Ze hebben khd arm broos bij jumbo en c1000 en die zijn best lekker al vind ik volkorencrackers nu wat lekkerder. Peony, jij had spelt in je menu staan, waarom? Ik weet dat je lichaam beter met spelt kan omgaan. Maar het heeft wel nog behoorlijk koolhydraten dacht. Vergelijkbaar met gewoon brood. Nou mag dat ook wel weer op den duur dus. Is spelt lekker trouwens?
@babke, spannend!! @charise, haha nee zo erg is het niet. En anders wacht je nog even met de thermometer onder de deken vandaan te halen, dat dempt de piep ook al... Hij onthoudt zowiezo de laatste meting. Oh, dat meel lijkt mij wel wat!! Is misschien wel een idee!!
Spelt is een oergraan. Spelt is niet koolhydraatarm maar is wel een gezonde en goed verdraagbare graansoort. Biologische speltpasta bevat in verhouding tot andere pasta meer vitamines en mineralen. Mensen die gevoelig zijn voor de gluten in tarweproducten kunnen vaak speltproducten goed verdragen. Én spelt is ook lekker. *Speltpasta is niet koolhydraatarm. Het behoort daarom bij Grip op Koolhydraten op de oranje lijst. Om koolhydraten te beperken, neem een kleine portie pasta en in verhouding meer eiwitrijke groentesaus.
@babke goed dat verhaal wat je had gevonden!! Ik wou net zeggen oestrogeen zorgt niet voor bm slijm maar progestron... Tja miss klopt mn theorie niet hoor! Miss heb jij juist wel gelijk!! Dat het normaal niks zou doen en nu gelukkig tenminste nog "iets" ... Goed dat je je eerste dci hebt genomen! Wel geduld houden en het netjes iedere dag nemen he hihi @ charise ik wilde hetzelfde zegten als babke !!! Ik koop ook koolhydraatarm brood bij de jumbo ( donker brood zit geen melk in ben ik net achter) en die smaakt suuuuper lekker met pathe!! @all fijne aaf meiden!!
Zooo, wat er na een dagje werken al niet gekletst wordt, jeetje! @LW: jammer dat je niet meer posi getest hebt. Op naar de volgende ronde voor jou en dat je snel ongi mag worden! @Babke: Zie dat je net je eerste dci hebt ingenomen. Heb je ze allebei opgelost in water? Vind dat wel ideaal en het smaakt niet eens vies. Had alleen volgens mij gelezen dat je het voor je ontbijt in moet nemen en denk dat dat ook wel logisch is, omdat je natuurlijk gedurende de dag eet en suikers binnen krijgt en savonds en snachts je lichaam in slaapstand gaat. Ik weet niet of het uitmaakt hoor, maar dacht het ergens gelezen te hebben dat je het beter sochtends kunt nemen. @all: las paar pagina's terug over dat het bij vele van jullie de 2e ronde niet aansloeg en dat jullie vroegen wie er nog allemaal bezig waren met een 2e ronde. Nou ik dus . 2e ronde met 150 en heb wel het idee dat ie nu wat gaat doen. Vandaag voor het eerst vruchtbaar slijm gespot en vrijdag weer fm en hopen dat ik dan een ei heb van ronde de 20mm! Denk dat ie dan vant weekend of loop van volgende week gaat springen. Spannend!
Mijn tweede dci en de rest neem ik in de ochtend hoor, maar ik dacht begin maar meteen. Overigens met 1 capsule per dag hoor. Ik ben benieuwd. Geef het een maand of twee en kijk dan of ik bij bestel. Denk van wel. Oh ja, ik heb ze dus noet opgelost.
Hoe heet dat koolhydraatarme brood dan? En watvoor verpakking? Bij het gewone brood?? Want ik heb wel eens gehaald bij bakker hier maar dan ga ik gewoon bij jumbo. Vind af en toe wel lekker. Al ben ik meer van de yoghurt en crackers. Moet nog even kijken en bedenken wat ik een gezond en lekker alternatief vind voor cruesli. Kan gewoon noten en fruit doen natuurlijk. Alleen yoghurt is ook zo slecht vullend. Nou meiden fijne dag allemaal. Ik duik zo mijn bedje in. Xx
Net weer durven wegen. 1 ons!!! Werd er direct chago van. Toen ik weer in de slaapkamer kwam zag ik mijn meetlint en toen dacht ik oh ja. Ik heb vorige week taille en kont opgemeten En jawel, ik zal wel vocht vasthouden. Want kont is van 111 naar 109 gegaan en taille van 71 naar 68. Ik heb nu ook maar eens buik en boven been opgenomen. Ga gewoon dat bijhouden dan maar. Buik is nu 92 en bovenbeen 64. Toch weer blij dus. Ik vond het ook al zo gek want in de spiegel dacht ik wel wat te zien.
