Goeiemorgen meiden, Pff ik heb echt al een paar dagen last van ongi krampjes. Vanacht werd ik er wakker van en vanmorgen kon ik er niet meer van slapen. Nu is het weer even rustig gelukkig. Hebben jullie dat ook wel eens gehad na eisprong? Weet niet goed wat ik er van denken moet. @ Bbibi, ja ik denk dat ik zo'n 10 minuten van het ZH af zit, alleen door de stoplichten doe je er soms het dubbele over . Inderdaad is de locatie voor het afscheidsfeest voor manlief. 25 September vertrekt hij @ Bbibi en Charise ik zal voor jullie hard duimen
Hee meiden, Nou helaas nog geen mm verder gegroeid. Baal wel een beetje hoor... had echt gehoopt dat ie al groter was. Maar ja m'n baarmoeder slijmvlies was wel dikker geworden, dus ze wou toch nog even afwachten. Moet nu dinsdag middag weer terug komen voor een echo. Links weer gaan zoeken natuurlijk, maar ze kon 'm echt niet vinden en zei nu ook van dat die andere arts 'm woensdag ook niet heeft kunnen vinden. Ze heeft ook nog via de buik gekeken. Maar nee, nergens. Ze zouden het in de gaten blijven houden. Dus ja, afwachten maar. Maar baal wel hoor, had echt gehoopt dat er al wat verschil in zou zitten!
Dat is balen meid! Misschien groeit het bij jou wat langzamer? Hopelijk heb je dinsdag goed resultaat Dat je bm slijmvlies al goed gegroeid is is in elk geval wel positief, anders kan een eitje ook niet nestelen. Heeft ze ook gezegd hoe dik het was?
@mieks wspannens hoor die ongi krampjes!!! Wanneer mag je testen zoooo spannend! Hoop echt dat jullie goed testen voor je hubbie gaat!! Duim voor je!! En de locatie is dus geregeld? Top!!!! Nu aftellen.... @charise ach nee wijffie toch.... Hoe kan dat nu? In 3 dagen tijd niks gegroeit? Dat is toch vreemd... Hoop zoooooo dat hij komende week hard gaat groeien meid! Het is je gegunt!!! En echt vreemd dat ze hem nog niet kunnen vinden... Kun je met een eierstok geboren zijn? Voel je aan die kant ook wel eens steekjes? Meid ik hoop echt super hard dat je eitje gaat groeien!! *dikke knuf*
Ja ze zei wel wat, maar verstond het niet echt haha. Ik was al enthousiast toen die eierstok met eiblaasjes in beeld kwam en 1 grote erbij Ik dacht YES, maar ja schijn bedriegt, hij was nog even groot. Maar baarmoeder slijmvlies weet ik niet verstond dus alleen ,1 maar getal voor de komma niet.
Bbibi, het is 2 dagen tijd, geen 3, maar toch. Inderdaad niets gegroeid, maar ja het kan nog komen. Ze willen het liefst dat ie voor dag 20 gaat springen, zit nu op dag 13, dus hopelijk gebeurd er nog wat. De voorbereidingen zijn al bezig in ieder geval. Enne ja zou denk ik best kunnen dat je zonder geboren word, of met 1 eierstok. Ik voel ook nooit wat aan die kant. Na de 1e echo, bedacht ik me dat opeens. Is vrijwel altijd rechts. Soms heel licht wel eens links was, maar ja kan ook net baarmoeder nog zijn. Als ze echo maken en ze kijken rechts is geen probleem. Maar als ze links kijken doet het echt wel pijn. Heel gemeen gevoel is het. En dan ook nog op mijn buik duwen. Nee geen pretje. Maarja. Zal volgende keer eens vragen als ze 'm weer niet zien of het echt uitmaakt en of ze nog verder gaan kijken naar oorzaak of iets. Misschien een keer een baarmoeder foto ofzo, om te kijken of ik 'm uberhaupt wel heb.
