Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ik ga eens kijken, bedankt allemaal! Ik ga denk ik niet meteen heel veel geld eraan uitgeven. Moet eerst nog maar zien of ze wel werken bij mij.
    Ik ga eens rondneuzen op internet!

@liefsd, weegbree en bbibi... oehh spannend meiden!!
    Ben heel erg benieuwd wat ze zal zeggen. Laten jullie het vnv nog weten? ;)

2. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Liefsd: oh, wat spannend zeg vanavond!! Hopelijk krijgen jullie alle 3 goed nieuws (en hopelijk komt het ook uit!). Zal zeker duimen voor jullie!!
    Wel leuk dat jullie dat met z'n 3tjes doen! Kennen jullie elkaar al of is dit de eerste keer dat jullie elkaar zien?

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, oh wat vervelend meid!!
    Anders ff de gyn bellen en vragen of dit vaker voorkomt.
    Krijg je de komende ronde fm? Dan zou ik het iig vragen.;)
    Ik ga deze ronde wel beginnen met ovutesten. Heb geen zin om weer aan mn ei te blijven twijfelen. Maar dat moest ik ook zelf even ervaren...
    Doen wat voor jou goedvoelt!! En hoop dat je je snel beter voelt en snel weer die stomme kilo's kwijt bent!:(

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Marral, ik hield vocht vast door Primolut, best kans dat dat door dat middel komt hoor. Zodra je ongesteld bent, zal het er vanzelf wel weer af gaan. Als jij namelijk niets geks gegeten hebt, kan het er niet zo maar aan zitten in de vorm van vet. Dus ik zou me niet te druk maken.
    Ik ben mijn vocht ook weer aan het verliezen (eindelijk)

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ peony, ik bestel ze bij zwanger en kids. Daar krijg je in de maand oktober gratis zwangerschap testen bij.

@ liefsd, spannend hoor!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, ohhhhh wat fijn!! :D Gelukkig was het dus echt vocht, kon ook niet anders!!
    Heb je al last van bijwerkingen van de clomid deze ronde?

@ovutesten, ik denk dat ik de dipsticks van zwanger en kids bestel. Zijn de goedkoopste en lees ook op zp goede verhalen erover.
    Hoeveel raden jullie aan om te bestellen? Heb geen flauw idee hoeveel je er gemiddeld gebruikt per ronde. Test je 1 x per dag of 2 x?
    6 voor 4,39
    10 voor 6,95
    15 voor 9,95
    25 voor 15,89

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony balen meis :( *knuf* maar gelukkig was je voorbereid EN klopt je gevoel dag 16 ei en dus nu precies op je NOD ongi dat is al heel wattoch? Dus super meid!!! Vonde ronde iets beter klussen en wie weet wordt je LF dan zon 9 maanden ipv 2 weken! Haha ;)

@liefsd jaaaaaaaa eindelijk D-day ! Na 24/7 hele dagen kletsen wordt vanaaf eindelijk de "onthulling" achter de naam en app hahaha leuk heb er zin in meiden joehoeee!!

@marral vervelend zeg dat je er zo van aan komt... Weet je zeker dat het daarvan is? Heb ik nl geen last van gehad met provera... Zou het volgende keer ook navragen als ik jouw was aan gynae... Want dat is toch een behoorlijk verschil 2,5 kilo!

@hier menstruatie in aantocht... Bruinverlies, helemaal vol puisten en mn borsten zijn weer slap en aan het krimpen haha! Dus dat zegt voor mij altijd genoeg :)
    Als ik weer dezelfde lf heb als vorige keer wordt ik morgen avond (10dpo) ongi ... Maar ik hoooooop dat et wat daagjes later wordt eerlijk gezegd! Dus we wachten maar even rustig af hihi

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, ik hoop ook dat het nog ff duurt bij jou. Of liever natuurlijk dat het helemaal niet doorbreekt...
    Hihi, ik vind het ook spannend voor jullie vnv!! :D
    En idd deze ronde ff beter klussen... Gaat goedkomen! ;)
    Hopen dati deze ronde wel weer aanslaat en niet zoals bij het merendeel dat de clomid de 2e ronde niets doet!

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Peony, ik zou er n stuk of 20 doen.

Bibi, balen zeg. Wanneer is er nou toch eens iemand zwanger?

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, en is dat dan voor gemiddeld 1 ronde?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #4331 Babke, 25 okt 2012
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
    Peony, ik heb niet meer gewogen, maar de laatste keer was ik onder de 68 Jippie!. 67,9 ;) dus. Ik drink nu minimaal 2 liter ipv 2 liter en dat scheelt ook reuze

Bijwerkingen? Ik had net een opvlieger. Ik twijfel dan of het aan de verwarming ligt, maar ik heb het normaal altijd koud, verwarming of niet. Dus dat moet toch wle clomid zijn dan? Gelukkig ben ik nog niet zo warrig. Maar we hebben pas 3 dosissen op natuurlijk. Tot nu toe maar 1 pil meer dan de vorige keer. We'll see.

