Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Babke, je hebt ook van mij een berichtje. ;)
    haha ja ook al heb je dan misschien niet veel contact via facebook met elkaar. Toch wel leuk om te weten welk persoon er achter de naam schuilt. ;)
    En als we dan straks zwanger zijn dan is het leuk om elkaar zo ook te volgen natuurlijk. :D

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise! Ik weer niet anders! Je zij dar je overgewicht had toch? Maar je hebt een kei mooi lijntje!
    Dus had ik niet verwacht hihi! Dus leuk dat we nu gezichten zien!!
    En ja procera is net als
    Dat dupashto. Ofzo wat jullie hebben! Dus wachten op ongi en dan dag 3 bloedprikken!

@ babke hahaha je ik hoor bij de pillenclub yesyesyss nog gedacht zo blij mee te zijn met doosje pillen en wat formulieren maar zit op een roze wolk momenteel!! Haha heb weer zooooo veel hoop!

Ik ben overigens ook niet
    Goed in fb link sturen! Ik zal je mijn officiele naam geven via bp en dan moet je mij maar toevoegen! Ik sta bij charise en zoetje in de lijst oke?
    We kletsen via zwpagina gwn verder maar ff leuk voor geZicht erbij hihi :)
    Dan stuur via pb maar jouw naam door dan zoek ik jouw anders ook op :)

Xx

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke welkom op FB !! Super leuk meiden om ff jullie gezichten te zien! Echt tof!! Weltruste ik ga zo slapen morgen werken helaas :(

Xx

4. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Bbibi welterusten en werkse morgen..

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    he Charise, wij zijn bijna net zo lang getrouwd! Wij op 25-6 in 2011. Mooie jurk had je

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Truste

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje thanks meid!

Meiden bij wie hun man zaadonderzoek heeft gehad ik heb jullie advies nodig!
    Er staat 3 dagen onthouding!
    Maar hij heeft vrijdag om 2uur smiddags afspraak! Vandaag met etenstijd sex gehad!
    Moet het dan vanaf nu niet meer? Of vanaf morgen aaf niet meer? Want wij moeten kiezen tussen 2,5 dag of 3,5 dag war is beter denken jullie? Ik wil niet dat het negatief wordt omdat de tijd ertussen te kort is!mmaar ook niet te veel zaadjes terwijl de tijd dus te lang was ertussen!!!
    Beter morgen denk nog maar een keer ofniet?

Ben zoooo aan het twijfelen :s

Truste x

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou maar even niet meer doen, maar volgens mij mag mirgen overdag dan nog wel. Ben je vruchtbaar nu? No way dat ik een kans liet schieten voor een spermaonderzoek. Dan maar weekje later het potje inleveren.

Ik vind het zo grappig. Niemand ziet eruit zoals ik verwacht had ;)

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Te lang is pas bij 11 dagen bbibi

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nee nee ben niet vruchbaar! Geen ei is niet vruchtbaar he :)
    Dus en ben al begonnen met provera!

Maar het gaat om het feit 3 dagen onthouding! Dat is morgen om 14.00uur!
    Maar overdag is hij werken dus dat gaat niet!
    Dus vandaag 4/5 uur nog ff "geklust" ...
    Dus nu vraag ik me gewoon af wat te doen! Twas nu eik te vroeg maar morgen aaf te laat snap je? Precies 3 dagen gaat niet lukken omdat sat morgen overdag zou zijn!
    Dat is de dillema!!
    Hihi

En ik had idd iedereen ook Zooo anders verwacht echt grappig inderdaad!!

Meisen, ik kan gwn niet slapen! Heb maar weer mijn tel aangezet! Ik ben Ooooooo opgedraaid en Zit vol emoties/blijdschap/ zenuwen!!!
    Kan er niet van slapen en ben er helemaal misselijk van!! Hahaha erg he? Herkenbaar?

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou zijn we zo geschrokken van elkaars foto aangezien het opeens dood is hier op het forum? hihihihi ;)

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja hahahaha volgens mij ook :p

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Hoe was jullie dag ?

14. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Sorrysorry meiden,ben zo druk geweest dat ik nie meerheb gereageerd.ga even proberen terug te lezen en te reageren!

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Oooh spannend hoor,het begin is er nunop naar een klein wondertje.hopelijk is de xaadtest goed en dan aan de slag!wel fijn dat jullie niet zolang hoeven te wachten!

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Charise,jij heb morgn je afspraak toch?spannnd hoor!

Babke,zoetje en mieks alles goed met jullie?

Hier alles hetzelfde geen ongesteldheid nog,vogende week maandag naar de gyn spanned hoor!En dan volgende week vrijdsg lekker vakantie en weer sar manlief toe!

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @elvira89 hier alles rustig ben nu wel een beetje van de schrik bekomen wand het was toch wel ff schrikken....
    30 ste deze maand moet ik naar de gyn

18. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi hier hele dag gewerkt. En mijn moeder was er daarna meteen. Net even 7 km gelopen met haar, goed he?! haha.
    Ze blijft slapen hier, want ze is van uit mijn woonplaats verhuist naar stuk verder op met haar nieuwe man maar werkt nog wel hier. Dus ze slaapt hier.
    had nu even kans om even te komen lezen.

Morgen inderdaad echo voor mij om 10.40 uur. Laat natuurlijk even weten hoe het was.

Bbibi, ik zou vanaf nu niet meer doen. Bij mijn man in foldertje stond tussen 2 en 7 dagen onthouding, maar 3 is het beste. Dus ik zou dan 3,5 dag doen. Komt vast goed, hadden wij ook geloof ik zoiets.

Babke inderdaad bijna even lang getrouwd. Wij 6 juli idd. Jij had ook een prachtige jurk zeg! Enne ik ben ZO jaloers op je Miami/Bahama's foto's!! Wil al zo lang daar heen! Hadden begin van het jaar idee om in september te gaan, maar wilden uiteindelijk toch langer sparen en dan beter plannen e.d. Maar ja nu ook kinderwens en dus gaan we naar Cyprus. En Florida hopelijk ook nog wel eens. Hihi. Dan desnoods gewoon met kind. Lijkt me ZOOO gaaf, al wil manlief liever naar New York.

Slaap lekker meiden!
    Xx

19. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Charise, dan moet je echt een korte cruise erbij doen. Dat was zo gaaf! Al vond ik eilandhoppen minstens zo leuk hoor. Alleen staan daar minder foto's van op.

Als het me lukt om weer in mijn jurk te komen ga ik hem inkorten. Het lint vervangen voor een donkerblauw en een donkerblauwe bolero erbij met schoenen :). Over zes weken zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd, maar ben bang dat dat misschien niet haalbaar is. We'll see.

Die met clomid gestart zijn, hebben jullie last? Gisteren zou ik gezegd hebben, geen idee het is sowieso warm dus....
    Maar nu: volmondig ja!!!
    Ik hoop dat dit aanslaat en dubbele dosis niet nodig is. Ik ben wazig, heb opvliegers in de zin van warmte en in de zin van irritatie. Heb te doen met manlief. Ik moest gaan sporten van hem. Even afreageren. Blij dat ik geweest ben, maar het ging niet van harte. Ik heb niet veel puf. Moet eigenlijk de kattenbak doen, maar wordt toch morgen denk ik. Ga wel op tijd naar huis voor die klusjes. S avOnds lukt me nu echt niet met die hitte in huis en lijf!:D arme man. Als de storm geluwd is krijgt hij iets van me. Klein cadeautje.Geen idee nog wat, Iemand tips?

20. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    En succes morgen Charise!

Elvira, waar ga je heen met vakantie?

Share This Page