Vanmiddag belletje gehad van manlief met rot nieuws. Begin van de week was het verlof van zijn groep goed gekeurd (12 tm 28 december) dus ik was in de wolken! Samen mijn verjaardag nog kunnen vieren en ook samen kerst... Had nu dus 1 van die hogere lui gezegd dat het niet door ging (voor 99% zeker) want het zou druk worden rond die tijd. De groep was dus not amused want ze kunnen momenteel niet eens rijden, alle autos zijn vorig weekend afgekeurd (kan ik weer niet te veel over vertellen, maar ze weten in elk geval nog niet wanneer ze weer de weg op kunnen). Manlief verwacht dus niet thuis te zijn in december. Heb een flink potje lopen vloeken en tieren en ook heel wat tranen vergoten vanmiddag. Ben ik net zo blij met het feit dat het nog 6,5 week is tot ik hem weer zie en dan is het nu maar afwachten wanneer hij terug kan komen.. dan gaat het al snel richting eind januari lopen ALS hij al terug komt met verlof, want dat kan ook zomaar zijn dat ze helemaal geen verlof meer krijg. Daar wil ik gewoon niet eens over nadenken. Een enorme domper dus!! @ Bbibi, ach die 90 miljoen zijn toch ook geweldig, je hebt er maar 1 nodig dus dan maakt het weinig uit of het er 188 of 90 miljoen zijn @ Paniekertje, fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen in het ZH en ook dat jullie hulp kunnen krijgen van psycholoog. Kan soms best prettig zijn in zulke situaties om eens even van je af te kunnen praten.. In elk geval gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. @ DCI, van de week las ik bij iemand dat je er makkelijker van naar het toilet gaat voor een grote boodschap. Dat merk ik ook wel! Ervoor had ik vaak dat ik 1x in de 2 of 3 dagen ging (mijn hele leven eigenlijk zo gehad), maar nu elke dag. En ik krijg het idee dat mijn huid iets rustiger wordt (kan toeval zijn, want slik ze nu anderhalve week dus best snel om al resultaat te zien denk ik).. @ Peony, wat balen van de ongi meid! @ All, ik lees veel meiden hier die aan de menstruatie opwekkers hebben gezeten. Hoe snel na de laatste pil werden jullie ongesteld?? Netjes binnen de 5 dagen of later?? Dit ivm mijn berekening voor als manlief nog verlof gaat krijgen.. @ Ovutesten, er wordt gezegd dat je rondom herfst/winter beter niet ;s morgens kan testen omdat je eisprong meestal eind van de middag/avond plaatsvind. 2 a 3 uur van te voren niet meer plassen en drinken, en ik heb goeie ervaringen altijd gehad met de dipsticks van zwanger & kids. Heb plastic bekertjes gebruikt om de urine op te vangen, of de urine containers van de kruidvat (die kan je daarna ook afwassen en weer gebruiken. Die zijn ook nog eens handig als je een plasje mee moet nemen naar het ZH of huisarts omdat je ze kan afsluiten). @ Dames koffievrouwtje, wat klinkt dat goed zeg!! Lijkt me heel bijzonder! Agenda 27-10 LW85 - Uitslag bloedprikken 27-10 Bbibi - Nod datum 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek 30-10 Babke - Follikel meting 31-10 Susanne - Follikel meting 01-11 Liefds - Nod datum 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid 05-11 Paniekertje - Nod datum 27-11 Saja - Uitslagen bespreken
Bbibi schat, misschien ben je wel gewoon zwanger. Zou wat zijn he, hihi. Enne jaa echt snel he dat ik er heen kan. Zag je PB, thanks! En ja misschien dat ik net vanuit andere richting ga dan jij ofzo. Had het ook niet verwacht, maar had gekeken op google maps. Ok, m'n moeder woont in Den Bosch, dus kom wel regelmatig in die richting. Ga er echt een keer heen hoor. Heeft zij een website ofzo? Hier, Myo Inositol is binnen!! Dus net ook ingenomen. Dames die dit ook slikken, nemen jullie gewoon 1 capsule?? Heb hoofdpijn, bah.
Mieks, ik las het op facebook ja. Echt zo super klote meid. Ik vind het echt oneerlijk voor jullie! Hoop dat het alsnog weer terug gedraait word in de positieve zin. Echt klote zeg pffff. Xx
Aaah mieks das jammer zeg. Of jammer...eigenlijk gewoon kloten!! Ik heb vanmorgen laatste duphaston gehad dus kan het je binnenkort vertellen wanneer ik ongi wordt!