@ Charise, al zulke dingen kan je ook gewoon vragen he meid. Ook van dat bm slijmvlies, als je het niet verstaat: gewoon naar vragen. Ik vroeg ook wat het ongeveer moest zijn Ze zijn er voor je, en horen al je vragen te beantwoorden. Anders ga je thuis alleen maar piekeren. Hetzelfde als met die ene eierstok. Anders gewoon bellen met je vragen. Ik heb zelfs bij mij in het zh een uur per dag dat het telefonisch spreekuur is en je gewoon mag bellen als je je onzeker voelt of dingen niet begrijpt of dergelijk. @ Bbibi, 2 september is mn nod, er van uitgaande van een lf van 14 dagen.. Heb het ook wel eens 12 dagen gehad maar ik hou voor de zekerheid maar 14 dagen aan
@mieks ik zou pas 2 sept testen... Dan klopt mijn pendel met Positest september! En niet in augustus hahaha Spannende dagen voor jouw meid! Nog ff volhouden!! @ charise hmmm toch vreemd dan dat je links amper wat voelt! Baarmoederfoto je besoelt een hcg? Dat zijn zeker geeeen prettige Onderzoeken... Maar wat moet dat moet! Miss gaan ze wel een kijkoperatie uitvoeren om te kijken? Al hoop ik dat het allemaal niet nodig is voor je!! Dan je gewoon lekker snel zwanger bent Hier steeds meer last van steken in eierstokken... Maar toch nog steeds niet ongi... Maar er is dus duidelijk wel wat bezig Dus maar weer verder afwachten! Over een uurtje eerst naar tandarts ! Wss wortelkanaalbehandelin bahh! Hoop optijd trg te zijn dat ik met hubbie mee kan naar ziekenhuis!
Hoi meiden, Wat een spannende tijden voor iedereen......sommige wachten op de menstruatie en de andere wacht op de groei van een ei. @Charise, wat vervelend om te moeten horen dat het eitje tot nu toe nog niet is gegroeid. Maar de cyclus is nog niet voorbij en het kan dat het ineens begint te groeien. Bij mijn begon het ook pas vanaf dag 15 goed te groeien. Daarvoor bleef het op 14 mm hangen. Dus er is hoop!! En als het niet verder groeit, dan weet je dat gewoon, dan ga je de volgende cyclus voor een hogere dosis. Het heeft soms tijd nodig, maar uiteindelijk krijg je sowieso die eisprong! @Mieks, ik heb rond dag 25 constant last gehad van ongi krampjes. Ik dacht toen ook: nou, er gebeurt tenminste wel iets in mn lichaam, dat is niet te misse!! 2 dagen later voelde ik het helemaal niet meer en vandaag weer voor het eerst dat het weer een beetje terug komt. Ik bereid me er helemaal op voor dat ik gewoon ongesteld wordt. Kunnen jullie ook je baarmoedermond voelen?? Ik heb ook nog een gekantelde baarmoeder, daardoor zit de baarmoedermond iets lager dan normaal en ik kan het dus bijna altijd voelen. Als ik daar nu voel, voelt het wel alsof de baarmoedermond een beetje open staan. Terwijl de meeste dagen de mond altijd superdicht zit. Dus ik denk dat mn lichaam zich voorbereid op een menstruatie, dat het eruit kan........denk ik...
He charise wat balen zeg!hopelijk is die dinsdag het eitje wel gegroeid fgesprongen!raar hoor van je eierstok maar gelukkig ben je onder begeleiding en hoden ze het in de gaten. Mieks,jeetje nog een maandjeen en dan gaat je man al weg.ik hoop echt voor je dat jullie ged nieuws hebbn voor dat hij weggaat! Bibi de tandarts overleefd?kon je nog mee met je man? Yvetje eerlijk gezegd heb ik daar geem verstand van!
@yvetje wat een toeval ik heb ook een gekantelde baarmoeder! Mijne licht naar achter !! Kwamen ze Vorige keer achter met echo! Mijn moeder heeft dat schiinbaar ook! Maar is toch beide keren direct zwanger geraakt van mij en mijn broer dus wil niks zeggen En of ik daardoor meer voel weer ik niet! Ik voel veel en heb vaak pijn, maar weet niet of ik minder zou voelen als Ik het niet had.... @elvira jaaaa tandarts overleefd! Geen wortelkanaal! Ze wilde wachten ze hebben half jaar trg die kies overnieuw gevuld dus kan gevoelige wortelpunten zijn!! Dus ze hebben er een soort Lijm over gedaan!! Dus hopen dat t minder wordt! Verder lekker schoongemaakt en gepolijst! Dus weer net gebitje haha! En was nog optijd gelukkig! T liep heel erg uit maar was nog Optijd! Dus meiden volle bak gas we stonden er in 20 minuten hahaha! Suuuper snel dus!! Enne... Wij in keiiii heten auto tussen mijn borsten sjaal er nog overheen dat niemand het zag! Ik tegen mijn man nee niet de arco aan! Dus zaten met zwetende rugjes in de auto hahaha! Daarna lekker broodje gaan eten als "afsluiter" van het eerste onderzoek! Gister ook al lekker uit eten geweest dus heerlijk meiden! Denk dat ik binnenkort maar eens aan jullie dieet Moet hahHa
Mieks, ja dat weet ik ook inderdaad. Maar weet je, ik denk dan nouja het is goed. Dus dat is prima. met die eierstok maak ik me ook niet zo druk om hoor. Weet ook niet of ze verder gaan kijken er naar. Maar ze zei alleen we houden het nu in de gaten. En ja dan ben ik thuis en dan bedenk ik pas van ja en wat dan als ze die niet vinden elke keer? Gaan ze dan verder kijken of concentreren ze zich alleen op de rechter. Want ja ze zei ook van, het is wel lastig dat we die linker niet kunnen zien, want misschien groeit daar wel een mooi eitje. Voor hetzelfde geld zit ie er wel alleen echt heel erg verstopt, maar werkt ie wel. Ik denk zelf niet dat dat het geval is, maar je weet het niet zeker. Maarja dinsdag weer een kans en dan vraag ik het!
