@babke, bedankt voor de link, interessante site! Ik had gisteravond dus een wijntje, manlief een biertje en we hadden lekker een paar chippies genomen. M'n man zat gisteravond al 'vervelend vol' volgens zn eigen woorden (hij eet ook vaak kharm met mij mee) en sinds dat we wakker worden zijn onze darmen aan het rommelen! Niet normaal zo luid! Hebben we beiden al heel lang geen last van gehad en het valt nu echt op! 's Avonds kh en de volgende dag last van je darmen......
Mooi dat je er wat aan hebt en wat jij zegt herken ik wel ja. Heb ik gehad toen ik na een rijdje koolhydraatarm een hele zak (schaam schaam) chocoladepepernoten op had. Nou die wil je daarna niet meer haha. Wat doen jullie vandaag allemaal? Ik ben al lekker nuttig geweest. Bed af gehaald, beide wc's en de badkamer gesopt en ik ga nu pindakippensoep maken. Nog nooit gedaan dus ben benieuwd.
@babke, whahaha lekker!!! Ik had daar gisteravond zo'n zin in!! (Tis dat de winkels al dicht waren anders was ik naar de buurtsuper gelopen, haha) Klinkt lekker die soep! Ik heb wel eens pindasoep gemaakt, ook erg lekker! Wij hebben lekker een koeteldagje. Ben druk aan het wassen, manlief is nu aan het hardlopen, straks ff stofzuigen en dweilen (doet mn man ivm m'n rug), vanmiddag ff wandelen en ik wil graag ff langs Intratuin. Wil graag nog iets moois kopen voor in huis... Vnv lekker niets en ook morgen lekker rustig! Heerlijk eens een weekend voor ons samen (komt bijna nooit voor).
Hee meiden, Ik ben weer wakker. Ben nog wel super moe haha, maarja, moet er toch uit natuurlijk anders slaap ik vannacht niet meer. Dus zit nu al een tijdje lekker op de bank haha. Ga mezelf zo maar even naar de winkel slepen voor avondeten. Mijn man is nu weg, dus moet voor mezelf koken vanavond en morgen. Heb echt geeeeeen idee wat. Erg lastig. Dus ga maar even kijken wat het gaat worden. Vanmorgen hebben mijn man en ik nog kunnen klussen. Dus ben helemaal blij. Dan maandag weer en dan hopelijk komt eitje woensdag dan ofzo. Ik ga die linkjes ook nog even doorlezen Babke, dank je wel! Altijd interessant zulk soort informatie. Zoooo ik had trouwens van de week tijdens nachtdienst op werk uiensoep gegeten. MIJN GOD dat doe ik dus NOOOOOIIIT meer. Hahaha. wat een buikkramp zeg, moest echt naar toilet toen ik thuis was. En veel last van lucht joh, pffff. Was echt niet leuk meer! Zo zijn jullie ook weer op de hoogte hahaha. Fijn weekend meiden!! Ik ga morgen trouwens heerlijk naar de hammam met mijn moeder!
Goedemiddag Charise!! Ik vind het zelf ook altijd zo moeilijk om iets te eten verzinnen als je alleen bent. Misschien lekkere wokgroenten en kipfilet met een wrap van ei? Lekker makkelijk... Oh, hihi, ik heb dat gelukkig nooit van uien maar m'n man heeft daar ook altijd last van. Charming!! Lekker morgen naar de hammam. Ik ga vrijdag met een vriendin naar de sauna! Zin in!! Zijn er meer meiden die weleens naar bijv. de sauna gaan? Ik lees heel tegenstrijdige verhalen over de sauna als je zwanger bent maar ook als je een kinderwens hebt! Ik ga evengoed hoor want anders kan je helemaal niets maar ben stiekem wel blij dat het niet na mijn ei is!
Lekker biefstukje met gegrilde groente? Uiensoep? Hmmm ga ik ook weer eens maken lekker! Met kaas Thermen enzo maakt niet uit. Je moet alleen tijdens je lf of als je zwanger bent de finse sauna mijden. Turks stoombak kan volgens mij geen kwaad dacht ik
@babke, ok... ik weet wel dat je niet in een infrarode sauna mag. Dat is een andere soort warmte (voor je spieren). Nou ja, ik zit iig nog voor mn ei dus dan durf ik het zowiezo wel aan!
Net lekker pindasoep gemaakt!! Met dank aan Babke!! Meiden, ik was vanmiddag toch een potje misselijk!! Pfff... en had opeens heel erg last van hoofdpijn. Duurde een uurtje en toen was het opeens weg. Had vanmorgen de 1e clomid genomen. Zou dat daardoor komen?? Vorige ronde had ik nergens last van. Maar het viel echt ff op, 1 uurtje en daarna voelde ik mij weer prima! Na ja.. maakt niet uit! Moet er nog 4 en ook al zou ik hondsberoerd worden, ik slik het toch!
