Hey meiden, Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld om die menstruatie opwekkers. Volgens de bijsluiter stelt het de menstruatie juist uit. Maar het ZH zei dat als je er 5 slikt het gewoon de menstruatie opwekt en ik ze dus gewoon kan slikken. Is dat in elk geval opgehelderd. @ Peony, wouw wat maak je het spannend joh!! Je temp gaat goed stijgen! Wanneer ga je testen? kan wel eens een heel goed teken zijn @ Susanne, wouw wat een verschil met kapsel. Ik van dat korte je echt heel goed staan! Lekker pittig! @ Bbibi, Fijn dat de waardes in elk geval weer goed waren! En ook gewoon goed zaad dus, toppie! Verder even een zwaaii naar iedereen, jullie kletsen zo snel! Agenda 24-10 Paniekertje - Gesprek FA Vervolgbehandeling 25-10 Peony - Nod datum 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken 27-10 Bbibi - Nod datum 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek 30-10 Babke - Follikel meting 31-10 Susanne - Follikel meting 01-11 Liefds - Nod datum 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid 05-11 Paniekertje - Nod datum 27-11 Saja - Uitslagen bespreken
@mieks, hey meis!! Zwaai, zwaai!! Haha, ja spannend he? Vind ik ondertussen ook wel een beetje... (ahum)... @babke, whahahaha ik word langzaam gek!!!! Zit er niet ergens een 'delete all' knop bij FF? Vnv ff overleggen, misschien dan toch morgenochtend maar ff ga testen. (gaap... zal vroeg moeten opstaan dan!!) Ik stop er iig mee met vanalles discarden ed!! Ik ga alles erin zetten zoals ik het heb gemeten en gezien... met in mn achterhoofd dat mn ei ook dag 21 of dag 28 kan zijn geweest!!!
Achterhaald bericht van mij dus delete Heel terecht! Gewoon een bepaalde scepsis houden. En is je test negatief, dan zal je eitje inderdaad pas 21 of 27 geweest zijn.
@peony jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah zoals ik al vaker zei testen testen testen! zou het zooooo super vinden!!! @saja goed dat je belafspraak gemaakt hebt! @maraal wat een suyper nieuws meid!! @peony stel dat het niks wordt kan je vonde maand wel ovutesten gebruiken! ik heb FM en progesteron en ovutesten! deed ik dat niet zat het ziekenhuis allebei de keren ernaast wanneer eisprong was! dus ik hou het graag allemaal zelf in de hand! ik heb die van sensitest kosten geen drol en gewoon goed duidelijk! @liefsd & peony & susanne : ik ga eens zoeken hoe ik zown clubje moet aanmaken! dat ga ik dit weekend doen!! dan kunnen wel altijd nog even kijken of we alleen daar kletsen of daar en hier etc etc! er zijn toch zoveel pcos topics! ik heb dit topic ook aangemaakt voor mede pcos-ers! dus we kunnen altijd nog een ''open'' clubje houden dat nieuwe mensen zich gewoon kunnen aanmelden toch...? maar houden we toch ''ong groepje'' @mieks! heeeey meid! jij ook weer hier! want een goed nieuws nog he van je mannetje ! aftellen is begonnen meid! fijn! en ja onwijs goed nieuws he van mijn man zijn zaad? hij legt het nog af tegen de jouwe whahahahaha maar voor 90 miljoen daar doe ik het al voor! daar is alsnog menig man jaloers op hihihi dus super blij en super gerustgesteld hihi @charise hopelijk komen je pillekes gauw meid!
@babke, ahhh vandaar! Maar heb nu alles weer gezet zoals het was. Heb alle scenario's nu gezien in mn kaartje. Over uiterlijk 1,5/2 weken kan ik zeggen welk scenario klopt!! Ga nu ff de was opvouwen... ben ik door alle drukte niet eens aan toegekomen!! Hahaa!
@ charise, ik zou het wel overleggen met je man. Is idd wel balen als je het net mist. En een dagje eerder terug lijkt mij niet zo erg. Mijn man gaat over 1,5 week voor 3 weken naar Zwitserland, die kan ik helaas niet hier houden, hij is daar voor z'n werk. Hij komt na 1,5 week wel weer ff thuis maar moet daarna weer 1,5 week terug.
