Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi, hoop voor jou dat het ook nog even duurt. Maar waarom is het zo belangrijk dat de lf langer "moet" zijn? Sorry ben er nog niet helemaal in thuis.

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, als je op 10dpo 's avonds ongesteld wordt mag je de volgende dag rekenen als dag 1 (11dpo dus).
    Dan was je lf dus 10 dagen....
    Spannend deze ronde!! Ik hoop het zo voor je! (Voor iedereen, er MOET nu toch iemand zwanger raken???)

@liefsd, spannend!

Hier weinig nieuws, af en toe een krampje. Blijf twijfelen aan mn ei! Ik zit te twijfelen om mn kaartje int forum te plaatsen en ff te vragen wat de mening is van anderen. Aan de andere kant denk, die kunnen geen ei toveren oid en ik moet gewoon maar afwachten! ;)

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja vervelend die onzekerheid hé Peony, daarom is het zo fijn dat je fm's hebt, dan weet je iig iets beter hoe en wat...

@babke, succes weer starten met de clomid! spannend, hopelijk slaat dit goed aan voor je!
    @charise, alweer iets beter? de clomid alweer op! ook weer spannend!
    @susanne, nu dus ongi, ook fijn dat je mag beginnen een dezer dagen!

@hier nog vier daagjes duphaston, vrijdagochtend de laatste. Hopelijk ben ik dan zondag ongi, dan kan ik volgende week dinsdag ook beginnen met de 100mg. Hoop toch zooo dat ik dan wel een mooi ei krijg!!!!

@accupuntcuur, ik ben nog steeds redelijk rustig, slaap echt stukken beter. volgende week maandag ga ik er weer heen, dan gaat ze ook prikken voor een mooie menstruatie. ben benieuwd!

zaterdag ga ik nog naar mijn nichtje, die doet ook voetreflexen. Wat denken jullie, zou accupunctuur en voetreflexen samen kunnen?

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, spannend!! :D
    Go babke, go babke, go babke!!! ;)

@susanne, als je lf te kort is heeft een evt bevrucht ei geen tijd om goed in te nestelen omdat je bms dan te snel wordt afgestoten! Ze zeggen dat minimaal 10 dagen het beste is....
    Maar het schijnt dat je evengoed gewoon zwanger kunt raken met een kortere lf!

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, idd spannend! Ik kan niet wachten tot 5 nov en ik die gyn spreek!!
    Je kunt ff bij beide vragen of het in combinatie kan (accupunctuur en voetreflexie). Hoop dat je snel ongesteld wordt!!!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier alles rustig. Ik ben benieuwd naar de clomid, maar ik ben er niet bang voor dat hij niets zal doen eigenlijk.

Ik heb mijn rust. Ik ga niet testen en niet tempen. Gewoon lekker genieten van elkaar en natuurlijk de Follikelmetingen, dus we weten wel ongeveer hoe het zal gaan. Pas als ik vermoed dat hij geweest is temp ik even om te checken en dan stop ik weer. Ik ga mezelf niet gek maken deze keer. Ik heb er geen zin in. :D

We moeten alleen heel vurig hopen dat mijn ei uiterlijk 11 november (cd 22) plaatsvindt. Want manlief wordt op 12 november geopereerd. (ben ik blij dat ik eerder gestart ben met die primolut)

7. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Goedemorgen,

Heb de laatste pagina's gelezen. Was dit weekend en vorige week best druk qua werk. Weinig tijd gehad om bij te lezen.

Hoe gaat het met de DCI bij iedereen? Ben zo benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Zag al dat er wat eieren gespot waren! Zo mooi. Ben benieuwd. Het zal toch voor 1 van ons een keer raak zijn.

Succes Babke met de clomid.

Hoe is het Bbibi? Nog steeds geen bloedverlies?

Anderen Succes deze ronde. Zie al heel wat voorbij komen voor komende ronde.

@hier... op dag 43 en nog steeds geen ei. Al tig keer een positieve ovulatietest gehad. Daar begin ik niet meer aan.
    Deze week voor mijn werk van dinsdag t/m vrijdag in een hotel ivm een cursus. Hoop dat mijn ei deze week dus niet komt anders kan ik die kans niet benutten.
    Kan iemand mij op de agenda zetten?
    29-11: bezoek vruchtbaarheidskliniek

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik merk nog niets aan de DCI, maar goed, ik ben nog geen week bezig en ik heb niet echt acne ofzo. Dus daar zou ik het ook niet aan kunnen merken. Ik denk dat ik het pas na 2 maanden merk, als het wat doet voor me. En dan met name aan die insulineresistentie. De anderen merken volgens mij allemaal wel iets.

