Paniekertje 36,8 invullen. Je kaartje is nu wel minder hoopvol, maar gezien de samenlevingstest is dat iets wat ook wel te verwachten was natuurlijk. Maar geen bloed geeft moed. Liefsd, mooie testen
Goedemorgen meiden! @bbibi, succes met je eerste clomid vandaag! Ik slik straks mn laatste!! @weegbree, balen dat je nog niet ongesteld bent!! Maar het kan toch 8-9 dagen duren? @paniekertje, ik zou 36,8 aanhouden. Als je dat meteen gemeten hebt zou ik dat invullen.... Die 37,1 is toen je al een tijdje 'wakker' was, je lichaam is dan iig niet meer in rust. Al snap ik dat je liever die laatste invult!! @liefsd, hele mooie testen!!! Mooi om te zien!! Ik mag vandaag de laatste clomid slikken! Gelukkig niet misselijk meer. Voel me verder goed! Ik zal vanmiddag bij de apotheek de clomid halen voor ronde 3 en 4 halen (of in 1x voor ronde 3). Dan kan ik er weer ff tegen!! Maandag naar de gyn!! Eindelijk, heb best veel vragen. Zal vandaag ff een lijstje maken die ik meeneem met alle vragen, anders vergeet ik de helft!
@liefsd, was trouwens ff benieuwd bij wie je een 1e echo hebt... En heb je eerst het zh gebeld met het nieuws of meteen naar de verloskundigepraktijk?
@paniekertje 9dpo is idd veelste vroeg meid!! dus er kan makkkkelijk nog een posi test komen bij jouw meis!! @susanne jaaaa erg duur he! ik vind 20 duizend ook belacherlijk hoor!!!!!! 10duizend snap ik dan nog wel... het moet ook geen kinderhandel worden uiteraard... dus mensen moeten daar echt veel voorover hebben en ''sparen'' voor een kindje hihi @ peony jaaaaa jouw laatste weer vandaag meid! super en heb je maandag afspraak bij de gynae? owhhh krijg je nu wel fm ? super meid! ook daarbij loop ik 5 dsgen achter jouw want ik moet volgende week vrijdag hahahaha! toevallig dus ik ga deze ronde 5 dagen na jouw zwanger zijn hihihi !!! @liefsd prachtige testen meid! geniet er maar lekker van! als ik het zo zie en dan jouw bannertje erbij denk ik ... ik wil oooooooooook haha super meid! het is je gegund!! @weegbree hopelijk zet het gauw door!! dat je maar snel aan de clomid mag meissie!!! @mieks jij dus ook 50mg... kijk bij jouw sloeg hij dus ook aan? maar wel ook pas later dit keer toch? en april owhneeeeeee meis echt waar? dan pas? wat enorm verschrikkelijk voor je!!!! *knuffel* zit het er echt niet in dat hij ee4rder naar huis toe mag ?? pfff ellende!! @iedereen gehad? hier niks boeiends! als alleen dus vandaag 1e clomid! volgende week vrijdag 1e fm... dus wachten wachten wachten weer! en hopelijk op mijn verjaardagen een mooie eisprong die hopelijk bevrucht wordt hihihi hoop ook niet dat hij te vroeg komt want volgende week vrijdag zitten we beetje moeilijk! man ook vrijgezellenfeest enz... dus adn zien we elkaar niet... dus ik wikl hem pas na dag 13 sowieso... dus als het dit keer zo rond dag 18 is zou ik blij zijn hihi!!
