Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, dat klinkt als eggwhite! Ik zou dan anders vandaag beginnen met ovutesten... Als je er toch genoeg hebt!
    Wilde namelijk zeggen dat je ook kunt beginnen als je vruchtbaar slijm hebt.... wat vandaag dus al blijkt!
    Je ei zal misschien nog wel niet zo vroeg komen, maar als je toch genoeg testen hebt. Als het aanslaat weet je iig ongeveer wanneer je je ei kunt verwachten (ook al is dat iedere cyclus wéér anders).
    Maar beter extra testen dan op dag 12 beginnen en je ei net missen.....

Ik had trouwens nog een pendel gekregen van Kikkert... (check handtekening)
    Whahaha.... iedereen is iig eensgezind!! ;)

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Peony: Hopelijk hebben ze gelijk! Zal grappig zijn als je zwanger wordt en het een jongen wordt haha. Bij mij zeiden ook alle pendels meisje. Was het Bbibi die ook pendelt?
    Ik ga dan inderdaad er zo maar eens een ovulatietest tegenaan gooien! Thanks voor het advies.

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, bbibi was idd één van die meiden!
    Haha, ja een jochie zou dan wel lachen zijn!! :D Haha!
    Niet dat het ons beide ook maar íets zou uitmaken..... we zouden al super gelukkig zijn als het zou mogen lukken!!
    En qua ovutesten, doen wat goedvoelt. De kans is klein hoor dati eerder dan dag 12 zal komen (ook met eggwhiteslijm, zie mijn kaartje van vorige keer, vruchtbaarslijm beginnend op dag 9, dag 16 eisprong). Maar ja, als je zelf al aangeeft dat je genoeg testen hebt... Ik denk dat ik ook ga beginnen zodra ik vruchtbaarslijm heb. Heb toch 25 testen en zo duur zijn ze niet! ;)

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ lw, ik denk toch dat het sperma is. Ik heb dat vaak genoeg dar ik de hele dag rondloop en dan nog loopt het er uit.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wit vind ik niet echt eggwhhite eigenlijk. Eggwhite is toch doorzichtig. Klinkt meer als creamy. Maar bij twijfel gewoon starten met die testen. Als je trouwens ook je temperatuur meet en je hebt frequent sex, hoef je die testen helemala niet te doen he. Scheelt best wel geld. Maar goed, dat moet je zelf maar bekijken.

Ik ben normaal echt niet van de bootcamp. Mezelf een beetje afbeulen bij andere die beter zijn dan ik. Ik ben namelijk echt slechter dan elke andere sporter op deze planeet te vinden. Dat weerhoudt me er ook wel van. Het is de vriend van mijn beste vriendin (hebben sinds 1 jaar iets) en schaam me dan best wle dat mijn conditie zo slecht is zeg maar. Opdrukken ofzo, is echt niet aan mij besteedt. maar ja als het dan lukt om na verloop van tijd wel zo ver te komen is dat wel kicken.
    Het is eenmalig inderdaad.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony nee bij mij in het ziekenhuis zeggen ze voor 18.00uur ongi is dag 1 daarna pas volgende dag maar aangezien het geen rood is mag ik niet rekenen als dag 1 helaas! Zal zo nog eens kijke. Hahaha! Enne jouw pendelaars doen mij gewoon allemaal na ik was jiuw eerste pendel toch?? Hihi

@liefsd ons niet geloven meid! Ook ik kan het makkekijk fout hebben en voor koffievrouw was het miss nog te pril om het te zien ik gun het je zo enorm erg dus hoop het echt!

@lw ja goed nieuws he van mn lf helemaal happy mee! Dci eerkt super! Ik pendel idd! Momenteel alleen erg druk en moet er wel echt de tijd voor nemen! Stuur me prive een toto van je waar je alleen op staat ( geen andere mensen erbij) ik heb verder geen gegevens van je nodig! Ik zal je pendelen wanneer ik tijd heb dus zal paar dagen duren!
    @marral ja goed nieuws he so happy! Enne 12 dagen progera? Wat gek ik kreeg 10dagen provera dus was met 10dagen klaar en werd 3 dagen later of 4 dagen later ongi!!

@weegbree succes bij accu !

