Goeiemorgen Dames, Wat is er weer veel geschreven. Ik ben dit weekend helemaal niet op ZP geweest. Heb het gewoon zo druk gehad. Nu ff pauze dus ff alles terug lezen. Heeft er iemand last van onrustig slapen door de clomid? Sinds ik de clomid slik slaap ik zo slecht en ga ik er een paar keer per nacht uit ( vandaar denk ik ook mijn hoge temp). Ik droom ook echt de raarste dingen. Over tempraturen (bijna iedere nacht), mijn man die van me wilt scheiden omdat hij homo zou zijn. Charise de hammam heerlijk Paniekertje ik denk dat je nog wel even moet wachten. Je zit helaas pas op 8 dpo. Nienke Welkom, ik ben al een keer bevallen van een gezonde zoon. Alleen we weten niet of ik toen al pco had. Ben toen meteen de eerste ronde zwanger geworden. Wie weet was het geluk?? Ik ben ook 1 x eerder het afgelopen jaar ongesteld geweest. Maar had waarschijnlijk geen eisprong. Liefde1987 Leuk dat je er weer bent! Babke Dat is wel lullig zeg! Mijn man voetbalde voorheen ook nog. Inmiddels is hij gestopt ivm slechte knieen. Gistermorgen zei hij zelfs dat hij blij was niet meer te voetballen. ( het vroor) Bibi Super van je LF!
@susanne, whahaha homo!! Nee, ik merk zelf niet dat ik onrustiger slaap oid. Ik sliep wel erg slecht vlak voor mijn nod. Maar dat is ook wel logisch... was iedere avond benieuwd naar mn temp van de volgende ochtend en was bang dat mijn wekker niet zou afgaan oid. Ook lig je er dan veel aan te denken en ben je er veel mee bezig in je hoofd. Maar weet niet of het ook echt een bijwerking is!
Peony, Dat heb ik precies hetzelfde!! 01-11 is mijn NOD. Maar ik slaap al een paar nachten heel erg onrustig. Droom ook steeds dat ik zwanger ben... Word regelmatig wakker, moet vaak 's nachts plassen (normaal gesproken nooit), of ik heb juist erge dorst... Ben steeds heel erg benieuwd wat mijn temp 's ochtends doet... Echt zenuwslopend die dagen voor de NOD. Bah!
@ Peony Ok, ik ga idd maar weer temp bijhouden. Vorig jaar ook al eens geprobeerd, maar als je al op dag 92 zit en er is geen pijl op te trekken schiet het ook niet op. Misschien nu meer geluk. Mbt ovu testen. Heb ik al veelvuldig geprobeert maar ik plasde altijd een tweede streepje,..maar nooit zo donker als de controle, maar goed ik heb die testen gedaan tijdens mijn ' cyclus' van 92 dagen dus toen was er ook geen eisprong
Hahaha Susan, dat zou goed kunnen hoor. Dat zijn zwangerschapssyptomen en bijwerkingen van clomid lijken op zwangerschapshormonen. Ik had de eerste ronde last van zwangerschapsdementie Nienke, je moet ook rekening houden met het feit dat je eitje misschien neit 14 dagen voor de menstruatie geweest is. Waarschijnlijk had je wel een eitje hoor. Maar de lf (luteale fase) dat is de fase tussen eisprong en menstruatie, kan varieren van 5 tot 18 dagen. Waarbij 5-9 aan de korte kant is. Vanaf 10 is het goed.
@peony whahaha nee ik ga niet testen hoeft trouwen nooit want ik wordt eerder ongi dan mijn NOD dus lekkergoedkoop! Vanmorgen werd ik wakker omdat man ging werken en ik voeldeee het stomen rennen naar wc ! Allemaal oud bloed! Dus toch vandaag nig niet officieel op rood maar morgen! Dan is lf13 joehoeeeeee!!! Echt super gewoon!!! dus dci heeft goed zijn werk gedaan! @susanne ja top he hihi @liefsd klinkt toch wel echt enormmmmm als zwanger meid!!! Heb je ook dikkere borsten die strak staan zeg maar?? En snachts eruit voor een plasje? Klinkt echt wel als zwanger....!!! Owhhhh meid jij houd de spanning erin!! Kan je geen testje doen??
@liefsd, klinkt idd allemaal positief! Maar dat is het lastige... overl kun je ook een andere verklaring bij verzinnen! Maar ik hoop het heeel erg voor je!! Spannend!!! @nienke, het is natuurlijk niet zo dat je door het tempen een ei krijgt ofzo. Het is puur om te kijken of en wanneer je ei hebt (en dat kan natuurlijk ook pas dag 60 zijn, of helemaal niet). Maar dan hoef je je iig niet druk te maken met dat soort vragen. En je weet meteen wat je lf is als je een ei hebt gehad. Voordeel is dat het niets kost en het amper tijd kost... @bbibi, oh ja, jij rekent na 12 uur 's middags de volgende dag als dag 1 toch? Ik hoop dat het raak is maar mocht je volgende cyclus weer zo'n mooie lf hebben zou je bijna zeggen dat het idd door de dci komt! @susanne, hoop dat jij daar geen last van hebt! Ff een vraagje, ik zie dat jij 6 dagen clomid hebt ingevuld. Is dat een foutje of had je echt 6 pillen genomen? Ik hoor altijd 5...