@Bbibi, spannend zeg, ben benieuwd naar de uitslag van het onderzoek. Het is inderdaad toevallig!! Mijn baarmoeder is ook naar achteren gekanteld. Daar kwamen ze ook achter tijdens de echo. De kans op een zwangerschap met een gekantelde baarmoeder maakt niks uit, is net zo groot als een normale zegmaar. Alleen daardoor zit je baarmoedermond wat lager en kun je hem makkelijker voelen (en helaas ook tijdens het vrijen). En daardoor voel ik dus vrij snel de baarmoedermond en voelde ik dat hij een beetje open stond (vermoed ik). En volgens mij kun je dan niet zwanger zijn, omdat de baarmoeder zich na de innesteling hermetisch afsluit. Maar goed, aan de andere kant kun je aan de stand van de baarmoedermond niet controleren of je zwanger bent, dus het geeft ook geen zekerheid....zucht....wat duren die dagen toch lang.
@charise hè balen meid ! Ik ga voor dinsdag weer voor je duimen hoor! Tot het dan wel mooi gegroeid is! @hier terug van een dagje shoppen mijn ventje was opeens vroeger klaar met werken dus we zijn in de middag nog even samen weze shoppe hij is uiteraard geslaagd mede omdat ik de hele tijd loopt te roepen Ow dat is leuk ga eens passen.... Naja kan hij dat mooi morgen aan bij het familie feest. Ik had een mooi jurkje waar ik echt verlieft op was maar helaas M was te groot en de ene S was kapot... En toch twijfele ik nu om morgen niet terug te gaan om de M te nemen hihi.... Hoe was jullie dag ?
@yvetje hihi echt heeeel toevallig!! En klopt vroeger Dachten ze dat je dan minder vruchtbaar was... Maar tegenwoordig komen se daar idd van terug ja! Gelukkig maar... En zoals ik zei mijn moeder was van haar beide kinderen gelijk de eerste de beste maand direct zwanger en heeft het ook! Dus moet echt niets uitmaken! Ik heb ook enorm veel last van sex... Ik voel hem ook continue ergens tegen aan "bonken" waardoor het ook tijdens de sex continue lijkt alsof ik moet plassen wa er vervelend is als het "wat langer"mduurt zeg maar! Geen pretje! Wist niet dat dat daarvan was... Zo leer ik nog een wat! Fijn wknd meiden
Ha meiden, Even een snel berichtje want we krijgen zo visite Vanacht gelukkig geen last gehad meer van krampjes alleen vanmorgen nog even maar dat was zo over. Wel net heel veel creamy spul gehad (liep er zowat zo uit ) en zag dat er ook een beetje bruinig bij zat...beetje vroeg voor een menstruatie op 6 dpo.. Ben benieuwd wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt maar durf echt niks te hopen... Fijne dag allemaal!
Hoi mieks, Wauwwww spannend meid! Hopelijk een innsetelingsbloeding!!! Zou zoooo mooi zijn voor je hubbie gaat! Ik ga heeeeel hard duimen meid Spannend.. X
Spannend Mieks!!! Ik duim ook voor je, hopelijk innesteling inderdaad! *duim duim duim* Enne Bbibi, nee morgen moet ik ook werken helaas. En maandag naar school. Morgen komt mijn schoonzusje van 23 met neefje van 5 logeren t/m dinsdag. (moeder & zoon dus, jonge mama )