@meiden over pendelen... ik wordt overspoeld met aanvragen! ik ben GEEN die-hard pendelaar! bewust voor gekozen ook niet te pendelen in dat topic omdat ik een enorm druk sociaal leven heb (lees TE DRUK! vandaar ook mede dat ik parttime ben gaan werken!) ik wil gerust pendelen ! maar verwacht niet meteen reactie... want ik heb daar dit moment geen tijd voor om daar ''tijd voor te maken'' (sorry als dit bot overkomt... maar is alleen even een ''huishoudelijke'' mededeling!) xx
Ik heb zelf niet het idee dat dit door dci komt. Ik ben pas 2 weken bezig en heb een te lage dosis (1 ipv 2). Ik denk dat het de combi 100 mg en anders eten is. De eerste keer clomid 50 reageerde ook al, en ik reageer altijd wel heftig op nieuwe dingen. Maar goed, wat de oorzaak ook is, maakt mij niet uit . Ik ben heel blij dat Liefsd zwanger is, mooi voorbeeld doet volgen haha.
@bbibi, hihi je bent zeer populair doordat je de pendel van liefsd goed had!! Maar heel goed dat je lekker rustig aan doet! Jeetje, zou wat zijn als we dan idd deze ronde zwanger mogen zijn! Vind het wel eng hoor. Normaal luister is altijd naar m'n gevoel, vooral omdat ik het vaak goed heb... Aan de ene kant denk ik 'gewoon op je gevoel vertrouwen, die rust is ook goed voor je lichaam' en aan de andere kant denk ik 'ik moet er niet op vertrouwen, anders is de klap weer zo groot als het niet lukt'. Lastig! Ik denk dat ik mij er maar aan over geef en erop vertrouw. Mocht het niet zo zijn zal het evengoed een teleurstelling zijn!
Ja ik heb exact hetzelfde !! ik denk idd ook... aan de ene kant denk ik ik mot erop vertrouwen! want het het 9 van de 10 keer goed! maar dan ednk ik weer wat nou als het niet goed is?? dat het bij mijzelf niet klopt? ik denk dat ik zwaar in de put raak als het komende maand niet raak is, dat mijn vrtrouwen weg is... dat ik er niet meer in geloof! dat maakt me bang!! dus ik snap je volkomen!! vervelend he die onzekerheid? @ babke het zal idd de combi zijn, dci , goed eten, zware clomid! super 3 eitjes ik ben jaloerssss ik was juisssst degene die meer eieren wiled, jij niet toch? hihi... wie weet gelijk een 3-ling dat zou suuuuper zijn :d @all mijn vorige berichtje was niet om jullie af te schrikken, maar ik wordt overspoeld... dus jullie wil ik allemaal pendelen (let op voor mee - lezers, ik pendel alleen mensen hier uit dit topic!!!!) alleen moeten jullie geduld hebben xx
Ik heb geen moeite met een drieling, liever niet, maar ach, het gebeurt toch zoals het moet gebeuren denk ik dan maar. Nou ja, geen moeite? Natuurlijk wordt ik dan even gillend gek, maar daar vinden we wel weer wat op. Nemen we een au pair haha. Mijn gevoel is vaak mis trouwens, daarom baal ik ervan dat ik zo'n goed gevoel heb. Maar ik heb het vaak mis omdat ik snel gevoel met verstand combineer. Ik vind het heel moeilijk om puur naar mijn intuitie te luisteren. Dus als iemand een goed gevoel bij mij heeft haha. Ik heb het wel vaak goed met kaartjes. Ik heb er nog maar wenig naast gezeten Heb er al veel zwanger gepraat die zeker wisten dat ze het niet waren, maar waarbij het kaartje echt niet loog. Maar ja, das weer dat verstand he. Heeft wenig met gevoel te maken.
@bbibi, ja precies! Fijn dat jij hetzelfde hebt (of eigenlijk niet fijn... je snapt me wel!) Ik hoop dat het gewoon raak is voor je deze ronde, zo niet hoop ik dat je niet het vertrouwen kwijtraakt of anders dat weer snel terug vindt! Ik mag morgen mn laatste clomid nemen! Hihi, ben helemaal blij!! Morgen de andere helft van de voorgeschreven clomid halen. Er was voor 4 cycli voorgeschreven maar ik had er maar voor 2 gehaald. Morgen de rest halen voor evt ronde 3 en 4... (en hopen dat die lekker in het medicijnenmandje kunnen blijven liggen).
Bibi, had je nog geen PB gestuurd. Maar wil ook best iemand anders vragen. Maakt me niets uit Ik denk trouwens dat december mijn maand wordt. Manlief vertrekt maandag naar Zwitserland, geloof niet dat ik voor die tijd n eisprong heb gehad zondag avond zit ik op cd 14. Ik zet dus in op december
@babke, ik heb ook een goed gevoel bij jou!! Ik merk dat als ik een goed gevoel heb bij iemand (zoals ik nu ook had bij liefsd) dat ik al snel zeg dat ze er niet meteen vanuit moeten gaan. Misschien omdat ik dat gevoel heb dat ze alleen maar geduld moeten hebben een paar dagen omdat het toch wel goed zit. Beetje vaag en weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Als ik het gevoel heb dat het niet raak is dan ben ik juist heel positief naar diegene... juist om mezelf 'om te praten'. Whaha! Je mag iig aan het eind van mn cyclus mn kaartje in de gaten houden!!
Liefsd d'r kaartje was trouwens ook overduidelijk. Maar ik durf nooit te zeggen, omdat ik bang ben iemand blij te maken emt niets.
@babke, nee snap ik!! Als je het zegt en diegene gaat ervan uit en vervolgens blijk je het fout te hebben.... Nou zou ik het zelf pas geloven als ik meerdere testen positief zou hebben maar je geeft iemand toch hoop!
Dat vind ik nou zo fijn van hier, eerste ronde temperaturen, weet niet wat te verwachten en de dames hier wel Hopelijk over 1 of 2 weken een eisprong te spotten op mijn kaartje. Dan zou ik al heeel blij zijn want de 50mg deed niks.
Zou iemand eens naar mijn kaartje willen kijken? Mijn temp blijft hoog, hij zou toch al lang omlaag moeten. Mijn laatste clomid had ik zondag morgen.
@lw, idd!! Er kijken altijd wel een paar meiden mee!! Vul jij ook je slijm in? Dan kan FF je ei makkelijker berekenen. Of begin je daar pas mee als je vruchtbaar slijm merkt? Was je al begonnen met ovutesten of weet je al wanneer je daarmee gaat starten?
@susanne, bij mij gaat mn temp ook flink omhoog door de clomid. Anders moet je ff mn kaartje bekijken van vorige keer... dan zie je dati ook pas heel laat begon te dalen!! Geen zorgen maken!! Ik had ook evengoed een ei!!
@Peony: dat wilde ik wel doen maar kwam er niet echt uit wat nou wat is. Misschien vanaf dat ik ovulatietesten ga doen ik ook slijm ga bijhouden. Ik bekijk het wel dagelijks hoor maar vul het niet in omdat ik de goede benaming er niet voor weet haha. Ik ga op dag 10 beginnen met de ovulatietesten (donderdag)!
Hoeft niet hoor, kan nog even doorsudderen en misschien heb je wel van jezelf een hoge basale lichaamstemperatuur, dat kan ook.
Hihi, daar was ik ook wel benieuwd naar maar wilde het eigenlijk niet vragen.... Lw, wel spannend meid! Ben benieuwd of ze duidelijk knallen bij jou! Je had toch ook zwanger en kids?