Ik dacht al dat het niks met noten te maken had omdat er helemaal geen khd in zit. Ik ben wel net (uurtje na de cracker) naar de wc geweest en dat is idd een ramp in de eerste dagen van menstruatie. Wat grappig dat jij dat ook hebt. Niemand die ik ken herkende dat. Het doet dan echt pijn om druk te zetten. Het voelt alsof er een meloen uit moet dan. Terwijl ik normaal best makkelijk ga. Ik vond ze met kaas en boter best lekke. Droog lijkt me niet te pruimen haha. Maar goed. Die zak komt wel op dus.
@babke, hahaha ja stom he? Ik heb een vriendin die dat ook heeft. Zij heeft het eens gevraagd aan haar huisarts en het is wel bekend. Bij mij helpen die crackers dus goed! Neem ze morgenochtend weer, dat scheelt toch!
Even snel hoor want ga SYTYCD kijken. Maar Babke, thanks voor de tip. Meteen even een osteopaat opgezocht in de buurt en contact opgenomen. Hopelijk kan diegene me verder helpen. Osteopaat kan ook helpen met zwanger worden/menstruatie problemen, dus wie weet helpt het daar ook nog bij. xx
@babke, ik heb een aantal tupperwaretrommels, dan blijven ze makkelijk 2 weken goed. Je moet ze dan wel goed afsluiten! Hangt er misschien ook vanaf hoe knapperig je ze maakt. Gewoon ff proberen. Een lading maken en gewoon iedere paar dagen eentje eten en kijken of je ze nog lekker vindt. Het kan iig bijna niet bederven!
Haha zie het nu pas, maar heb er dus net vijf gemaakt en in een tupperwaretrommeltje gestopt. Ik neem er morgen twee als ontbijt met kaas. Eindelijk eens iets anders dan gebakken ei. Voor overdag heb ik carpaccio en eiersalade gemaakt. En ik neem nog wat yoghurt mee. Misschien is het te veel, maar ach vol is vol. En dan eet ik het de dag erna wel op. Ik heb er vanavond dus drie op met dik laagje latta en kaas, griesmeelpap toe en zit nog steeds nokvol. Terwijl ik het eigenlijk als tussendoortje dacht te nemen haha. Charise, de osteopaat heeft mijn migaine echt verminderd en ze heeft toen ook gelijk mijn bekken los gemaakt, want die zat vast.
Jammie!! Hahaha, ja het vult idd!! Je kunt ze in 2 formaten maken? Cracker formaat en toastje formaat als tussendoortje? Meiden, tot morgen!
Ja ik hoop dat ik snel terecht kan. Denk dat ik morgen wel eerst even fysio bel in de hoop dat ik daar morgen of dinsdag al terecht kan. Denk dat dat ook al een hele hoop scheelt in hoe ik me voel. je verkrampt toch op de een of andere manier. Dus hopelijk kunnen ze het wat losser maken. Verder hier alle clomid weer binnen voor deze ronde!
Hihi had heel bericht getypt aan Bbibi hier, maar ik stuur het wel ff prive. Niets geheims hoor, maar is niet echt on topic, gaat over lichamelijke klachten e.d.
Goedemorgen meiden! @charise, hoop ook dat je snel terecht kunt! Ik heb morgen weer een behandeling bij fysio. Kijk er nu al naar uit! Hier redelijk rustig. Af en toe wel wat kramp dus ik denk wel dat ik vandaag ongesteld moet worden. Ondertussen hoop ik het ook echt. Ik wil zeker weten dat ik een ei heb gehad!
Goeiemorgen dames! @ eerste dag menstruatie, mijn gyn heeft het alleen gezegd dat het rood bloed moet zijn en.niet bruin. Maar over welke tijd niet. Nu had ik gisteren minimaal wat bloed in mijn tampon. En vanmorgen ook een klein beetje. Het was.voornamelijk rood met een heel klein beetje bruin. Kan ik vandaag als de eerste dag rekenen? Het is niet heel veel.
@susanne, ik zou nog ff wachten tot het echt heeel duidelijk wordt! Wie weet loop je vanmiddag leeg! Maar je hoeft pas op dag 3 met clomid te beginnen. Dus je kunt ook morgenavond bepalen wagt jij dag 1 vond!
Ja dat is waar. Maar zou het een ramp zijn als ik "per ongeluk".1 dag eerder mwt clomid zou beginnen"
Nee, dat maakt niet uit. Ik weet dat babke vorige cyclus op dag 1 met clomid is begonnen. Soms is het zo dat je je ei dan eerder krijgt... Dus gewoon beginnen op wat jij denkt dat dag 3 is. Heb je ook fm?
Aha... Ik zou vnv of morgen bepalen wanneer jij vond dat dag 1 was en bellen voor dag 10. Spannend deze 1e ronde!! Hoop dat je een mooi ei hebt!!
@all goodmorning @ charise zag je bericht ik ga moegen uitgebreid reageren op het werk! Op iphone werkt dat niet meid! Daar is he een TE long story voor hahaha!! @ susanne kijk... Mooi dat je ongi bent geworden! @ hier nog geen bruinverlies yeahhhhhh!!! hoop dat het iets met dci en myo te maken heeft! Ik hoooop gewoon dat mn lf net ff wat langer wordt! Al is het maar 2 dagen dan ben ik al happy!! Zit nu 6dpo en normaal vanaf 5 dpo bruinverlies! En dan 10dpo ongi savonds ( lf9) dus vrijdag aaf ongi denk ( dus reken ik vor het genak zaterdag pas) ... Ben benieuwd!! Hoop zooooo iets langer zelfs dan ben ik al totally happy!
Peony, Hopelijk heb je een ei gehad! Ik ga voor je duimen. Ben benieuwd wanneer je ongi wordt. Susanne, Het steekt niet zo nauw hoor, wat Peony al zegt: Wacht het nog even af. Je kan vanavond of morgen ook nog bepalen wat jij dag 1 vond. Mijn ongis stellen nooit zoveel voor, dus als er bij mij rood komt, reken ik dat als dag 1. Vier dagen later is het bij mij toch alweer gestopt. Misschien kan je een beetje voor jezelf bedenken hoe het normaal gesproken gaat en of dit al dag 1 voor je is. Bbibi, Allereerst dikke knuffel meis!! Ik hoop ook zoooooo dat je LF wat langer is deze maand. Maar het meest hoop ik nog dat het RAAK is deze maand! DuimDuimDuim PS. Wat hebben we een kleine agenda zeg! Alsof er niet zoveel meer bijkomt Of is het toeval en zijn er velen nu ongi? En is de agenda over een week weer dik gegroeid? Hihi Hier niet zoveel te melden. Ik zit nu op 5dpo. Temp is nog mooi hoog (37.2), maar dat is natuurlijk ook nog wel logisch.. Zal eind van de week wat spannender worden.. Ik wacht dit keer wel wat langer met testen, om teleurstelling te voorkomen. Ohhh meiden, hoop zo dat het nu eens raak is! Al voel ik nog helemaal niks! Ook nog geen gevoelige tepels (had ik de vorige ronde wel), maar misschien is mijn lichaam alweer een beetje aan de Clomid gewend?
@ liefsd, ja ik ben al lang niet meer echt ongi geweest. Laats.1 keer 2 dagen ofzo, ik denk dat ik vandaag gewoon als cd 1 pak. En dan kijk ik wel wat het vanaaf en morgen doet. Hoop zo dat het voor jou deze keer raak is!
Agenda: 30-10 Follikelmeting Ik start trouwens vanavond met clomid. Dat is dus einde dag 2. 2 pilletjes elke avond, 5 dagen.