@paniekertje, ik vind jouw temp evengoed nog wel hoog hoor! Ik help je hopen! @bbibi, ik heb de gyn verder nog niet gesproken. Ik moest komen als ik nog niet ongesteld was geworden (en dus geen ei had gehad vorige ronde). Als ik wel een ei had mocht ik zelf doorgaan en als ik dan na ronde 3 nog niet zwanger zou zijn moest ik bellen om een afsrpaak en om het zaad van manlief te laten testen. Ik had dus die afspraak al een tijdje staan voor maandag. Ik hoef niet heen maar omdat ik zoveel vragen heb gaan we evengoed heen. Maandag is cd12 dus ik wil dan eigenlijk tijdens die afsrpaak een fm. Ik hoef niet perse continu fm... ovutesten en tempen vind ik ook prima maar wil wel vragen of ik iedere ronde bloed kan laten prikken op progesteron. Wil dus gewoon ook ff heen om mn gezicht weer te laten zien en te zorgen dat ze ons niet vergeet!
Wie hebben er allemaal last van bijwerkingen in de volgende ronde van clomid? Ik had nu dus tweede ronde met 100 mg en laatste pil heb ik gehad op vrijdag. Ik heb alleen nog steeds opvliegers. Heb ik een trui aan, bloedheet. Dan denk ik, die trui uit. En heb ik hem niet aan, krijg ik het weer koud. Wordt er tureluurs van . Maarrrr voordeeltje, dat is het dan ook deze ronde. De warrigheid en chagerijnigheid van de vorige keer heb ik gelukkig niet deze keer. (nog niet althans )
Peony: Gelukkig maar meid! Nu hopen op een mooi gegroeid ei! Ik moest de gyn bellen waar we al onder behandeling waren ivm MMM. Ik had met haar afgesproken dat ik zou bellen zodra ik ongi was, of zodra ik een posi test had. Vandaar zal ik evengoed even de dokter inlichten, maar in principe als je al in de MMM zit, ga je daar ook verder. Dus voor mij geen verloskundepraktijk Adoptie: Ik vind het inderdaad te gek voor woorden dat het zoveel moet kosten. Ze zeggen altijd dat liefde niet te koop is, toch? Natuurlijk begrijp ik dat er geld aan verbonden zit, anders wordt het een chaos! Maar voor al die stellen die al duizenden euros kwijt zijn aan de MMM, wordt het bijna onmogelijk om eventjes 20 duizend euro neer te leggen. Bbibi: Ik weet het lieverd! Ik voel me ook echt wel schuldig tegenover jullie. Het is voor mij nog zo onwerkelijk. Maar stel dat dit bij iemand anders zou staan, zou ik stikken in mijn eigen jaloezie! I know sweetie .. KNUF
@babke, ik deze ronde dus misselijk en hoofdpijn... maar of dat ook echt door de clomid komt?? Heb nu nergens last van! @liefsd, o ok. Maar ik dacht omdat er in principe niets anders is nu je zwanger bent dat je bij een gewone verloskundigepraktijk terecht kon... Of is het voor pcosers toch anders als je zwanger bent? Ik weet wel dat we meer kans hebben op een miskraam... Misschien daarom?
Liefsd, bij ons is het zo dat als de gyn ziet dat je gewoon gezond zwangr bent, je wordt overgedragen aan verloskunde. Alleen bij complicaties moet je bij de gyn blijven. De eerste echo zal wel bij de gyn zijn denk ik.
In principe ben je onder behandeling bij de gyn, je krijgt clomid mee en ze proberen ervoor te zorgen dat je zwanger wordt. Als je dan eenmaal zwanger bent, ga je als eerste daarheen. Wanneer ze zien dat alles goed is, kunnen ze 2 dingen doen: Ze sturen je door naar een verloskundepraktijk OF ze houden je zelf in de gaten totdat de bevalling is geweest. Dat is volgens mij per ziekenhuis/kliniek verschillend. Snap je? Vraag: Zouden jullie stoppen met DCI als jullie zwanger zijn? En zouden jullie ook meteen stoppen met temperaturen? Er kan natuurlijk nog vanalles misgaan........
Hey meiden.. Sorry dat ik even inbreek.. Ik begin donderdag met m,n 2e ronde clomid 50mg. Zat net op t randje vandaag nog een keer de 50mg. Nu vroeg ik mij af op je eisprong in een 2e ronde eerder kan komen. Of dat ik er gewoon van uit kan gaan dat hij wel ongeveer gelijk is aan de afgelopen ronde? Ik krijg ook geen FM dus het is echt gokken.
