Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    #3921 Lotte1986, Oct 19, 2012
    Last edited: Oct 19, 2012
    paniekertjeOh dat is wel Shit zeg:(

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    @ lw, beterschap ermee!

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @lw, ohhh dat klinkt niet fijn!! Och jeetje!!
    Hoop dat je je snel weer beter voelt. Geen lekker vooruitzicht voor de andere kant! :( Beterschap!! Laat je maar lekker vertroetelen door iedereen!!

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Peony, Heb zojuist de thermometer bestel voor maar € 9,99 bij Bol.com. Had ook geen verzendkosten omdat ik nog een verjaardags cadeautje van mijn zoontje erbij heb besteld. Duurt wel 3-5 werkdagen. Anders moest ik 1,99 bijbetalen. Ik wacht wel een paar dagen:p

5. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb vaste dienst en ze doen me niet weg, doe via hun de opleiding dus dat zou een beetje dom zijn van ze. ;) Bovendien zijn ze heel tevreden over me. Maar snap je punt wel.
    Vind het zwanger zijn er los van staan, daar heb je gewoon recht op. ;)

Het ziek zijn nu is ook gedeeltelijk hun eigen fout. Hun roosteren me zo klote in. Ik bedoel net uit de nacht en dan gelijk weer werken dat kan gewoon niet.

Ik werk al in een verzorgingshuis. ;) In de zorg zit je altijd met wisselende diensten. En daar kom je niet gauw onder uit. Ik vind avond en nacht wel de lekkerste diensten, omdat ik niet goed vroeg kan opstaan. (Sinds mijn pfeiffer).
    Dus ja wat kan je nog meer doen? Ik hou van mijn werk dus heb ook geen behoefte om een studie te gaan doen voor een andere richting. Misschien dat ik in de toekomst, als het financieel haalbaar is wat minder ga werken.
    Maar wil ook graag naar een nieuwe locatie die word geopend. Omdat daar in eerste instantie wat minder zware mensen komen qua werkzaamheden. Maar ik mocht nog niet weg nu, want hij wil me nu nog houden... dus kan pas volgend jaar.

Maar goed we zien het wel. ;)

6. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Trouwens Bbibi, die jarrow formulas is een amerikaanse site klopt dat? Heb jij daarvan besteld? hoe snel was het binnen dan?

Paniekertje, klote zeg van je samenlevingstest! Hopelijk gaat het met spuiten beter!!

Volgende week als salaris binnen is ga ik ook eens wat bestellingen de deur uit doen. ;) Thermometer, DCI, andere supplementen uit amerika, miss het boek van Yvonne Lemmers.

Ik heb me trouwens net wel ziek gemeld voor werk. Had zoiets van nee dit gaat hem niet worden. Kan wel eigenwijs zijn en gewoon door gaan, maar daar help ik mezelf niet mee natuurlijk. Dan ben ik straks alleen maar langer ziek. En ze kunnen beter avonddiensten oplossen dan nachtdiensten (die ik volgende week heb).
    Dus ja....

Xx

7. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik lees trouwens dat de myo-inositol betere resultaten geeft dan de DCI. DCI richt zich meer op de insuline problemen en de myo inositol richt zich meer op de vruchtbaarheid.

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
  9. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey meiden

Ik kom ook weer even langs, heb nogal drukke dagen momenteel dus de laptop schiet er af en toe even bij in.

@ Bbibi, jeetje werd jij zo lang na die provera pas ongesteld? Dan twijfel ik nu nog meer of ik niet in december gelijk weer met clomid zal starten ipv eerst weer aan provera te beginnen (bij mij heet ie trouwens anders maar geeft hetzelfde effect). Zou het zo zonde vinden als alleen daardoor die eisprong al mis zou gaan, en we hebben dan maar 2 weken. Anders wordt het sowieso pas tot half april wachten ;)

@ Dieet, ben sinds woensdag ook op de koolhydraten aan het letten. Heb het schema wat babke mij ook gemailed heeft er weer eens aandachtig bijgenomen. Vind dat ik het aardig goed doe. Vandaag ook koolhydraat arm brood gekocht bij jumbo, dat was woensdag op dus mijn ontbijt bestond nu uit 2 crackers met kipfilet of magere smeerkaas, een een schaaltje magere kwark. Nu dus morgen of overmorgen het brood proberen, ben benieuwd!

@ Babke, jij slikt dus ook maar 1 capsule dci? Ik ook, ondanks dat ik op 67 kilo zit. Vind het erg prijzig voor 1 maand (dus 2 capsules per dag). Hopelijk helpt het!
    Hoe was wicked? Ik ga 17 november :D

@ Peony, hier ook vaak zwangerschaps symptomen gehad in de lf tijd. Echt rot vond ik dat altijd want je gaat toch hopen! Je temp is aardig omlaag gegaan zie ik? Hopelijk betekent dat nog niet dat de ongi onderweg is!