Bbibi, Niet zeggen! Dan hoop ik alleen maar meer dat het zo is Toch heb ik het gevoel dat het niet zo is (door jouw gevoel en kv-gevoel). Hmm dikkere borsten weet ik niet, ze staan wel strak en zere tepels (nog steeds). Maar dat heb ik eigenlijk iedere maand (komt door de clomid, denk ik). Ik durf nog niet te testen . Wat goeeeeeeddddd, een fantastische LF meid!! Super!! Susanne, Hahaha ik begrijp precies wat je bedoeld! Bereid je maar voor Peony, Ik weet het meid! Daarom hoop ik er nog niet teveel op Jij al bijwerkingen vd clomid?
@susanne, ik dacht al... voor hetzelfde slik je vrolijk alle 10 de pillen ofzo! Haha! @liefsd, nog geen bijwerkingen. Gister wel moe en misselijk maar ik denk dat dat eerder door de kh komt... Maar ik hoop echt zooooo dat je snel positief test!! Er moet toch de komende ronde íemand zwanger zijn!! Voor jou ziet het er iig goed uit... afwachten!
Hoi all dames. Zo wat is er een hoop bijgeschreven! Ik ga alles ven op mn gemak teruglezen (vanaf vrijdag hoor ). Mieks: wat een rotnieuws eg. Ik snap heel goed dat je daar wat tranen om hebt gelaten. Ik zou mn vriend echt niet zo lang kunnen missen! Met primolut heb ik de 3e dag na mn laatste pil dat ik ongesteld word. Koffievrouwtje: Oh ik zou echt naar zoiets toe willen! Niet alleen ivm kinderwens maar gewoon over de rest van mijn leven/familie enz. Hoe kwamen jullie erbij? DCI: dat klinkt echt super goed jullie resultaten ermee! Het is dat ik geen symptomen heb, anders had ik het ook besteld! Ik hou het voorlopig bij clomid, mocht dat in het nieuwe jaar nog steeds niet hebben aangeslagen ga ik dci ook overwegen! Alcohol: Ik heb besloten de alcohol te laten staan.Hoogstens bij een lekker etentje een wijntje maar ik wil zo gezond mogelijk leven op dit moment (Krijg ik ook meer energie van) en heb het hardlopen weer opgepakt waarmee ik op mijn oude niveau wil komen dus voorlopig even niet. WIj willen over 2 weken naar de sauna. Heb dan (als de clomid nu wel werkt) mn ei alshet goed is gehad ongeveer (dag 22). Kan ik dat dan beter niet doen als er een eisprong is geweest dus? @Babke: Zooo herkenbaar! Mijn vriend zegt dan op vrijdagavond: tot vanavond lief (als ik moet werken) om vervolgens vlak voor ik klaar ben te sturen dat hij met vrienden mee gaat. Dan om 2uur snachts stomdronken thuiskomen en sorry zeggen.. @BBibi: Super dat je een langere lf hebt! Hopelijk deze ronde dus raak! Hier alle clomid (10mg p dag) erin zitten. Ben aan het temperaturen, tot nu toe elke dag 36.7 of 36.8 Hoop zo dat ik met 100mg wel een eisprong ga krijgen! Heb nu iig de dipsticks van zw&k ovulatietesten in huis. Vanaf dag 12 ga ik beginnen. Hopelijk kan ik i.c.m. FF een eventuele eisprong ontdekken! Donderdag belt de gyn. mij. Ga hem dan duidelijk maken dat ik deze manier van behandelen niet goed vind. Dat ik meer controle en uitleg wil. Niet weggestuurd worden met de boodschap: als je op dag 21 geprikt heb en je proesteron is laag moet je 3 weken wachten op een menstruatie en anders weer primolut nemen. Hopelijk krijg ik dan follikelmetingen. Ondertussen al een afspraak in ander ziekenhui sstaan (maar dat is pas in het nieuwe jaar dus zou nog 2 rondes clomid hier kunnen doen). Was hier trouwens nog iemand die pendelde? Meen het een hele tijd terug gelezen te hebben maar weet niet meer wie. Zoja, zou diegene voor me kunnen pendelen?
