Ja afwachten peony, meer kun je niet doen. @lw, sinds februari twee natuurlijke eisprongen gehad. 1e ronde clomid niks gedaan, start omstreeks eind oktober met 100mg...da's dan mn eerste officiele ronde (als ie aanslaat natuurlijk). Want die andere twee eieren waren in mega lange rondes van 80+! Dus weet niet of de kwaliteit dan wel goed was/is? Met mij gaat het goed! merk echt dat ik rustiger wordt van de accupunctuur. Heb al drie nachten heeerlijk geslapen en da's echt een verademing. eindelijk weer eens lekker aan het werk, ipv hele dagen googlen en allemaal nare dingen lezen en sta er weer positief in! dus daar ben ik al heel erg blij mee. Komt bij dat ik tot volgende week vrijdag (laatste tablet duphaston) niks kan denken of doen omdat er gewoonweg niks gebeurt! heb ook niet zoiets van wat gaat de tijd toch langzaam, wat ik eerder wel veel had! dus ben helemaal happy! leuk weekend voor de boeg met feestjes, een voetbalvrije zondag, mooi weer op komst! iemand van jullie duphaston gehad? bijwerkingen? ik voel helemaal niks...?
@peony owh oke dan is het goed! @LW : bezig vanaf februari en geen natuurlijke eisprongen gehad! vorige maand ronde 1 met clomid 50mg! werkte perfect maar helaas niet zwanger! nu ronde 2 maar het loopt niet meer zo warm.. als het goed is heb ik wel een eisprong gehad maar dit was dag 20! dat kan ik pas dindsdag officieel bevestigen (uitslag progestron) @weegbree fijn dat het je zo goed doet lieverd!! ik zit toch te twijfelen of ik misschien ook weer niet eens eenmalig ga! ik was ook zooo gehecht aan die vrouw! en schoonzus en schoonma lopen er nog steesd hihi
Even kort: Peony, Spannend hoor! Ik ga keihard duimen voor je! Hopen dat je volgende week erachter komt dat het echt zwangerschapssymptomen waren!! Weegbree, Ik heb ook weleens duphaston gehad.. Ik had er eerlijk gezegd ook niet zoveel last van. Wel heel erg moe 's avonds. Zo moe dat het me opviel en dat ik bijna zeker weet dat het door de duphaston kwam!! LW, Bezig vanaf december 2010................. Pfoee! Maar nu in de 2e ronde clomid (eisprong net geweest). Morgen intakegesprek voor IUI / IVF ivm slechte semenanalyse.
Dames ik denk dat we straks gewoon allemaal tegelijk zwanger. @ lw, sinds april gestop met de pil en geen eisprong meer gehad. Nu 1e ronde clomid 50 mg.
Wat fijn weegbree dat je er lekker rustig van wordt. Dat is positief! Wij zijn trouwens nu echt een jaar bezig. Uiteindelijk eerst verkeerd getimed. Van de pogingen dat we goed zaten hebben we er drie gehad, waarvan 1x raak dus het komt wel goed. Dat weet ik zeker. Oh ja net lekker hapje gemaakt. Kastanjechampignons vullen met philadelphia en beetje geraspte kaas erop in de magnetron. Mjammie. Was wel de zalmphiladelphia en die is helaas niet meer te krijgen in de winter.
Ik heb trouwens net bericht van de drogist. Ze zijn het aan het onderzoeken. Ik hoop stiekem dat zij het kunnen leveren. Zou schelen in verzendkosten enzo.
@weegbree, wat heerlijk dat je je rustiger voelt! Is ook zo belangrijk voor je lichaam! @babke, oh.. klinkt lekker. Goed idee! Ga ik ook eens een variant van maken, jammie! Sorry, misschien overheen gelezen? Maar wat heb je besteld bij de drogist? @susanne, hahaha jaaa! We zijn straks gewoon allemaal tegelijk zwanger!! Het hele topic! Dat zou wat zijn....
