Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Net fm gehad meiden en ik ben getransformeerd tot legkip. Ik heb twee eitjes rechts en eentje links. Allemaal rond de 12 a 12,5

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Whaha! Dus jij mag nu ook lekker broeden! ;)
    Is het dan zo dat er 1 dominant zal worden of kunnen ze ook alle 3 springen? Ik weet dat 2 weleens voorkomt zoals bij 2-eiige tweelingen.... maar konden ze daar al iets over zeggen?
    Spannen meid!!!

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Dat zijn mooie eitjes voor op dag 10 toch Babke!!

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Babke, spannend zeg! Straks krijg je een drieling haha

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Dan vraag ik het bibi ook wel even:) snap alleen niet hoe ik iemand een PBtje kan sturen. Kan alleen maar krabbelen:s

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, als je op iemand z'n naam klikt krijg je een aantal opties waaronder een pb sturen.

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Oh natuurlijk. Ik kon wel blond zijn!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Liefsd: JAAAAAAAAAAA :D :D Wat geweldig nieuws!!! Echt heel leuk! Gefeliciteerd! Ben echt heel blij voor je! Lekker van genieten!

Ben ook wel heel blij dat er iemand is hier die ook echt zwanger is geworden.

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Nou, sinds kort dus niet meer! :p

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony ze kunnen allemaal doorgroeien of maar eentje of twee. Kan alle kanten op. Theoretisch als ze allemaal groeien kan ik zwanger raken van een drieling (slik)

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, oef! ;) Maar die kans is maar klein!! (Zal je net zien...) :D
    Wel spannend!

12. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Babke, spannend!! Hopelijk komt er een mooi eitje!!
    Wanneer moet je nu weer terug?

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, je hebt gezien bij Mieks, die had er 2 en die werd ook gewoon ongesteld. Maar van begin af aan heb ik een goed gevoel bij deze cyclus, dus wie weet. November wordt mijn maand, misschien zit ik er totaal naast, maar heb dat steeds gezegd.

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, ik begrijp je wel een beetje... ik heb dat gevoel ook wel.
    Durf het eigenlijk niet te zeggen maar op de een of andere manier heb ik ook bij deze cyclus een goed gevoel!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dan zijn we straks samen zwanger :).

Dit bericht (de fm) sloot echt aan bij mijn gevoel. Daarom was ik in oktober ook niet teleurgesteld, ik had echt zoiets van. Zie je wel, het wordt november. Stom he?

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ja babke dat heb ik ook geroepen! november wordt mijn maand <3
    dus jij en ik gaan deze ronde samen zwanger raken!!! jij alleen iets eerder ik moet morgen beginnen met clomid! (helaas nog steeds 50 mg dus wordt wss weer een langzame ronde) maar ho9e dan ook november! ik heb eisprong op mijn verjaardag ongeveer (15 november) hihi!
    enne miss dat de dci bij jouw zijn werk heeft gedaan dat je daarom opeens 3 eitjes hebt ipv 1 ;) dat in combi met 100 mg!

liefsd ook via deze weg van harte lieverd het is je gegund je bent nu al zo lang bezig geweest! strooi een beetje HCG rond je heen en dan vangen wij die wel op hihihi ;)
    geniet ervan meid!

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Nou dames, november wordt een drukke maand.. Ik heb ook een goed gevoel bij deze ronde! :D

@Babke: een drieling.. Oef... Ik zou daar even van schrikken. Maar de kans is klein dus niet teveel bij stilstaan haha.

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hahaha zou echt grappig zijn als jullie ook echt allemaal gelijk hebben en allemaal zwanger worden deze maand!! :)
    Ik ga maar nergens van uit. Word mijn eerste ronde. Dus weet nog niet eens of ik wel een ei zal hebben... We'll see!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou spannend meiden!

babke peony LW en ik alle 4 zwanger! dan zouden we het gemiddelde een beetje opgang brengen hier in het topic! liefsd heeft ons het goede voorbeeld gegeven! dus nu wij nog!!

liefsd wel hoopgevens dat mijn man ongeveer zelfde aantallen enz qua zaad heeft als jij! dus voelt toch weer goed...

oja @DCI ... het kan geen toeval meer zijn... vriendin van mijn schoonmoeder was gister bij schoonmoeder... en ze zegt opeens sow Bbibi , wat zie je er goed uit!!!!!! ze keek me aan en zegt je huid ziet er ook zoooo ontzettend goed uit!!!

en ik dacht uhhhhhhh WTF......!!! ik zie haar maar 1x per 2 maanden ff 5 minuten ofzo... kan geen toeval zijn toch???zo bizar...!!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    PRECIESSSSS mijn gevoel!!!
    ik zei ook tegen liefsd en weegbree van vind het niet erg dat ik ongi ben! wist ik al vanaf dag 1 van mijn cyclus dat dit hem niet werd deze ronde... omdat november al mijn ronde wordt... zo bizar!!!

Deel Deze Pagina