Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wauw liefsd!!!! Wat een nieuws... en WAT een GROTE fout zeg pfff, had je bijna aan de IUI of IVF gezeten terwijl het niet nodig is geweest... Gelukkig komen ze er nu achter.
    Wel apart hoor... hoe kan je het nou zo fout doen dat je van niets naar SUPERGOED gaat... ;)
    Maar in ieder geval supernieuws meid. :D Nu hopen dat het snel raak is haha!
    Dank je wel voor de link, ik ga even kijken.

Hier, ja ben echt niet lekker, alsof ik er nu een beetje aan toe geef ofzo. Echt van die pijn in je botten weet je wel, en zwak gevoel. Bah, nouja gelukkig kan ik nu lekker even bijkomen! :D
    Dinsdag moet ik weer werken, dus heb nu 4 dagen om even op adem te komen.

Xx

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    aaaah zoetje, dat is kut. zitten we in hetzelfde schuitje...! knuf! bah!
    weer n maandje verder dus! ik heb de vijfde tablet alweer achter de kiezen!

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Haha nou weet niet of ik scheel kijk op die site, maar kan geen myo inositol vinden hoor. Alleen gewone inositol en choline inositol ofzo.
    Dus als iemand mij een directe link kan geven van het product. ;)

4. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Zoetje wat vervelend meid. :(
    Dat is flink balen. Maar wel goed dat je baarmoederslijmvlies groeide. Dat is een teken dat er wel iets gebeurd. Hopelijk met 100 mg een mooi eitje.

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @paniekertje, duidelijk verhaal!! Nu hopen dat het straks ook gaat herstellen als je met clomid stopt!

@liefsd, oh meis wat goed!! Maar wat een vreselijke blunder van je huisarts! Wow!
    Maar top meis!! Gewoon dus eerst lekker met clomid verder. Hoe reageerde je vent? ;)

@zoetje, balen!! Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Wat een teleurstelling!! Pff!!
    Op dus naar de volgende ronde! (Maar je mag best eerst ff balen en zielig zijn hoor! Hele grote knuffel!!)

@charise, een griepje ofzo? Ik heb dan ook altijd last van mn botten. Beterschap!

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
  7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    gebruik het nou sinds maandag, merk nog niet echt wat.
    DCI sinds n weekje...
    aangezien ik pas over twee weken clomid 100mg krijg hoop ik dat het een beetje bijdraagt!

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Zoetje: Wat balen lieve schat, ik weet precies hoe je je voelt! Voelt weer als een verloren kans. Je bent wss de afgelopen dagen veel aan het 'klussen' geweest en dat is allemaal voor niets geweest. Ik voelde het echt als falen van mijn lichaam, gewoon een naar gevoel. Maar kop op meid, volgende ronde 100mg en als dat niet werkt kan je altijd nog naar 150mg. Kijk maar naar mij, bij mij sloeg de 150 ook pas aan. En ondanks dat ik vaak enorm baal, probeer ik wel positief te blijven, meer kan je niet doen. Geef de moed niet op lieve schat! Even een paar daagjes treuren, maar daarna weer met volle moed verder! Dikke knuf!

9. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Dank je wel meid, had die wel zien staan, maar zag alleen groot inositol dus dacht nee die moet ik niet hebben. Maar zie nu inderdaad in het klein myo inositol staan.
    Thanks!!

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Dankjewel meiden!! Doet me goed!
    Is gewoon zo rot eerst maand ging het zo super
    Op 50 mg en vervolgens gebeurt er niets meer
    Om de dag een echo waarvan 1 ook nog verkeerd ging
    Ja dan voelt het idd als falen van je eigen lichaam
    En komen de teleurstellingen en echos je de neus uit!

11. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Zoetje! Wat een domper he, echt niet leuk! Je hoort het heel vaak dat het niet aanslaat, hoe kan dat toch? Hopen dat het met 100mg wel werkt! *knuf*
    En ik begrijp je gevoelens heel goed! (ik denk iedereen hier) We hebben allemaal een gevoel van falen en soms er helemaal doorheen zitten. Vooral omdat je je nu nutteloos voelt nu je weet dat je weer moet wachten en niet zwanger bent. Niets is kutter dan dat!

Charise: De HA heeft het precies verkeerdom gelezen (hij dacht dat 109 normaal was en vriendlief 20 miljoen had, en zo het hele lijstje). Dus daarom komen we er nu achter dat het gewoon heel goed is! Echt sukkelig hoor….