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, eggwhite hoeft niet helemaal doorzichtig te zijn hoor. Bij mij lijkt het soms op een doorzichtige knikker met van die witte blaadjes erdoor... Haha, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. En een andere keer is het echt precies als rauw eiwit. Maar ik kan er echt hele lange draden van maken (langer dan m'n vingers kunnen strekken).

@lw, je kent je eigen lichaam het beste... als jij denkt dat dit evt sperma zou kunnen zijn dan kun je wachten met testen.
    En anders gewoon beginnen en daar deze ronde ff extra opletten (verschil duidelijk eggwhite en het slijm wat je net had).

@babke, ik gebruik deze ronde ovutesten omdat ik vorige keer zo onzeker was over mn temp. Ook omdat ik net precies voor m'n ei de seks niet lekker had getimed! :(
    Het is voor mij echt even de komende paar rondes totdat ik weet hoe mijn lichaam werkt. Maar zoals je zegt.. als je vaak genoeg seks hebt en tempt moet het eigenlijk ook wel voldoende zijn, net wat je zelf fijn vindt.
    Oh, snap dat je ff een drempel over moet om bij de vriend van je beste vriendin te gaan sporten! ;) Maar ach, hij ziet vaak genoeg mensen die niet helemaal in shape zijn! :D

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, haha, daarom stuur ik nooit mn handtekening mee als ik een pendel aanvraag! ;)
    Het is dus echt stom toeval... (of niet....??)

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh bedoel je zo wit. ja dat is eggwhite ja! Dat is doorzichtig met vlokken haha. Ik dacht geheel wit, want dat is geen eggwhite. Ik zou dat eitje in ieder geval niet meer willen eten haha

In jouw geval, snap ik testen wel ja, want het was een lastig kaartje. Ik heb natuurlijk al aardig wat cycli gehad, dus ik ken mijn lichaam nu wel aardig. Straks zul jij het ook makkelijk herkennen. Al is dat denk ik niet nodig aan de pendels te zien haha

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, nee eggwhite hoort idd niet wit te zijn.... snap jou ook nu! ;)
    Als ik m'n cyclus beter begrijp hoef ik ook geen ovutesten te gebruiken. Planning is toch al om de dag seks, maar hoop dat ik dan niet zo hoef te twijfelen over mn ei. Dat was echt niet leuk vorige cyclus!!
    Haha, en als die pendels idd gelijk hebben zal ik ze niet lang nodig hebben.... fingers crossed (voor ons allemaal)! ;)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony ohh kan dat ja?? Een aan raag zonder handtekening? Wauw bizar iedereen ongevee hetzelfde! Het moge duidelijk ziin... Eind dit jaar en een meisje!! Dat moet gewoon !! Hihi leuk!!

@all graag jullie tip... Al de hele dag enorm buikkramp dus ik ben echt wel ongi! Werd gewoon wakker van omdat ik het voelde stromen... Bij tampon zit echt in 3 uur tijd HELEMAAL vol ... Dus niet zomaar een beetje... Maar het is wel bruin... Paar stipjes rood de rest bruin... Maar dus geen afscheiding gewoon echt bruin bloed suuuuper veel... Reken ik dit dan nu eel als dag 1 of moet het daadwerkelijk rood zijn?? Vind het zo lastig! Als ik niet aan clomid zat had ik dit sowieso als dag 1 gerekend ... Omdat ik dus echt niet zonder tampon kan zo ontzettend veel bloed... Dus wat vinden jullie ( sorry voor detaills meiden)

12. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi, ik zou dit gewoon als dag 1 rekenen. Heb ik ook gedaan.

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, als je een bericht stuurt aan iemand heb je boven verzenden een aantal opties die je kunt aanvinken. Ik haal dan het vinkje voor handtekening meesturen (oid) altijd weg...
    Zo krijg je iig eerlijk pendels en geen kopie van de rest!
    Lastig... normaal zo ik zeggen echt rood bloed is pas ongesteld.
    Ik heb het ook wel eens gehad (in die langere cyclussen) dat ik heel erg ongesteld leek maar dat het alleen bruin was (moest dan ook wel een maandverbandje gebruiken).
    Nog ff een paar uurtjes wachten..
    En anders vandaag als dag 1 rekenen, beter een dag eerder de clomid erin dat een dag te laat lijkt mij! Maar je hebt nog ff voordat je de 1e pil weer moet slikken.

