Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @al ik heb maar vluchtig gelezen want om alllll die hele verhalen terug te lezen wordt me een beetje gek op het werk!!

@liefsd idd aftellen mop! jeeeej!
    @babke! wat een lijst met deelnemers en dan nog niemand zwanger mooi klote! en van je gewicht ik ednk dat het komt idd omdat je zoveel andere dingen neemt om de koolhydraten op te pakken. Het valt me op dat jij enorm vaak nooit dat je dingen met kaas eet voornamelijk ook geraspte kaas enzo. Van kaar wordt je enorm dik ongeacht welke kaas. Dus dat kan het probleem zijn. voor je gezondheid ben je TOP bezig voor af te vallen heb je een ander dieet nodig...
    @miek wat een ongelooflijk goed nieuws meid! suuuuper! en nee heb er geen goed gevoel over. ben niet zwanger kan ik al 100% zeker zeggen maar vind het vreemd genoeg niet zo erg.
    Als ik vandaag maar te hoern krijg dat mijn progestreron goed is en ik aan de 100mg mag ben ik al happy! ik heb voor de volgende ronde heel wat ''grove geschut'' om in te zetten wat ik nu allemaal nog niet gebruik ivm dat ze mij nu nog controleren! volgende ronde niet dus ga ik het op mijn eigen manier aanpakken! kijken of dat meer opleverd ;) dus deze ronde zie ik al ''spek&bonen'' haha!
    @ susanne hoe je je naam kan wijzigen weet ik niet.. mare waar blijft die foto meid???
    @ weegbree ik heb zoooo dat die accupunctuur jouw een zwangerschap gaat brengen dan ga ik ook weer!
    @peony ja vreemd he die wangen... bij mij betekened het ook niets want ben niet zwanger! maar vind het zo raar wangen voelen idd van buitenaf niet warm maar van binnen fikken ze gewoon erg raar!
    en dat je neit ongi bent ik toch niet gek? je nod is pas over 2 dagen???
    @charise beterschap meissie ik ga je zo mailen!

@iedereen gehad momenteel?
    hier nog geen bruinverlies yeahhhhhh dus dat is al een posi puntje van de dci denk! minder hormoonschommelingen dus TOPPIE!!!

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    He Peony en Charise, meetlint heb ik, maar daar zit niet veel verschil in hoor. Buikvet is sowieso lastig meten. Zit soms al 4 cm verschil in, alleen al door een opgezetten buik. Had ik vroeger nooit. Ook zoiets aparts.

Bbibi, kaas is helemaal niet erg. In het South Beach boek staat juist dat je kaas en vleeswaren moet nemen en gewoon eten tot je verzadigd bent. Dat doe ik. Ik neem niet zo veel, dat valt wel mee. Als ik het over geraspte kaas heb, dan heb ik het een paplepeltje, dat is misschien een derde van een voorgesneden plak. Het enige wat me te verwijten is, te weinig groenten bij de maaltijd. Dan pak je automatisch minder eiwitten namelijk.

Ik heb zitten denken en ik denk te weten wat het probleem is. Niet het vet of de kaas.
    Ik neem maar 1 moment per dag koolhydraten. Ik krijg dus niet te veel binnen, maar wel alleen maar de verkeerde. (Griesmeelpap en pure chocolade.) Prima als je gezond wilt zijn zonder aan te komen, maar voor afvallen inderdaad niet handig. Ik ga de koolhydraten die ik eet, zodra ze op zijn vervangen. Totat ze op zijn eet ik ze niet allebei meer op 1 dag. Dus eet ik griesmeelpap toe, niet te veel, en dan een lepel volkorenpasta bij het avondeten. En neem ik chocolade, dan een yoghurt als toetje.

Er staat ook overal, pure chocolade is heel goed, maar.... en die maar negeer ik dan hihi

En ik ga 2 stuks fruit toevoegen. SB zegt 2 stuks fruit en 2 eenheden khd. De tijdstippen mag jezelf bepalen. Dus ik ga maar voor de juiste khd.

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @babke en bbibi, ik eet juist wel veel kaas. En héél veel groenten, maar ook ik gebruik veel geraspte kaas, creme fraiche ed.
    Het is wel vet maar je moet niet letten op calorieën. Je kan niet én op kh én op cal letten, dan kun je bijna niets meer eten!

@bbibi, ja tis een heel raar gevoel die wangen! Ook wel vervelend!
    Ja, mn nod is donderdag maar ik had een paar dagen terug al het idee dat ik ongesteld moest worden omdat mn temp weer omlaag ging. Vandaar dat ik er vanuit ging dat ik snel ongesteld zou worden.

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @babke, oh misschien is het dat idd wel!
    Als ik kh eet dan is het een speltboterham (enkele keer echt iets slechts zoals een croissant), fruit of volkorenpasta oid.
    Hopelijk helpt het als je dat iets aanpast!

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Bibi, vanmiddag als mijn zoontje in bed ligt ga ik ff naar ze zolder op de pc. Dat is wat gemakkelijker:)

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony, die lijnzaadwafels zijn trouwens een goed ontbijt! Heb vanmorgen wel wat nootjes op, maar nog geen honger nu. Trek wel, maar dat heb ik altijd wel haha.

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @babke, fijn om te horen!! :D Ik vind het ook zeer vullend (en het is super gezond).

@susanne, ik ben benieuwd vanmiddag!

