Had last van mn buik maar ondertussen ook al niet meer. Je hoort het zaterdag!! Meiden, fijne avond!! Ga lekker met manlief op de bank hangen! Charise, werkse meid! Zal aan je denken!
Oh meiden net naar de bios geweest. De Marathon. Wat een mooie film! Daar moet je echt heen gaan. Een traantje weg gepinkt, maar ook nog nooit zoveel om een film gelachen. Ik heb een rotterdamse familie en de humor is echt herkenbaar haha.
@clubje : dan niet! @charise werkze! @peony ik ben wel erggggg benieuwd hoor! Wil je persee met je man testen??? Of alleen ik zou ook als je morgen niet ongi bent overmorgen ochtend testen!! Spannend hoor! Ik kijk uit naar de eerste zwangere in ons topic!!! Nice
Goedemorgen meiden!! Ik heb vannacht echt zwaar beroerd geslapen!! Pfff, sliep pas om half 4!! Vanmorgen getempt en was nog steeds hoog... ik blij! Voel ik 10 minuten later dat ik ongesteld ben geworden! Dus..... clomid sloeg aan, en ik ga maar uit van mn ei op dag 16. Ik houd er rekening mee dat het ook dag 21 kan zijn geweest voor deze ronde maar zaterdag dus weer de volgende clomid!!! Jeeee duidelijkheid!! Ik had zelf ook al het idee dus ben verder niet verdrietig ofzo. Gelukkig was mn man nog net thuis dat ik naar de wc rende dus die wist het ook meteen. Hij vond het bijna nog meer balen dan ik! Ahhh... arme ziel!! <3
Oh wat balen en wat gek van zo'n doorstijging he? Misschien heeft er wel iets gezeten, maar ja, dat zul je nooit weten. Ik duim voor een duidelijker kaartje voor je!
Dank jullie meiden! En babke, tja.. wie weet! Heb nog steeds last van gloeiende wangen en m'n temp is nog steeds hoog. Ik weet nu iig dat ik deze ronde niet naar mn temp hoef te kijken tijdens de lf. Het zegt écht helemaal niets! Heb vanmiddag fysio sport... heb nog steeds geen last van kramp zoals ik normaal altijd heb. Hoop dat dat ook niet komt want dat is niet fijn met sporten!
Peony, balen meid, maar inderdaad wel duidelijkheid. Miss is temperatuur ook hoger ondat je korter hebt geslapen als normaal? Als je normaal altijd 7/8 uur slaapt en nu ineens maar 4 is wel n heel verschil natuurlijk. Nou hier zit nachtje er weer op dus ik mag zo heerlijk mijn bed in!!! Eens kijken of ik wakker word van de postbode met mijn pilletjes. Fijne dag allemaal meiden!! Xx
@charise, ja dat zou ook nog kunnen. Heb wel 3 uur geslapen voordat ik tempte.. Maar dat maakt ondertussen niet uit. Ik wil daar deze ronde toch niet teveel naar kijken na m'n evt ei. Heb mij nu druk gemaakt om niets haha! Lekker gewerkt? Truste!!
aaah peony, jammer zeg!!! *(&%%^#%@S() ik had het ook hoor, pas de dag nadat ik ongesteld werd daalde mijn temperatuur. dus ook dat is weer voor iedereen anders...! op naar de volgende ronde dan maar! Ik neem morgen mijn laatste duphaston. hopelijk word ik snel ongi. had het nog even bij de kliniek nagevraagd, maar zij geven aan dat het normaal is als je binnen 14 dagen ongi wordt. tjeeez hoop maar niet dat het nog zo lang duurt. ik was er eigenlijk vanuit gegaan 3-4 dagen... dan moet ik nog wel even langskomen voor een echo om te kijken of alles rustig is, dan start ik met 100mg. hopelijk slaat dat wel aan! ze zijn wel zorgvuldig bij de kliniek vind ik, dat is wel fijn! De eerste keer heeft mijn arts ook aangegeven dat als ik het prettig vind ik elke ronde mag komen voor fm's, dus dat is ook super! die onzekerheid is niks voor mij, dus daar ben ik erg blij mee.
@weegbre, thanx!! Hoop dat het bij jou ook snel doorzet! Wel super fijn dat je iedere ronde kan komen voor fm. Super meis, lekker gebruik van maken!! Meiden, ff een vraagje... Ik zit eraan te denken om deze ronde te beginnen met ovu-testen. Ik heb 5 nov een afspraak met de gyn dus dan zal ik het onderwerp fm wel bespreken maar ik wil het zelf ook een beetje in de hand houden. Hebben jullie tips welke testen goed en niet al te duur zijn?
Ik gebruik zelf clear blue digitale testen. die zijn wel duur, maar je hebt er maar 6 ongeveer per ronde nodig. doosje van 20 is 50 euro bij de drogist en online (weet babke wel) volgens mij een tientje goedkoper? ik vind die gewoon heel duidelijk met een smiley ja of nee. als je het stripje eruit trekt kun je ook de streepjes zien en zie je wel of ie donkerder wordt. Heb ook een aantal ovulady tests gebruikt van de kliniek meegekregen, maar dat vond ik niks.
Peony, Wat jammer meis!! Dikke knuf. Ook al zijn we er allemaal op voorbereid, het blijft toch iedere keer jammer als we ongi worden! Maar goed, op naar de volgende ronde! De ovutesten van zwanger&kids zijn niet duur en best goed (vind ik). Door meiden van deze topic ben ik op die site beland... PS. Weegbree, Bbibi en ik gaan vanavond naar de koffievrouw. Gaan jullie voor ons duimen op een goede reading? Hihi. Ik hoop dat ze vanavond tegen me zegt dat ik zwanger ben Nou als ze zegt dat ik ooit mama wordt, ben ik ook tevreden hoor! Maar toch vind ik het wel een beetje spannend hoor!
Drogistplein: dé online drogist 20 voor 37,95 en geen verzendkosten. Die bestel ik altijd. Gewoon starten als je slijm vruchtbaar lijkt.
Goedemorgen!! @Peony, oh wat balen meis! Kreeg je net weer hoop en dan dit! Bah! Maar wel fijn om te weten dat de Clomid wel werkt!! Nou hopelijk meer geluk de komende ronde! Blegh, ik was dus echt niet blij vanmorgen! Ik ben nu een week bezig met Provera en ben gewoon 2,5 kg aangekomen! Was ik net 8,5e kg afgevallen... Heb ik zo'n terugval! Heel mijn darmen zijn van slag. Mijn buik voelt ook helemaal opgeblazen. Ik vind het zo stom, want alles wat ik heb zijn dus niet de bijwerkingen die in de bijsluiter staan. En ook op internet lees ik niks over darmen of brandend maagzuur. Maar goed, we zien het wel! Ben blij als het maandag is en ik mag stoppen met die troep! Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel of geen ovulatie testen moet gebruiken. Wat adviseren jullie?