@charise, mij lijkt het ook geweldig om een groot gezin te hebben. 3 of 4 kids lijkt mij echt helemaal geweldig! Maar nu eerst voor 1tje (als dat mag lukken). Hoop dat je snel terecht kan en dat je snel meer weet over waarom je je zo voelt! Sterkte! Fijn dat je je miyo binne hebt! Wel balen dat je last hebt van hoofdpijn... Hoop dat er snel iets uitkomt bij die nieuwe arts want je blijft kwakkelen! Beterschap! @bbibi, als ik het bekertje er idd tegenaan zet moet het lukken... Hahaha legde het net uit aan mn man (dacht ook al heel lief mee) en we moesten er samen super om lachen. Haha!! Positief dat je nog steeds niet ongesteld bent! Je lf wordt dus iig langer!! Minimaal weer 10 lf maar wie weet.... Ik heb er een goed gevoel bij!!!! @mieks, ahhhhh getverderrie!!! Dat is zwaar kl*te!!!! Heel begrijpelijk dat je een potje heb lopen janken! Hoop dat het toch nog goed gaat komen, of anders in januari! M'n man zegt dat als hij minimaal 6 maanden weg is hij recht heeft op verlof! Dat kan hij echt eisen... (maar ja, dat zullen jullie zelf ook wel weten). Sterkte meis! Bedankt voor je tips over de ovutesten! @dci, jeetje, iedereen is echt super enthousiast erover. Ik ga het aan de gyn voorleggen 5 nov. Waarschijnlijk kent ze het niet maar ben toch ff benieuwd. Wie weet ga ik toch overstag. Het kan geen toeval zijn dat jullie je allemaal beter voelen (darmen, huid, lf enz.) @weegbree, jeee! Nu wachten tot je ongesteld wordt en dan weer hup aan de clomid! Hier gaat morgen de 1e weer in!! Spannend!!!!
Meiden, fijne avond! Ik ga lekker met manlief op de bank hangen. Neem lekker 1 rood wijntje, heb ik verdiend vind ik!!
Mieks, Wat verschrikkelijk voor jou/jullie! Kijk je ergens zo naar uit (het is allemaal al moeilijk genoeg), komt er zo'n tegenvaller! Ik duim voor je dat jullie elkaar toch binnenkort elkaar mogen knuffelen, meis! *knuf* PS. Ik werd na de kuur Duphaston met 2 dagen ongesteld. Bbibi, Ohhh sorry Den Bosch ipv Breda! Hahaha ik woon natuurlijk ook helemaal aan de andere kant van Nederland! Hihi Charise, Ik slik 1 DCI + 2 Myo op een dag. Weegbree, Yeahhhh lekker dat de kuur alweer af is, hopen dat je snel ongi wordt en huppaaaaa naar de volgende ronde!
Heel veel plezier Peony, je hebt het zeker verdiend! @ de rest ook hele fijne avond! Ik ga ook lekker bankhangen met mijn lief <3 PS. Ik weet niet meer wie het zei, maar mijn darmen werken zeker beter door de DCI!!!!!!!! Ik ga vaker naar het toilet voor de grote boodschap (had ik volgens mij al eerder gepost, ging eerst maar eens per week, nu meerdere keren per week). Plassen doe ik ook veel meer, weet zeker dat het door de DCI komt. Mijn huid is ook rustiger, maar onderop mijn kin blijf ik wel puistjes houden. Agghhh beter dan mn hele gezicht, denk ik dan maar! Hihihi
He meiden, druk dagje gehad. Geholpen op een elfjes en spokenfeestje. Mijn buurmeisje werd 6 en we hebben taartjes gemaakt. Erg leuk! Daarna boodschappen. Ik heb speltbrood gekocht bij de Jumbo. Wat een lekker brood is dat! Lekkere verse krokante korstjes er aan Er zitten trouwens meer khd in dan tarwebrood, maar omdat het meer eiwit bevat is het toch beter en heb je minder nodig voor verzadiging. Ik vind het wel lekkerder dan het khdbrood in ieder geval. Mieks. Wat een kutnieuws! En kerst is helemaal klote dat hij er niet is. Ik heb woensdagmiddag de laatste primolut gepakt en ik werd zondagochtend ongesteld. Ik moest 7 dagen 3 pilletjes slikken. De laatste heb ik niet genomen, omdat het dan s ochtends al doorzet ben ik achter . Uit nieuwsgierigheid, wat wist koffiemevrouw wat ze niet kon weten? Grappig wij hebben het wel eens over mevrouw koffie, maar dan bedoelen we mijn voormalige dietiste. Die heet nl Van Nelle. Weegbree, dat duurt geen 2 weken toch? Kan het me niet voorstellen. Ik duim voor eerder bloed Veel kids:ik wil drie kids en manlief twee. Maar als we het kunnen betalen komt nr 3 vast wel . Bbibi, misschien is je lf niet langer door de dci. Maar verlies je een bruin door de dci. Voor bruin moet je de dag niet tellen als ongesteldheid he? Maare, misschien ligt het wel helemaal niet aan dci. Heb je daar al aan gedacht? Zou mooi zijn toch? Is nu toch wel 3 maandjes terug of niet? Misschien test je de derde wel positief
@ mieks, wat een verschrikkelijk k*t nieuws zeg! En helemaal omdat het net met kerst is en je verjaardag Wat betreft het ongesteld worden. Ik heb een 10 daagse kuur provera gehad en werd 2.dagen na de laatste pil ongesteld. Kun jij niet op een of andere manier regelen dat je eerder 1 kuur mag doen om te kijken hoe snel je ongesteld wordt. Neem aan dat ze van je situatie afweten. @ peony, ik zit lekker aan 'n rosétje. Vroeg me al af of er dames zijn in onze situatie die helemaal niet meer drinken? Ik heb me voorgenomen dat ik zodra ik zwanger ben alles achterwegen laat. Wie weet hoe lang het gaar duren? Wat.vinden jullie?
