Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik heb ook hoofdpijn gehad, maar na een paracetamol geen last van. Werd 2 dagen na de laatste pil ongesteld.

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @susanne, aha vandaar! Tja, er zullen heus nog wel nieuwe aanbiedingen komen denk ik! Als je nog genoeg testen heb voor de komende ronde zou ik die eerst opmaken, je kunt altijd nog weer bijbestellen... En die ene test....
    maar doen waar jij je goed bij voelt.

@zoetje, oh wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt!
    Hoop dat je snel ongesteld wordt!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi, ja dat klopt van die kaartjes. Daarom houdt ik het nu ook even niet bij. Ik wil mezelf niet gek maken namelijk. Ik check even of mijn eisprong geweest is en daar laat ik het deze ronde bij.

Peony, heb net via drogistplein het een en ander besteld en gelijk nog wat extra repen. Vanaf 25,- bezorgen ze daar gratis. Daar bestel ik ook altijd die ovulatietesten, maar vaak hebben ze ook wasmiddel enzo in de aanbieding. Het kan, hoeft niet, veel schelen. Je meot dus wel een beetje weten wat het waar kost enzo.

Balen zoetje van die hoofdpijn. Drink je wel genoeg water? Soms werken dat soort pillen vochtafdrijvend en moet je extra drinken om hoofdpijn te voorkomen.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @zoetje wat vervelend meid! examens wel goed gegaan?

@susanne ik hoef alleen via PB een foto te ontvangen! ik weet dat er hier in het topic ook een staat, maar ik wil niet al die paginas terug hoeven zoeken dus graag een foto waar jij alleen op staat per PB :) en ja kan alles vragen maar normaal pendel ik op wanneer zwanger welke maand en geslacht ;)

@peony jaaaaa dat zou leuk zijn tegelijk! nou ik loop paar daagjes achter jouw aan met mijn ''nieuwe LF'' hahaha maar daar ben ik heel blij mee!!! mijn huidje wordt zo mooi van de dci ! ben zooooo happy mee haha!!

En ja ik heb het mijn man nog niet definitief gezegd want die wilt dat niet... maar goed gelukkig heb ik ook nog en leven naast mijn man! en ik wil sowieso wel! dusja hahaha! schrijf ik me vst in hihi ;) (sorry als dat egoistisch over komt)... mijn man moet aan veel dingen altijd erg lang wennen zeg maar... dus ik ''schrijf me nog neit in op een kindje'' maar schrijf me vast in om uberhaupt ooit eventueel te ''mogen'' adopteren zeg maar... :)

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, thanx voor de tip!
    Wasmiddel ed. kan altijd wel schelen in de aanbieding! Ik zal eens gaan speuren...

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ babke spannend hoor! ik hoop voor je dat je gevoel klopt deze maand! zou leuk zijn! en 3 ... ach veel werk maarja liever 3 dan geen ;)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi, gewaagd hoor inschrijven. Dat wennen herken ik wel, ik moet mijn man ook altijd van tevoren inweken haha. En stel nu dat hij er echt niet aan gaat wennen en het niet wil, ga je dan alleen verder of doe je het dan toch niet?

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, idd spannend! Nog ene paar weekje geduld, dan weten we meer! ;)
    Jij kent je eigen man het beste. Als jij weet dat hij altijd even met wennen aan een idee dan kun je je altijd inschrijven. Inschrijven kan altijd! Zou alleen bang zijn dat mijn man pissig zou zijn als hij dan hoort dat ik mij al ingeschreven had zonder het hem te vetellen. (Schrijf je in als stel of als persoon??)
    Maar dat is mijn man... Niet iedereen reageert daar hetzelfde op! Maar snap dat je ook niet heel lang wilt wachten, zeker omdat het een lange weg is!

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Yvetje: Heel begrijpelijk dat het even een dubbel gevoel was toen je het nieuws te horen kreeg! Natuurlijk ben je heel blij voor haar, maar je zou het zelf natuurlijk ook zo graag willen! Wel heel knap dat je haar gebeld hebt. En fijn dat ze het begreep en dat jullie dan nu samen lekker gaan winkelen!!
    Tja, dat is dan bij mij het voordeel... Heb geen vriendinnen. Dus ik heb daar eigenlijk ook nooit 'last' van.