@ Paniekertje, he wat een rot nieuws.. waarom moet je gaan spuiten? Wat gaat dat opleveren zeg maar? Wordt daar de samenlevingstest wel goed van? Ow ik lees het inmiddels in je volgende berichtje!

@ Lw, jeetje dat is een heftige "operatie" geweest dus! Als je het niet ziet zitten voor de volgende keer zou ik een algehele narcose aanvragen. Heb ik ook gehad (bij mij zijn ze er toen alle 4 tegelijk uit gehaald). Stukken beter! Beterschap met je wang, goed koelen he!

@ Liefde1987, hoe was het voorgangsgesprek/behandelplan bij de gyn?

@ Liefsd, heb jij inmiddels ook je gesprek voor het vervolg traject gehad vandaag vanmiddag?

Agenda
    22-10 Bbibi - Bloedprikken progesteron
    22-10 Yvetje - Start provera
    23-10 Bbibi - Uitslag bloedprikken
    25-10 Peony - Nod datum
    27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken
    27-10 Bbibi - Nod datum
    01-11 Liefds - Nod datum
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, hoop dat jij er ook blij mee bent!
    Je zoontje is dus bijna jarig? Alvast van harte!!

@charise, jeetje, zwaar allemaal! Slim dat je je ziek hebt gemeld.
    Dan kun je beter over een paar dagen weer knallen!

@mieks, nog een tip... je kunt beter niet 'mager', 'low-fat' ed. gebruiken. Dat gaat over de calorieën en die mag je juist wel.
    Weet dat het totaal het tegenovergestelde is van wat je zou denken. Ik gebruik roomboter en zaanse mayonaise (mag je heus niet onbeperkt eten maar het mag wel gewoon)!! Als je naar de kh kijkt op de verpakking zie je dat magere dingen vaak meer kh bevatten.
    Ja, m'n temp was vanmorgen weer iets gezakt... Ik wil er niet teveel 'een ding' van maken want ik merk dat ik dan 's ochtends heel vroeg wakker ben en niet meer slaap omdat ik zenuwachtig word wat mn temp voor die ochtend is (niet erg handig als je 3 uur slaap moet hebben voor je tempt) :p
    Ik hoop dat mijn lf 14 dagen is en dati weer snel gaat stijgen. Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat dit de 1e echte ronde is dus ga er niet vanuit (maar ja, dat denk ik deze minuut...) ;)
    Samenvatting: ik weet het ook niet, ik zie het wel! ;) Hihi!
    Hoe slaap jij de laatste week? Merk je dat het l iets beter gaat of is het nog steeds zo beroerd? Alles goed met je mannetje?
    (Oh, nog ff een vraagje over de kalender, zou je de afspraken van vandaag nog willen laten staan totdat het morgen is als je reageert? Weet nu niet meer wie er een afspraak had vandaag... Thanx!)

11. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ peony, Ik kijk idd naar de koolhydraten. Bij de smeerkaas was die juist minder dan de gewone ;) Maar bedankt voor de tip!
    Goed dat je idd niet een ding gaat maken van het tempen, want je nachtrust is ook heel belangrijk.
    Sinds 3 nachten gaat het slapen goed! Ben erg blij daar mee, want dat was ondertussen wel nodig! Mijn dagen verlopen in pieken en dalen. Het ene moment voel ik me prima, maar 's avonds kan dat ook zo omslaan en voel ik me verdrietig, leeg en alleen. Hoor gelukkig regelmatig iets van manlief dus dat is erg fijn!

Zal voortaan de afspraken de dag erna weg halen ;):)

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @mieks, die dipjes zal je wel bijven houden, logisch ook! Wel fijn dat je vaak wat van hem hoort!! Dat zal een goed gevoel geven!!
    En als je al in de winkel naar de kh kijkt dan ben je je er al bewust van. Zou zonde zijn als je aan de light- en magere produkten gaat en vervolgens niet afvalt.. :p

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Dames, even een berichtje om een wat op te helderen!
    Je bms (baarmoederslijm) is niet hetzelfde als je vaginaslijm! Je bms zorgt voor een goeie innesteling, dit kan ook reageren op clomid dat het te dun blijft, maar dat is bij mij niet zo (gelukkig maar, want bij mijn eerste echo waarbij ik de diagnose pcos kreeg was het megadun! Vandaag 1 cm en dat is prima voor een eventuele innesteling)! Je vaginaslijm wordt in je vruchtbare dagen dun en waterig (watery en egg white) zodat de zaadcellen de baarmoedermond kunnen passen. Dit kan ook reageren op clomid en dat is bij mij nu het geval! Ondanks dat ik wel vruchtbaarslijm heb is dit slijm te stug voor de zaadcellen en is er dus heel weinig kans dat ze de eerste passage van de baarmoedermond niet eens doorkomen. Vandaar dat ze over willen gaan op spuiten in de hoop dat mijn vagina slijm zich hersteld en minder dun wordt.