@liefsd, aha snapm!! En ik zou stoppen met tempen... anders zit je in de stress als je temp opeens omlaag gaat (terwijl dat iets heel onschuldigs kan zijn zoals een raam open oid). Mócht het fout gaan (waar we allemaal niet vanuit gaan) merk je dat vanzelf en wordt je gecontroleerd. Volgens mij mag je pas weer proberen als je dan ongesteld bent geworden... dan kun je altijd weer beginnen met tempen! Maar meis, niet vanuit gaan al snap ik dat je er wel over nadenkt!
@maybe, naar mijn idee kan het zijn dat je ei iedere ronde op een andere dag komt. Al is de kans natuurlijk groter met een hogere dosis dat je ei eerder komt...
@peony: bedankt voor je snelle antwoord. M,n ongi begon op dag 35 dus was net het randje zei de FA. Dus vandaar toch nog een ronde met 50. En dag 27 progesteron prikken..
@maybe, je kunt evt ovulatietesten gebruiken? Maar als jullie toch al van plan zijn om om de dag seks te hebben is dat eigenlijk niet nodig. Door het tempen kun je al zien of je achteraf een ei had. Die testen doe ik deze ronde wel, puur voor mezelf omdat ik de vorige ronde zo twijfelde aan mn ei, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! Ik hoop dati deze ronde ff iets eerder aanslaat bij je!!
Maybe3 het zou ook kunnen dat je komende cyclus niets hebt. Veel van ons met een positieve eerste ronde, hadden de tweede ronde geen ei. Heel raar. @Liefsd, ik zou met dci stoppen. Sowieso om de kosten, maar er zijn geen resultaten over het gebruik tijdens zwangerschap. Ik zou wel op mijn eten blijven letten. Wel goede koolhydraten, maar zo min mogelijk suiker nemen.
@peony: ovu testen werken niet bij mij helaas. Maar omdat we nu al zo lang bezig zijn begint dat " om de dag klussen" steeds meer een moetje te worden en raakt de lol er een beetje vanaf gelukkig maandag een second opinion bij ander ziekenhuis
@babke: bedankt voor je antwoord.. We moeten het helaas allemaal maar afwachten. Ik heb namelijk van mezelf wel een regelmatige cyclus. Maar door teveel eiblaas groeide m,n eitjes niet ver genoeg door vandaar de clomid. Maar nu met de clomid duurde m,n cyclus dus langer als m,n eigen cyclus
Goeiemorgen, @ Liefsd, prachtige testen! Hoe voel je je? Ik zou in elk geval stoppen met die DCI! Temperaturen zou je nog even kunnen blijven doen maar dat is wat je zelf wilt. Als je er te stress vol mee om gaat (zeker bij tempdipjes) dan is dat natuurlijk ook weer niet goed... Je testen zien er goed uit dus je hoeft er niet over te twijfelen, plus als het fout gaat dan hou je het toch niet tegen. @ Bbibi, 50 mg sloeg de laatste keer ook langzamer aan idd. Toen had ik pas op dag 20 een eisprong door een traag groeiend eitje. Manlief komt definitief dus begin april terug, dat wordt niet sowieso niet eerder. Maar hopelijk krijgen we rondom januari nog 2 weken verlof. Dan duurt het nu wel een tijdje nog tot zijn verlof, maar is de tijd daarna in elk geval niet super lang meer gelukkig. Al is elke dag er 1 te lang Agenda 31-10 Susanne - Follikel meting 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid 05-11 Paniekertje - Nod datum 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek Zwangeren Liefsd
@maybe, als je het uitlegt kunnen ze toch fm doen als je dat echt heel graag wilt? Het zijn geen dure onderzoeken en het is zo gedaan!