We zijn wel benieuwd naar jullie verslag hoor. Ik ben ook wel benieuwd wat ze nu tegen Bbibi zegt.
    De eerste keer zie ze 3 en de tweede keer snel toch? En twee keer een jongetje?Wat als ze nu weer 3 zegt, dat hoop ik niet, want dan zijn het geen maanden :( Of weken haha. :p

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Whahaha, dat weeg ik ook! Precies!! :D Gezellig!! Hihi!
    Hoop dat het bij die ene opvlieger blijft!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben alleen maar 1m56. Dat is het punt. ;)
    Ik vind bijwerkingen niet erg. Dan heb ik ten minste het idee dat het wat met me doet.

Maar ik ben nog niet zo hyper als vorige keer. Al kwam ik gisteren wel heeel erg enthousiast uit de bios, dus misschien toch wel haha.
    Wat doe jij voor werk eigenlijk Peony?

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @susanne ohh ik vind het toaal niet erg hoor meid dat ik ongi wordt! Vorige keer was ik er kapot van! Deze keer niet! Had al vanaf dat mn cyclus begin er geen goed gevoel bij ondanks dat we echt veeeeeel geklust hebben! Maar komt gewoon door die zwaar dalende progesteron! Vonde ronde ga ik daar wat aan doen dus dan heb ik weer hoop!! :)

@peony nou ik vind het goed hoor dat je zon perfecte cyclus hebt gehad! Hopelijk slaat de 50mg weer zo goed aan bij je! Zijn genoeg mensen bij wie dat wel is!! :) dus duimduimduim!
    Had je trouwens al eerder geschreven dat je ook ovutesten kon kopen bij sensitest ( super goedkoop en werken prima!) :) en hebben vaak leuke acties waardoor ze nog voordeliger zijn!

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ja, oke! :) Maar wel super dat je evengoed weer de goede kant opgaat! :D
    Ik ben juf. Sta nu niet voor de klas omdat ik dus met mn zenuw zit..

@bbibi, oh had wel gekeken bij sensitest maar toen ik zag dat ze ietsjes duurder waren dan zwanger en kids had ik niet goed verder gekeken... Nog maar ff opzoek naar leuke aanbiedingen! ;)
    En de klapt komt idd niet zo hard aan als je zelf het vertrouwen al niet in had. Had ik dus ook.
    Nu hopen op weer een mooie cyclus en nu mét alle extraatjes! :D

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Marral, Ik vond het erg handig om de ovutesten te gebruiken (iets meer zekerheid).
    Wij kennen elkaar nog niet hoor, paar weken terug hebben we via deze topic afgesproken.
    Bbibi vroeg wie er mee wilde, vandaar dat we nu met z’n drieën gaan en elkaar dus voor het eerst ontmoeten!

Peony, We zullen het vanavond laten weten!!
    Ik heb er meteen 25 besteld bij zwanger&kids. De dipsticks zijn prima hoor! + een gratis zw test idd!
    1x per dag een ovutest is voldoende hoor! Ongeveer op dag 10 mee beginnen.

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony, ik zou starten op het moment dat je denk, ja nu wordt mijn cervixslijm watery. Dan verspil je zo min mogelijk testen.

Ik vind zelf dipsticks niks. Dan heb je altijd een potje nodig om in te dippen. Dan ben je er echt mee bezig. Nu hand ik mijn ovustick eronder met mijn slaaphoofd en ga onder de douche. Manlief geeft dan meestal een bij het tandenpoetsen of het een rondje of smiley is. Wat is ideaal vind is dat je die als enige ook met ochtendurine kunt doen. Je moet als pcoser meer water drinken dan anderen 2-3 liter. Dus ja, dan slaat de test natuurlijk niet uit. Ik drink 's ochtends al een liter, dus vrij snel ongeconcentreerd plasje haha.

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd, is dag 10 niet te vroeg? Had nu mn ei op dag 16. Ik verwacht niet dati eerder zal komen (als de clomid aanslaat natuurlijk). Ik dacht zelf dag 12.
    Ik heb toch ook de dipsticks van zwanger en kids besteld. Waren toch een stuk goedkoper dan sensitest (zelfs de aanbiedingen) én ik kreeg idd een zwangerschapstest erbij.
    Heb er 25 besteld. Heb ik iig de komende tijd genoeg!

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, grappig! Ik vind juist testen die je in je urinestraal moet houden helemaal niks. Ik pies er altijd naast en het is altijd zo'n gedoe. Vind juist wel makkelijk om in een beker te plassen (heb een oud plastic bekertje speciaal voor dat doel).
    Ik kijk de komende cyclus wel ff hoe mn slijm is. Vorige ronde begon het op dag 9... Nou ja, ik zie wel. Eerst die clomid er nog maar in! ;)

20. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik heb nu inderdaad 2 rondes mn ei op dag 17 gehad, dus volgende maand ga ik ook later starten met ovutesten.
    Als jij al erg thuis bent in je slijm (hihi) kian je het daar vanaf laten hangen, ja! Maar aangezien ik voor mn eisprong helemaal geen slijm had, en nu steeds mn string vol zit (terwijl ik toch echt mijn eisprong heb gehad) word ik daar niet echt wijzer uit!
    Ik was als de dood dat ik mn ei ging missen, vandaar dat ik op dag 10 begon. Nu het 2 maanden dag 17 was, ga ik volgende maand (als ik niet zwanger ben natuurlijk) ook wat later beginnen hoor ;)

Deel Deze Pagina