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Bbibi: Cool! i zal je een foto pb'en. En dan geduldig afwachten tot ik antwoord krijg. Ik heb toch geen haast :p

@Peony: ik heb er ook 25 dus ga er zo 1 doen. Als er helemaal geen of een heel vaag streepje te zien is wacht ik een paar dagen en kijk ik dan verder.

@Babke: Normaal gesproken heb ik wit creamy en nu was het doorzichtig/wit en rekbaar.Of het nog sperma is.. Zou kunnen maar normaal is dat in de ochtend wel weer weg.. IWIj hebben heel frequent seks maar ik doe testen omdat ik niet tot dag 28 wil tobben met de vraag of er wel of niet een eisprong is geweest. Ik heb natuurlijk geen follikelmetingen. Temperaturen is ook de eerste ronde pas dus doe het nu gewoon even beiden tot ik in mijn lijf wat regelmaat heb.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #4555 Babke, 29 okt 2012
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
    Sperma is niet rekbaar hoor, dat lijkt meer op drilpudding :D

In zwanger worden is een discussie bezig over iemand die voorkeur heeft voor een meisje en methoden zoekt die dat bevorderen. Ik vind sommigen zo gemeen. Laat iemand toch in zijn waarde denk ik dan. Als iemand geen moeite heeft om zwanger te worden en die moeite wil doen, laat lekker gaan. Kan zo boos worden om die meiden die altijd maar hun mmm-kaart spelen. Ik snap oprecht niet dat een ander dan iets misgunt wordt. Ik heb dat echt nog nooit gevoeld. Natuurlijk wel eens dat ik eerder zwanger had willen zijn, maar dat geleuter over, je moet uberhaupt blij zijn dat je zwanger kunt worden, vind ik echt bullshlt. 80% van de vrouwen kan gewoon makkelijker zwanger raken. Kut voor ons, maar wel waar.

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, precies!! Wel ff opletten, sommige meiden hebben een aanloop qua testen (streepje wordt steeds donkerder richting ei) maar weer anderen hebben 1 dag een knaller en de rest van de tijd niets. (Haha, handig hoor zp om dat soort dingen alvast op te zoeken en foto's te bekijken van ovutesten van anderen!) ;)

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Whahahahaha!!!! :D:D:D

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Peony: Super handig zp! Om te vergelijken, vragen te stellen en je verhaal kwijt te kunnen! Ben er veel wijzer van geworden dan van google en zelf uitvogelen.

@Babke: hahahaha ja ik ken sperma ook niet rekbaar, of zou mijn vriend niet goed zijn? :p
    ik las inderdaad ook het topic over plannen om de kans op een meisje te vergroten. Ik vond de reacties ook erg negatief. Dat is de keuze die iemand maakt, waarom zou je iemand dat niet gunnen? Ze deden allemaal gelijk of ze niet blij zou zijn met een jongen maar dat is helemaal niet genoemd..

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, ik vind zowiezo wel dat sommige meiden vaak erg negatief zijn.... Natuurlijk is het lastig om sommige dingen goed op papier te zetten en zo over te laten komen zoals jij bedoelt maar soms wordt er idd wel erg kort door de bocht gereageerd.
    Ik snap dat als je een topic opent met de vraag of je wel of geen abortus zou moeten laten plegen vraagt om reacties. Maar dan nog... dat zou haar keuze zijn, wie zijn wij met z'n allen?
    En als iemand een sterke voorkeur zou hebben voor een meid betekent dat niet dat ze niet blij zou zijn met een stoer jochie...
    Het is lastig! Ik zal zelf iig nooit zo fel reageren als iemand advies/hulp of tips vraagt! Als je merkt dat je een sterke reactie krijgt bij iemand z'n verhaal klik je die toch weg??? Je hoeft dan niet te reageren!
    Maar ja, ieder z'n ding! Ik vind het iig belangrijk om iedereen in hun waarde te laten.
    Al moet ik toegeven dat natuurlijk niet iedereen even snugger is.. :p

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou Peony, jij slaat de klap op de vuurpijl. De titel zegt genoeg, je hoeft niet te lezen. En abortus, ik heb tot mijn 20e geroepen dat als ik zwanger zou raken, ik het weg zou laten halen. Ikw as nog met school bezig. Nu kijk je daar anders tegen aan en ben je blij dat je die keuze niet hebt hoeven maken.

Deel Deze Pagina