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Weer wat wijzer geworden.

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hahaha, zag het pas in de quote van Susanne, dank u dank u.
    Ik ga wel voor de eerste roze streep :p. Alhoewel, de meesten een eerder ei hebben dan ik. Dus wie weet een paar vlak na elkaar.

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, ik hoop ook dat je je ei voor 12 nov hebt! Zou balen zijn als het net niet uitkomt. Moet hij onder algehele narcose of ruggenprik? Hoop het laatste voor jullie!!

@chanan, ovutesten hebben dus nog geen zin bij jou! Balen!!
    Ik zou het evengoed gewoon regelmatig gezellig maken en hopelijk kun je dan achteraf zeggen wanneer je je ei had (goed je slijm in de gaten houden). Succes! Aftellen tot eind nov!!

@susanne, bij FF is het idd gedurende 3 dagen minimaal 0,2 graden!

@babke, haha! ;) Weet je wat.... dan heeft eerst de rest die voor jou komt een roze streep en daarna jij!! :D

Meiden, kom op!! Las net in een ander topic over pcosers... de één na de ander zwanger!!
    Nog ff en ik ga overstappen!! ;) Whahaha! :D

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja zullen we gewoon afspreken dat we ALLEMAAL deze ronde zwanger worden?? ;)
    Zou wel echt leuk zijn he?

Hier gaat het wel weer wat beter gelukkig, zag net tot mijn grote vreugde dat ik woensdag pas hoef te werken ipv morgen hihi. Scheelt weer. En heb 3 nachten ipv 4. Dus dat is wel lekker.

Ik heb woensdag een afspraak bij de fysio, dus die mag me weer lekker gaan mishandelen.
    Ik heb wel echt last van mijn darmen. Dikke darm is erg gevoelig. Voel m nu continu, en er op duwen is ook geen pretje. Weet niet echt wat het is...
    Even in de gaten houden hoe mijn ontlasting is. ;)

Xx

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, ik wil het wel afspreken! :D
    Wat heerlijk dat je een dagje extra hebt!! Heerlijk!!
    Hoop dat je je na morgen ook beter voelt als je bij de fysio vandaan komt.
    Vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen. Misschien van de stress? Ff om denken qua eten (zou niet teveel bananen ed eten en ff extra lijnzaad of pruimen).

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Overstappen?? Als dat zou werken haha. Manlief weet nog niet of hij ruggenprik of nacose doet. Hij vindt bieden angstaanjagend. Narcose is net als dood denkt hij (niet waar overigens). En ruggenprik, dan is hij "erbij" en dat is geen succes. Dus voorlopig denkt hij aan een ruggenprik en aansluitend een slaappil.

Ik kan de voorspelling van 8 augustus nu ineens weer niet loslaten. Ik heb er een tijd niet aangedacht, maar als deze ronde raak is, kom ik wel rond 8-8 uit. Misschien gewoon een jaartje later. :D.

Charise, fijn, kun je even lekker bijkomen.

Peony, mijn ei is wel later,, maar mijn lf korter, dus komen we uiteindelijk nog hetzelfde uit :)

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, :p Ik vind jullie veel te leuk dus ik blijf gezellig hoor!! ;)
    Ik ben 2x geopereerd. 1x met een ruggenprik nadat ik een slaappil kreeg. Whaha, sliep al half toen ik die ruggenprik kreeg. Was ook 'bang' vantevoren maar op het moment was ik echt 'chill'! :p
    Als je man aangeeft dat hij het spannend vindt krijg je wat een uurtje ervoor. 2e keer geopereerd zonder verdoving (dát zou ik niet aanraden...) Ahum! :(
    Als hij voor de algehele narcose gaat is zijn zaad voor een bepaalde tijd iets minder (volgens mij een aantal weken/maanden??) Maar dat zullen jullie zelf wel weten...