@Liefde: ja, klopt... Ik kan me het bijna al niet meer herinneren, mijn laatste menstruatie. Het is dat ik zo'n ticker heb die heb bij houdt... hahaha. Wat vreselijk zeg, een mk! Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft het dan 9 maanden zitten! @Bbibi: wat super zeg dat je lf nu een stuk langer is!! Werkt bij jou dus echt super dat spul! @Liefsd: je houdt het wel spannend zo hoor! hahaha Nu maar hopen dat het niet de clomid is die voor die dingen zorgt! Ik ga heel erg voor je duimen de komende dagen!! @all:Vandaag mijn laatste dag provera! Ben blij dat die 12 dagen er op zitten. Ben 2 kg aangekomen en mijn humeur was ook niet al te best. Of het aan de provera lag, geen idee. Maar is zo makkelijk he, om dat dan maar de schuld te geven hahaha. En nu dus maar wachten op een mensturatie. Heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden hahaha. Hopelijk komt het snel op gang! Gyn zei nog dat ik waarschijnlijk tijdens de kuur al bloed kon verwachten, omdat het al zo lang geleden is. Maar dit is uitgebleven. Hopelijk geen voorteken van dat het heel lang duurt of zo. Maar goed, wacht gewoon af, kan toch niet meer doen!
hoi meiden! ik heb vrijdag mijn laatste duphaston op. maar nog geen ongi te bekennen hoor. met primolut werd ik op dag vier na de laatste tablet ongi. dus hopelijk morgen. vanmiddag weer naar accupunctuur. ben benieuwd! er zijn er veel zeg die weer met een nieuwe ronde gaan beginnen binnenkort of zijn begonnen! ik heb totaal geen last gehad van duphaston! gelukkig maar. Mieks, ik zou het echt een keer gaan uitproberen als ik jou was. dan weet je hoe het in zn werk gaat...
Peony, Gelukkig heb je nog niet zoveel bijwerkingen. Hopen voor jou dat het zo blijft! LW, Thats kinda story! Hihi Bbibi is al eens eerder naar het koffievrouwtje geweest. Vandaar dat Weegbree en ik dat ook graag een keer wilden. Ik hoop dat je snel een mooi ei hebt meis! DuimDuimDuim Zo had ik het de vorige keer ook gedaan met de ziekenhuiswissel: Bij de 1 nog laten staat totdat de ander tijd voor mij had en dan zo overstappen! Doe je goed hoor, wel voor jezelf op blijven komen! Marral, Dankjewel J Lief van je! Ik hoop dat jullie geduim helpt! Hihihi Ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je humeur door de provera komt! Hahahaha, mooi excuus en goed te gebruiken. Gek is dat he, vroeger wilden we nooit ongi worden en nu zitten we er zelfs uitgebreid op te wachten! Ik hoop het ook voor jou, kan je mooi aan de volgende cyclus beginnen! Weegbree, Dat was mij inderdaad ook al opgevallen! Heel veel rond dezelfde periode een nieuwe ronde starten! Leuk dat je vanmiddag weer naar de acupunctuur gaat, ben toch erg benieuwd of je vandaag weer zon goeie ervaring hebt! Ik hoop zo dat het voor jou goed gaat werken! Je verdiend het! Oohhhh meiden, wachten duurt zoooooooooooooo lang!! Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben!
He, ik heb via facebook een personal bootcamp gewonnen. Gaat dat wel goedkomen met mijn niet sportieve ik haha. Maar ik neem de prijs wel aan in ieder geval. Kan nooit kwaad toch?
Marral ik ben ook ineens 2 kilo aangekomen zou dit idd door de provera komen? Babke Zou het ook aanemen kun je dan toch altijd nog beslissen of je het doet, of werkt het zo niet?
@susanne, haha gelukkig maar! @lw, ik weet dus ook niet precies hoe het zit met de sauna. Het schijnt wel gewoon te mogen! Je mag alleen niet in de infrarode sauna! Ik zou beginnen op dag 10 met ovutesten of weet je bijna zeker dati later komt? Goed dat je trouwens laat weten bij het zh hoe jij erover denkt en dat je niet tevreden bent. @marral, oef... 2 kilo! Wat eern rot pillen!1 Hopen dat je snel ongesteld wordt! @weegbree, hoop ook voor jou dat je snel kunt beginnen met clomid! Succes vanmiddag! @babke, jeee wat super kicken!! Stoer! Lijkt me echt super! Is het eenmalig?
@Babke: Gewoon gaan! Kijken hoever je komt. Bootcamp is echt heel leuk en je ordt vanzelf een beetje gepusht echt alles te geven wat je hebt. Kun je erna lekker trots op jezelf zijn (en wat lekkers nemen ) @Peony: Ik heb geen idee, vorige ronde had ik geen eisprong (50mg) en heb geen metingen dus is echt een gok. Misschien dan toch dag 10 beginnen, heb er toch genoeg haha. @Raar: heb net gekeken naar mn slijm, normaal is dat wit romig, niet rekbaar. Vandaag was het wit en rekbaar. Kon het tussen 2 vingers draden van maken. Was niet als rauw eiwit maar toch heel anders als normaal. Zou het dan toch de clomid kunnen zijn? Gisteravond wel seks gehad maar was al 3x naar t toilet gegaan vandaag dus neem aan dat het geen sperma meer is.