Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @chanan, lijkt mij niet goed dati steeds lo aangaf!
    Hoop dat je tevreden bent over die matcare!! Graag gedaan! ;)

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise goed meid dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan!! De eerste week is het moeilijkst als je eenmaal daar doorheen bent ben je er echt al ver vanaf!!! Believe me !! Al 12 jaar kei hard gerookt!! En nu ook al bijna 9maanden zonder! En eerlijk gezegd had ik er niet zown heel erge moeite mee moet ik zeggen :)
    Tis nu af en toe lastig met feestje of lekker op teras dat ik het mis! Verder BLIJ dat ik er vanaf ben!! :)
    Dus je kunt het meid, je weet waarvoor je het doet!!! Xxx

3. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    #3643 mieks, Oct 15, 2012
    Last edited: Oct 15, 2012
    Hey meiden,

@ DCI, kreeg vanmiddag al een mail dat het verstuurd is, dus goeie service in elk geval wat betreft versturen. Bbibi, jij slikt er maar 1 per dag dus??

@ Babke, heb je nog wat terug gehoord van degene die je gemaild had over die site en dci?

@ Bbibi, ik had idd gewoon 50mg. In december ook weer 50 mg. Alleen heb ik ook een kuurtje gekregen om daarvoor de menstruatie op te wekken. Nou twijfel ik of ik dat tegen die tijd wel zal doen.. Heb dat bij mijn eerste ronde clomid ook niet gehad (wegens tijdgebrek door manlief zijn uitzending) en het resultaat was toch 2 eitjes toen! En een snellere eisprong... Zou het echt moeten, menstruatie opwekken? ;)
    En toch een posi ovutest? Zie je wel meid, komt allemaal nog goed ;) Ik zou gewoon vanavond nog een keer klussen. Kan maar beter een voorraadje klaar liggen. De zaadjes hebben toch ook even tijd nodig om naar boven te zwemmen ;)

@ Charise, balen meid, hopelijk volgende ronde meer geluk!

@ Peony, wat balen die temp.. Vervelend ook dat de thermometer zoveel verschil geeft!

@ Fren, Hopelijk slaat de 150 mg wel aan!

@ Weegbree, ook al slecht nieuws gehad, verdorie! :( dikke knuf!

@ Zoetje, ook voor jou een dikke knuf!

@ LW, wat is het voor test??? Want die van predictor geven onbetrouwbare uitslag he? Morgen even een digitale van clearblue met indicator proberen (die zijn heel gevoelig) of de kruidvat 2 voor 5 euro. Mijn duimen draaien!! Heb helaas ook zulke streepjes eerder gehad, dus ik ben nog niet overtuigd (ging toen vroeg mis bij mij), maar hoop heel hard dat je zwanger bent!

Agenda
    16-10 Merel - Follikel meting 10.50 uur
    18-10 Marral - Uitslag bloed en zaad
    19-10 Liefde1987 - Voorgangsgesprek/behandelplan gyn
    19-10 Liefsd - 14.00 gesprek vervolg traject
    19-10 Paniekertje - Follikel meting 9.50 uur samenlevingstest
    22-10 Bbibi - Bloedprikken progesteron
    23-10 Bbibi - Uitslag bloedprikken
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
    27-10 Bbibi - Nod datum
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mieks als eerst wil je mijn agenda punt wijzigen?aub?

Ma 22okt bloed prikken
    Di 23 okt uitslag
    Za 27 okt NOD ( met lf 10)

Verder neem ik idd 1x dci ik weeg 60kilo dus dat is voor mij sowieso goed ( staat op info die je thuis krijgt)
    Maar verder ga ik daarnaast aan de myo inositol !!

En net was ik met mijn vriendin naar schoonheiddspec voor IPL
    En zelfs zij zei dat het haar ooeens opviel dat ik ooeens weer een veel mooiere huid had!!!
    Terwijk zij dus niet wist dat ik aan de dci zat!!
    Dus oftewel, ik beeld het me niet in het is gewoon echt zo!
    Het zegt voor mij gewoon echt genoeg, het zal geen wonder middel zijn, maar het helpt wel mijn hormonen weer wat in balans te brengen!!
    Verder ga ik vanaf hooelijk woensdag ook aan de myoinositol 1500mg per dag naast de 600mg dci op een dag!
    Ik ben zoooo enorm benieuwd :D

En hmm lastige kwestie van je opwekken van menstruatie! Miss is het niet eens nodig ben je net ongi geweest! Zeker grote kans nu je aan de dci gaat dat je weer maandelijks een menstruatie krijgt!! Daar sou ik het vanaf laten hangen als ik jouw was :)

5. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Om er nog even op terug te komen (hihi). Ik weeg meestal rond de 70kg. (Ik ben 1,80 en breed dus geen overgewicht).

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ga net als jij doen en wat Bbibi zei. Eerst is met eentje beginnen. En dan zie ik wel verder.

Bbibi, wat leuk dat ze dat zegt van je huid. Op de site staat dat als je uit de negatieve spiraal bent en je eetpatroon goed is aangepast je in de toekomst wellicht zonder dci kunt. Dat is fijn. Was bang dat je dit altijd zou moeten blijven nemen.

Mieks, ik heb nog geen reactie, duurt misschien ook wel even.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo meiden,

Sorry dat ik hier even midden in val.

Ik heb wat vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb vorige week zondag een echo gehad ivm aanhoudende buikpijn na mijn MK. Gelukkig was mijn baarmoeder schoon en was de pijn niet daarvan.
    De gyn heeft gelijk een echo van mijn eierstokken gemaakt en zag dat ik te veel folikels had die allemaal niet groeide. Ze vermoed dat ik pcos heb.