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Peony, vroeg me inderdaad ook af waarom ie niet zegt dat een eisprong heb gehad. Denk toch echt van wel ;)
    In welk clubje worden ze wel zwanger? Gaan wij daar allemaal naartoe!!!!! Hahahaha, wij willen ook!

Babke, Goedzoooooo! Hopen dat het deze ronde RAAK is !!
    Toch spannend voor manlief. Hopen dat het toch allemaal net goed uitkomt voor jullie.

Weegbree, Zoals ik al eerder tegen je zei (met uitgebreide uitleg waarom ik het vind), denk ik dat de acu en de voetreflex WEL samen kunnen. Zijn 2 verschillende soorten banen. Acu is je energiebaan, voetreflex zijn je zenuwen.

Chanan, Ik merk wel degelijk dat mijn acne minder wordt door de DCI. Dus ik denk wel dat het al iets doet! Wat jammer dat je nog zo lang moet wachten meis, hopelijk is het snel RAAK!

Susanne, Lees nu jouw antwoord aan Peony! Ben ik erg blij mee, ik wist het namelijk (nog) niet!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dit wist ik dus echt niet!!! Dat wordt dus een ruggenprik. Geen discussie :D

18. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ liefsd, oh haha, ik vind het daarom fijner. Ik heb wel vaker temperatuur verhogingen gehad van 4 dagen terwijl ik geen ei had. Vind het dus fijner dat het daar langer duurt.voordat hij een eisprong aangeeft:)

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, whahaa! Oh, slimme opmerking dus van mij!
    Ik weet het omdat een vriend van ons werd geopereerd. Hij en zijn vrouw waren samen bezig met ivf en hem werd met klem geadviseerd om een ruggenprik te nemen voor z'n zaad.
    Veel mensen schijnen van de algehele narcose een tijd lang last te hebben (veel moe, niet kunnen focussen ed). Een narcose kan zo'n 2/3 maanden in je lichaam blijven voordat het echt volledig uit je lichaam is. Dat weet ik iig nog van alle info en gesprekken met pre-operatief.
    Maar met een slaappil, ruggenprik en een roesje tijdens de operatie merk je echt niets hoor! (Ze kunnen er ook voor zorgen dat je met een roesje ook niets merkt, ik heb toen heerlijk geslapen). Een roesje is veeel minder heftig voor je lichaam (je kunt ook zelf ademhalen ed, met narcose is dat niet zo).
    Hij zal nog wel voor pre-operatief moeten, dan kun je het altijd bespreken met anesthesist!

20. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Meiden! Wat een geklets weer, kan het niet allemaal bijhouden hoor!

Ik heb dit weekend veel kunnen nadenken over onze vervolg behandeling en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb nu eindelijk een reactie met clomid, waarom zou ik dan weer van te voren starten met spuitjes? Oke, weet wel dat ze dat tussentijds bij kunnen stellen, maar toch. Het voelt wel als opnieuw beginnen. Daarnaast kan niet met zekerheid gezegd worden dat mijn vagina slijm herstelt. Wat nou als ik vijandig slijm van mezelf heb, dan helpen die spuiten ook geen drol en had ik net zo goed bij de clomid kunnen blijven. Ik heb dus vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en ik heb de poli gebeld over hoe ik me voel. Ze kon me helaas niet verder helpen, maar ze zei wel dat ik er goed over na heb gedacht. A.s. woensdag heb ik dus een gesprek gehad met de fertiliteitsarts en ga ik uitleggen dat ik bij de clomid wil blijven in combi met iui. Ik wil nu gewoon eens zekerheid. Want straks met die spuiten willen ze ook weer opnieuw een samenlevingstest doen en zit je alsnog dat je verplicht moet vrijen (wat bij ons echt drama is, van beide kanten!). Dus ik ben er helemaal klaar mee. Ik loop al lang genoeg in onzekerheid en ik wil nu eens zekerheid!

Dus meiden: kom op voor jezelf! Het is jouw lichaam, dus jij hebt ook instemming.
    Zal jullie woensdag laten weten wat de FA heeft gezegd.

(liever is dit alles natuurlijk niet nodig en ben ik over 2 weken lekker zwanger, maar je weet maar nooit en dan heb ik liever het zekere voor het onzekere ;))

Mieks voor de agenda: 24-10 13.10 gesprek FA over vervolgbehandeling
    NOD: 5 november

Deel Deze Pagina