@ babke, ik zou dook wel 3 kids willen maar ook mijn man twijfelt. Hij wil er pf 2 of 4. Zal wel aan mij liggen maar dat snap ik echt niet.
Ik drink bijna niet meer. (Momenteel even helemaal niet) Niet om het zwanger worden, maar vanwege pcos. Minderen in suikers betekent ook alcohol laten staan. Als ik op gewicht ben wil ik wel een wijntje nemen hoor. Drink eigenlijk alleen als we uit eten gaan of visite hebben. Zo thuis doe ik het eigenlijk nooit. Manlief wel hoor, die drinkt graag een biertje
Dat is idd waar, ik merk dat ik eerder van alcohol aan kom dan van wat anders. Toen mijn zomervakantie voorbij was ben ik 2 kilo aangekomen en dat alleen van alcohol. Maar als je bezoek hebt of je zit lekker in je tuintje buiten vind ik 'n wijntje zo lekker als het moet kan ik het goed laten staan hoor..
@babke en charise nee nee echt niet zwanger! Bruinverlies normaal vanaf 5dpo ! Nu gelukkig 8dpo smorgens... Dus dat is al een verschil! Bruinverlies betekend : game-over ( daling progesteron!!) Dus en mijn gezicht zit volll acne en mijn borsten zijn aan het krimpen... Dus ofwel laat die ongi maar komen maar liever wat dagen later!! Vandaag 10dpo en nog niet ongi!!!! Yeahhhhh!!! Dus sowieso een officiele lf van 10 dus dat is fijn!!! Ik hooooop stiekum nog 1 of 2 daagjes erbij te smokkelen! Daar zou ik zoooo onwijs gelukkig mee zijn spannend ik wacht nog af... @peony lekker genieten van je wijntje meid! Heerlijk! @gezin liefst 1 kindje van mijzellf en 1 adoptie kindje! Helaas wil mijn man dat niet! En zag koffievrouw dat ook nie gebeuren! Jammer had ik toch stiekum wel erg graag gewild eerlijk gezegd... Weltruste!
Voor wie het interessant vindt, dit is een goed stuk over waarom brood ed niet goed zijn. Ik vind het heel duidelijk en het sluit goed aan bij ons probleem: Voedingswaar zonder gekristalliseerde suiker
Goedemorgen meiden! @babke, hihi leuk zo'n feestje!! Leuke tekening ook als bedankje! Lief!! Ga die link straks ff doorlezen... @alcohol, ik merk ook dat niet drinken het meeste bijdraagt aan het afvallen! Normaal deed ik ieder weekend wel een paar wijntjes (altijd wel een verjaardag, visite, uit eten oid). Sinds ik met het dieet begon dronk ik al amper meer en sinds we voor een kleintje willen gaan ben ik meteen helemaal met de alcohol gestopt (merk het dus wel qua gewicht). Nu wil ik gewoon af en toe eens 1 of 2 wijntjes doen met een feestje of als we iets bijzonders hebben. Dan wel alleen voor mn ei!
Jeeehh. 1,1 kilo! Sinds de vakantie. Het zal dus niet echt vocht geweest zijn, maar het wordt nog steeds minder. Cm meten vind ik trouwens lastig. Er zit nog best verschil tussen strak en strak. En ik ben vaak opgezet, dus echt handig vind ik het niet. Maar maakt niet uit. Ik ben gewoon goed bezig dus geduld. Ik ga proberen om pas weer volgende week te wegen.
Jeeeee!!! Ik vond die cm ook lastig maar na een hele tijd merk je echt wel verschil! Maar top dat je al weer ruim een kilo kwijtbent! Super!! En idd... gewoon geduld hebben! Je zit wer op de goed weg! Oh, interessant stuk trouwens!!
Dankje. Misschien is dit iets voor je: Voedingswaar.nl, over spelt en diabetes, overgewicht en spelt.