Dat brood ligt bij het voorverpakte brood en heeft een geel etiket en heet echt koolhydraatarm brood. Anders kun je het ook vragen. Spelt hebben ze ook maar dat is weer bij vers. Overigens niet bij elke jumbo
@babke kijk dat is al fijn! hopelijk meer onsjes eraf met de dci !! @charise zoals babke idd zegt is het een doorzichtig met geel verpakking bij de jumbo het is lekker donker bruin brood! smaak echt lekker! @all ik ben echt helemaal om! manlief zei vanmorgen ook opeens je huid ziet er suuuper goed uit!! het begint gewoon echt iedereen op te vallen. Mijn huid doet ook niet meer zeer! het is net als met de diane pil! zo ziet het er nu uit! ik heb nog wel paar kleine innimini pultjes maar dat zijn meer griezeltjes een echte acne! die worden ook niet ''rijp''. Ben er echt zoooo blij mee! heel de spanning is van mijn huid, ik ik mag echt weer gezien worden yeahhhhh voel me er opeens weer veeeeeeel meer vrouw door! verder gister de myo binnen gehad! savonds gelijk 2 capsules van 750mg genomen. en vanmorgen voor ontbijt heb ik 2x 750mg myo & 1x 600mg dci genomen. En dit wordt vanaf nu mijn standaard ritueel! ben erg benieuwd! Nice day everyone! x
@suus hihihi ja echt ik wordt er gewoon helemaal vrolijk van!!! ik kan er niks aan doen!! maar ik heb al bijna 16 jaar acne! (begon al heel vroeg op basisschool) en nu begint het zo enorm goed aan te slaan. Is lang geleden dat ik zown mooi glad huidje heb gehad! ik blijf maar lachen! echt, dit is al zown onwijs goede stap!!! het is voor mij duidelijk als je het nu al vanaf buitenaf ziet, dat er van binnen toch van alles aan de gang is... anders kan het nooit zijn dat het nu al zo goed zijn werk doet!! ik ben razend enthousiast sirieus!! nu nog gauw zwanger en dan wordt ik levenslange sponsor van dci !! hihi
Goedemorgen meiden! @bbibi, oh wow dat klinkt super! hahaha, nog fff en je krijgt mij ook om! Fijn dat je huid zo opknapt. En als dit al aan de buitenkant gebeurd... zal er idd aan de binnenkant ook wel dingen aan het veranderen zijn! @babke, idd vocht dus!! Dan kun je idd beter kijken naar je omvang. Gewoon dat gaan bijhouden (met je gewicht erbij) maar het meeste zeggen die cm!! @charise, bij ons bij de bakker hebben ze trouwens ok speltbrood en speltcrackers. Tis wel super duur dus heel soms halen we een half brood. Het vult wel goed. Yvonne Lemmers zegt wel dat je er mee moet oppassen, als je merkt dat je niet meer afvalt sinds je dat brood eet moet je er nog even mee stoppen. Het is wel perfect om eenmaal op gewicht te blijven! @thermometer, vanmorgen voor het eerst echt getempt met de nieuwe thermometer. Tempte ook nog wel met mn oude thermometer want wil pas overstappen als mn nieuwe cyclus is begonnen. Piepjes waren ietsjes luider dan mn oude onder de dikke dekens. Maar omdati zo snel klaar is weet je wanneer je het kunt verwachten. Display is helder en goed afleesbaar. Hij tempt wel iets hoger dan die andere (1 of 2 tiende). Maar ja, dat hangt van jullie thermometer af die jullie nu gebruiken. Ik zou'm aanraden... Het enige mindere vind ik dati niet je cyclus kunt regelen!
Wow! Bbibi wat goed. Ik geloof wel dat je er tijdens je zwangerschap en borstvoeding even mee moet stoppen, want daar hebben ze geen onderzoeken naar gedaan. Maar super dat het zo'n effect heeft. Ik ben echt benieuwd naar mijn ervaringen over enkele weken. Helaas geen acne om te kunnen meten. Die heb ik alleen bij de eisprong en soms bij de menstruatie, maar verder gelukkig weinig. Nu is het jammer dat je geen voor/na foto hebt. Of heb je die wel?
Voor de dames die ook op hun eten letten. Morgen gaan we naar wicked en van tevoren naar de mexicaan. Wat zouden jullie dan nemen? Ik wil eerlijk gezegd niet afwijken, al kan ik wel mijn koolhydratenuurtje dan pakken natuurlijk. Maar ik wil het niet overdrijven. Neem je dan fajitta's en maar een kleine tortilla en voor de rest groente en vlees? Geen idee of bij een mexicaans restaurant ook gewone vleesgerechten hebben, maar het overgrootte deel is volgens mij wraps, tortilla's burrito's en taco's. Dus ik was gewoon even benieuwd wat jullie zouden doen.Misschien brengen jullie me nog op leuke ideeen.
@peony, ja zeker zo denk ik er dus ook over! als ik van buitenaf al zown effect heeft wie weet wat het van binnen dan allemaal aan het doen is! wat betreft je thermometer! fijn dat hij zo fijn is! had je chickie wel nog een berichtje gestuurd? en had ze je wel terug gebt? want jij hebt nu niet dezelfde toch ofwel?? @babke neeeee jammer genoeg niet! zat er pas aan te denken jammer dat ik vooraf geen foto gemaakt had!!! dan had je nu al suuuper goed verschil gezien!!! maarja je kunt het vergelijken met een dikke puistenkop want nu dus gewoon mooi glad is hihi als andere mensen mij zelfs al complimentjes gevebn moetttt het toch goed zijn hihi hopelijk kun je het bij jouw merken een de kilo's! je zou door dci makkelijk af moeten vallen. ik heb zelf geen overgewicht ! zit weer netjes op gewicht 58kilo ongeveer! dus daar kan ik het niet aan meeten, maar jij misschien wel? ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!!!