Clubje vind ik niet handig. Heb ook een clubje met andere kletstopic, maar eigenlijk kletsen we meer in ons topic. Alleen prive dingen staan in clubje. Zoals onze adressen en telefoonnummers, of persoonlijke vragen over namen e.d. Maar het echte kletsen doe je toch vaak hier. Hier kun je ook foto's plaatsen, in clubje niet. Hier heb je de banners onder de namen en in clubje niet. Dus dan moet je continu vragen joh welke cyclusdag ben je nu dan enz. Nu staat die info gewoon onder iemands naam. Mieks, fijn dat het klopt met die pillen. Ja ik had toen duphaston, en in de bijsluiter staat dat het word gegeven bij een dreigende miskraam, haha dus ook iets totaal anders dan menstruatie opwekken. xx
Bbibi, waarom wil je eigenlijk een gesloten clubje? Het gaat toch goed zo? En bij pagina 500 is hij toch vol haha. Dan open je een nieuwe. Ik zag nu weer een onbekende naam mee lezen en gun ze dat. Ik vind het soms ook fijn in een ander topic mee te lezen namelijk. Of wil je andere dingen (mee rprive) bespreken?
Innesteling? Kan beide, dus tot je bloed hebt, moed houden hoor. En je zit pas 7dpo. Ik denk dat dit niet negatief is hoor. Die ronde dat is toen die vmk had had ik ook rug en buikklachten. Geen bruin verlies, maar zolang het bruin is zegt dat niet perse iets.
Nee dat is ook zo. Maar vaak betekend het hier ongi komt er aan! Dus hou daar maar rekening mee kan het alleen maar meevallen
Heb je vaak lang bruin voor het bloed doorkomt? Als je ongesteld wordt, zou ik gelijk bij je vragen meenemen dat je lf maar kort is. Niet zeggen dat je bijv op dag 10 ongesteld wordt, maar zeggen dat je vanaf 7 dpo al bruin bloed gaat verliezen.
@saja, zegt idd nog niets! Misschien is je temp morgenochtend wel ff eenmalig lekker laag! @all, ik heb sinds een half uur echt heel erg last van mn buik en rug. Voelt alsof ik ongesteld moet worden. Na het eten maar een paracetamol nemen als het dan nog zo erg is!! Net ff met manlief overlegd en we gaan toch gewoon zaterdag testen (maar ik denk dat ik voor die tijd al wel ongesteld ben geworden). Dit is een erg bekend gevoel!!
Wat goed Peony dat je kunt wachten! Al snap ik dat je met dit gevoel denkt, het zal wel klaar wezen, maar als morgen nog steeds hoog is zou ik al testen . Een veel gehoorde zwangerschapsklacht zijn namelijk menstruatiekrampjes. En die zouden niet onlogisch zijn. Bij geen enkele ei-datum trouwens. (16/21/27)
Btw iemand heeft zich hier via mijn kaartje aangemeld denk ik.. Bedankt daarvoor Heb ik weer een paar dagen VIP
@saja, wie weet lopen we straks gelijk! Al vind ik jouw temp nog steeds mooi! @babke, haha, heb idd de hoop opgegeven. Heb ook eigenlijk de puf niet meer om mij er nu druk over te gaan maken, dat heb ik vanmiddag alweer genoeg gedaan! Ik had net een lekkere salade gemaakt met feta, uitje, kappertjes, zongedr tomaten, olijven en pijnboompitjes. Jammie!! Manlief gaat straks hardlopen dus dan wil hij nooit te zwaar eten. In hoeverre eten jullie mannen mee met kharm? Mijn man vindt het heerlijk en eet vaak met me mee. Overdag eet hij wel gewoon brood (maar ook al veel minder dan voorheen). Niet om af te vallen (hij is prima op gewicht en sport vaak) maar hij vindt zich er ook wel fijn bij voelen. Veel minder vol op een heftige manier....