Zou goed kunnen die hoofdpijn van de clomid. Ik heb het ook, en ook duizelig en licht gevoel in mijn hoofd. Maar ja ik heb het er voor over hoor. Nog geen behoefte om te gaan spuiten, dan moet je om de dag naar het ziekenhuis voor FM ofzo en kan je nooit meer "zelf" thuis bezig. Dus dat wil ik nog niet. Het is ook niet extreem hoor, maar soms wel vervelend. Nou ik heb lekker kip gegeten met wokgroenten en zilvervlies (wok) rijst. En woksausje. Gewoon omdat het lekker is haha. Ik ga nu lekker mijn bedje in, hebben lekker een uurtje langer! Morgen ochtend komt mijn moeder.. en gaan we lekker naar hammam. Ben heel benieuwd. Xx
Goedemorgen meiden! Ja, zag dat idd bijwerkingen kunnen zijn. Raar dat het maar een uurtje was en daarna had ik nergens meer last van! Nou ja, liever maar een uurtje dan een hele dag! Het lijkt mij ook niets om te moeten spuiten Charise. Als het moet dan moet het maar met clomid kun je het zelf nog een beetje in de hand houden!! Veel plezier vandaag bij de hammam!! Wij hebben een lekker rustig dagje! manlief gaat nu sporten en vanmiddag komt mn moeder ff langs. Echt een zondag!
Hoi Dames, even uit nieuwsgierigheid. Wat vinden jullie van mijn kaartje? Zou toch zo mooi zijn als we zwanger zijn vlak voordat we een intensiever traject in moeten! Durf nog niet te hopen hoor...
@paniekertje, gaat mooi omhoog maar je kunt er helaas niets over zeggen. Zag dat je vorige lf 15 was, dus je moet nog een week wachten... Kan nog alle kanten opgaan. (Bij mij ging mn temp de laatste paar dagen heel mooi omhoog maar werd evengoed ongesteld...) Lastig he, wachten? Begrijp dat je nu meteen duidelijkheid wilt!
Mooi kaartje paniekertje! Ik blijf voor je duimen!! Helaas kan het nog alle kanten op..... Maar het zou zeker mooi zijn als je zwanger bent voordat je het zware traject ingaat! Kijk maar eens naar mijn kaartje, ik zit nu op 11dpo. Qua temp ziet het er goed uit, maar ik heb nog een paar dagen.. Hij kan nu ook weer gaan dalen (al hoop ik natuurlijk van niet!) PS. Ik droom al een paar dagen over het feit dat ik zwanger ben, gek toch? En vanmorgen een paar uur wakker gelegen van buikpijn. Daarna weer een uurtje in slaap gevallen en toen was het weer over..
Vind het opeens wel spannend! heb al met de dipstick van zk getest. Heel klein tuurstreepje. Maarja kan ook niet anders met 7 dpo . Jouw kaartje ziet er ook goed uit liefsd! Wanneer ga je testen?
Ik denk dat ik 1 nov ongi moet worden. Maar met testen wacht ik nog wel een paar dagen langer om teleurstelling te voorkomen. En jij?
Huhh heb je nu al een tuurstreepje Paniekertje? En je zit nog maar op 7dpo? Dat is goed nieuws! Dus jij denkt wel dat het nu raak is bij jou? Ik hoop het meid!
Goeiemiddag meiden, Ik had helemaal geen meldingen gehad gister en vandaag, maar er is wel een hoop gekletst. Best apart, zal eens even terug lezen Menstruatie opwekkers, zo te lezen waren jullie dus allemaal bijna wel nog voor die 5 dagen ongesteld na de laatste pil... Bedankt voor jullie lieve woorden, we moeten maar gewoon afwachten wanneer hij nu terug komt. Had net van de week de berekening zitten maken wanneer ik moest beginnen met die menstruatie opwekkers.. schiet niet op zo Wel nog flink geschrokken, er was een locale militair die een ongecontroleerd schot had afgevuurd met een raket op de basis van manlief. Foutje bedankt zeg maar... had zo maar heel fout kunnen aflopen! @ Peony, tja hij heeft idd recht op verlof..maar er is 1 ding zeker bij defensie, en dat is dat je nooit iets zeker weet We moeten gewoon maar afwachten @ Babke, Speltbrood zal ik ook eens voor gaan kijken dan, je maakt me nieuwschierig @ Bbibi, ben je al ongesteld of hou je het nog spannend? @ paniekertje, je kan helaas niks afleiden aan een kaartje na de eisprong. Heb ook zulke mooie kaartjes gehad maar niet zwanger.. Pas als na die 14 dagen je temp nog steeds mooi hoog is kan je er echt wat uit gaan halen.. Agenda 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek 30-10 Babke - Follikel meting 31-10 Susanne - Follikel meting 01-11 Liefds - Nod datum 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid 05-11 Paniekertje - Nod datum 27-11 Saja - Uitslagen bespreken
Jaaa, alleen pis ik wel vaker streepjes. Dus ik reken het nog niet mee hoor! Denk dat ik elke dag wel ga testen.heb genoeg testen in huis, hihi. Knap hoor dat je zo lang kan wachten, dat kan ik dus echt niet! Haha
@liefsd, idd mooi kaartje! Spannend! @paniekertje, huh? Hoe komt het dat je vaker tuurstreepjes hebt? Zijn dat dan innestelingen oid die niet goed zijn gegaan? Want een zwangerschapstest test alleen op hg. @mieks, oeffff dat zal idd ff schrikken zijn geweest! En idd.... de enige zekerheid is dat er geen zekerheid is! Het motto van defensie! @chanan, zie dat je morgen naar de kliniek moet... spannend!!! @yvetje, hoe gaati met jou? Al nieuws over je cyste?