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Thermometer is binnen (microlife mt200). Even getest en hij doet het prima! Wel een verschil van 0.3 graden met onze oude van de kruidvat.
    Vandaag ook ongesteld geworden (na slechts 5 dagen primolut) dus kan vanaf morgen gaan beginnen voor een eerste ronde met temperaturen.
    Verder enorm veel pijn in mn mond/kaak/tanden/hoofd/oor, weer een nacht niet kunnen slapen en ondanks de grote dosis pijnstillers enorme scherpe pijn die niet afneemt. Over een uurtje kan ik naar de kaakchirurg terug om te kijken of het geen ontsteking is. Mn temperatuur is 1.00 graad hoger dan normaal, nog geen koorts dus maar dat kan ook onderdrukt worden door de ibuprofen en paracetamol. Hoop snel van de pijn af te zijn.

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    De oude foto is 'n keer wat spontaan genomen. En die van mijn nieuwe look duidelijk niet. Kan dus echt niet lachen op comando verschrikkelijk:$

Vind trouwens mijn blonde haar nog steeds mooi, als ik deze foto teug zie. Maar die is toch alweer 'n maand of 5 oud denk ik.

Attached Files:

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @lw, fijn dati binnen is!
    Goed dat je vandaag weer terug kan want je hebt er nu al best een tijd last van!! Beterschap!

@susanne, echt suuuper leuk!!:D
    Staat je echt beter dan dat langere haar. Ik vind het rode ook leuk! Hoe zijn de reacties van je omgeving? Tis best ff anders! ;)

11. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    @ Peony, Ja de meeste vinden het leuker. Ze vinden het ruiger! Vind ik zelf ook. Maakt me wat volwassener:)

@ Lw, hoe lang heb je uiteindelijk moeten wachten bij mij zou 3-5 dagen levertijd zijn. En nu zag ik bij bol.com staan dat de verwachte levertijd pas donderdag is is dus veel langer:(

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ babke! hmm zo zie je maar dat de meningen verdeelt zijn. Mijn moeder heeft heel lang op een egzondheidsclub (lees lijnclub) gezeten. En zij mocht vrijwel gen kaas EN viel voor het eerst sinds jaren een kilo per week af! (lees op een gezonde manier).
    Dus de meningen per dietiste zijn enorm verdeeld.

@susanne wauwww mooi hoor meid! het staat je allebei erg goed! blonde haren maakt je jeugdiger! dat korte kapsel is pittiger!
    maar beide mooi op hun eigen manier!! leuk!!

@ peony ahh op die manier! nou ik hoop voor je dat je donderdag ongi wordt!
    dan heb je een lange lf EN weet je zeker een ei gehad te hebben!!

@all ik ben zoooooooooooooo zenuwachtig ik wordt vanmiddag gebeld dus moet ff van mijn werkplaats weg! heb best veel met haar te vragen en bespreken dus vind het zooooo spannend! bah ben er gewoon helemaal misselijk van hihi

13. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Susanne, Ik vind het een heeeeel leuk kapsel wat je nu hebt!!
    Blond staat je inderdaad ook goed, maar dat korte vind ik heel mooi bij jouw gezicht!

Bbibi, Ik ga duimen voor een goed telefoontje!!

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, het is idd pittiger!!

@bbibi, spannend meid! Heb je alles opgeschreven? Vervelend als je de helft zou vergeten! We horen wel hoe het gesprek ging. Succes!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk hoor susanne, pittig koppie idd!!!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefd thank mop!
    I let you know ofcourse!

@peony ja heb idd even opgeschreven hihi! ben idd bang dat ik zoooo zenuwachtig ben dat ik het allemaal vergeet! hihi :)
    moet vragen dus om progesteronwaarde, verder hogere dosis clomid, en daarnaast nog vraag over semmenanalyse! dus ben stikkkkkk zenuwachtig!
    29miljoen schijnt super slecht te zijn! ben ik gister gaan vragen en verpleegkundige zei ook als het echt 29miljoen is zou je daar idd niet vrolijk van worden want dat is totaal niet goed!!! nu heb ik mij hele weekend druk om gemaakt gister konden ze mijn dossier niet vinden! lag al bij gynae ... dus ben zooooo zenuwachtig of het nu dan per ML is ... dan is het netjes 3 ml x 29milj is zeg ff 90 miljoen! dat is erg netjes!! en aangezien hij zei dat mijn man het ''gemiddelde'' had ... moet ik daar HOPELIJK maar vanuit gaan! maarja blijft wel spannend!! :S

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    @Susanne: ik had m afgelopen woensdag besteld en vandaag gekregen. Bij mij was de levertijd 3-5 werkdagen zeiden ze en het waren er dus 4.

@Pijn: heb een ontsteking en nu aan de antibiotica een week lang. Hopelijk kan ik snel weer slapen en normaal eten.

18. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    @ bibi, hopen op een goed telefoontje!

@ lw, miss krijg ik hem dan toch nog eerder

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, goed voorbereid dus! Heel goed! ;)
    Het lijkt me idd wel dat het zaad van je man wel in die goede regionen zitten als zijn zaad gemiddeld is! Anders had de gyn dat heus wel gezegd door en niet dat het gemiddeld is!
    Succes!

20. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Wow wat stoer nu zeg! Ik vind het echt twee verschrillende vrouwen op de foto. Beiden leuk, maar anders. Maar goed kapsel, staat je goed!

Share This Page