@Zoetje: nee, geen hoofdpijn gehad. Wel brandend maagzuur, 2 kg aangekomen en een heel slecht humeur... Ik had gister mijn laatste. Dus nu wachten.

10. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ bibi, oh oké dan stuur ik je een foto. En ik wil idd ook weten wanneer zwanger jongetje of meisje:)

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Pfff!! Ben echt misselijk! :( Heb ook hoofdpijn.
    Denk dat het toch door de clomid komt! Volgende ronde toch maar weer later op de dag nemen, neem ze nu 's ochtends...
    Jeetje, dit echt niet leuk. Ben bijna geneigd om een bak neer te zetten!
    Ach, ik moet er wat voor over hebben!! :)

12. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Peony, wat vervelend zeg! Had je dat vorige ronde niet dan?

Zijn er meer die dat hebben? En kan je het dan idd beter later op de dag in nemen? Nu kan ik nog bedenken wanneer ik het zal in nemen ;)

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, vorige ronde had ik er geen last van.
    Toen slikte ik ze rond etenstijd 's avonds. Las ergens dat als je ze 's avonds neemt je 's nachts de bijwerkingen zou moeten hebben maar omdat je dan slaapt heb je er geen last van.
    Maar ja, ik slik ze nu 's ochtends... scheelt toch weer 12 uur! ;)
    Mocht de clomid aanslaan kijk ik wel ff op welke dag, als het niks scheelt slik ik voortaan gewoon 's avonds!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ babke & peony! idd gewaagd maar hij weet hoe ik erover denk... zoals vaker gezegd en ik weet dat dit arrogant & egoistisch over komt dus sorry daarvoor... maar mocht het zijn dat ik geen kinderen kan krijgen wil ik persee adoptie! hij wilt dit (momenteel) persee niet! ik wil geen leven zonder kind en zal helaas onze wegen scheiden ondanks dat we al 8 jaar samen zijn! ik heb dan nog een heel leven voor me ... en dan gun ik hem een gezin met een andere vrouw! ondanks dat hij dat wss niet zou willen!!...
    ik doe het overigens niet stiekem hoor... hij weet ervan... tegen die tijd over hebben of ik alleen doe of samen :)

@susanne ik zie hem verschijnen hihi

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, aha, ik snap'm!! En dat komt niet arrogant over hoor! Als het voor jou goedvoelt en je rust geeft.... :)

Ik ga nu naar m'n schoonouders eten.... pfff echt geen zin in!

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    @ bibi, ik las laats ook dat je zei dat je 1 kindje van jezelf wilt en 1 adoptie. Is er.n speciale reden dat het zo wilt?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @peony ahhhh lekker joh! ik mag ook eten direct bij schoonmama... luxe toch niet zelf koken? ik vind het heerlijk! smakelijk meid!!

@ susanne! ja weet niet... mijn neef en nicht zijn ook geadopteerd! ik vind dat wel wat hebben zon klein bruin kindje! hihi...
    en dat je die nog een goed leven kan bieden! ik ik heb een groot hart met plaats voor extra kindjes en diertjes! hihi... lijkt me enorm leuk! als ik zelf een kindje kan krijgen hoeft het niet persee (om mijn man niet tegen zijn haren in te strijken) maar kan ik geen kindjes krijgen dan wil ik het zeker hihi :)
    ach we hebben nog een paar maanden! dus we wachten maar af! net geziewn dat alleen al de investering 2000€ was voor crusussen die je moet volgen verplicht! en daarna wordt je pas gekeurd als ''egzin'' dan denk ik wat nou als ik wordt afgekeurd... dan ben ik 2000€ voor niets kwijt... hmmzz... even kijken tegen die tijd hoe we het gaan doen hihi :)

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Bbibi: jeetje... dat zou moeilijk zijn! Maar gelukkig is het zo ver nog lang niet! En je hebt een goed gevoel bij deze cyclus he, dus wie weet... ;)

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi zover komt het ook niet. Jij krijgt twee kindjes van jezelf toch en de eerste is een jongen ;). Het is je vorige week nog verteld.

20. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    bibi Ik snap het. Stel dat bij ons 'n 2e niet zou lukken zouden we ook willen adopteren. Alleen de kosten. Jezus zeg. En dan moet je op n gegeven moment n maand naar dat land. Ik denk dat je heel veel geld moet hebbe wil je dat kunnen betalen.

Deel Deze Pagina