Maar mijn cyclus schommelt niet extreem. Soms 23 dagen soms 34 en soms ook gewoon 28.
    Ook heb ik wel positieve ovulatie testen ( testen zijn 1 middag positief en daarna negatief )

Maar als je pcos hebt dan is je cyclus toch veel langer? En heb je toch helemaal geen eisprong?
    Of heb ik dat verkeerd?:)

Hoop dat jullie me alvast wat antwoorden kunnen geven!

8. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Pffff ik heb buikpijn!!! Lang geleden dat ik van die krampen had. Is ook echt heftig zeg pfff kan de ene na de andere nieuwe tampon er in doen haha. Maarja hopelijk is morgen minder. Vind echt vreselijk altijd haha. :p

Ik ga denk ik gewoon beginnen met 2 capsules en dan evt. later over op 1. Eerst gewoon de voorraad goed aanvullen in lichaam en goede spiegel opbouwen.

9. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Enne die 1 is dus pas als ik afgevallen ben, anders dus 1,5 capsule.

10. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Saja klopt met pco heb je een hele onregelmatige cyclus of geen cyclus.
    Ik ben in 9 maanden 1 keer ongesteld geweest,was waarschijnlijk geen eisprong.
    Volgens mij zijn er ook wel meiden met pco die wel ongesteld worden alleen heel onregelmatig.
    Ze kunnn ook bloedprikken om te kijken naar je hormoonlevel etc.
    Ik had iet teveel mannelijk testosteron!

Hebben ze nooit eerder een echo bij jou gemaakt?kan het niet door je miskraam komen dat je lichaam een beetje ontregeld is?

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja 2 jaar geleden toen we ook al bij de fertiliteitsarts liepen. Toen was er niks aan de hand. En had toen ook altijd een cyclus van 27 dagen. En had ik hooguit 4 folikels waarvan er 1 al vanaf het begin van m'n cyclus aan het groeien was.

Nu was er ook iets met mn baarmoederslijmvlies. Dat was veel te dun ofzo:(

2 jaar terug ook bloed onderzoek gehad en daar kwam ook niets uit.

En sinds de bevalling van m'n zoontje schommelt mijn cyclus dus. Maar ik dacht eigenlijk dat het nog redelijk normaal was dat het kon schommelen.

12. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hallo,

Sowieso is het niet gek als je cyclus flink van slag is na een vmk. Dat heb ik ook gehad (al was het bij mij een vroege miskraam). Daarna begon het pas bij mij. Voorheen ook goede cyclussen (zie handtekening) en daarna niks meer, 104 dagen heeft het uiteindelijk geduurd en met behulp van clomid toen inmiddels al.
    Wat gaan ze nu doen? Moet je nog een keer terug komen om te zien of het idd pcos is?
    Succes in elk geval!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn cyclus schommelt sinds de bevalling van mn zoontje:)

En ik ben nu al 7 weken verder na de MK en dacht ongesteld te zijn geweest maar dit was alleen oud bloed.
    Ik moet volgende week dinsdag naar de FA dan gaan ze eerst mijn menstruatie opwekken en verder weet ik eigenlijk nog niks.

14. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Saja, het klinkt meer alsof je cyclus van slag is, door de miskraam.
    Je hebt wel een eisprong, als je zulke mooie cyclussen hebt. (al zijn ze onregelmatig).

Dus misschien dat na het opwekken alles even gereset word, kans is aanwezig dat je eerst zelf moet proberen, aangezien je kort geleden dus ook zwanger bent geweest. Dus je bent wel vruchtbaar en je man ook.

Veel succes!!

15. Fren

Fren Actief lid

Aug 28, 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Hey dames..
    Ik heb 3 uur geleden mijn 1e Provera weer gehad en ik voel me vreselijk!
    Ik ben zo humeur en agressief echt niet normaal! Ik hoop dat die 10 dagen snel voorbij zijn :(

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Heb je daar zo'n last van? Ik moet morgenvroeg mijn 6e nemen. Ben alleen wat vermoeider, opvliegers en ben wel een paar x flink uitgevallen naar mijn man vandaag zonder echte goede reden. maar verder.gaat het eigenlijk prima:p

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je daar zo'n last van hebt zou ik dat zeggen. Misschien kun je volgende keer primolut of duphaston krijgen? Ik slik primolut maat 7 dagen gelukkig.

18. Fren

Fren Actief lid

Aug 28, 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Ja echt verschrikkelijk veel last van! Dit keer nog erger dan normaal.. Ik heb echt overal last van.. opvliegers, humeur, moe noem het maar op..
    Wil hier echt zsm van af!!!

19. Fren

Fren Actief lid

Aug 28, 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Ja dat zei de gyn gisteren ook al.. alleen ik had nog provera thuis en vond het zonder om dat weg te gooien.. pff nu al spijt van :(

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen meiden!!

@saja, lijkt mij idd ook alsof je cyclus ff door de war is door de mk! Ik zou iig je bloed laten prikken op je hormoonwaardes, dan kunnen ze met zekerheid zeggen of je idd pcos hebt! Succes!

@lw, en?? Al nieuws? Nog andere testen gaan halen? Ik ben echt benieuwd wat je test met ochtendurine en een ander merk test!! Fingers crosst!

@charise, ik heb nog geen antwoord over de thermometer. Ik denk dat als ik vanmiddag nog geen antwoord heb, ik mijn man vraag op de terugweg van zn werk ff langs de DA te fietsen.
    Ga mij vandaag nog ff verdiepen wat de toegevoegde waarde van die 2 decimalen is.

Share This Page