Peony: Vent was mega opgelucht! Hij gaat evengoed niet roken (gelukkig, was al bang dat ie dacht dat het wel weer kon als zn zaad goed was). Hihi, maar gelukkig ziet ie in dat het evengoed niet kan ;)

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    @Zoetje: he wat balen. Hopelijk 10mg wel succesvol.

@Liefsd: wat een goed nieuws!

@Charise: beterschap, rust lekker uit.

@Paniekertje: sorry, door mijn verhaal zal je ook niet eerder gaan.. :p Moet zeggen dat na een hoop pijnstillers het nu best aardig gaat.

13. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    @ peony, ja mijn zoontje is pas 15 december jarig. Maar aangezien get deze maand lego duplo maand is met heel veel kortingen hebben we besloten het nu alvast te kopen, is toch allemaal duur spul die lego en duplo.

@ liefst: wat een geweldig nieuws. Maar wat slecht van het ZH zeg!

@ charise, dat klinkt als een griepje! Beterschap meid!

14. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    @ zoetje, balen meid. Is ook echt niet leuk meer zo! Is toch wel raar dat bij zoveel meiden de eerste ronde wel aansloeg en de 2e niet. Dikke knuffel meid!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise beterschap meis zo te zien hebben liefsd en weegbree je al geholoen wat betreft myo hihi bij smeets en graas idd!
    Veel beterschap meid!

@lw beterschap meid!

@zoetje baaaaalen meissie! *knuf* hopelijk vonde ronde mooi ei en zwanger!

@liefsd top nieuws schat!!!!! Super het is je gegunt !!!

@babke have fun 2 night

@peony ik hoop dat bij jouw de kwaaltjes gewoon zwanger betekenen!!

@weegbree veel plezier vanaaf!

@all goodnight!! X

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Pa zie dat ik paniekertje ben vergeten!
    Vervelend van je samenlevingstest meid! Maar goed dat je over mag op spuiten! Slaat veel beter aan! En meestal geen nare bijwerkingen!! Hopelijk ben je daarmee gelijk zwanger meid! X

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen,

Zoetje en paniekertje wat klote voor jullie allebei. En paniekertje ik duim dat het echt aan de clomid ligt anders moet je vast gelijk door naar ivf ofzo en dat willen we natuurlijk niet. Succes allebei.

Morgen word ik als het goed is ongesteld. Dan mogen wij ook weer meedoen.

Peony, voor die lijnzaadcrackers, pak je dan licht of donker en hele of gebroken? Ik had zoveel keus hier.

En Wicked was geweldig. Ik vond die Willemijn Verkaik echt grandioos en de decors en kostuum enominaal. Ik heb er al veel gezien, maar dit was echt een van de mooiere. Het geluid was wat te hard, dat was het enige minpuntje.

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen meiden!

@liefsd, goed van je vent! En ja, alsi dan toch al gestopt is.. het is evengoed natuurlijk veel beter!

@susanne, alvast van harte! Duren maand!!

@babke, je moet iig altijd gebroken lijnzaad nemen (je lichaam kan de niet gebroken lijnzaad niet zelf breken dus dat moet je vantevoren doen of zo kopen). Verder zou ik het niet weten... ff achterkant lezen wat het verschil is? Ik koop het iig van zonnatura bij de supermarkt.

@all, zucht.... ik denk hier game over! Moeten jullie mn kaartje maar eens aanklikken: geen zommentaar!
    Heb verder geen last van krampen in mn buik (en dat heb ik aaaaltijd heel erg dus dat lijkt mij niet anders met clomid).
    Ik hop wel dat het nog ff een paar daagje duurt.. anders zou mn lf ook zo kort zijn!! :(

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @babke, wicked lijkt mij ook super mooi!
    Nog lekker gegeten trouwens? Wat heb je genomen?

@all, ik zit nou zelfs te twijfelen of ik uberhaupt wel een ei had...
    Zou zo graag wat stabieler blijven qua gevoel maar ik voel me echt net zoals het op dat moment gaat (nu dus ff minder fijn) ;)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke fijn dat wicked zo leuk is! Vriendinnen zijn ook in vorjaar geweest en die vonden het ook geweldig!
    @peony wat vervelend meid, kan je dip niet van een eventuele innesteling zijn? En vervelend he die onzekerheid! Kan je ( mits er een volgende ronde komt) kan je dan geen follikelmeting vragen? Dan weet je tenminste waar je aantoe bent!!
    Hopelijk komt er geen volgende ronde en test je met een paar dagen gewoon posi!! :)

Share This Page