Haha niets. Ik heb ze gemaild over DCI. Hecht wel waarde aan hun oordeel en hoop eigenlijk dat zij het mss in assortiment opnemen. Is zo'n natuurdrogist. Hebben mij ook van mijn zonnenallergie afgeholpen.
@babke, oh spannend! Ja, weet nog dat je idd daar was geslaagd voor je zonneallergie. Hoop ook dat ze het kunnen leveren!!
Als ik jullie zo hoor wil ik die dci ook wel. Vind hem alleen zo duur. Waar hebben jullie hem besteld?
Pcos-solutions. Via amerika is niet echt goedkoper door de hoge verzendkosten. Dat scheelt pas als we er bijv. tien tegelijk doen. En dan scheelt het ongeveer een tientje per potje. Naar ja dan moet 1 van ons bestellen in de hoop dat het goed over de sloot komt haha
Hee meiden, Ik ben ook weer wakker hoor. Voel me echt niet fit maar goed. Nog 1 nachtje te gaan. En dan het weekend meteen weer 2 avonddiensten pffff. Ik zal binnenkort eens kijken bij jumbo voor dat brood, hebben hier best grote jumbo, dus zal kijken of ze het hebben. Hier trouwens juli 2011 gestopt met de pil. Februari 2012 begonnen met gericht klussen/ovutesten. Juli 2012, diagnose PCOS 1e ronde met Clomid 50 mg, ei op dag 20/21 daarom naar 100 mg 2e ronde met Clomid 100 mg, ei op dag 17/18. 3e ronde met Clomid 100 mg. = nu. X
@charise.... hey meissie! Pff... lijkt mij wel zwaar hoor zo onregelmatig! Hoop dat je een rustige nacht tegemoet gaat!! @susanne, ik vind het ook duur hoor! Misschien dat ik het overweeg over een paar maanden (blijf twijfelen of ik het ook moet/wil proberen, ben nogal een twijfelkont en nogal gevoelig voor ervaringen van anderen)
@suus en peony ach wacht ff de rest hun oordeel af en als die posi is en jullie zouden niet zwanger zijn kun je het altijd proberen toch? @charise weer een deuk weekend voor de boeg dus? Pfff ellende! @liefsd spannend morgen meid! Ik ga keiiiiii hard duimen dat weet je!!! @babke klinkt goed die champignons!!!! Jummy!!!!! @hoeist met elvira yvetje paniekerje zoetje en mieks?? Sorry als ik iemand vergeet!!
Ik merk nu al met de dci dat ik minder suikeraanvallen heb. Nog niet gehad dat ik stond te shaken om suiker. Morgen weer fm! Spannend!
Bbibi, waar heb jij de myo-inositol besteld? En wat is precies het verschil tussen de myo en de gewone inositol? Nou meiden, ik ga me weer klaar maken voor werk, gatver (sorry), ik voel me echt niet lekker, kan wel janken. Kijk als ik dan hier na lekker vrij was, maar nee hoor, ben ik amper omgeschakeld kan ik weer gaan werken!! Vind echt niet normaal... Nou ik ga even kijken hoe ik me voel hoor, anders meld ik me misschien morgenochtend al ziek voor het weekend. Punt is dat ik vorige week ook al 1 dagje ziek ben geweest natuurlijk, weer beter gemeld, en dan nu weer ziek. Ja had gewoon niet beter moeten melden, maar het ging wel... pfffff. En nu dus gewoon echt niet fit bah.... Ik ga het echt niet trekken hoor... weekend meteen weer werken, maandag school en dinsdag WEER de nacht in t/m zaterdag. Pfffff.
Nee hebben ze niet slim gedaan. Ben nu thuis, ga lekker slapen en hopelijk voel ik me vanmiddag wat beter. Heb t/m morgenmiddag om te rusten, dan weer werken. Ga het maar gewoon proberen. Had vanavond etentje met werk vanwege afscheid van collega, maar ja dat heb ik maar afgezegd. Hoe jammer ik t ook vind. Het is gewoon nu niet slim. Fijne dag dames en tot straks!! Xx