Ga de komende dagen wel extra pre-seed gebruiken tijdens het klussen. Had de gyn al gevraagd of dat kon helpen. Ze zei dat we het altijd konden proberen, maar dat het wss niet veel uitmaakt omdat de pre-seed niet in mijn baarmoedermond komt waar het probleem zit. Naja, beter iets dan niets denk ik dan!

Bedankt voor jullie lieve woorden meiden, doet me echt goed!

LW succes met je verstandskiezen. Ik moet er ook nog steeds 3 laten verwijderen omdat die ook dwars liggen, maar ik durf echt niet!

14. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    LW: Jeetje wat een drama! Niet flauwgevallen daarna? Sterkte meid!

Charise: Ik heb Jarrow Formulas Myo Inositol besteld bij www.smeetsengraas.nl
    Balen dat het echt niet ging. Wel goed dat je je hebt ziek gemeld. En nu goed uitzieken hoor!

Mieks: Goed dat je het lekker druk hebt! Zorgt iig voor voldoende afleiding J
    Fijn dat je nog regelmatig iets van manlief hoort. Ik blijf het zeggen: wat een diep respect heb ik voor jullie! Knap dat je door kan gaan.. Ook al is het met vallen en opstaan!

Peony: Met tempen is het wel lekker om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus, maar je kan je er toch niet aan vasthouden. Het kan nog steeds alle kanten op, hihi. Ik blijf iig voor je duimen hoor!

Ik kom zojuist uit het ZH vandaan rollen. Mega goed nieuws! De HA had de semenanalyse totaal verkeerd ‘geanalyseerd’. Mijn lieve schat heeft wel goed zaad! Hihi: 109 miljoen en 63% beweeglijk.
    Ik ben nu ondertussen wel helemaal klaar met die huisartsen, al zoveel onduidelijkheden en negatieve ervaringen rondom de fertiliteitsproblematiek. Ik hoef nu dus nog niet door voor IUI of IVF.
    Ik kan gewoon doorgaan met het gebruik van clomid en eens per maand kom ik langs bij de gyn om alles te checken (ben ik super blij mee, wat meer betrokkenheid).
    Omdat ik goed op clomid reageer en vriendlief dus mooie zwemmers heeft, maken we veel kans op een zwangerschap met ovulatie inductie!
    Oghhh dames, ik spring een gat in de lucht! Ik ben zo blij dat we dit nu weten J
    Nu dus nog 4 maanden clomid, hopelijk binnen deze 4 maanden een zwangerschap!
    En anders gaan we alsnog over op IUI. Voor nu dus afwachten wanneer mijn menstruatie komt, of liever gezegd uitblijft!

15. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ga vanavond naar wicked dus nog geen idee. Ik ben erg benieuwd. Ik laat het weten. Straks eerst naar de Mexicaan. Fijn weekend allemaal want het is druk bij mij dus weet niet of ik vaak kom spieken

16. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Wauw Liefsd, wat een goed nieuws!
    Snap dat je even helemaal van de kaart bent en het wel even gehad hebt met de HA. Jeetje, das echt wel een blunder zeg want die uitslag van je vent is echt wel goed! Al vind ik wel dat SA wel een moment opname is. Is ook maar net hoe je vent zich voelt en wat ie heeft gegeten en alles. Maar dit is een mooie opsteker meis! Dus lekker blijven klussen! Heb je je eisprong al gehad? Want ik word niet veel wijs uit je temp kaartje!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi hoi wat een goed nieuws liefsD! super!!!
    duidelijk verhaal paniekertje!
    en met spuiten reageert je slijm dus niet zo?
    spannend allemaal he.
    ik wil ook zo graag verder zeg! nog drie weekjes wachten....

18. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Hahaha, nee mijn tempkaartje is zeer onduidelijk! Als het goed is, is mijn eisprong net geweest (eergister denk ik). Dus voor de zekerheid blijven we deze week nog klussen ;)

19. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Ik vind dat jij in 2012 nog zwanger wordt!

20. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo dames,

Ik ben toch maar naar het ziekenhuis gegaan
    Maar er was helaas weer niets op te zien werd er een beetje
    Moedeloos van steeds die teleurstelling.
    Ze hebben besloten om deze af te breken dus nu 10 dagen tabeltjes
    Voor het op te wekken om vervolgens met clomid 100 mg te starten
    Geen enkel eitje groeide maar het baarmoedetslijm vlies groeide wel mooi.
    We proberen ermaar weer met goede moed aan te beginnen
    Al is die goede moed momenteel erg ver te zoeken

Share This Page