na NOD word ik ongesteld, dus dan is LF toch 13 dagen of juist 14? haha. NOD is op 14 DPO. ;)

Ga alvast maar mijn Clomid pilletjes opzoeken, even bedenken waar ik die doosjes heb gelaten haha.

Ik wil ook DCI, maar moet echt even wachten op m'n salaris van volgende week. Nouja hopelijk is het dan snel binnen.

Klote zeg voor de meiden waarbij de clomid niets heeft gedaan. :( Hopelijk wil een hogere dosering wel werken! Ik duim voor jullie.

Bbibi ik wil ook wel weten waar die thermometer vandaan komt. Weet jij het ook of niet?

Xx

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Iedereen aan de DCI dus? Wow, ik wacht even jullie ervaringen af hihi.

Ben aan het orienteren op andere ziekenhuizen, maar overal is de wachttijd 3 a 4 weken. Ik neem even rustig de tijd te bedenken waar ik heen wil, en tot die tijd ga ik verder met de clomid.
    Heb net recept opgehaald, 3 rondes 50mg maar neem dus 2 pilletjes per dag nu (100mg) dus kan maar 1 ronde doen. Heb ook primolut gekregen en kreeg daar 30 pilletjes van beeeeetje raar maar die meneer zei dat dat goedkoper was dan elke keer 10 ophalen. Huh? Maar t zal wel.

Ik wilde dus vandaag beginnen en deed voor de zekerheid een zwangerschapstest en nou is die dus heeeeeel vaag. Dus nu durf ik niet te beginnen. Best raar want ik voel niks en als ik uberhaupt een eisprong heb gehad was dat 8 dagen geleden op cd 20 (07-10).

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Oohh LW, plaats eens een foto?? Zou toch wat zijn... dat je gewoon zwanger bent!!! :D :D

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, huh??? Wat????
    Foto!!!

@charise, als ik antwoord heb over die thermometer laat ik het je wel weten. Zag trouwens net op internet dat matcare ook een thermometer heeft met 2 decimalen. Kostte maar een tientje en gratis levering...
    Wacht nog ff het antwoord af en anders bestel ik die.
    Las wel weer dat met 2 decimalen het ook niet altijd accuraat is. Door even te bewegen kan de uitkomt al anders zijn (hoeveel weet ik niet, als het dan 0,05 scheelt maakt het nog niets uit in vergelijking met een 'normale' thermometer).

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    ff draaien, moment

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    LW, je bent zwanger hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!1

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Peony, is goed dan hoor ik het wel van je. Wou sowieso al gaan overstappen op een thermometer met 2 decimalen. Dus ben ook wel benieuwd. Anders doe ik die ook van matcare.

16. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    @lw zie wel een streepje!
    Kan je de test eens doorspoelen met water? Dan gaat het gele weg en kun je beter zien of het een streep is of een vlek

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    dat zou mooi zijn LW! verrassing!
    ff afwachten nog, niet teveel hopen, het is een licht streepje..geen idee of het daadwerkelijk zo is. zou je huisarts bellen en een bloedonderzoek laten doen. of iig een paar meer testen kopen en allemaal doen...:)

ladies, ik ga zo naar mijn accupunctuurafspraak. eens kijken of die mij kan helpen met mijn pco en iig met het wat beter kunnen omgaan met alle stress die ik erdoor krijg!

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zwanger!!! Doe er anders nog eentje van clearblue ofzo! Whow de eerste zwangerschap is een feit :) Oh en ik kan dit geen tuurstreepje noemen hoor ;)
    Wat leuk dat het dan net iemand is waar je het niet bij verwacht. Ik snap je terughoudendheid dus ik zou een sprintje trekken naar de drogist en even ene ander merk halen, wel een gevoelige clearblue of kruidvat 2v5. Zou tegenvallen als die morgen nagatief is. En dit was middagurine toch?

Over DCI, ik vond vooral op amerikaanse site heel veel positeve ervaringen. En eigenlijk nog nergens negatieve, vandaar dat ik over de drempel ben.

19. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    LW! Als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger meid! Wat goeddd!!
    Ik zou zeggen: gooi er morgen nog een test tegenaan en geen troep meer slikken!! Wowww dat zou geweldig zijn toch!!!!!!!!

Babke, ik weeg ook meer dan 60 kilo. Maar ik hou het er voorlopig op 1 DCI per dag. Vind het inderdaad ook erg duur om 2 per dag te doen. En ik dacht, als het echt een wondermiddel is, zal het ook wel met 1 werken. Ik weeg ten slotte iets zwaarder als 60kg en geen 120!!

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Water erbij was geen succes, gele is er nog steeds en nu is de test vlekkerig geworden.
    Morgenochtend gelijk naar de drogist dan maar, geen idee wat ik ervan moet denken.

Deel Deze Pagina